Kodu Game KS 2: Use selection in programs. Today we are learning about: Programming & Selection ●I can design a game ●I can code a game in Kodu ●I can.

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
Para Empezar Hoy es jueves el quince de noviembre Quiz Review Write the English expressions in Spanish below using the verb Ser. 1.We are 2.You (informal)
Advertisements

GUSTAR PRÁCTICA CON GUSTAR. DIRECCIONES: Each slide will contain a picture or a vocabulary word and a subject. In your group, you need to come up with.
La Fruta La manzana La banana Las uvas El tomate La sandia Las fresas.
El tiempo. El tiempo! Describing the weather To talk about the weather, we use the verb hacer we only use it in one form hace Qué tiempo hace? What is.
A Little Christmas Town. English Subject Pronouns:
¿Qué llevas el fin de semana?
El cuerpo Talking about the body in Spanish Para empezar p. 9.
LEARNING INTENTIONSSUCCESS CRITERIA We are learning (to)…  produce new essential vocabulary in writing & speech  conjugate –er & -ir verbs, such as comer,
Campanazo Write out the following numbers in Spanish:
Para hacer ahora 1) What is the preterite tense? 2) Change the following sentences from the present tense to the preterite tense: – Yo compro un teléfono.
Los Verbos  Today we will be learning about Spanish verbs.  Start a new section in your notes labeled Los Verbos.  Begin by answering these questions:
¡Buenos días! Learning IntentionsSuccess Criteria We’re learning to… We’ll know we’re successful when we can…  correctly use essential vocabulary,  use.
LEARNING INTENTIONSSUCCESS CRITERIA We are learning (to)… talk about leisure activities and places express how often we got to different places express.
AHORRAR Poner dinero en el banco (contrario de gastar) GASTAR Usar dinero; comprar (contrario de ahorrar)
Los Días de la Semana Days of the Week. Los Días lunes – Monday martes – Tuesday miércoles – Wednesday jueves – Thursday viernes – Friday sábado – Saturday.
Los Adjetivos. Hoy veremos… How adjectives work in Spanish Practice the use of adjectives.
Hoy es el 5 de enero.. Para comenzar: ¿Qué hiciste durante las vacaciones? ¿Adónde fuiste? In your journal, write about what you did and where you went.
Spanish Objetos de la clase. W.A.L.T We are learning about prepositions We are learning how to ask for permission.
My target is: To learn to describe where I live.
¿Qué tiempo hace?. To ask about the weather we can use the phrase ¿Qué tiempo hace? To answer we can use several phrases that begin with the word Hace.
¡Buenos días! Trabajo del timbre: 1.Aprendan adjetivos nuevos con Learn new adjectives with a partner. Use the 4 survival questions to learn.
Page 80 Realidades 2 Reflexive Verbs Do you remember your Indirect Object Pronouns?
LEARNING INTENTIONSSUCCESS CRITERIA We are learning (to)… utilize new and old essential vocabulary & concepts in different contexts use questioning strategies.
Las tareas domésticas ¿Qué has hecho para ayudar en casa esta semana?
En casa Hoy vamos a aprender... Today we are going to learn... -Las habitaciones en la casa Rooms in the house - A describir fotografías To describe pictures.
Vamonos Get a worksheet. DO NOT WRITE ON IT, but start copying the vocabulary into your diccionario. I will give you 7 minutes because it is a lot of words.
Week 25 Spanish II. Para Empezar 22 de febrero Write out the following numbers in Spanish: *We will be doing an activity with.
¿Cómo se pronuncia en español?
Español 2 8 y 9 de octubre de 2013.
The Verb Jugar.
Bienvenidos a La Clase de Señora McGowan
Edited by: Señora Pearson 2017
¡Buenos días! Hoy es el 11 de septiembre.
¿Cuál es la isla pequeña en Islas Caribe? ¿Cuál es la isla más grande?
¡Bienvenidos! Pongan la tarea en tu pupitre.
Español 1. Proyecto # 1 How is Spanish seen and used in Wilkes? Watch the videos about « Reasons to learn Spanish» Write 10 benefits about learning Spanish.
Conjugating verbs ending in -ER
¡Buenos días! Trabajo del timbre:
¡Buenos días! Hoy es el 25 de agosto.
Vocabulario 4C Los deportes
Interactive notebook page 38
Hello! Today we are going to speak about past abilities: What are abilities?
¿Te gusta ir a la escuela? ¿Por qué?
¡Tenemos el examen de unidad 2 este jueves!
Verbs like GUSTAR.
¿Cuándo hace frío, ¿qué te gusta hacer en el invierno?
¿Cuándo hace frío, ¿qué te gusta hacer en el invierno?
¡Buenos días! LEARNING INTENTIONS SUCCESS CRITERIA Trabajo del timbre:
¡Buenos días! LEARNING INTENTIONS SUCCESS CRITERIA Trabajo del timbre:
¡Buenos días! LEARNING INTENTIONS SUCCESS CRITERIA Trabajo del timbre:
¿Te gusta ir a la escuela? ¿Por qué sí o no?
¡Buenos días! LEARNING INTENTIONS SUCCESS CRITERIA Trabajo del timbre:
Tema 4B Practice El 11 de mayo.
PRESENT CONTINUOUS(1) We form the Present Continuous like this: Be + (verb)-ing form: I am eating a sandwich Here are the forms of the Present Continuos:
HOYYYYYYYYYYYYYY YASDKLJHJASKFHAS DK ASDFSDFA for today… Where does the holiday come from? Why do we celebrate it? What customs/traditions do they reflect?
¡Buenos días! LEARNING INTENTIONS SUCCESS CRITERIA Trabajo del timbre:
The Verb Jugar P. 208 Realidades 1.
¡Buenos días! LEARNING INTENTIONS SUCCESS CRITERIA Trabajo del timbre:
INFINITIVE VERBS PHRASES
Metas: I can recall the days of the week, months, seasons, numbers and say what time it is. I can talk about things that I & other people do and describe.
¡Buenos días! LEARNING INTENTIONS SUCCESS CRITERIA Trabajo del timbre:
I like... Me gusta Me gustan.
Pero and sino Preview Pero and sino.
Los Adjetivos Spanish4Teachers.og.
El verbo Ir.
Los Adjetivos Spanish4Teachers.og.
Saquen la hoja de práctica
Vocabulario 5D Los deportes
Los Adjetivos Spanish4Teachers.og.
Transcripción de la presentación:

Kodu Game KS 2: Use selection in programs

Today we are learning about: Programming & Selection ●I can design a game ●I can code a game in Kodu ●I can use selection in Kodu

Kodu Game Design

Today we are learning about: Programming & Selection ●I can design a game ●I can code a game in Kodu ●I can use selection in Kodu