Preguntes a reflexionar sobre la projecció

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
Universidad para la Cooperación Internacional Curso de Derecho Público.
Advertisements

Imágenes para generar Preguntas
Conociendo los colores del reciclaje
Residuos del jardín Restos de comida Restos de los talleres de producción y gastronomía Residuos del jardín Restos de comida Restos de los talleres de.
Ejercicios sobre el reciclaje
DADES 2004 DELS RESIDUS MUNICIPALS A CATALUNYA
BAUHAUS, una escola d’art
El contenidor groc Alex Masuet, Anna Gallén, Marc Montia, Laura Cid.
CEIP PAU CASALS Viladecans
IES PUIG DE SA FONT “NECESSITATS CENTRE”
QUÈ ÉS LA QUÍMICA PER A VOSALTRES?
“L’ART NO EXPRESSA EL QUE ÉS VISIBLE, MÉS AVIAT FA VISIBLE...”
RECICLAR PER MILLORAR EL NOSTRE ENTORN
Carnestoltes 2018 reciclat i creatiu!
Mantenir nets els espais comuns.
Els residus del institut
AUTORS/ES: Alumnes de 3r
Tutors: Rosa Torrens i Víctor Valero
El paper i les seves conseqüències ambientals
GRUP DE MEDI AMBIENT IES Guillem Sagrera 1997/2008.
TREBALLEM EL SISTEMA SOLAR
MINIPROJECTES DE L’AGENDA 21 IES JOAN MIRÓ 3r ESO
EL RECICLATGE DELS RESIDUS DOMÈSTICS
Personas diferentes, iguales derechos dentro de nuestro entorno
FEM LA BOLA PETITA!.
LA LLUM És una forma d’energia que percebem amb el sentit de la vista
Mireia González Marta Beneyto Genís López Martí Fabregat
En Pinotxo i els colors A partir d’ara has d’anar fent “clic” amb el botó esquerre del ratolí fins que arribis al final del conte.
TIPUS DE TAURONS.
QUÈ LI FALTA A AQUEST COTXE? CEIP Marian Aguiló 4 anys A
El contenidor orgànic Jaume Martín Judit Martínez Aram Puig
6è ESCOLA CERVANTES. BARCELONA.
“Les classes més sostenibles”
Els sectors econòmics Repàs del tema.
PROJECTE - REUS MEDIEVAL
Alumnes de 3r de Primària Curs 2016 – 2017
CONCURS.
UNA MÀ DE COLORS SERVEI COMUNITARI.
LABANDÀRIA.
PLANTA BAJA Zona 1- Grupo 1: 1-2, 1-3, 1-4, 1-8, 1-9
La conservació del medi depèn de tu
L’arc de Sant Martí.
INS Pedraforca 1r d’ESO Curs
SETMANA DE L'ENERGIA D'OCTUBRE 2005 Granollers L'ENERGIA A L'ESCOLA
MOHAMED ELAGOUBI ABRIL 2009 IES OLORDA
Títol de la sessió d’una sola línia
TAEKWONDO.
Recurs educatiu Europa
PAUTES D’ACCESSIBILITAT. CRITERIS VISUALS
Títol de la sessió d’una sola línia
Títol de la sessió d’una sola línia
Títol de la sessió d’una sola línia
Títol de la sessió d’una sola línia
ACCÉS A L’HABITATGE A BARCELONA
NOM DEL PAIS AUTORS DEL PROJECTE.
Títol de la sessió d’una sola línia
Títol de la sessió d’una sola línia
Títol de la sessió d’una sola línia
RECICLEU AMB NOSALTRES
ESCOLES VERDES PAUTES D’ACTUACIÓ.
Setmana de la Solidaritat 2010 – 2011 Escola Pública “Josep Carner” (Badalona) L’ EDUCACIÓ, UN FUTUR EN IGUALTAT: el que han de fer nens i nens de tot.
Els colors.
ENVASES PLASTICOS VENTAJAS Y DESVENTAJAS.
AL NOSTRE INSTITUT #AQUÍPROUBULLYING!
EDUCACIÓN PLÁSTICA.
EDUCACIÓN PLÁSTICA.
EDUCACIÓN PLÁSTICA.
LA CIGONYA NEGRA Bernat Talens Aparicio.
PLA DE RESIDUS DE L’IES EL SUI PROPOSTA DEL DEPARTAMENT DE TECNOLOGIA
R ECICLATGE Lucia Sánchez Aragón [26] Raquel Carrasco Medialdea [23]
Transcripción de la presentación:

Preguntes a reflexionar sobre la projecció 1. Quina és la deixalla que heu vist més cops repetida a les imatges? vidre plàstic i llaunes paper i cartró matèria orgànica 2. Associa cada color amb la seva deixalla corresponent: vidre groc paper/cartró verd matèria orgànica blau plàstics i envasos marró 3. Digueu tres canvis mediambientals que creieu que estan succeint a: Boscos Mars Ciutats

EL PUNT VERD IES Cirviànum de Torelló

30 min de pati = 1 bossa de brossa

1 curs escolar: 9 mesos = 36 setmanes = 180 dies