O Proxecto de Dragal permite ao alumnado acceder, de xeito interdisciplinar, á historia e á cultura de Galicia a través do éxito das aventuras que agocha.

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
DETERMINACIÓN ZONAS ALUVIAIS E TORRENCIAIS
Advertisements

LOMCE.
BACHARELATO CPI DE PANXÓN Curso
O legado de Roma IES MONTE DAS MOAS 1º ES0 MAIO 2011.
Experiência dos clubes de leitura nos centros de ensino secundário
Feliz Nadal a todos os que comparten o desexo dun
Historia da Literatura galega: a idade media
Plan de Desenvolvemento Sostible da USC
O PORTFOLIO EUROPEO DAS LINGUAS (2009/10)
pex PLAN MUNIPAL de emprego xuvenil – 2020.
Mª José Méndez Lois Dpto. MIDE USC
EDUCACIÓN SECUNDARIA OBRIGATORIA
O legado de Roma IES MONTE DAS MOAS 1º ES0 MAIO 2011.
integración das TIC na práctica educativa en Galicia
ESTUDO DOS AUTÓNOMOS DE PONTEVEDRA ESTUDO DOS AUTÓNOMOS DE PONTEVEDRA
O barroco compostelán.
PROXECTO LECTOR DE CENTRO
Obradoiro do portal educativo do Instituto Galego de Estatística (IGE)
Lei Orgánica 2/2006 de 3 de maio, de Educación LOE
Mª Esther Pérez Enríquez
O primeiro terzo do século XX
GALICIA RELEVO, HIDROGRAFÍA, CLIMA e MEDIO NATURAL
A arte de Maurits C. Escher.
Proxecto interdisciplinar
CURRÍCULO EDUCACIÓN INFANTIL
Grupo de traballo combas a-1
NADALXOGO 2011 PROGRAMA DE CONCILIACIÓN
Grao en Enxeñaría da Enerxía ou dos Recursos Mineiros e Enerxéticos
R E T O S D A S P O L Í T I C A S de Igualdade E N G A L I Z A.
Plan de integración das tecnoloxías da información e a comunicación
O CLIMA EN ESPAÑA E EN GALICIA
Manifestación agrarista en Ribadavia (Ourense)
Manifestación agrarista en Ribadavia (Ourense)
Educación Secundaria Obrigatoria Real decreto 1105/2014, do 26 de decembro, polo que se establece o currículo básico da Educación Secundaria Obrigatoria.
A intervención psicopedagóxica nunha escola de e para O ALUMNADO
O legado de Roma IES MONTE DAS MOAS 1º ES0 ABRIL 2014.
O cambio climático. Traballo feito por Carolina Barros Moran, Cristina Barros .oran e Ana Mañas Hernández.
IES MANUEL MURGUÍA
Aulas ABALAR.
Emilio Arias Consultor. Director de proxectos de Edan Xestión, s.l.
CONQUISTA E ROMANIZACIÓN DE GALLAECIA
Grao en Enxeñaría da Enerxía ou dos Recursos Mineiros e Enerxéticos
O CLIMA EN ESPAÑA E EN GALICIA
O DEPORTE FEMININO NA PRENSA GALEGA
Emilio Arias Consultor. Director de proxectos de Edan Xestión, s.l.
PROGRAMA SOCRATES Accións COMENIUS Educación Escolar ERASMUS Educación
ASESORAMENTO AO PROFESORADO DENDE A ORIENTACIÓN ESCOLAR
PROGRAMA SOCRATES Accións COMENIUS Educación Escolar ERASMUS Educación
Atréveste a crear un book tráiler?
PROXECTO DRAGAL Loli Cid Cid. PROXECTO DRAGAL Loli Cid Cid.
EMPRENDEMOS UNHA NOVA ANDAINA XORNADA DE PORTAS ABERTAS PARA FAMILIAS
O DEPARTAMENTO DE ORIENTACIÓN
A SEGUNDA GUERRA MUNDIAL
30 DE XANEIRO: DÍA ESCOLAR DA NON VIOLENCIA E A PAZ
RECOÑECEMENTO DE COMPETENCIAS POR EXPERIENCIA LABORAL (Real Decreto 1224/2009, de 17 de Xullo, de recoñecemento das competencias profesionais.
PARA QUÉ SERVE HOXE EN DÍA ESTUDAR LATÍN E GREGO?
Proyectos dTítulo do traballo de innovación e/ou nvestigación
ENSINO PÚBLICO DE CALIDADE
PROCESOS PSICOLÓXICOS BÁSICOS PARA EDUCADORES/AS SOCIAIS
Avaliación do Bacharelato para o Acceso á Universidade
Proxecto Pesquería de POLBO 2016
OS PLANS DE CONVIVENCIA ESCOLAR
TALLER DE EXPERIMENTOS: A CIENCIA SEN LÍMITES
“Discurso do Gran Xefe Seattle ao Presidente dos EEUU”
Santiago de Compostela, 2012
PLAN VALORA - IGUALDADE
Segue o esquema proposto
TRATAMENTO INTEGRADO DE LINGUAS
Lei Orgánica 2/2006 de 3 de maio, de Educación LOE
Avaliación do Bacharelato para o Acceso á Universidade
Transcripción de la presentación:

O Proxecto de Dragal permite ao alumnado acceder, de xeito interdisciplinar, á historia e á cultura de Galicia a través do éxito das aventuras que agocha a novela de Dragal, escrita por Elena Gallego Abad.

É importante a compoñente normalizadora do proxecto, posto que combina o traballo individual co colectivo e as tarefas tradicionais e lúdicas con outras orientadas á investigación ou á edición colaborativa na rede. Deste xeito fomentamos o emprego da lingua galega, con incidencia no seu uso oral, para o intercambio e obtención de información.

- Gozar coa lectura de historias fantásticas en lingua galega. OBXECTIVOS - Transmitir unha imaxe positiva e actual da lingua galega ao relacionala con temáticas de interese para a mocidade e coas Tics. - Gozar coa lectura de historias fantásticas en lingua galega. - Estimar os principais aspectos históricos e culturais de Galicia que aparecen como pano de fondo da trama. - Intercambiar información sobre diferentes aspectos da novela no centro e a través da rede co alumnado doutros IES do proxecto para compartir experiencias lectoras e achados. - Empregar as novas tecnoloxías para crear mensaxes orais e escritas en lingua galega. - Respectar as distintas manifestacións culturais e relixiosas. - Respectar as persoas que forman parte dun grupo malia a heteroxeneidade.

No proxecto, este curso 2014-2015, participa o alumnado de 2º da ESO do IES Puga Ramón e o doutros 10 centros máis de ensino secundario de Galicia. Colaboran no noso IES: O departamento de Matemáticas, achegando o alumnado á arte e á arquitectura dos nosos templos a través da xeometría. O Equipo de Dinamización co apoio e promoción do proxecto. O Departamento de Orientación coa caracterización da adolescencia e o tratamento do Acoso Escolar.

Reparto de tarefas 1ª AVALIACIÓN Presentacións da novela (Booktrailer) Lectura da novela Creación dun dicionario colectivo Ambientación/dragalización do IES Xogo de rol: Comezo coa creación dos grupos de cabaleiros/donas da nosa Fraternidade de Dragaliños/as.

Reparto de tarefas 2ª AVALIACIÓN Avaliación do contido da novela Visita da escritora (22 de xaneiro) SKYPE: coñecemos aos 600 dragaliños/as que participan no proxecto e o lugar de Galicia onde están Presentación do wiki onde traballará e interactuará o alumnado e o profesorado Caracterización dos personaxes e cómic Xogo de rol: asignar os roles a cada participante e deseñar os disfraces de entroido. Reparto das tarxetas da Fraternidade do Dragón que identifica e recolle a avaliación do alumnado. Temática: discusión no fóro da web e na aula Creación propia: Final á carta

Reparto de tarefas 3ª AVALIACIÓN Investigación: Espazos máxicos - Concurso fotográfico Investigación: Patrimonio inmaterial (lendas de mouros/as, tesouros, dragóns, serpes, pozas encantadas) Conta contos: Tradición 2.0 (22 de abril) O Dragón sae da aula. Contamos o que estamos facendo Xogamos na web (Dragalpalabras e Dragalsaber) Saída didáctica: Visita o fogar do dragón no Pico Sacro. Xogo de rol co resto de IES do proxecto e xantar de confraternización de todos os cabaleiros e donas que protexeron a maxia do dragón e conseguiron proxectala aos do seu redor. Axentes dinamizadores da nosa cultura (Localizar os lugares máxicos e as lendas nun Google Map creando así unha ruta de lendas e de arte románica en Galicia)

O carácter aberto e multidisciplinar do Proxecto facilita o acceso do alumnado a coñecementos de distintas áreas. A literatura galega, a arte románica, o culto pagán, o cristianismo, a xeometría, a aritmética, a historia de Galicia, o noso patrimonio inmaterial ou as Tics únense nesta novela para crear un ambiente de misterio no que gozamos e crecemos como lectores.