NIRE PRAKTIKAK.

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
HBSP/PREE Bidelaguna ZUZENDARIEN MINTEGIA APIRILAREN 14AN.
Advertisements

Bilbotik Donostiara A8 autopistatik joanez, goiz esnatu behar duzu, fakultatera garaiz helduko bazara. EHULKUren aholkua (...etorriko bada) Euskara Zerbitzua.
XABI ETA OTSOA.
Test honetan, lau galdera erantzungo dituzu.
Zazpi antzumeak 1. eta 2. ziklorako ipuina.
Golgi aparatua.
Datuak antolatzen.
2.000 milioi lagunek bi dolar ere ez ditu eguna pasatzeko.
BAKEA erein nahian.....
KLONAZIOA.
PROFESIONAL ESPEZIALISTEN LANA GELA ARRUNTETAN
Nola eman behar genuke euskaraz lentes progresivas / verres progressifs, erabileremu teknikoan, optikan esaterako? EHULKUren aholkua (Leiar progresiboak)
ZER DA KOKLEAR INPLANTEA?
PUNTUAZIOA.
Jainkoarekin bazkaldu ...
SALMOAREKIN OTOITZEAN
Nondik dator Eguzkiaren Energia?
EGUZKI ENERGIA FOTOVOLTAIKA
BATAIOA JAINKOAREN SEME-ALABAK EGITEN GAITUEN SAKRAMENTUA
Zure diruaren garrantzia Unitate Didaktikoa 4.mailako DBH
ZER DA PERPAUSA.
Perpaus Motak Maite Goñi
HEZKUNTZA ESPEZIFIKOA Gela alternatiba
HARRERA PLANA IKASLE ETORKINENTZAT
ADIERAZPEN ALGEBRAIKOAK
MUNDUKO ARRAZAK OIKIAKO ESKOLA.
ZENTRAL NUKLEARRAK.
PAZKOKO 4. IGANDEA B Zikloa
(Hartuko dugu kafe bat?)
Datuak antolatzen.
IRAKASLEENTZAKO TAILERRA
Ebazteko kasu bat.
Sufí maixuaren parabola
AMONARI Berez mugitzen da.
BATAIOA JAINKOAREN SEME-ALABA EGITEN GAITUEN SAKRAMENTUA
SALMOAREKIN OTOITZEAN
KLONAZIOA.
animalia hiltzailea / animalia-hiltzailea
TERMODINAMIKA I: KONTZEPTU OROKORRAK LEHEN PRINTZIPIOA
ERREINUA GURE ARTEAN DAGO ERREINUA GURE ARTEAN DAGO
Osasuntsu hazi.
Euskara zerbitzuak errebisatutako testua da
gezurrak asmatu eta zozketan parte hartu
LAUKITXO LAUKITXO Jérôme Ruillier Jérôme Ruillier Editorial Juventud
ZELULA AMAK.
balioetsi, balioztatu…
Komunikazioaren elementuak
JUAN BAUTISTA ZABALA ESKOLA
16. IGANDEA B Zikloa URTEKO
ADITZA.
URTEKO 23. Igandea A Zikloa
2.000 milioi lagunek bi dolar ere ez ditu eguna pasatzeko.
EGILEAK: EGOITZ BENGOETXEA AINARA ARANA AIMAR ATUTXA IRAIA AGUILERA
19. IGANDEA B Zikloa URTEKO
Ahoko zitostatikoak: zer jakin beharko genuke
ESKOLA BATEN, EUSKARA EZ DAKIEN HAURRAREN PROZESUA
Zein desberdintasun dago psikiatriaren eta psikologiaren artean?
Egileak: Julen, Borja eta
GALAXIAK.
URAK KUTSATUTA DAUDE!!! Garbi ibili eta ez bota zikinik!
PERSPEKTIBISMOA ( ).
ZENTRAL NUKLEARRAK.
FILOSOFIAren HISTORIA
Energia Nuklearra ITSASO MENDIKUTE.
Curriculuma 1.5. MATERIA.
23. Bedi f : R > R3 endomorfismoa, non
Bolumena ala edukiera?.
Zer da epaiketako bitartekotza?
Zuek zarete Elizaren motorra; maitasuna gauzatzen duena…
OSASUNTSU HAZI.
Transcripción de la presentación:

NIRE PRAKTIKAK

PRAKTIKEN KOKAPENA

PRAKTIKEN KOKAPENA Durangon Burutu ditut. 27000 biztanle eta 10,79km2. Kurutziaga Ikastola : 788 ikasle, 55 irakasle eta 31 langile. HHtik DBHra eskaini hezkuntza - Nire gela : 2 urteko 17 haur. Irakasle bat eta laguntza irakasle bat. Laguntzailea bazkal orduan etorri, beraz, goizeko ekintzak irakasleak bakarrik bideratu. ( Praktiketan zehar bi irakasle izan ditut lehenengo 7 asteetan bat eta azkeneko astean beste bat).

ZER AZALDUKO DUT?

aurkibidea Gelako antolaketa Egun bat bi urteko gelan Nola sentitu naiz? Nire ondorioak.

GELAKO ANTOLAKETA

GELAKO ANTOLAKETA1 Ikastolan, 2 urteko lau gela. Antolatzeko jaiotza data hartu kontuan. Nagusienak goian, txikienak behean, (psikomotrizitate gela, jolastokia eta jangela eskuragarri). Gelara sartzeko, jantokia zeharkatu.

GELAKO ANTOLAKETA2 GELAKO ANTOLAKETA Dena ikusgarri. Begirada batez dena ikusi. GELAKO ANTOLAKETA

GELAKO ANTOLAKETA3 Txokoetan banatuta : Alfonbra txokoa : koltxoneta bat eta bi sofa. Apal baten ipuinak. - Eraikuntza txokoa : apal baten gordeta.

GELAKO ANTOLAKETA4 Higiene gunea: 2 komun, 2 iturri eta fardelak aldatzeko gune bat. Sukalde txokoa: platerak, basoak…

GELAKO ANTOLAKETA5 Atseden txokoa: Kuxin eta manta ugari. Gainerako jostailuak: panpinak, pelutseak, kotxeak…

GELAKO ANTOLAKETA6 - Gela atzeko jolastokia:

EGUN BAT BI URTEKO GELAN

Nolakoa da egun bat 2 urteko gelan?1 ERRUTINETAN BANANDU: Ohitura batzuk hartzeko joateko eta haurra kokatzeko HARRERA GUNEA: Agur indibidualetarako unea. Besarkada batez egun ona ematen die. Gurasoak aurrean daudela aprobetxatuz egunean zehar zein ekintza egingo duten azaltzen die haurrei, horrela, haurra gelako dinamikan sartzen hasten da eta aldi berean, gurasoak egingo duten horretaz enteratzen dira. (Ni gelako dinamikan sartzea kostatzen ez zitzaienengana joan eta hauei egin harrera)

Nolakoa da egun bat 2 urteko gelan?2 - JOLAS LIBREA ETA EKINTZA. Sarrerak egiten diren bitartean, txamarrak erantzi eta amantalak janzten dira. Irakasleak denei harrera egiten dien bitartean, gelako dinamikan sartuta dauden haurrak jolas librean aritzen dira. Ondoren jostailuak batzen dira eta ekintzak burutzen dituzte; lantzen ari diren gaiarekin zer ikusia dutenak edota ez dutenak. (Ni horma irudia egiterakoan beraiekin margotu eta fitxak egiterakoan gela erdiaren eginkizuna bideratu)

Ekintzak Eskua gaia lantzen ibili zieneko fitxa. Alde batean, fotokopiatutako eskuak margotu. Beste aldean, beraien eskuen silueta margotu. Modu indibidualean.

Ekintzak Modu librean egiteko ekintza. Alde batean tenperazko margoekin margotu. Bestean, argizarizko margoekin margotu. Talde guztiak egindako ekintza.

Nolakoa da egun bat 2 urteko gelan?3 HAMARRETAKOA: Irakasleak gailetak, ogia edo fruta atera eta egunero haur bat hartzen du, honek bere lagunei bana diezaien eskatuz. Beraz, irakasleak lehenengo haur honi ematen dio hamarretakoa eta nori eman behar dion esaten dio. (noiz edo noiz hamarretakoa banantzen lagundu). JOLASTOKIRA: Une honetan, haurrak txamarrak jantzi eta gela osteko edo frontoiko jolastokira joaten dira. Hotz asko egiten duenean, berriz, jantokiko eta ondoko gelako atea zabaltzen dute eta gela barruan jolasten dute.

Nolakoa da egun bat 2 urteko gelan?4 - HIGIENE UNEA: Bazkaltzera joan aurretik eskuak eta muturrak garbitzen dira eta etxera bazkaltzera joaten direnei fardelak aldatzen zaizkie. (gela batu, fardelak aldatu eta eskuak eta muturrak garbitu) - BAZKALTZERA JOATEKO UNEA: 11:30etan haurrak jangelara joaten dira eta aulkian jesartzen dira. Batzuei, bazkaltzeko laguntza eskaintzen zaie, beste batzuk berriz gai dira beraien kabuz jateko, beraz, azken hauek modu autonomoan bazkaltzen dute. (jaten eman). Bazkal ostean, eskuak eta muturrak garbitzen zaie berriz ere.

Nolakoa da egun bat 2 urteko gelan?5 LO EGITERA JOATEKO UNEA: Lotara joan baino lehen, fardelak aldatzen zaizkie. Behin fardelak aldatuta, lo gelara joaten dira. Adin honetako haurrek ohean egiten dute lo eta musika lasaigarria jartzen zaie errazago lokartu daitezen. (beraien ondoan jesarri, horrela segurtasuna eman eta ondorioz errazago lokartu). ETXERA JOATEKO UNEA: 16:30etan irakasleak haurrak agurtzen ditu bihar elkar ikusiko dutela esanez.

NOLA SENTITU NAIZ?

Nola sentitu naiz? Hasieran oso urduri egon nintzen, denbora aurrera joan ahala, oso gustura sentitu naiz bai haur bai irakasleekin. Irakaslearen eta nire arteko harremana, oso ona izan dela esango nuke. Hasierako egunean besarkada batez hartu ninduen bere gelan eta horrek nire nerbioak baretu eta konfiantza eman. Lehenengo egunetik haur bakoitzaren ezaugarriez, izaeraz eta gelaz kanpoko errealitateaz informatu eta ohartarazi dit. Informazio honekin haur bakoitzarekin nola jokatu behar nuen jakin dut.

Nola sentitu naiz? Hau kontuan izanik, nik haur bakoitzarekin modu batera jokatu dut, hots, ezaugarrietara egokitu naiz. Badakigu, haur bakoitzak egoera berrien aurrean jokatzeko modu bat daukala, beraz, izaera horiek eragin izan dute nik haur bakoitzarekin harreman jakin bat izatea. Batzuk hasieratik hartu niganako konfiantza. Beste batzuk, astiro joan niganako konfiantza hartzen. Hau lortzeko, beraiengana hurbildu, beraiekin hitz egin, ipuinak kontatu eta horrelako estrategiak erabili ditut. Beraiek behar izan duten denbora errespetatu dut. Azkeneko egunerako denen onespena eta maitasuna lortu dut.

NIRE ONDORIOAK

Ondorioak ● Praktikak baliagarri izan zaizkit, haurren inguruan gehiago jakiteko eta nire etorkizuneko lana nolako izango den jakiteko. ● Esan beharra daukat, askotan oso zaila dela teoriako mundu perfektua praktikara eramatea eta bertan aplikatzea. ● Ratioei kritika 1/18 - teorian eskatzen dena betetzea ezinezkoa. Beraz, aldatu beharreko baldintza.

ESKERRIKASKO GALDERARIK???