IK/KI OROKORTZE FASEA ikasturteko MINTEGIA

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
AURREMATRIKULAZIOA ERNIOBEA BHI Villabona HEZKUNTZ SISTEMAREN ORGANIGRAMA ORGANIGRAMA DEL SISTEMA EDUCATIVO LAN MUNDUA GOI MAILAKO ZIKLOA (LH) ERDI MAILAKO.
Advertisements

HBSP/PREE Bidelaguna ZUZENDARIEN MINTEGIA APIRILAREN 14AN.
IKASKOMUNITATE batean murgiltzen ari zarete.
Gogamena edo Pentsamendua
ATOMOAREN EGITURA.
PT Mintegia 2013/2014 ikasturtea.
IKASKETA KOOPERATIBOA
EBALUAZIOA GORPUTZ HEZKUNTZAN
IKKI IKASKETA KOOPERATIBOA IKASTEKO KOOPERATU KOOPERATZEN IKASI
Joven Marinero Ainhoa Palomo, Iban Iza, Pasaia-Lezo Lizeoa.
IK/KI HAUR HEZKUNTZA MINTEGIA ikasturtea
ESKOLAKO AGENDA 21 LIZARDI BHI
PROFESIONAL ESPEZIALISTEN LANA GELA ARRUNTETAN
CERN: PARTIKULEN FISIKA IKERTZEKO ZENTROA
IKASKUNTZA KOOPERATIBOA
CPR-Ejea de los Caballeros, noviembre de 2009
Nondik dator Eguzkiaren Energia?
ikasle batengan arazoak edo zailtasunak detektatzen ditugunean
Bikoteka Irakurtzen Irakurketa konpetentzia hobetzeko
Kulturartekotasuna Mintegia, B06 Zaratamoko Berritzegunea,
Perpaus Motak Maite Goñi
HARRERA PLANA IKASLE ETORKINENTZAT
ADIERAZPEN ALGEBRAIKOAK
IKASKETA KOOPERATIBOA
HAUR, NERABE ETA GAZTEEN SUSTAPEN-ARLOA
IRAKASLEENTZAKO TAILERRA
EDUKIAK 0. FITXA TEKNIKOA ATZERRIAN IZANDAKO ESPERIENTZIAK
Leire Zallo eta Edurne Zallo.
PISA Euskadin: 2012ko aplikazioaren ezaugarriak
Beritzegune Nagusia / Arloak
ERRONKARIKO NIZek IKASLEENTZAT SORTUTAKO 2014ko BISITA EGITARAUA
Salbatore Mitxelena Ikastola
IRALE.
IRAKASKUNTZA / IKASKETA AKTIBOA
animalia hiltzailea / animalia-hiltzailea
Euskara zerbitzuak errebisatutako testua da
HIZKUNTZA PROIEKTUA KOMUNIKAZIOAREN KONPETENTZIAN OINARRITUTA
Elkarrekin Bizitzen Ikasi
Hezkuntza Premia Berezia - H.P.B.
IKASLEEN EBALUAZIO PSIKOPEDAGOGIKOA AURRERA ERAMATEKO URRATSAK
Konpetentzia kooperatiboa ebaluatzeko plan-eredua
Zuzendari bilera ikasturtea
IK-KI (Ikasteko Kooperatu – Kooperatzen ikasi) proiektua
Komunikazioaren elementuak
Gazteforum proiektua. Gazteforum proiektua PROIEKTU HAU DISEINATZERA ANIMATU GINTUZTEN HIRU OSAGAI Gazteforum proiektua PROIEKTU HAU DISEINATZERA ANIMATU.
Gazteforum proiektua. Gazteforum proiektua PROIEKTU HAU DISEINATZERA ANIMATU GINTUZTEN HIRU OSAGAI Gazteforum proiektua PROIEKTU HAU DISEINATZERA ANIMATU.
1. aurkezpena: Oinarrizko kontzeptuak
4. aurkezpena: Talde dinamikak (A eremua)
Ataza: Industria Iraultza
ELKARBIZITZARAKO, BAKERAKO
Talde dinamikak (A eremua)
EGILEAK: EGOITZ BENGOETXEA AINARA ARANA AIMAR ATUTXA IRAIA AGUILERA
GURASO ESKOLA 2014/2015.
EDUKIAK 0. FITXA TEKNIKOA ATZERRIAN IZANDAKO ESPERIENTZIAK
Denak barne hartzen dituen eskola. Eskola Inklusiboa
GALAXIAK.
PROGRAMAZIOA (3. MAILA) DERRIGORREZKO BIGARREN HEZKUNTZA T X I N G U D
Ebaluazioa: notak jartzea baino zerbait gehiago
IKASTOLEN ETORKIZUNAREN PLANIFIKAZIOA
Unibertsitatean sartzeko
ikasturteko HEZIKETA PREMIA BEREZIKO AHOLKULARIAK
Energia Nuklearra ITSASO MENDIKUTE.
Gorren taldeko kideak: Maritxu, Ainhoa eta Marisol
ZER DA KULTURA. (Colectivo Amani (1994). Educación intercultural
Curriculuma 1.5. MATERIA.
Ondoren ebaluazio irizpideak proposatzen dira eta hauekin gaitasunek duten erlazioa proposatzen da. Irakasgaian proposatzen diren gaitasunak lortzeko ondorengo.
Mundua eskolan – Eskola munduan hezkuntza-moduluaren edukia
URTEKO ELKARBIZITZA PLANA: faseak
Zer da epaiketako bitartekotza?
Elkarrekin gogoeta bat egingo dugu
Transcripción de la presentación:

IK/KI OROKORTZE FASEA 2015-16 ikasturteko MINTEGIA 6. saioa:2016ko maiatzaren 9an EDUKIAK: IK/KI II. Topaketen informazioa Ikastetxeetan egindakoa  konpartitu: Padlet, Talde Plana, B eremuko egiturak… Ebaluazioaren inguruko hausnarketa IK-KI proposamenean errubriken funtzioa Mintegiaren balorazioa eta datorren ikasturterako proposamenak Elena Sarasa lhelena.s@donosgune.org Teresa Santos naturzientziak@donosgune.org

II. TOPAKETAK IK - KI (IKASTEKO KOOPERATU - KOOPERATZEN IKASI) 2016ko EKAINAK 7 DONOSTIAKO IRAKASLEEN UNIBERTSITATE ESKOLAN

EGINDAKOA KONPARTITU Denen artean egindakoa partekatu... Padlet, Talde Plana, B eremuko egiturak…

TALDEKO HELBURUAK (H.A.) Guztien iritsia kontutan hartu Guztiok parte hartu Iskanbilarik ez egin Denok ados egotea Denborarik ez galtzea. Erritmo berean jutea Taldekideen erritmoa errespetatzen Taldekideek dudak dituztenean guztion artean aklaratu. Zer egin proposatutako helburuak hobetzeko?

Lan kooperatiboa ebaluatzeko proposamena

GAIAK 1. Talde-lanaren ebaluazioaren dimentsioak: 1.1.- Taldearekiko dimentsioa. 1.1.1.- Oinarrizko taldeetan 1.1.2.- ikasgela-taldean 1.2.- Norbanakoarekiko dimentsioa 2. Talde-planaren mailak: 2.1.- Koebaluazioa 2.2.- Autoebaluazioa 2.3.- Irakasleari dagokion ebaluazioa. Kalifikazioa 3. Lan kooperatiboa ebaluatzeko planifikazioaren osagaiak: helburuak, ezaugarriak, zer ebaluatu, noiz ebaluatu, ebaluazio-tresnak, emaitzen ondorioak.

1.1.- Taldearekiko dimentsioa. 1.1.1.- Oinarrizko taldeetan DIMENTSIOAK Noiz?: Oinarrizko taldeak osatuak daudenean eta funtzionatzen ari direnean, astero, maiz. Nola?: Talde planaren bidez egiten da, periodikoki errebisatzen dira. Zer?(ebaluatzen dena): Taldearen helburuak, rolen funtzioak eta norbanako konpromisoak Nork?: Denon artean (ko), noberak berea (auto) Koebaluazioa 1: Taldeko helburuak eta rolen funtzioak Autoebaluazioa: Rolen funtzioak eta norbanako konpromisoak Kualitatiboa eta hezigarria Ez dira kalifikatzen

Koebaluazioa 2: Gela osoko xedeak Kualitatiboa eta hezigarria 1.1.- Taldearekiko dimentsioa. 1.1.2.- Ikasgela-taldean DIMENTSIOAK Oinarrizko taldeen ebaluazioa klase-taldearekiko. Zer?: Gela osorako definitu diren xedeak. Noiz?: Hiruhilabetekoan behin adibidez. Nola?: Ikasgela – planaren bidez (ikasgelaren xedeak) Nork? Talde txikietan eta gero gela osoan, horregatik koebaluazioa da ere bai. Koebaluazioa 2: Gela osoko xedeak Kualitatiboa eta hezigarria Hausnarketarako proposamena

2.1.- Norbanakoarekiko dimentsioa DIMENTSIOAK Beste bi dimentsioetatik independentea Nork?: Irakasleak egin behar du Zer ebaluatu?: Taldekideen interakzioa, talde lana egiteko prozedurak eta trebetasun sozialak. Nola?:Irakasleak osatutako errubrika baten bidez. Kuantitatiboa, hezigarria eta sumatiboa Kalifikaziorako baliogarria.

2.1.- Koebaluazioa: berdinen artean talde lana ebaluatu MAILAK Talde planak: talde helburuak eta norbanaren rola(k) HELBURUAK 3 2 1 1.   2. 3. KARGUEN BETEKIZUN-MAILA Koordinatzailea Izena: Idazkaria Laguntzailea Izena Kudeatzailea (Bozeramailea) Errubrikak….

1. JARDUERA 3 taldeko helburuak emanda, proposatzen den errubrikarekin konparatu eta gure errubrika sortu (binaka)

Helburuak baloratzeko errubrikaren adibidea:

2.2.- Autoebaluazioa: Norbanako konpromisoen ebaluazioa taldearen barruan MAILAK Ikasle bakoitzak garatu behar zuen rola(k) ebaluatu, eta norbanakoko konpromisoak ebaluatu. NORBERAREN KONPROMISOEN BALORAZIOA 3 2 1  Ikasle 1    Ikasle 2  Ikasle 3  Ikasle 4

Norbanakoko konpromisoak baloratzeko errubrikaren adibidea: Oso ondo (3) Ondo (2) Hobeto beharra (1) 1.Ikaslea Bere konpromisoa oso ondo bete du/dut edo betetzen ari da/naiz Bere konpromisoa nahiko ondo bete du/dut edo betetzen ari da/naiz Bere konpromisoa eskas bete du/dut edo betetzen ari da/naiz ; edo ez du/dut edo ez da/naiz betetzen ari 2 Ikaslea. 3. Ikaslea 4. Ikaslea 5. Ikaslea

2.3.- Irakasleari dagokion ebaluazioa: lan taldearen barruan norbanakoaren lana ebaluatu MAILAK Nola baloratu talde lana eduki gisa, norbanakoko lana taldearen barruan eta taldearen praktika aprendizaietan . Hau da, jarduera didaktikoak nola garatu dituzten eta egitura kooperatiboen erabilpena baloratu. Zein dimentsioak: Norbanakoarekiko dimentsioa Nola ebaluatu: errubrika baten bidez

3. Lan kooperatiboa ebaluatzeko planifikazioaren osagaiak: helburuak, ezaugarriak, zer ebaluatu, noiz ebaluatu, ebaluazio-tresnak, emaitzen ondorioak. OSAGAIAK PROGRAMAZIO DIDAKTIKOAREN barruan egon beharko luke. HELBURUA: Ebaluatzeko ibilbide bat osatzea kooperatzen ikasketa hobetzeko eta kooperazioaren bidez gehiago ikasteko. EZAUGARRIAK: eguneroko hezkuntza praktikarekin lotuta eta txertatuta. Plurala, anitza, parte-hartzailea, interaktiboa, orokorrean hezigarriagoa konpetitiboa baino. EBALUAZIOAREN EDUKIAK: Adibidez: egituren bidez lortzen diren emaitzak, ikasleen arteko ahozko adierazpenak taldean, harreman eta intelektualen gatazken ebazpena, trebetasun sozialak, jokaerak, lan-ohiturak, taldekideen arteko elkarrekintza eraginkorra, konplizidadea, kohesioa… NOIZ EBALUATU: Maiztasuna ikastetxean erabaki, mugatua nolabait. EBALUAZIO TRESNAK: behaketak egiteko erregistroak, galdetegiak, azterketak, talde planak, koadernoa, errubrikak, kontrol-fitxak, port-folioa, ……