Ongi etorri!.

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
DBH ONDORENGO IKASKETAK ¿ESTUDIOS POSTERIORES A LA ESO
Advertisements

Mariaren Lagundia Ikastola; Orientazioa. ORIENTAZIO PROZESUA PROCESO DE ORIENTACIÓN PROCESO DE ORIENTACIÓN PROZESU FORMATIBOA PROCESO FORMATIVO * AUTOGALDEKETA.
HAUSPOA PROIEKTUA Azkoitia, 2016ko otsailaren 24an.
Mariaren Lagundia Ikastola; Orientazioa. ORIENTAZIO PROZESUA PROCESO DE ORIENTACIÓN PROCESO DE ORIENTACIÓN PROZESU FORMATIBOA PROCESO FORMATIVO * AUTOGALDEKETA.
ORIENTAZIOA DBH 4 ORIENTACIÓN 4º ESO. ORIENTAZIO PROZESUA / PROCESO DE ORIENTACIÓN.
AURREMATRIKULAZIOA ERNIOBEA BHI Villabona HEZKUNTZ SISTEMAREN ORGANIGRAMA ORGANIGRAMA DEL SISTEMA EDUCATIVO LAN MUNDUA GOI MAILAKO ZIKLOA (LH) ERDI MAILAKO.
HBSP/PREE Bidelaguna ZUZENDARIEN MINTEGIA APIRILAREN 14AN.
DOKTOREGOA. ESPEDIENTEA 99/2011 E. D
PROIEKTUEN BALORAZIOA: DOKUMENTAZIOA ETA BESTELAKOAK:
SARRERA Saioen antolamendua
Batxilergoa Jakintza ikastolan
IKKI IKASKETA KOOPERATIBOA IKASTEKO KOOPERATU KOOPERATZEN IKASI
Aholkulariaren eta Orientatzailearen funtzioak
ESKOLAKO AGENDA 21 LIZARDI BHI
PRESTAKUNTZA SAIOA 1 CURRICULUM DEKRETUEN AURKEZPENA
DBH ondoren, zer? 1 1.
Eta 4. DBHn, zer?
Ikasketa eta Lanbide Orientazioa DBHn eta Batxilergoan
CPR-Ejea de los Caballeros, noviembre de 2009
NCE BURUZKO HEZKUNTZA SAILBURUORDEAREN ARGIBIDEAK
Bikoteka Irakurtzen Irakurketa konpetentzia hobetzeko
LOMCE-ren laburpena.
Lan Prestakuntza Europan
HARRERA PLANA IKASLE ETORKINENTZAT
IKASKETA KOOPERATIBOA
BERARIAZKO HEKUNTZA-PREMIAK
CNE (Curriculumaren norbanako egokitzapena)
BITARTEKARITZA.
EDUKIAK 0. FITXA TEKNIKOA ATZERRIAN IZANDAKO ESPERIENTZIAK
ELKARBIZITZA.
CLUB ATLETICO RENTERIAREN
PISA Euskadin: 2012ko aplikazioaren ezaugarriak
Beritzegune Nagusia / Arloak
ELKARBIZITZA CONVIVENCIA
ERRONKARIKO NIZek IKASLEENTZAT SORTUTAKO 2014ko BISITA EGITARAUA
Ulibarri Programa Hizkuntza Normalkuntzako Proiektua
IKASTURTEAREN AURKEZPENERAKO GURASO-BILERA
Duzun onena: hizkuntzen trataera familian
IRALE.
Elkarrekin Bizitzen Ikasi
HEZKUNTZA APLIKAZIOEN HARREMANAK
Hezkuntza Premia Berezia - H.P.B.
ZELULA AMAK.
Zuzendari bilera ikasturtea
Komunikazioaren elementuak
DBH ondoren, zer? ikasturtea.
JUAN BAUTISTA ZABALA ESKOLA
4. aurkezpena: Talde dinamikak (A eremua)
ELKARBIZITZARAKO, BAKERAKO
DBH ondoren, zer? ikasturtea.
Talde dinamikak (A eremua)
GURASO ESKOLA 2014/2015.
EDUKIAK 0. FITXA TEKNIKOA ATZERRIAN IZANDAKO ESPERIENTZIAK
ESKOLA BATEN, EUSKARA EZ DAKIEN HAURRAREN PROZESUA
HIZKUNTZEN PORTFOLIO EUROPARRA SAIAKUNTZA ALDIA
DEKRETUAREN ATALAK Sarrera 1.Kap. Xedapen orokorrak
Denak barne hartzen dituen eskola. Eskola Inklusiboa
PROGRAMAZIOA (3. MAILA) DERRIGORREZKO BIGARREN HEZKUNTZA T X I N G U D
EUSKAL AUTONOMIA ERKIDEGOKO CURRICULUMA
LOMCE Lege-egitasmoaren azterketa
Unibertsitatean sartzeko
ikasturteko HEZIKETA PREMIA BEREZIKO AHOLKULARIAK
FILOSOFIAren HISTORIA
Tituluak eta lanbideak
Curriculuma 1.5. MATERIA.
Ondoren ebaluazio irizpideak proposatzen dira eta hauekin gaitasunek duten erlazioa proposatzen da. Irakasgaian proposatzen diren gaitasunak lortzeko ondorengo.
Mundua eskolan – Eskola munduan hezkuntza-moduluaren edukia
URTEKO ELKARBIZITZA PLANA: faseak
SELEKTIBITATEA Azterketaren egitura.
OSASUNTSU HAZI.
Transcripción de la presentación:

Ongi etorri!

1.- Aurkezpena Tutorearen aurkezpena. Gurasoen aurkezpena. Sinadura orria. 4. DBH-ko irakasleak eta dagozkien arloak. Ikasgaien ordu kopurua. Ikasleen ordutegia. Jarduera osagarriak. Urrutiko Hizkuntz Eskola Ofiziala.

4. DBH-ko IRAKASLEAK IKASGAIAK IRAKASLEA Matematika A Ainhoa Viguera Matematika B Estibalitz Aguirre Euskal hizkuntza eta literatura Patxi Moreno Gaztelania hizkuntza eta literatura / Latina Carlos Machina Ingelesa Nerea Sagarzazu Gizarte zientziak, geografía eta historia Maria Castaño Biologia eta Geologia / Fisika eta Kimika Jaione Olaskoaga Gorputz heziketa Irene Larrayoz Teknologia / Informatika / Plastika Eneko Navarro / Maria Cuellar Erlijioa Yolanda Barberena Hezkuntza jarduera antolatua / Etika Yolanda Mutiloa Frantsesa Maya Bernal Tutoretza

Ikasgaien ordu kopurua IKASGAIAK ORDUAK Matematika A 3 Matematika B Euskal hizkuntza eta literatura 4 Gaztelania hizkuntza eta literatura / Latina 4 / 3 Ingelesa Gizarte zientziak, geografía eta historia Biologia eta Geologia / Fisika eta Kimika 2 / 3 Gorputz heziketa 2 Teknologia / Informatika / Plastika 3 / 2 /2 Erlijioa 1 Hezkuntza jarduera antolatua / Etika 1 / 2 Frantsesa Tutoretza

Ikasleen ordutegia Astelehena Asteartea Asteazkena Osteguna Ostirala DBH 4 Astelehena Asteartea Asteazkena Osteguna Ostirala 9:00 9:55 FRANTSESA PLASTIKA GORPUTZ HEZIKETA EUSKARA GAZTELANIA BIOLOGIA ETA GEOLOGIA INFORMATIKA 9:55 10:50 MATEMATIKA A MATEMATIKA B GIZARTE INGELESA 10:50 11:45 LATINA FISIKA ETA KIMIKA TEKNOLOGIA ETIKA HEZKUNTZ JARDUERAK ERLIJIO Atsedenaldia 12:10 13:05 13:05 14:00 Eguerdia 15:00 16:00 TUTORETZA

Jarduera osagarriak Zumaia 12-9-12 DBH 3, 4 IRTEERA DATA TALDEA HELBURUAK ARDURADUNA IKASLE KOPURUA IRAKASLE KOPURUA IRAUPENA Zumaia 12-9-12 DBH 3, 4 Itsasoko ekosistemak aztertu Jaione 35 2 Egun 1 Txirrindulan Urrian eta azaroan DBH 4 Txirrindulan ibiltzeko arauak ikasi eta naturaz disfrutatu Irene 18 2 saio Mendi irteera mikologikoa Azaroan Inguruan dauden onddo eta zizen ezagutza eta latineraren erabileraz ohartarazi Carlos Mendi irteera 12-12-4 Kirola eta kultura uztartu Estibalitz Iruñea Martxotik aurrera Andraizera sexualitatea lantzera Edorta Ikastetxeak ezagutu. Arga ibaian piragua egin

Urrutiko Hizkuntza Eskola Ofiziala Ingelesa Euskara

2.- IKASTETXEKO GIDA

2.1.- TUTORETZA

2.1.1. TUTOREAREN BETEBEHARRAK Ikasleek hezkuntza eta lanbide mailan dituzten ahalbideei buruzko orientabideak eta aholkuak ematea. Horren barnean dago aukerako ikasgaiak hautatzen laguntzea ere. Ikasleen interesak ezagutzea eta taldean zein eskolako bizimoduan integrazioa bideratzea eta haiengan parte hartzeko jarrerak bultzatzea. Bere taldeko ikasleen ebaluazio-prozesua koordinatzea eta ebaluazio saioak antolatzea eta bertan buru izatea. Ikasleekin aldizkako bilerak edukitzea, taldeka edo bakarka. Haren ardurapeko ikasleen ikasketa-dokumentazioa betetzea. Ikasleen arazo eta kezkak bideratu eta, gainerako irakasleekin eta Zuzendaritza Taldearekin batera, sortzen diren arazoetan bitartekari lana betetzea. Taldeko guraso, irakasle eta ikasleei irakaskuntzako jarduera eta ikasketen errendimenduari buruzko informazioa ematea. Irakasleen eta gurasoen artean hezkuntza arloko lankidetza bultzatzea.

2.1.2. Tutoretza-lanen orduak Taldekoa: ostegunetan, 6. orduan. Tutoreen koordinazioa: astelehenetan: 5. orduan. (orientatzailea: Edorta, ikasketaburua: Estibalitz eta DBH-ko tutoreak) Gurasoekin hitz egiteko ordua. Astelehenetan, 9:55:10-50.

2.1.3. Tutoretzan jorratzen diren gaiak Ikasteko teknikak Taldearen arazoei aurre egiteko estrategiak (talde-dinamikak) Taldearen jarraipen akademikoa: arratsaldeak antolatzea, agendaren erabilera, azterketei aurre egitea… Sentimenduen adierazpena Generoen arteko berdintasuna Drogak (DBH2n eta DBH4n Askagintza erakundearen laguntzaz) Sexu-heziketa Orientazioa (DBH3n eta DBH4n batez ere) Bestelako gaiak, atera ahal direnak

Tutoretza ikasleekin Sexualitatea (Andraize) Norberaren interes profesional /akademikoak argitzea.

2.1.4. Tutoretzan ikasleek aukeratu dutena Ikaskekta-bidaia antolatu (14) Erlaxapena lantzea (14) Jateko ohiturak (11) Kirola egitearen abantailak (10) Sentimendu baikorrak (10) Erabiltzen dugun hizkuntza (9)

2.1.5. Zuek ezer gehiago lantzea nahi duzue?

2.2. Ikasturtea Ebaluazio datak: 1.a azaroaren 28an, 2.a martxoaren 20an, 3.a ekainaren 20an. DBHko 4. mailan erabakiak hartzen hasi behar dute.

Egutegia

2.3. Ikastaldearen inguruko informazioa Parte hartzen duten, lanerako erritmoa, portaera orokorra… Hasierako ebaluazioan komentatu zena.

2.4. Hezkuntza sistema Pentsatzen hasi. Ikusi dokumentua. Promozio irizpideak. http://www.navarra.es/home_eu/Actualidad/BON/Boletines/2008/11/Anuncio-1/

Hezkuntza sistema 14. artikulua. Derrigorrezko Bigarren Hezkuntzako graduatu titulua. 1. Derrigorrezko Bigarren Hezkuntza amaitutakoan etapako oinarrizko gaitasunak eta helburuak lortu dituzten ikasleek Derrigorrezko Bigarren Hezkuntzako graduatu titulua jasoko dute. Etapako helburuak eta gaitasunak lortu dituztela ulertuko da etapako irakasgai guztiak gaindituta dituztenean edo, salbuespenez, irakasgai bat, bi edo hiru gainditu gabe dituztenean. 2. Ebaluazio Batzordeak erabaki kolegiatua hartuko du, foru agindu honen 4. artikuluan ezarritakoa kontuan hartuz, laugarren kurtsoa amaitutakoan etapako irakasgai batean edo bitan edo, salbuespenezko kasuetan, hiru irakasgaitan kalifikazio negatiboa duten ikasleei titulua emateko proposamenari buruz. Inola ere ez da titulua emanen kalifikazio negatiboa duten bi irakasgaiak Matematika eta Gaztelania eta Literatura badira, horien ezaugarriengatik eta etapako helburuak eta oinarrizko gaitasunak lortzeko duten garrantziagatik. Arau hori, D ereduan, hiru irakasgai hauekin osatutako edozein bikoteri dagokio: Gaztelania eta Literatura, Matematika, eta Euskal Hizkuntza eta Literatura. 6. Derrigorrezko Bigarren Hezkuntzako graduatu titulua lortzen ez duten ikasleek 25/2007 Foru Dekretuaren 16.4 artikuluan aipatzen den eskola ziurtagiria jasoko dute. Bertan agertuko dira ikasleak egindako ikasturteak eta irakasgaiak.

Zuzendaritza taldea ZUZENDARIA: Luis Lizarribar IKASKETABURUA: Estibaliz Aguirre IDAZKARIA: Anali Mujika

2.5. Nola lagundu seme-alabei ikasketetan

2.6. Ikasleak ikastetxetik ateratzeko prozedura Ikasle baten bila datorren pertsona helduak pasatu behar du idazkaritzatik irteeretarako erregistro-orria betetzeko (zer ikasle doan, ateratzeko ordua, itzultzeko ordua…) eta atezaintzaren ondoan hartuko du.

2.7. Educa. Hutsak sartzen ari gara. Justifikatzeko orri ofiziala erabiliko da.

2.8. Galderak eta eskaerak

Inkesta