PRINCIPAIS RESULTADOS

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
METRO_CENTRO BALANCE DEL PRIMER AÑO.
Advertisements

IMOS SOBRE RODAS EEI FINA CASALDERREY MARGARITA RODRIGUEZ VAZQUEZ
DETERMINACIÓN ZONAS ALUVIAIS E TORRENCIAIS
Comercio Electrónico Orientado a Emprendemento Aspectos clave da xestión dunha tenda online (3) Dani
LOMCE.
BACHARELATO CPI DE PANXÓN Curso
CICLO SUPERIOR DE ADMÓN. Y FINANZAS
PLAN PROA 1.-Programa de acompañamento en EP e en ESO
RELEVO, HIDROGRAFÍA E CLIMA DE ESPAÑA
RELEVO, HIDROGRAFÍA E CLIMA DE ESPAÑA
31ª Feira do Moble de Galicia A Estrada , do 16 ó 24 de Setembro
Plan de Desenvolvemento Sostible da USC
El sistema de Calidad de GFI/AST
UNIVERSIDAD FERMÍN TORO
Mª José Méndez Lois Dpto. MIDE USC
EDUCACIÓN SECUNDARIA OBRIGATORIA
UD8 – BIOLOXÍA E XEOLOXÍA 1ºESO
ESTUDO DOS AUTÓNOMOS DE PONTEVEDRA ESTUDO DOS AUTÓNOMOS DE PONTEVEDRA
O barroco compostelán.
O Barroco. Unha arte para a sociedade do seu tempo
Obradoiro do portal educativo do Instituto Galego de Estatística (IGE)
Mª Esther Pérez Enríquez
CONCILIACIÓN LIDERAZGO E ESTILOS DE DIRECCIÓN:
PROGRAMA MUNICIPAL DE INTERVENCIÓN FAMILIAR
GALICIA RELEVO, HIDROGRAFÍA, CLIMA e MEDIO NATURAL
Proxecto interdisciplinar
R E T O S D A S P O L Í T I C A S de Igualdade E N G A L I Z A.
Plan de integración das tecnoloxías da información e a comunicación
O CLIMA EN ESPAÑA E EN GALICIA
Guía da Avaliación Interna do Seguimento das Titulacións Convocatoria 2015 Curso que se avalía
Servizo de asesoramento e información para a xuventude
Unidade didáctica 3 A atmosfera.
LINGUAXE MUSICAL I A música é unha linguaxe, e para escribila, necesitamos aprender os seus signos. Nuria García Amigo.
Emilio Arias Consultor. Director de proxectos de Edan Xestión, s.l.
Reunión Xuntas Directivas
Emilio Arias Consultor. Director de proxectos de Edan Xestión, s.l.
A intervención psicopedagóxica nunha escola de e para O ALUMNADO
O PROXECTO Elaboración e difusión dunha Diagnose e Plan de Acción das políticas de igualdade de xénero e loita contra a violencia de xénero na Provincia.
1 Deseña un experimento para comproba-la seguinte hipótese: O rozamento é debido ás rugosidades que existen nas superficies dos corpos en contacto. Sobre.
Erros máis comúns (2ª parte)
Aulas ABALAR.
CONQUISTA E ROMANIZACIÓN DE GALLAECIA
Traballo voz natura Traballo Traballo Voz Voz Natura Natura Traballo
As 7 ferramentas básicas de control da calidade
Carlos Gradín (Universidade de Vigo)
O CLIMA EN ESPAÑA E EN GALICIA
O DEPORTE FEMININO NA PRENSA GALEGA
ELABORA UNHA PRESENTACIÓN DO TEMA:
Emilio Arias Consultor. Director de proxectos de Edan Xestión, s.l.
ASESORAMENTO AO PROFESORADO DENDE A ORIENTACIÓN ESCOLAR
A época dos navegantes Miniquest adaptada por José Otón Mallo
FRACASO ESCOLAR By Claudia García Marcos Begoña Besada Romero
AVALIACIÓN DO BACHARELATO PARA O ACCESO Á UNIVERSIDADE (ABAU)
A política fiscal.
PLAN INTEGRAL DO SERVIZO DE TRANSPORTE AO NOVO HOSPITAL ÁLVARO CUNQUEIRO
A intervención psicopedagóxica nunha escola de todos e para todos OS ALUMNOS Pontevedra, 27 de abril do 2009.
RECOÑECEMENTO DE COMPETENCIAS POR EXPERIENCIA LABORAL (Real Decreto 1224/2009, de 17 de Xullo, de recoñecemento das competencias profesionais.
¡ Ah...! ¡Se entre Amigos fóramos gansos!.
CONECTANDO MUNDOS: Cando se torcen os dereitos.
Proyectos dTítulo do traballo de innovación e/ou nvestigación
1 Deseña un experimento para comproba-la seguinte hipótese: O rozamento é debido ás rugosidades que existen nas superficies dos corpos en contacto. 2 Debuxa.
ENSINO PÚBLICO DE CALIDADE
O portfolio como recurso na avaliación do alumnado
PROCESOS PSICOLÓXICOS BÁSICOS PARA EDUCADORES/AS SOCIAIS
Proxecto Pesquería de POLBO 2016
SISTEMAS DE VALORACION DAS EXISTENCIAS
OS PLANS DE CONVIVENCIA ESCOLAR
Santiago de Compostela, 2012
A AVALIACIÓN NA EDUCACIÓN PRIMARIA
ESTRATEXIAS DE LECTURA
Transcripción de la presentación:

PRINCIPAIS RESULTADOS

Como se obtiveron os resultados? Realizouse unha entrevista previa ás compras cegas cos xerentes dos establecementos; total 150 establecementos comerciais. 2. Tres visitas anóminas por establecemento comercial 3. O referencial utilizado tanto para a elaboración das fichas, como dos informes, a Norma UNE 175001-1: Calidade no servizo para o pequeno comercio.

4. Os criterios de valoración establecidos son utilizados foron: Apto: indica a porcentaxe de establecementos da zona analizada que está a seguir correctamente os niveis esixidos pola “Norma”. Mellorable: reflexa a porcentaxe de establecementos que deben estandarizar as súas pautas de comportamento co fin de que ese criterio sexa prestado co nivel de calidade esixido en todo momento e no só ocasionalmente. Non Apto: indica a porcentaxe de establecementos que deben correxir o seu comportamento para acadar os niveis adecuados de calidade e, así, ofrecer ao cliente un servizo de calidade. Non Aplicable: indica a porcentaxe de establecementos que non puideron ser avaliados, tanto por non obter información na compra cega realizada ou porque as propias características dos establecementos non permitiron analizar o criterio.

Que aspectos foron analizados? Requisitos do servizo: Cortesía Credibilidade Capacidade de resposta Comprensión do cliente Fiabilidade Comunicación Seguridade Accesibilidade Requisitos dos elementos tanxibles: Instalacións Equipos e Mobiliario Envases e embalaxes Documentos de compra Produtos Requisitos de Mellora: Sistema de Incidencias, queixas e reclamacións Satisfacción do cliente Satisfacción do persoal Plan de Mellora Requisitos do persoal: Imaxe Competencia profesional

RESULTADOS por ZONAS

Os establecementos foron agrupados en catro zonas: 1. Eixos comerciais – centro urbán: Zona Centro, Casco Vello, Zona Camelias- Plaza de América, Zona Calvario (47%) 2. Periferia urbana: Teis, Castrelos, Lavadores, Bouzas, Avda de Madrid, Balaídos, Comesaña (35%) 3. Núcleos en vilas: Baiona, Gondomar, Nigrán, Mondariz- Balneario, Ponteareas (15%) 4. Comercio Rural: Carretera do Aeroporto, Portoloureiro, Matama, Vincios en Gondomar, Picoto Areas en Ponteareas (3%)

RESULTADOS POR ZONAS A través dos resultados obtidos no conxunto das zonas,pódese afirmar que en xeral, os establecementos que cumpren en maior medida os requisitos establecidos na Norma de Calidade, son as nomeadas como: Eixo Comercial- Centro, Periferia Urbana e Núcleos en vilas. Se se analiza o conxunto de Non Aptos, a zona que acada mellores resultados é a nomeada Núcleos en Vilas e a que acada as peores puntuacións son os establecementos situados na Zona Rural.

RESULTADOS POR ZONAS Os criterios mellor valorados nas mesmas son: Eixo Comercial: Imaxe do persoal, Produtos e as Instalacións e equipos e o mobiliario. Periferia Urbana: Imaxe, Produtos, Comprensión do cliente e Accesibilidade do establecemento. Núcleos en vilas: Credibilidade, Imaxe do persoal, Produtos e Instalacións. Comercio Rural: Comprensión do cliente, Produtos, Imaxe e Capacidade de resposta.

RESULTADOS POR ZONAS Mellora: facendo referencia a aspectos como: Os criterios que acadan unha maior porcentaxe de NON APTO, en todas as zonas analizadas, sos criterios referidos a: Mellora e Comunicación. Mellora: facendo referencia a aspectos como: Sistema de xestión de incidencias, queixas e reclamacións Satisfacción do cliente Satisfacción do persoal Plan de Mellora Comunicación: facendo referencia a aspectos como: Sinalización de horarios Identificación dos prezos Descripción dos medios de pago Descripción dos servizos adicionais Existencia de Follas de reclamacións Buzón de suxerencias, etc

RESULTADOS por SECTORES

Cales foron os subsectores analizados?

RESULTADOS POR SECTORES Realizando unha valoración global dos 10 subsectores analizados, os que acadan as mellores puntuacións no conxunto de criterios, son os establecementos de: DEPORTES e XOGUETES XOIERÍAS SANIDADE E HIXIENE OUTROS SERVIZOS. Mentras que os que acadan unha maior porcentaxe de valoracións de criterios como NON APTOS, son os establecementos englobados no subsector das LIBRARÍAS e PAPELERÍAS. Se realizamos unha análise por criterios, os que acadan unha peor puntuación en todos os subsectores son: Comunicación Mellora

RESULTADOS POR SECTORES

RESULTADOS POR SECTORES

RESULTADOS POR SECTORES

RESULTADOS POR SECTORES

RESULTADOS POR SECTORES

RESULTADOS POR SECTORES

RESULTADOS POR SECTORES

RESULTADOS POR SECTORES

RESULTADOS POR SECTORES

RESULTADOS POR SECTORES