3. Sozializazioa: prozesu dinamikoa 3.1. Gizarte identitatea

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
IKASTURTEA GELA BILERETAKO ONDORIOAK CONCLUSIONES DE LAS RUNIONES DE AULA.
Advertisements

ZATIKIAK: SARRERA DBH 1. Esanahia eta adierazpena Zenbakitzailea: Zenbat zati hartu ditugun adierazten du. Izendatzailea: Osoa zenbat zatitan banatu dugun.
Gogamena edo Pentsamendua
Egiaren Testiguaren aurrean
2.000 milioi lagunek bi dolar ere ez ditu eguna pasatzeko.
KLONAZIOA.
Sistema eragileak Naiara Blanco.
VI. mendea K. a.   Mileton pentsatzeko era berri bat sortu zen. Gauzen azalpenak emateko orduan mitoaren ordez arrazoia erabiltzen hasi zen. LOGOSAK.
POLITIKA.
CPR-Ejea de los Caballeros, noviembre de 2009
Nondik dator Eguzkiaren Energia?
NATURALEZA.
NATURA.
AKROSPORT.
Paula, Maider eta Maialen
Zure diruaren garrantzia Unitate Didaktikoa 4.mailako DBH
ADIERAZPEN ALGEBRAIKOAK
Immanuel Kant: Metafisikari dagokion problema
Osasuntsu hasi Kaixo, gu María, Silvia, Jon eta Gorka gara, eta osasuntsu egoteko zer gosaldu behar dugun, zer hamaiketako hartu behar dugun, zer.
Fenomenoen gaineko ikerketa
(Hartuko dugu kafe bat?)
ALDERDI KULTURAL ETA SOZIALA
Montserrateko Beneditar alabak.
HURBILKETA OROKORRA XX.MENDEKO FILOSOFOEI
Portfolioa: Hizkuntzen Trataera Bateraturako bidea
DESKRIPZIOA.
Integrazio-metodoak koadraturen bidez:
IZEN SINTAGMA 2019/01/17.
Beritzegune Nagusia / Arloak
Egilea: Gorka Arrien Arruti Taldea: BATX 2-D
BARKA GAITZAZU, JAUNA! Jainko gure Aitarekin adiskidetzeko poza eskaintzen digu Jesusek “Gurekin 2-8”
GIPUZKOAKO FORU ALDUNDIA
Denek maite dute, hain da jatorra.
Mendelssohn-en “Surrexit Pastor bonus” (9’27). Montserrateko eskolania
PLATON: FILOSOFIA PRAKTIKOA ETIKA ETA POLITIKA.
FRIEDRICH WILHEILM NIETZSCHE
Montserrateko Beneditar alabak.
ERRENAZIMENTUA ETA KLASIZISMOA Testuinguru orokorra
LAUKITXO LAUKITXO Jérôme Ruillier Jérôme Ruillier Editorial Juventud
Razionalismoa Enpirismoa
Komunikazioaren elementuak
Zenbaki erromatarrak.
TESTUINGURU HISTORIKOA XVIII mendea
ENERGIA NUKLEARRA EGILEA: MARKEL URANGA.
BERREKETAK, ERROAK, ZATIKIAK ETA HAMARTARRAK
Izan zaitezte errukitsuak!
Immanuel Kant: Metafisikari dagokion problema
FISIKA.
URTEKO 23. Igandea A Zikloa
2.000 milioi lagunek bi dolar ere ez ditu eguna pasatzeko.
EGILEAK: EGOITZ BENGOETXEA AINARA ARANA AIMAR ATUTXA IRAIA AGUILERA
Jesusen Nekaldia.
ERROMANTIZISMOA XIX. MENDEA.
Zein desberdintasun dago psikiatriaren eta psikologiaren artean?
GALAXIAK.
SEME, NIREA DEN GUZTIA ZEUREA DA
Objektu teknologiko bat aztertzea
Intuizioa eta dedukzioa. Analisia eta sintesia
PERSPEKTIBISMOA ( ).
MATERIALISMO DIALEKTIKO ETA HISTORIKOA
MATERIALISMO DIALEKTIKO EDO HISTORIKOA
Abantailak Worpressek dituen abantailak asko dira. Guk zenbait aukeratu ditugu zuekin partekatzeko. Lehenik eta behin, wordpressek oso kudeaketa erreza.
PEDROTXO Negar luzeak egin ditut amatxo galdu nuelako, noski, baina niri zer gertatuko zitzaidan ez nekielako ere bai... Etorri ziren aitaren lagun batzuk.
FILOSOFIAren HISTORIA
3. Sozializazioa: prozesu dinamikoa 3.1. Gizarte identitatea
ZER DA KULTURA. (Colectivo Amani (1994). Educación intercultural
Curriculuma 1.5. MATERIA.
Mundua eskolan – Eskola munduan hezkuntza-moduluaren edukia
FRIEDRICH WILHEILM NIETZSCHE
Zuek zarete Elizaren motorra; maitasuna gauzatzen duena…
Transcripción de la presentación:

3. Sozializazioa: prozesu dinamikoa 3.1. Gizarte identitatea Norberaren identitatea Gizabanako bakoitzak ezuagarri bereizgarriak Bakoitza gizaki bakar eta berdingabea da. Ez daude bi gizaki berdinak direnak. Gizarte identitatea Gizarte taldeetan jaiotzen gara Gizarteko balio orokorrak geureganatzen ditugu Gure gizarteko usadio eta ohiturak geure egiten ditugu eta haiekin identifikatzen gara.

3.2 Sozializazioa Sozializazio prozesuaren bidez: Norberaren identitatea eta gizarte identitatea besteekin eta besteen bidez geureganatzen dugu. Gizarteko kultura bereganatzen du Norberaren identitatea garatzen du

Lehen mailako sozializazioa Etaparik garrantzitsuena Helburua: gizabanakoa gizartean sartzea. Haurtzaroan, familiaren baitan ematen da. Beste eragileak: Lehen Hezkuntza, TB… Haurrak inguruan dituen horien rolak, jarrerak eta balioak hartzen ditu. Haiekin eta munduarekin identifikatzen hasten da.

Orokortze prozesuaren bidez: rolak, arauak, balioak… barneratzen ditu gutxika-gutxika, mailakako prosezua da. Arauak barneratzeko adibidea: Hasieran pentsatutakoa: amatxo nirekin haserretuta dago Beste ondorio bat: anaiari jostailuak uzten ez dizkiodanean, amatxo haserretu egiten da. Aita, amama eta aitite ere haserretu egiten dira Urrats garrantzitsuena: denak daude anaiari jostailuak ez uztearen kontra. Arau orokorra: anaiari nire jostailuak utzi behar dizkiot.

Lehen mailako sozializazioa ez da kognitibo edo intelektual hutsa. Alderdi emozionalak berebiziko eragina du. Txikitako maitasun harremanek gure bizitza baldintzatuko dute.

Bigarren mailako sozializazioa Mundu instituzionalak barneratzen ditugu. Sozializazio eragileak: Lan-erakundeak Erakunde politikoak Erlijio-erakundeak 1. eta 2. mailaren arteko desberdintasuna: 1. mailan ez dago identifikazio arazorik: haurrak inguruan dituen besteak inposatuak dira. 2. mailan zer gizarte esparruan sartu nahi duen erabakiko du eta esparruko arauak barneratuko ditu.

Ez daude haurtzaroko harreman gozo eta samurrak. Gizarte-elkarreraginak ez du hainbesterainoko garrantzia afektibitatearen aldetik. Ez daude haurtzaroko harreman gozo eta samurrak. Ezagutzak ez dira berez barneratzen, baizik eta teknika pedagogiko berezien bidez. Hazkuntza krisiak daude: 1.mailaren amaieran: gurasoen mundutik aparte, beste mundu batzuk ezagutzen direnean Identifikazio krisia Krisi bortitzegia izan behar da 1.mailako ezagutza zapuzteko. 2.mailako sozializazioa,1.a jarraituz eraikitzen da.

Birsozializazioa Birsozializazioan 2 eduki mota barneratzen ditugu: Sozializatu den gizarteaz bestelako gizarte bateko rolak, balioak, jarrerak, etab. Bere gizartean bertan emandako aldaketen ondorioz, gizarte horretako eduki berriak. Birsozializazio prozesua eta 1.mailakoa antzekoak dira baina birsozializazioa ez da hutsetik abiatzen. 2 urratsak: Ordura arteko ikuspegiak bertan behera geratzen dira. Bestelako identifikazioa sortzen da.

Krisi sakonen ondorioz sortzen dira: hazkuntza pertsonaleko prozesuengatik, gizarte aldaketa azkarrengatik, sektengatik. Aurreko biografia (gertakariak, pertsonak) berriro interpretatzen dira.

3.3 Tradizioa Sozializazio prozesuaren bidez aurreko belaunaldietatik jasotzen duguna. Ezagutzak, sinesmenak, arauak, folklorea… Prozesu historiko baten emaitza. Bizitzan hartutako aukeren edo erabakien ondorioa Tradizioak mugatu edota baldintzatzen gaitu Batzuetan, aurrerapenaren kontrakoa Beste askotan, jakinduria iturria

Gizakiak askatasuna dauka tradizioak onartzeko edo haiei uko egiteko Tradizioak norbanakoaren identitatearen garapenean garrantzia edukiko du.