IKAS TEKNIKAK Egoera honeri buelta eman nahi badiozu…..ONGI ETORRI!

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
Koldo Mitxelena LHI, Euskara Eskolan Eskolan eta Familian Kafe Tertulia.
Advertisements

ZATIKIAK: SARRERA DBH 1. Esanahia eta adierazpena Zenbakitzailea: Zenbat zati hartu ditugun adierazten du. Izendatzailea: Osoa zenbat zatitan banatu dugun.
Jarraitu nirekin Sigue conmigo
Gabonak dira! ¡Es Navidad! >HASI SAIOA >INICIO.
Bilbotik Donostiara A8 autopistatik joanez, goiz esnatu behar duzu, fakultatera garaiz helduko bazara. EHULKUren aholkua (...etorriko bada) Euskara Zerbitzua.
Test honetan, lau galdera erantzungo dituzu.
ATOMOAREN EGITURA TXINGUDI BHI.
ATOMOAREN EGITURA.
Datuak antolatzen.
EHULKU (galderak nola egin)
KOMUNIKAZIOA.
PUNTUAZIOA.
TEKNOLOGIA INFORMATIKOA
Jainkoarekin bazkaldu ...
Haur Hezkuntzaren eta Lehen Hezkuntzaren programa eta metodologia
CPR-Ejea de los Caballeros, noviembre de 2009
EGUZKI ENERGIA FOTOVOLTAIKA
JESUSEK ESATEN ETA EGITEN DUENA
Zure diruaren garrantzia Unitate Didaktikoa 4.mailako DBH
ZER DA PERPAUSA.
ELEMENTU GUZTIEN INDARRA OPA DIZUT
III. PROBABILITATEA PROBABILITATEAREN DEFINIZIOAK
HIGIDURA ZUZEN UNIFORMEA (HZU)
ADIERAZPEN ALGEBRAIKOAK
Immanuel Kant: Metafisikari dagokion problema
Osasuntsu hasi Kaixo, gu María, Silvia, Jon eta Gorka gara, eta osasuntsu egoteko zer gosaldu behar dugun, zer hamaiketako hartu behar dugun, zer.
Fenomenoen gaineko ikerketa
(Hartuko dugu kafe bat?)
HAUR, NERABE ETA GAZTEEN SUSTAPEN-ARLOA
Datuak antolatzen.
BITARTEKARITZA.
IRAKASLEENTZAKO TAILERRA
Patinak.
PISA Euskadin: 2012ko aplikazioaren ezaugarriak
Sufí maixuaren parabola
Beritzegune Nagusia / Arloak
erabilera oker edo badaezpadakoak
COMPRESS-EUS.
GARIZUMA: Zer da hori?.
Aitzitik EHULKUren aholkua aitzitik.
Duzun onena: hizkuntzen trataera familian
BARKA GAITZAZU, JAUNA! Jainko gure Aitarekin adiskidetzeko poza eskaintzen digu Jesusek “Gurekin 2-8”
IRALE.
KLONAZIOA.
ZAZPI HITZAK Letra: ORAR aldizkaria;Musika:Vivaldi, Stabat Mater; Aurkezpena:josearin.
Ebaluazio Diagnostikoaren froga egiteko eta zuzentzeko ARGIBIDEAK
Osasuntsu hazi.
Euskara zerbitzuak errebisatutako testua da
LAUKITXO LAUKITXO Jérôme Ruillier Jérôme Ruillier Editorial Juventud
Hezkuntza Premia Berezia - H.P.B.
IKASLEEN EBALUAZIO PSIKOPEDAGOGIKOA AURRERA ERAMATEKO URRATSAK
ZELULA AMAK.
Komunikazioaren elementuak
Immanuel Kant: Metafisikari dagokion problema
16. IGANDEA B Zikloa URTEKO
EGILEAK: EGOITZ BENGOETXEA AINARA ARANA AIMAR ATUTXA IRAIA AGUILERA
Edukiera-unitateak.
Ahoko zitostatikoak: zer jakin beharko genuke
-(e)NEAN perpausen erabilera desegoki batzuk zuzentzen
Zein desberdintasun dago psikiatriaren eta psikologiaren artean?
Egileak: Julen, Borja eta
Abantailak Worpressek dituen abantailak asko dira. Guk zenbait aukeratu ditugu zuekin partekatzeko. Lehenik eta behin, wordpressek oso kudeaketa erreza.
PEDROTXO Negar luzeak egin ditut amatxo galdu nuelako, noski, baina niri zer gertatuko zitzaidan ez nekielako ere bai... Etorri ziren aitaren lagun batzuk.
IRAKURRI ZERTARAKO? ULERTZEKO ULERMENEZKO IRAKURKETA GARATZEN
FILOSOFIAren HISTORIA
Curriculuma 1.5. MATERIA.
Ongi etorri Heziraul. eus-era
Bolumena ala edukiera?.
URTEKO ELKARBIZITZA PLANA: faseak
OSASUNTSU HAZI.
Transcripción de la presentación:

IKAS TEKNIKAK Egoera honeri buelta eman nahi badiozu…..ONGI ETORRI!

Ikas teknikak Metakognizio prozetsua Norbanako gaitasunaren perzepzioa: sinesmen baikorra ala etzkorraren balioa Ahalegintzen Porrotaren balio positiboa Arlo ezberdinak ikasteko era ezberdinak

Ikas teknikak Planifikazioa: nondik norako bidea Gure gaitasunak baloratu Helburuak jarri: zuzenak eta 1.pertsonan Helburuei lotutako ekintza zuzenak Baloratzekoak: denpora, kalitatea, ulermena, zailtasunak kokatu Irakaslearen laguntza Motibazioa: funtzionala Emandako urratsak berrikusi

Ikasteko ditudan ohiturak aztertu eta aldatzeko plana egin Etxean “distractores” kendu Mahaian behar izango duzuna baino ez Gelan Apunteak hartzen ikasi Materiala izan Irakasleari galderak egin: tutoretza

(Metodoa) Ikasteko denpora aldez aurretik programatzen eta neurtzen da, atsedenaldiak ere bai. Saio bakoitzean egingo duguna argi hasi baino lehen, helburuak barne Ikasgai bakoitzari dagokion ikast-era. Gai garrantsitsuak azpimarratu

HAUSNARKETA Non ikasten dut? Noiz? Nola egiten dut? Zergaitik egiten dut horrela? Ikasten dudana ulertzen ala errepikatzen dut? Ikastera aldatzeko nahian? Zergaitik? Zer lortuko dut? Zer ez dut lortuko? Aldaketarako urratsak

1. urratsak Zure buruari proposatutako ekintzak egunero errepikatu: 14-21 egun Akatsak eta porrotak kontuan hartu baina ez zigortu zure burua. Pausoz pausu Helburuen lorpenen ondorio positiboak imaginatu. Helburuen lorpenen ondorio negatiboak imaginatu.

Ikasketa teknikak Azpimarratu Laburpena Mapa kontzeptualak Gogoramena Errepikapena

Azpimarratzea Zer azpimarratzen dut? Informazioa: hitz klabeak eta kontzeptuak Sustantibo eta aditz zehatzak oso baliogarriak dira Dena laburtzen den hitza aurkitu. Irudi mentala: Filmak ez ditugu ikasi eta gogoratzen ditugu I

Laburpenak Irakurketa hasieratik amaiera Saia zaitez irakurtzen duzuna irudikatzen Kontzeptu eta hitz garrantsitsuak , dgnk azpi.. Goikoa zerrendatu eta ordenatu era jerarkikaz: informazio gehiago duena lehenengo,.. Koloretako kodigoa. Nahi dituzuenak baina beti berdinak: idei nagusienak, garrantsitsuak , informazio osagarria

Mapa kontzeptuala Grafikoak dira Helburua: informazioa antolatu, laburtu, ordenatu. Gaia jarraian irakurri eta idei eta konzeptu nagusiak bereiztu. Gai sailetan ikasi eta gogorarazteko egiten dira

Mapa kontzeptuala adibidea jarri Erabilera Mota ezberdinak Ezaugarriak Elementuak

Mapa konzeptualak: abantailak Ikasketa esanguratsua garatzen da. Dakidanetik ikasketa berrira Irudia denez, gogoratzeko, errezagoa da Sintetizatzeko gaitasuna garatzen du Kontzeptuen erlazioak lantzen ditu

Oroimena Prozetsua ez da estatikoa, hobe daiteke 3 fasetan oinarriturik: Ikasi behar duguna ezagutu, gorde eta atera Nola garatzen da? Ezagutu Irudi mentala aplikatu Landu eta praktikan jarri Irudimena Errepikapena

Ikasketa ezberdinak ikasteko era ezberdinak Testuak Problemen ebazpena Datuak

Testuak Informazioa parrafoz antolaturik agertzen da Kontzeptu nagusiak zerrendatu Azpimarratu, laburtu, mapa konteptuala, Gaia behin landu ostean gogoratu behar da. Oso komenigarria da ikasten amaitu baino lehen ikasitakoa berriro lantzea

Problemen ebazpena Problema zer eskatzen digun eta zer egin behar dugu horretarako ulertu Eman digun informzioa aztertu eta posibleak diren erantzunak baloratu Dagokion formula aplikatu Heldutako erantzuna baloratu eta zuzendu behar izatekotan, emandako urrats guztiak berriro eman akatsa non dagoen jakiteko baloratu

Datuak Irudi mentala aplikatzen da Imajina gauza arraroak kontzeptuak gogoratzeko Errepikapena

Konzentrazioa:Aditasuna mantentzeko gaitasuna Zentratzeko unea hartu:arnasketarekin konektatu (2 min.) Zer egin argi izan eta helburu txikiak jarri Emaiozu 100% egiten ari zaren lantxoari Denpora aldez aurretik neurtua Lantxoari interesa ematea: ongi egitearen ondorioak aztertu Ikasteko era baloratu eta behar izanez gero aldatu

Konzentrazioa kaltzen duen: kanpoko baldintzek Adigabetzen gaituen dena kendu (mugikorra, jatekoa ,beste testuak,…garbiketa) Ordenak konzentrazioa laguntzen du. Gure mahaian ikasteko behar duguna baino ez Ordenagailuan erabiltzen ari garen pestainak soilik Gelan aditasuna erakartzen duten ikaskideengandik at egin

Konzentrazioa galtzen duen: barneko baldintzek Zeregin gehiago gure buruan, arnasketarekin behin eta berriz konektatu joaten garenean Ikasten ari naizenean, beste gai bat burura etortzen balitzait, agendan idatzi eta berriro ikasteari ekin.

ESKERRIK ASKO ZURE ARRETAGATIK EL ÚNICO PEZ QUE NADA CON LA CORRIENTE ES EL PEZ MUERTO