2 – Escriban la definición o un sínonimo en español.

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
Word of the day (Palabra del día) : 1 - Copy the palabra del día (PDD) in the “Word of the Day” section of your notebook under Semana 26 – 2/2 – 2/6. 1.
Advertisements

Word of the day (Palabra del día) : 1 - Copy the palabra del día (PDD) in the “Word of the Day” section of your notebook under Semana 31 – 3/3 – 3/7 1.
Word of the day (Palabra del día) : 1 - Copy the palabra del día (PDD) in the “Word of the Day” section of your notebook under Semana 6 – 9/9 – 9/13. 1.
Word of the day (Palabra del día) : 1 - Copy the palabra del día (PDD) in the “Word of the Day” section of your notebook under Semana 23 – 1/12 – 1/16.
Word of the day (Palabra del día) : 1 - Copy the palabra del día (PDD) in the “Word of the Day” section of your notebook under Semana 29 – 2/18 – 2/21.
Word of the day (Palabra del día) : 1 - Copy the palabra del día (PDD) in the “Word of the Day” section of your notebook under Semana 31 – 3/9 – 3/13 1.
Word of the day (Palabra del día) : 1 - Copy the palabra del día (PDD) in the “Word of the Day” section of your notebook under Semana 29 – 2/18 – 2/21.
Word of the day (Palabra del día) : 1 - Copy the palabra del día (PDD) in the “Word of the Day” section of your notebook under Semana 24 – 1/13 – 1/17.
Word of the day (Palabra del día) : 1 - Copy the palabra del día (PDD) in the “Word of the Day” section of your notebook under Semana 14 – 11/4 – 11/7.
Word of the day (Palabra del día) : 1 - Copy the palabra del día (PDD) in the “Word of the Day” section of your notebook under Semana 33 – 3/23 – 3/27.
Word of the day (Palabra del día) : 1 - Copy the palabra del día (PDD) in the “Word of the Day” section of your notebook under Semana 29 – 2/23 – 2/27.
Word of the day (Palabra del día) : 1 - Copy the palabra del día (PDD) in the “Word of the Day” section of your notebook under Semana 32 – 3/10 – 3/14.
Word of the day (Palabra del día) : 1 - Copy the palabra del día (PDD) in the “Word of the Day” section of your notebook under Semana 33 – 3/23 – 3/27.
Word of the day (Palabra del día) : 1 - Copy the palabra del día (PDD) in the “Word of the Day” section of your notebook under Semana 33 – 3/23 – 3/27.
Word of the day (Palabra del día) : 1 - Copy the palabra del día (PDD) in the “Word of the Day” section of your notebook under Semana 30 – 3/2 – 3/6 1.
Word of the day (Palabra del día) : 1 - Copy the palabra del día (PDD) in the “Word of the Day” section of your notebook under Semana 33 – 3/23 – 3/27.
Word of the day (Palabra del día) : 1 - Copy the palabra del día (PDD) in the “Word of the Day” section of your notebook under Semana 32 – 3/10 – 3/14.
Word of the day (Palabra del día) : 1 - Copy the palabra del día (PDD) in the “Word of the Day” section of your notebook under Semana /17 – 11/21.
Word of the day (Palabra del día) : 1 - Copy the palabra del día (PDD) in the “Word of the Day” section of your notebook under Semana 40 – 5/11 – 5/15.
Word of the day (Palabra del día) : 1 - Copy the palabra del día (PDD) in the “Word of the Day” section of your notebook under Semana 27 – 2/3 – 2/7. 1.
Word of the day (Palabra del día) : 1 - Copy the palabra del día (PDD) in the “Word of the Day” section of your notebook under Semana 12 – 10/27 – 10/31.
Word of the day (Palabra del día) : 1 - Copy the palabra del día (PDD) in the “Word of the Day” section of your notebook under Semana 31 – 3/9 – 3/13 1.
Word of the day (Palabra del día) : 1 - Copy the palabra del día (PDD) in the “Word of the Day” section of your notebook under Semana 13 – 10/28 – 11/1.
Word of the day (Palabra del día) : 1 - Copy the palabra del día (PDD) in the “Word of the Day” section of your notebook under Semana 23 – 1/11 – 1/15.
Word of the day (Palabra del día) : 1 - Copy the palabra del día (PDD) in the “Word of the Day” section of your notebook under Semana 9 – 10/5 – 10/9.
Word of the day (Palabra del día) : 1 - Copy the palabra del día (PDD) in the “Word of the Day” section of your notebook under Semana 40 – 5/5 – 5/9. 1.
Word of the day (Palabra del día) : 1 - Copy the palabra del día (PDD) in the “Word of the Day” section of your notebook under Semana 32 – 3/14 – 3/18.
Word of the day (Palabra del día) : 1 - Copy the palabra del día (PDD) in the “Word of the Day” section of your notebook under Semana 11 – 10/14 – 10/18.
Word of the day (Palabra del día) : 1 - Copy the palabra del día (PDD) in the “Word of the Day” section of your notebook under Semana 24 – 1/19 – 1/22.
Word of the day (Palabra del día) : 1 - Copy the palabra del día (PDD) in the “Word of the Day” section of your notebook under Semana 24 – 1/19 – 1/22.
Word of the day (Palabra del día) : 1 - Copy the palabra del día (PDD) in the “Word of the Day” section of your notebook under Semana 33 – 3/21 – 3/25.
Word of the day (Palabra del día) : 1 - Copy the palabra del día (PDD) in the “Word of the Day” section of your notebook under Semana 31 – 3/7 – 3/11 1.
Word of the day (Palabra del día) : 1 - Copy the palabra del día (PDD) in the “Word of the Day” section of your notebook under Semana 26 – 2/1 – 2/5. 1.
Word of the day (Palabra del día) : 1 - Copy the palabra del día (PDD) in the “Word of the Day” section of your notebook under Semana 26 – 2/1 – 2/5. 1.
Word of the day (Palabra del día) : 1 - Copy the palabra del día (PDD) in the “Word of the Day” section of your notebook under Semana 38 – 4/25 – 4/29.
1 – constantemente – 4 – navegar – 2 – a causa de – 5 – chatear –
2 – Escriban la definición o un sínonimo en español.
Español 3 Honores – Semana 11 – 3/20 – 3/24
Word of the day (Palabra del día) :
Español 3 Honores – Semana 13– 4/03 – 4/07
1 – el aumento – 4 – reducir – 2 – disminuir – 5 – los reglamentos –
2 – Escriban la definición o un sínonimo en español.
3 – más limpias que – 6 – tan altas como–
Español 3 Honores – Semana 3 – 1/17 – 1/20
jueves 10/20 – Horario Regular
2 – Escriban 6 oraciones con las Palabras del día.
2 – ¿Cómo se dice en Inglés? 1 – las hormigas 2 – el sol 3 – la Pascua
1 – constantemente – 4 – navegar – 2 – a causa de – 5 – chatear –
Español 3 Honores – Semana 1 – 1/9 – 1/13
lunes 10/17 – Horario Regular
viernes 10/21 – Horario Regular
1 – sugerir que – 4 – sería buena idea
1 – acompañar – 4 – la entrada – 2 – ensayar – 5 – el ensayo –
2 – Escriban la definición o un sínonimo en español.
1 – los guerreros – 4 – el héroe – 2 – acordar la paz– 5 – dios –
1 – Mandato + – 5 – Presente Progresivo –
miércoles 10/19 – Horario Regular
2 – Escriban la definición o un sínonimo en español.
2 – Escriban la definición o un sínonimo en español.
1 – sugerir que – 4 – sería buena idea
1 – el mito – 4 – la moraleja – 2 – la leyenda – 5 – honrado –
1 – majo – 4 – de estatura mediana – 2 – amigable – 5 – pelirrojo/a –
1 – majo – 4 – de estatura mediana – 2 – amigable – 5 – pelirrojo/a –
jueves 10/19 – Horario Regular
martes 10/17 – Horario Regular
1 – los adelantos – 4 – el cuerpo – 2 – el ADN– 5 – impac tar –
2 – Escriban la definición o un sínonimo en español.
2 – Escriban la definición o un sínonimo en español.
viernes 10/20 – Horario Regular
2 – has bailado – 5 – hemos corrido –
Transcripción de la presentación:

2 – Escriban la definición o un sínonimo en español. (PARA EMPEZAR, TRABAJO EN CLASE & DEBERES) Español 3 Honores – Semana 24 – 1/15 – 1/19 martes 1/16 – Horario Regular Word of the day (Palabra del día) : 1 - Copy the palabra del día (PDD) in the “Word of the Day” section of your notebook under Semana 24 – 1/15 – 1/19 1 – el estado socioeconómico– 4 – los retos – 2 – el acceso – 5 – surgir – 3 – los beneficios – 6 – superar – Warm-up (Para Empezar): Do this in “Para Empezar” under SEMANA 23 2 – Escriban la definición o un sínonimo en español.   1 – el estado socioeconómico– 4 – los retos – 2 – el acceso – 5 – surgir – 3 – los beneficios – 6 – superar –

1 – Revisar - Para Empezar Objective (Objetivo): Agenda: 1 – Revisar - Para Empezar   Objective (Objetivo): La ciencia y la tecnología Standards (Normas): Standard: 1.1 Students engage in conversations, provide and obtain information, express feelings and emotions, and exchange opinions. Standard: 1.2 Students understand and interpret written and spoken language on a variety of topics. Standard: 1.3 Students present information, concepts, and ideas to an audience of listeners or readers on a variety of topics. Standard: 3.1 Students reinforce and further their knowledge of other disciplines through the foreign language. Standard: 5.1 Students use the language both within and beyond the school setting.

3 – Cuaderno – Semestre 2 Sección 1 – Palabra del día / Para Empezar Sección 2 – Gramática Sección 3 – Vocabulario Sección 4 – Trabajo en Clase Sección 5 – Deber / Ensayos

4 – Cuaderno Primera pagina = Hoja de Notas – Segundo Semestre Semanas 23 y 24 – 1/09 – 1/20 = /45 = % = ______ Semanas 25 y 26 – 1/23 – 2/3 = /50 = % = ______ Semanas 27 y 28 – 2/6 – 2/17 = /40 = % = ______ Semanas 29 y 30 – 2/20 – 3/3 = /50 = % = ______ Semanas 31 y 32 – 3/6 – 3/17 = /50 = % = ______ Semanas 33 – 3/20 – 3/25 = /25= % = ______ Semanas 34 – Vacaciones de primavera Semanas 35 y 36 – 4/3 – 4/14 = /50= % = ______ Semanas 37 y 38 – 4/17 – 4/28 = /50= % = ______ Semanas 39 y 40 – 5/1 – 5/12 = /50= % = ______ Semanas 41 – 5/15 – 5/26 = /50= % = ______

5 – Revisar REGALO de NAVIDAD.  Agenda: 5 – Revisar REGALO de NAVIDAD.  6 – Trabajar en hojas de Voc.

Deber: martes, 1/16 – 1 – Completar hojas de Voc. Cap.26 y 28 2 – Estén preparados para la prueba de Voc. y preguntas del capítulo mañana o el miércoles.