CPR-Ejea de los Caballeros, noviembre de 2009

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
Asesor/Aholkularia: Jose Antonio Oñederra Ramirez
Advertisements

Zurekin, makina bat proiektu Contigo, funciona 2014 AURREKONTUAK PRESUPUESTOS 2014 aurrekontuak.donostia.org.
Konpetentziak eta Curriculuma J.M. Goñi  Haizerik gabe ez dago mugitzerik.  Baina haizea egonez gero nahi den tokira joan daiteke nora joan nahi.
KONPETENTZIAK LANTZEN URRETXU IKASTOLA Formazio-saioa Urtarrilak
ATAZAK “Egoera problematikoa irtenbideratzeari begira dagoen jardueren multzoa, testuinguru batean zehaztatuta, beren amaieran ikasleek ekoizpen nabarmena.
HBSP/PREE Bidelaguna ZUZENDARIEN MINTEGIA APIRILAREN 14AN.
GOOGLE SITES web ORRIAK SORTZEKO TRESNA
PT Mintegia 2013/2014 ikasturtea.
IZAKI BIZIDUNAK IZAKI BIZIDUNAK.
ESKOLAKO AGENDA 21 LIZARDI BHI
Zenbaki arrunten arteko biderketa
Sistema eragileak Naiara Blanco.
ZER DA KOKLEAR INPLANTEA?
VI. mendea K. a.   Mileton pentsatzeko era berri bat sortu zen. Gauzen azalpenak emateko orduan mitoaren ordez arrazoia erabiltzen hasi zen. LOGOSAK.
CPR-Ejea de los Caballeros, noviembre de 2009
Zenbaki arruntak eta horien arteko eragiketak
1.GAIA IZAKI BIZIDUNAK NOLAKOAK DIREN
Zatiki baliokideak.
MENDEKO PERTSONAK ONDO TRATATZEA OHIKO GIROAN JARRAITZEA.
BATAIOA JAINKOAREN SEME-ALABAK EGITEN GAITUEN SAKRAMENTUA
Zure diruaren garrantzia Unitate Didaktikoa 4.mailako DBH
Perpaus Motak Maite Goñi
NEURRIAK ETA MAGNITUDEAK
ADIERAZPEN ALGEBRAIKOAK
AMA LURRAK AMOR MISERICORDIOSO IKASTETXEA

EKI GURASOENTZAKO AURKEZPENA
BITARTEKARITZA.
LAUKIZUZENAK ETA KARRATUAK
GAITASUNAK ETA METODOLOGIA
Sagrario Crespo
Beritzegune Nagusia / Arloak
ERRONKARIKO NIZek IKASLEENTZAT SORTUTAKO 2014ko BISITA EGITARAUA
GAITASUNAK ETA METODOLOGIA
BATAIOA JAINKOAREN SEME-ALABA EGITEN GAITUEN SAKRAMENTUA
GIPUZKOAKO FORU ALDUNDIA
HIGIDURA OSZILAKORRA HIGIDURA OSZILAKORRA.
perpendikular, paralelo…
Liburuak eta ilustratzaileak aukeratzeko hauteskunde literarioak
2007 UZTAILA-A.1 EREMU GRABITATORIOA DATUA: TL= 365 egun
SASIETA MANKOMUNITATEAK IKASTETXEEI ZUZENDURIKO KANPAINA
ERREALISMOA XIX. MENDEA 2. ERDIA.
Hezkuntza Premia Berezia - H.P.B.
ZELULA AMAK.
Zuzendari bilera ikasturtea
Patio berriarekin amesten
Komunikazioaren elementuak
Zenbaki erromatarrak.
Segunda Línea.
BERREKETAK, ERROAK, ZATIKIAK ETA HAMARTARRAK
PLATON TESTUINGURU HISTORIKOA.
Injinerutza genetikoa
GURASO ESKOLA 2014/2015.
ZELULA AMAK.
GARAPEN BIDEAN DAUDEN HERRIALDEEN NEKAZARITZA (I)
Zein desberdintasun dago psikiatriaren eta psikologiaren artean?
GAITASUNAK ETA METODOLOGIA
Denak barne hartzen dituen eskola. Eskola Inklusiboa
Egileak: Julen, Borja eta
ENTZUMEN-LAGUNTZAK Audifonoak Koklear inplantea. Marisol Hornas.
Patio berriarekin amesten
ZIRKUNFERENTZIA, ZIRKULUA ETA GORPUTZ GEOMETRIKOAK
Objektu teknologiko bat aztertzea
Ebaluazioa: notak jartzea baino zerbait gehiago
IZAKI BIZIDUNAK 1.
Kolaboratzeko estrategiak
ikasturteko HEZIKETA PREMIA BEREZIKO AHOLKULARIAK
Ondoren ebaluazio irizpideak proposatzen dira eta hauekin gaitasunek duten erlazioa proposatzen da. Irakasgaian proposatzen diren gaitasunak lortzeko ondorengo.
Familien kulturak gelan
Zuek zarete Elizaren motorra; maitasuna gauzatzen duena…
Transcripción de la presentación:

CPR-Ejea de los Caballeros, noviembre de 2009 Arazo-egoeretatik unitate didaktikoetara CPR-Ejea de los Caballeros, noviembre de 2009

TESTUINGURUA ARAZOA PRODUKTUA

Arazo-egoera eta unitate didaktikoa

ARAZO-EGOERA unitate didaktikoa unitate didaktikoa…

Unitate didaktikoaren faseak

Arazo-egoera eta unitate didaktikoa Txosten baten bidez diseinatzea eta justifikatzea tranbia-linea berri bat jartzeko premia, hiriko eremu garrantzitsuak lotzeko. Arazo-egoera eta unitate didaktikoa

Arazo-egoera eta unitate didaktikoa Datuetan oinarrituta, beste egoera bati lotutako antzeko analisia burutzea Arazo-egoera eta unitate didaktikoa

INTEGRAZIO-EGOERA: ARAZO-EGOERAREN ALDAGAIA Integrazio-egoerak ikasleak garatutako konpetentziak praktikan jartzen laguntzen du. Ikasleek landutako ezagutza, abilezia, jarrera eta estrategia berriak barneratu dituzten egiaztatzeko balio du. Ikasleek konpondu beharreko egoera konplexuak dira.