Learning activity 3 / Actividad de aprendizaje 3 Evidence: Your next holiday destination / Evidencia: Su próximo destino de vacaciones In a recording describe.

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
CPL? End of year target? How to reach it? Where you are: CPL Where you want to be: End-of-year target What is going to help you get there: Advice (only.
Advertisements

12/1-12/9. 7 TH GRADE Chapter 7a - Repazo ◦ Ropa.
CLASSROOM EXPECTATIONS! When entering the classroom, sit in your chairs and work in your Esponja(warm up) turn in when you finish. Please don't talking.
Overclipping It’s very important as a trader that you understand your clip size and what positions this allows you to have. In addition it will help you.
Los números Apuntes de vocabulario. treinta treinta y uno.
Essential question: How do I say what I like and what interests/bores me?
Stage 1: “My visit to the fair” / Etapa 1: “Mi visita a la feria”
Learning activity 3 / Actividad de aprendizaje 3
Learning activity 3 / Actividad de aprendizaje 3
Learning activity 3 / Actividad de aprendizaje 3
Learning activity 3 / Actividad de aprendizaje 3
¿Cuánto tiempo hace que…? You can ask when something happened in Spanish by using: ¿Cuándo + [preterit verb]…? ¿Cuándo llegaste a la clínica? When did.
Learning activity 3 / Actividad de aprendizaje 3
Learning activity 3 / Actividad de aprendizaje 3
Learning activity 3 / Actividad de aprendizaje 3 Evidence: Your next holiday destination / Evidencia: Su próximo destino de vacaciones In a recording describe.
Learning activity 3 / Actividad de aprendizaje 3
Learning activity 3 / Actividad de aprendizaje 3 Evidence: Your next holiday destination / Evidencia: Su próximo destino de vacaciones In a recording describe.
Learning activity 3 / Actividad de aprendizaje 3 Evidence: Your next holiday destination / Evidencia: Su próximo destino de vacaciones In a recording describe.
Learning activity 3 / Actividad de aprendizaje 3 Evidence: Your next holiday destination / Evidencia: Su próximo destino de vacaciones In a recording describe.
Learning activity 3 / Actividad de aprendizaje 3 Evidence: Your next holiday destination / Evidencia: Su próximo destino de vacaciones In a recording describe.lk
Learning activity 3 / Actividad de aprendizaje 3 Evidence: Your next holiday destination / Evidencia: Su próximo destino de vacaciones In a recording describe.
Learning activity 3 / Actividad de aprendizaje 3 Evidence: Your next holiday destination / Evidencia: Su próximo destino de vacaciones In a recording describe.
Learning activity 3 / Actividad de aprendizaje 3 Evidence: Your next holiday destination / Evidencia: Su próximo destino de vacaciones In a recording describe.
Learning activity 3 / Actividad de aprendizaje 3 Evidence: Your next holiday destination / Evidencia: Su próximo destino de vacaciones In a recording describe.
Learning activity 3 / Actividad de aprendizaje 3 Evidence: Your next holiday destination / Evidencia: Su próximo destino de vacaciones In a recording describe.
Learning activity 3 / Actividad de aprendizaje 3 Evidence: Your next holiday destination / Evidencia: Su próximo destino de vacaciones In a recording describe.
Agenda: Boot verbs and jugar. La Familia. Tener: Quack Video
UNIVERSIDAD AUTÓNOMA DEL ESTADO DE HIDALGO ESCUELA SUPERIOR DE ZIMAPÁN
Español 3 24 de febrero de 2017.
CH 3B: Vocabulario y Adjetivos Plurales
Learning activity 3 / Actividad de aprendizaje 3 Evidence: Your next holiday destination / Evidencia: Su próximo destino de vacaciones In a recording describe.
SER and SUBJECT PRONOUNS
Voice Activity 1.04: Directions, Grammar, and Examples
POSSESSIVE ADJECTIVES
Getting to know you more!
First Grade Dual High Frequency Words
El Imperfecto Español 2.
Student’s name: Introducción: escrito que da la bienvenida al estudiante y le da una idea acerca de los aprendizajes que va a adquirir en el desarrollo.
Student’s name: Introducción: escrito que da la bienvenida al estudiante y le da una idea acerca de los aprendizajes que va a adquirir en el desarrollo.
Learning activity 3 / Actividad de aprendizaje 3 Evidence: Your next holiday destination / Evidencia: Su próximo destino de vacaciones In a recording describe.
How to Log in to RosettaStone and Install the Speech Component
Learning activity 3 / Actividad de aprendizaje 3 Evidence: Your next holiday destination / Evidencia: Su próximo destino de vacaciones In a recording describe.
Learning activity 3 / Actividad de aprendizaje 3 Evidence: Your next holiday destination / Evidencia: Su próximo destino de vacaciones In a recording describe.
Learning activity 3 / Actividad de aprendizaje 3 Evidence: Your next holiday destination / Evidencia: Su próximo destino de vacaciones In a recording describe.
Learning activity 3 / Actividad de aprendizaje 3 Evidence: Your next holiday destination / Evidencia: Su próximo destino de vacaciones In a recording describe.
Learning activity 4 / Actividad de aprendizaje 4 Evidence: Describing outfits and likes / Evidencia: Describiendo atuendos y gustos In this evidence, you.
Learning activity 3 / Actividad de aprendizaje 3 Evidence: Your next holiday destination / Evidencia: Su próximo destino de vacaciones In a recording describe.
Learning activity 4 / Actividad de aprendizaje 4 Evidence: Describing outfits and likes / Evidencia: Describiendo atuendos y gustos In this evidence, you.
Adjective Grammar Adjective Agreement.
Communicative Objective:
Día número 94—español 1 El 25 de enero Horario de Inicio Tardío
Día número 139—español 1 El 30 de marzo
Hoy es lunes el veinticuatro de septiembre.
Adjective Grammar Capítulo 1B.
How to Conjugate… SPANISH VERBS.
Hoy vamos a..... escuchar y entender un rap en español
Tarea para mañana-martes el 6 de diciembre
Kindergarten Spanish High Frequency Words
¡Buenos días! Trabajo del timbre:
Los Adjetivos Spanish4Teachers.og.
¿Qué llevas? OBJETIVOS: To revise colors in Spanish.
Antes de empezar The following are verbs that have been conjugated, write the infinitive beside the conjugated verb: Como Esquío Voy Leo Veo Nado Hago.
Los Adjetivos Spanish4Teachers.og.
Learning activity 4 / Actividad de aprendizaje 4 Evidence: Describing outfits and likes / Evidencia: Describiendo atuendos y gustos In this evidence, you.
Learning activity 3 / Actividad de aprendizaje 3 Evidence: Your next holiday destination / Evidencia: Su próximo destino de vacaciones In a recording describe.
Learning activity 3 / Actividad de aprendizaje 3 Evidence: Your next holiday destination / Evidencia: Su próximo destino de vacaciones In a recording describe.
Los Adjetivos Spanish4Teachers.og.
Learning activity 3 / Actividad de aprendizaje 3 Evidence: Your next holiday destination / Evidencia: Su próximo destino de vacaciones In a recording describe.
Learning activity 3 / Actividad de aprendizaje 3 Evidence: Your next holiday destination / Evidencia: Su próximo destino de vacaciones In a recording describe.
Learning activity 4 / Actividad de aprendizaje 4 Evidence: Describing outfits and likes / Evidencia: Describiendo atuendos y gustos In this evidence, you.
Transcripción de la presentación:

Learning activity 3 / Actividad de aprendizaje 3 Evidence: Your next holiday destination / Evidencia: Su próximo destino de vacaciones In a recording describe your perfect holiday destination using superlative adjectives. Use the format below to describe them. / Grábese describiendo su próximo destino de vacaciones usando adjetivos en forma de superlativos. Emplee la tabla dada a continuación a manera de ejemplo para realizar dicha descripción. DestinationI recommend you DescriptionIt is … it has Activities to doThere you can PeoplePeople is Places to visitYou can visit Traditional foodYou can eat

Example / Ejemplo: The next text is an example. The blue words are the ones you have to replace in order to make your own description. / El siguiente texto es un ejemplo. Las palabras azules son las que debe reemplazar para así realizar su propia descripción. I recommend that you visit Santa Marta. It is the most beautiful snowcapped mountain near the sea. It is a high mountain with the most beautiful landscapes you can imagine. It has eco-hotels and spas. There you can relax, go hiking, scuba diving and more. People is funny and easygoing. You can visit Santa Marta any time of the year and enjoy natural places such as beaches and rivers. You can eat traditional food from the region.

I recommend you visit San Andrés since you can see or visit the great activities and the warm sea

It is a great city that the sea refreshes your body and its food is super delicious

San Andres has delicious cocktails and a delicious spa that relaxes you.

There you can relax, you can go to the amusement parks and delujo hotels with large nightclubs

The people are partying and very calm

When you finish your work, send the files to your instructor through the platform as follows: 1. Click the title of this evidence. 2. Click Examinar mi equipo and look for the files in your computer. Make sure the files are attached. 3. Leave a comment for the instructor (optional). 4. Click Enviar. Important: The platform will only allow you to submit your files once. Please, make sure you upload the two (2) files when submitting your evidence. Una vez finalice la evidencia envíe al instructor los archivos a través de la plataforma, así: 1. Dé clic en el título de esta evidencia. 2. Dé clic en el enlace Examinar mi equipo y busque los archivos en su computador. Asegúrese de adjuntar los archivos. 3. Escriba algún comentario si lo considera pertinente. 4. Dé clic en Enviar. Importante: la plataforma solo le permitirá hacer un envío de las evidencias. Por favor asegúrese de adjuntar los dos (2) archivos durante la entrega.

Criterios de evaluación Describe lugares, ciudades y personas con la estructura gramatical, vocabulario y contexto requeridos. Note: This evidence is an individual activity. Remember to check the learning guide in order to know if you have done all the assigned activities, know how to develop them and deliver them correctly. Nota: esta evidencia es de carácter individual. Recuerde revisar la guía de aprendizaje con el fin de verificar que ha realizado todas las actividades propuestas, saber cómo desarrollarlas y entregarlas correctamente.