Carta d’un infant als seus pares.

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
Els colors de l’ Advent.
Advertisements

CATECISME de la Conferència Episcopal Espanyola Jesús és el Senyor.
Aquest bonic poema sapiencial és una invitació a la confiança en la Providència divina. El salmista vol inculcar que només Déu pot assegurar la prosperitat.
VISITEM LA RESIDÈNCIA.
Inspirant llàstima o fent-nos responsables
L'espectacle de la ciutat santa, protegida per un cèrcol de muntanyes, suscita l'actitud de profunda confiança en Déu, que es reflecteix en aquest.
VIVIM AMB TOTS ELS SENTITS L’ESPERA DE JESÚS
31 de l’any Regina Els “Records de pluja” de Marcel Olm ens fan desitjar una vida fecunda en l’amor.
Cercar el sentit de la vida, de les coses i de la mort és com una necessitat primària. Fins quan, Senyor, seguireu oblidant-me? Fins quan m’amagareu la.
La confiança i el goig profund que sorgeixen de la intimitat amb Déu, són els sentiments que predominen en aquest Salm. Els vv. 5-6 permeten de suposar.
LA MENTIDA DESCOBERTA.
CLAUDE MONET Obres clàssiques de pintura acompanyades
● Un home perseguit implacablement (v ● Un home perseguit implacablement (v. 9) apel·la al poder de Déu perquè el deslliuri dels seus adversaris.
Resta prohibit.
ANÀLISI DELS ESTATS FINANCERS DE L´EMPRESA
► Davant la imminència del combat, la comunitat reunida en el Temple (v. 3) implora la protecció divina i la victòria del rei (vv. 2-6). Com era habitual.
▬ El salm 115 resumeix perfectament el sentiment d'Israel en el sopar pasqual, o Seder, en la primera nit de la festa. ▬ Horriblement oprimit ("he.
Els simples detalls de la vida...
PREGUEM: Pare, Perdó per les coses que he fet malament,
Aquest és un missatge especialment inspirador i bell
“A tots els que heu convertit els nostres somnis en realitats”
Quin dinosaure!.
Llegendes sobre la Lluna
VALORS/VIRTUTS per créixer com a persones
Poemes de Nadal Infantil Nadal 2017.
DEÚ ET PARLA. DESCOBREIX LA SEVA PARAULA.
Concurs Bíblic Víctor Bernal Martínez Col·legi Sant Josep Obrer
El Nóbel.
Déu et parla. Descobreix la seva paraula.
QUARESMA UN TEMPS IMPORTANT, PER PREPARAR LA GRAN FESTA
Potser la seva vestimenta deia el que la seva ànima volia reflectir
El petit príncep
Aquest Salm és com l’esclat d’una indignació llargament reprimida (vv El diàleg del salmista amb el Senyor té un to d’amarga protesta, motivada per.
I vosaltres, qui dieu que sóc jo?
Vista del cim de les Benaurances
"SENYOR, ENSENYA’M A SER FELIÇ I A DONAR PAU!"
+ En plena confusió, a causa de la malaltia i la persecució, el pobre crida anguniosament Déu. + El seu alliberament per part de Déu causarà vergonya.
PERDONEU-NOS, SENYOR ! Jesús ens descobreix el goig de retrobar l’amistat amb Déu el nostre Pare Amb nosaltres 2-8.
QUAN FAS EQUIP, ETS FAN ÀSTIC!
ABBÀ, PARE ! PENTECOSTA 2007.
Somni de Nadal. Somni de Nadal.
Meditem escoltant “He menjat el Teu Cos” (7’) de la Passió de Bach
“DÉU ET PARLA. DESCOBREIX LA SEVA PARAULA”
HABILITATS COMUNICATIVES
Cant espiritual Joan Maragall.
LES ITS: Mecanismes de transmissió i prevenció
Ajuda'm a fer silenci, Senyor,
La Fugida.
AQUESTA QUARESMA TU POTS SER MÉS!
¿Era necessari tant de sofriment?
“Senyor, ensenya’m a ser feliç i a donar pau”
És una lectura extraordinàriament interessant,
Automàtic o al vostre gust amb el 8 Amb so ¯
+ En aquest breu i bonic salm s’estableixen les condicions necessàries per a esdevenir “hoste” del Senyor, és a dir, per a entrar en el Santuari i.
El Salm 135 de Schütz canta l’amor etern de Déu
“NO TINGUIS POR, QUE JO SÓC AMB TU!"
“NO TINGUIS POR, QUE JO SÓC AMB TU”
“No tinguis por Maria, que jo sóc amb tu”.
NO TINGUIS POR, QUE JO SÓC AMB TU
CONCURS BÍBLIC NOM: CÉSAR COGNOMS: GARCÍA MEDINA GRUP B DATA NAIXAMENT: 02/07/2003 COL·LEGI: SANT JOSEP OBRER CARRER: COVADONGA S/N
NO TINGUIS POR, QUE JO SÓC AMB TU
Paràbola La força dels pobres
Aquest salm celebra les perfeccions divines que es revelen en les seves obres meravelloses: èxode, mannà, aliança, terra promesa, festes. Servir un.
La “Música callada” de F. Mompou convida a l’adoració
Els tres filtres 2018 .
Al vostre gust amb el 8 Amb so ¯
ELEMENTAL, ÉS CLAR! FITXES DE SUPORT
Què fas a la universitat?
Què fas a la universitat?
EL REGNE ÉS ENMIG NOSTRE EL REGNE ÉS ENMIG NOSTRE
Transcripción de la presentación:

Carta d’un infant als seus pares

No em doneu tot el que demano. A vegades només ho faig per veure fins on puc arribar. Per sentir-me segur necessito conèixer els límits.

No m’escridasseu. Perdeu força moral i, a més, m’ensenyeu també a mi a cridar.

No em doneu sempre ordres. Si en comptes de fer-ho així, em demanéssiu les coses, jo les faria més a gust i més de pressa.

Compliu les promeses, tant si són bones com dolentes Compliu les promeses, tant si són bones com dolentes. Si em prometeu un premi, doneu-me’l, sense buscar excuses ni retardar-ho massa. I, si és un correctiu, imposeu-me’l també. Altrament, tant en un cas com en l’altre, deixareu de ser eficaços.

No em compareu amb ningú. I, encara menys amb el meu germà/na. Si em feu sentir millor que els altres, algú patirà. Si em feu sentir pitjor que els altres, seré jo qui patiré.

Es preferible que m’ensenyeu a fer-ho millor. Quan jo faig una cosa mal feta no us limiteu a renyar-me o a castigar-me. Es preferible que m’ensenyeu a fer-ho millor. Així aniré aprenent dels meus propis errors.

Deixeu que em valgui per mi mateix/a. Si tot ho feu per mi, jo m´hi aniré acostumant i mai no progressaré.

i m’ensenyareu també a saber admetre les meves equivocacions. Quan us equivoqueu en alguna cosa, admeteu-ho. Tindré més bona opinió de vosaltres i m’ensenyareu també a saber admetre les meves equivocacions.

No em digueu que faci coses que vosaltres no feu. Jo aprendré allò que feu, encara que no m’ho digueu. Però mai no faré allò que vosaltres dieu i no feu.

Quan us expliqui un problema meu, no em digueu: “no tinc temps per bajanades” o bé “això no és important” Procureu, al contrari, comprendre´m i ajudar-me, ja que, per a mi, sí que és una cosa important.

Expliqueu-me perquè he vingut en aquest món, quina tasca ha de ser la meva, amb quines forces puc comptar i cap a on vaig. Sense aquest coneixement seré una persona insegura.

I no us acontenteu d’estimar-me: digueu-m’ho sovint. A mi m’agrada sentir-m’ho dir, encara que vosaltres pugueu pensar que no cal.

El vostre fill/a que us estima i vol créixer al costat vostre.