CNE (Curriculumaren norbanako egokitzapena)

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
Konpetentziak eta Curriculuma J.M. Goñi  Haizerik gabe ez dago mugitzerik.  Baina haizea egonez gero nahi den tokira joan daiteke nora joan nahi.
Advertisements

1 Prematrikula datuak Datos de prematrícula IKASTURTE HASIERA INICIO DEL CURSO ESCOLAR
HBSP/PREE Bidelaguna ZUZENDARIEN MINTEGIA APIRILAREN 14AN.
ZATIKIAK: SARRERA DBH 1. Esanahia eta adierazpena Zenbakitzailea: Zenbat zati hartu ditugun adierazten du. Izendatzailea: Osoa zenbat zatitan banatu dugun.
DOKTOREGOA. ESPEDIENTEA 99/2011 E. D
BERRITZEGUNERA BIDAL EZAZU
ATOMOAREN EGITURA TXINGUDI BHI.
PT Mintegia 2013/2014 ikasturtea.
Aholkulariaren eta Orientatzailearen funtzioak
Ctra. Bilbao a Balmaseda, Km Mailako Ofizial Administraria
E. A. E. KO OINARRIZKO HEZKUNTZAREN CURRICULUM DEKRETUAREN II
HIGIDURA.
ZER DA KOKLEAR INPLANTEA?
TEKNOLOGIA INFORMATIKOA
INGENIARITZAREN ARLOAN ERABILITAKO
ZUENDARITZA PROIEKTUA
IKASKUNTZA KOOPERATIBOA
CPR-Ejea de los Caballeros, noviembre de 2009
Aholkulariaren eta orientatzailearen rolak
Nondik dator Eguzkiaren Energia?
NCE BURUZKO HEZKUNTZA SAILBURUORDEAREN ARGIBIDEAK
4. GAIA GAUZAK ETA ONDASUNAK.
ikasle batengan arazoak edo zailtasunak detektatzen ditugunean
Paula, Maider eta Maialen
LOMCE-ren laburpena.
EGUZKI ENERGIA FOTOVOLTAIKA
Zure diruaren garrantzia Unitate Didaktikoa 4.mailako DBH
HARRERA PLANA IKASLE ETORKINENTZAT
Aholkulari berriak, ongi etorriak!

NORBANAKO EGOKITZAPEN CURRICULARRAK
HAUR, NERABE ETA GAZTEEN SUSTAPEN-ARLOA
META! Kultura finantzatzeko eta kulturan parte hartzeko bide berria.
I. ATALBURUA XEDEA, KONTZEPTUA ETA PRINTZIPIO OROKORRAK.
DESKRIPZIOA.
ELKARBIZITZA.
Ebazteko kasu bat.
PISA Euskadin: 2012ko aplikazioaren ezaugarriak
Beritzegune Nagusia / Arloak
Gaztelaniazko diferente izenondoa ez da beti desberdintasuna adierazteko erabiltzen (eta distinto, diverso sinonimoak ere ez). EHULKUren aholkua (Desberdin.
IRALE.
KLONAZIOA.
Euskara zerbitzuak errebisatutako testua da
Liburuak eta ilustratzaileak aukeratzeko hauteskunde literarioak
HEZKUNTZA APLIKAZIOEN HARREMANAK
ORIENTATZAILEEN MINTEGIA AURKEZPENA
- Nortzuk izango dute hezkuntza-premia berezia?
Hezkuntza Premia Berezia - H.P.B.
IKASLEEN EBALUAZIO PSIKOPEDAGOGIKOA AURRERA ERAMATEKO URRATSAK
ZELULA AMAK.
Zuzendari bilera ikasturtea
Komunikazioaren elementuak
JUAN BAUTISTA ZABALA ESKOLA
ELKARBIZITZARAKO, BAKERAKO
Ahoko zitostatikoak: zer jakin beharko genuke
ESKOLA BATEN, EUSKARA EZ DAKIEN HAURRAREN PROZESUA
ZELULA AMAK.
HIZKUNTZEN PORTFOLIO EUROPARRA SAIAKUNTZA ALDIA
Denak barne hartzen dituen eskola. Eskola Inklusiboa
PROGRAMAZIOA (3. MAILA) DERRIGORREZKO BIGARREN HEZKUNTZA T X I N G U D
URAK KUTSATUTA DAUDE!!! Garbi ibili eta ez bota zikinik!
EUSKAL AUTONOMIA ERKIDEGOKO CURRICULUMA
KALKULU NUMERIKOA: Funtsezko arazoa:
ikasturteko HEZIKETA PREMIA BEREZIKO AHOLKULARIAK
FILOSOFIAren HISTORIA
Energia Nuklearra ITSASO MENDIKUTE.
Ctra. Bilbao a Balmaseda, Km Mailako Ofizial Administraria
Curriculuma 1.5. MATERIA.
Ondoren ebaluazio irizpideak proposatzen dira eta hauekin gaitasunek duten erlazioa proposatzen da. Irakasgaian proposatzen diren gaitasunak lortzeko ondorengo.
URTEKO ELKARBIZITZA PLANA: faseak
Transcripción de la presentación:

CNE (Curriculumaren norbanako egokitzapena) B09 Durango 06/07 Ikasturtea

AGINDUA, 1998KO UZTAILAREN 24KOA, Hezkuntza, Unibertsitate eta Ikerketa sailburuarena, hezkuntza-premia bereziak dituzten ikasleentzat hurrengo hauek arautzen dituena: alde batetik, curriculumera sartzeko egokitzapenen eta curriculumaren norbanako egokitzapen nabarien baimena eta, bestetik, ez-unibertsitatekoa den hezkuntza-sistemaren etapetan egokitzapen horiek egiteko, garatzeko eta ebaluatzeko prozedura   1998ko abenduaren 22an argitaratutako aginduan aldatuta (ikusi urtarrilaren 1999ko 19an EHAAko 12.zkia) B09 Durango 06/07 Ikasturtea

KONTZEPTUA Arlo bateko edo gehiagotako, zikloko edo etapako helburuen zati handi bat egokituz, curriculum baten derrigorrezko elementuetan aldakuntza garrantzitsuak egiteko neurri berezi bat da. B09 Durango 06/07 Ikasturtea

Hezkuntza premia bereziak dituzten ikasleentzat. Aparteko neurria da. BALDINTZAK Hezkuntza premia bereziak dituzten ikasleentzat. Aparteko neurria da. Ohiko neurri guztiak nahikoak ez direnean bakarrik aplikatuko da: zikloko currikuluma egokitzapena, arloko edo gaiko programazioa, hezkuntza indartzea, kurtsoan edo zikloan urte bat baino gehiago egotea, eta abar. B09 Durango 06/07 Ikasturtea

B09 Durango 06/07 Ikasturtea

Curriculum-egokitzapen esanguratsuak onartzeko PROZEDURA Tutorea: Ikastetxeko Zuzendaritza: HPB Aholkularia: Berritzeguneko Zuzendaritza: Ikuskaritza teknikoa: Ikaslearen hezkuntza-premia bereziak eta egokitzapen-proposamena definituko ditu (behar duen aholkularitzaz) Proposamana Berritzegunera bidaliko du. Bere adostasuna edo aldaketak adierazi eta baliabide materialak eta pertsonalak proposatuko ditu. Ikuskaritza Teknikora bidaliko du. Oniritzia emango du edo ikastetxeari eta Berritzeguneari aldaketak adieraziko dizkio. B09 Durango 06/07 Ikasturtea

Ikuskaritza teknikoa: Onartuta Pedagogi Berrikuntzarako Lurralde Burutzara bidaliko ditu (HPB Aholkulariak eta Ikuskaritzak ontzat emandakoak). Ikastetxeei onarpenaren berri emango die. Tutoreei eta legezko ordezkariei berri emango die. Ikuskaritza teknikoa: Pedagogi Berrikuntzarako Lurralde Burutza: Ikastetxea: B09 Durango 06/07 Ikasturtea

Curriculumaren norbanako egokitzapen guztiek, hurrengo atal hauek eduki beharko dituzte: Curriculuma egokitzen zaien ikasleen datuak, baita inplikatutako profesionalena ere, ikaslea eskolarizatuta dagoen ikasturtea zehaztuz (1. ERANSKINA) Zehaztu mota, Zikloko CNE esanguratsu orokorra edo Arloko CNE esanguratsua den. Ziklo edo etapa osoan zehar era nabarian aldatzen diren arloak, baita bere curriculum-erreferentzia ere. CNE esanguratsu orokorra denean arlo guztiak sartzen dira, baita egokitzen ez direnak ere. Kasu honetan ikaslea eskolatuta dagoen zikloan ikastetxearen curriculum-proiektuan agertzen diren helburu eta eduki berberak direla adierazi behar dira. (2. ERANSKINA) Egokitzen diren curriculum-arloei dagokionez, ikasleak gaur egun duen gaitasun-maila eta ikaslearen hezkuntza-premia berezien definizioa (3. ERANSKINA) Egokitutako curriculuma; egokitzen diren arloak zehaztuko ditu, baita zikloan zehar garatzekoak diren helburuak eta edukiak ere CNE esanguratsu orokorra denean arlo guztiak sartzen dira, baita egokitzen ez direnak ere. Kasu honetan ikaslea eskolatuta dagoen zikloan ikastetxearen curriculum-proiektuan agertzen diren helburu eta eduki berberak direla adierazi behar dira (4. ERANSKINA) Erabili behar diren uneak, formak eta ebaluatzeko irizpideak, egokitze jarraipenaren planifikazioa barne CNE esanguratsu orokorra denean arlo guztiak sartzen dira, baita egokitzen ez direnak ere. Kasu honetan ikaslea eskolatuta dagoen zikloan ikastetxearen curriculum-proiektuan agertzen diren helburu eta eduki berberak direla adierazi behar dira (5.ERANSKINA) B09 Durango 06/07 Ikasturtea

CURRICULUMA NORBANAKOARI EGOKITZEA I ERANSKINA CURRICULUMA NORBANAKOARI EGOKITZEA Ikaslearen datu pertsonalak 1 ABIZENA................................................................................................................................... 2 ABIZENA................................................................................................................................... IZENA.......................................................IEZ.............................................................................. ADINA.............................JAIOTEGUNA...................................................................................... ESKOLATZEA: Etapa...........................Zikloa...................Maila.................................................. EGITEN PARTE HARTU DUTEN IRAKASLEAK TUTOREA:.................................................................................................................................... LAGUNTZA IRAKASLEA:............................................................................................................. ARLOKO IRAKASLEA:................................................................................................................. ORIENTATZAILEA:....................................................................................................................... BERRITZEGUNEA:....................................................................................................................... BESTELAKO PROFESIONALAK:................................................................................................. ....................................................................................................................................................... ZENTROAREN DATUAK ZENTROAREN IZENA:.................................................................................................................. KODEA:.......................................................................................................................................... Curriculuma egokitzen zaien ikasleen datuak, baita inplikatutako profesionalena ere, ikaslea eskolarizatuta dagoen ikasturtea zehaztuz B09 Durango 06/07 Ikasturtea

II ERANSKINA  ZIKLOKO CNE NABARI GLOBALA Curriculum erreferentzia................................................................................................................ .......................................................................................................................................................  CNE NABARIA HURRENGO CURICULUM-ARLO HAUETAN Arloak/Gaiak/era nabarian aldatzen diren moduloak Curriculum erreferentzia ........................................................................................... ...................................... Zehaztu mota, Zikloko CNE esanguratsu orokorra edo Arloko CNE esanguratsua den. Ziklo edo etapa osoan zehar era nabarian aldatzen diren arloak, baita bere curriculum-erreferentzia ere. CNE esanguratsu orokorra denean arlo guztiak sartzen dira, baita egokitzen ez direnak ere. Kasu honetan ikaslea eskolatuta dagoen zikloan ikastetxearen curriculum-proiektuan agertzen diren helburu eta eduki berberak direla adierazi behar dira B09 Durango 06/07 Ikasturtea

III ERANSKINA IKASLEAK GAUR EGUN DUEN GAITASUN MAILA, CURRICULUM ARLO/GAI/MODULUEN ARABERA Arloa/Gaia/Modulua...................................................................................................................... HEZKUNTZA PREMIA BEREZIAK Osotu arloka B09 Durango 06/07 Ikasturtea

IKASLEAREN CURRICULUM EGOKITUA IV ERANSKINA IKASLEAREN CURRICULUM EGOKITUA Arloa/Gaia/Modulua: ...................................................................................................................... HELBURU OROKORRAK Erref. EDUKI MULTZOAK Arloa/Gaia/Modulua Egokitutako curriculuma; egokitzen diren arloak zehaztuko ditu, baita zikloan zehar garatzekoak diren helburuak eta edukiak ere CNE esanguratsu orokorra denean arlo guztiak sartzen dira, baita egokitzen ez direnak ere. Kasu honetan ikaslea eskolatuta dagoen zikloan ikastetxearen curriculum-proiektuan agertzen diren helburu eta eduki berberak direla adierazi behar dira B09 Durango 06/07 Ikasturtea

IKASLEAK EBALUATZEKO IRIZPIDEAK V. ERANSKINA IKASLEAK EBALUATZEKO IRIZPIDEAK Arloa/Gaia/Modulua: ....................................................................................................................... Aurreikusitako ebaluazio-datak: Eduki erref. EBALUATZEKO IRIZPIDEAK Lortzeko aurreikusten den data Erabili behar diren uneak, formak eta ebaluatzeko irizpideak, egokitze jarraipenaren planifikazioa barne CNE esanguratsu orokorra denean arlo guztiak sartzen dira, baita egokitzen ez direnak ere. Kasu honetan ikaslea eskolatuta dagoen zikloan ikastetxearen curriculum-proiektuan agertzen diren ebaluatzeko irizpide berberak direla adierazi behar da DBH lehen ziklorako egiten denean ebaluatzeko irizpideak lortzeko data zehaztu kurtsoz kurtso. Sinadurak arloka jarri. ...............................(e)n,..............ko .........................ren ..........(e)an. Irakasle tutorea, Ikastetxeko zuzendaria, legezko ordezkaria, B09 Durango 06/07 Ikasturtea