Biblioteca Rosa Sensat Bibliografia i recursos electrònics

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
Biblioteca Rosa Sensat Novetats bibliogràfiques Novembre desembre 2012.
Advertisements

DE TIC A TAC. EL DIFÍCIL TRÁNSITO DE UNA VOCAL. Juana María Sancho Gil. Catedrática del Departamento de Didáctica y Organización Educativa de la Universidad.
Universidad de Guadalajara Centro Universitario de Ciencias de la Salud LICENCIATURA DE ENFERMERIA SEMIESCOLARIZADA CURSO PROPEDÉUTICO TEMA Actividad de.
Profesorado de Informática CERP del Litoral Prof. María Rosa Durán Nancy López.
SEMINARIO IV Profesora: Lila Pinto Estudiante: Laura Iriarte.
Biblioteca Rosa Sensat Novetats Bibliogràfiques Estiu 2016.
Biblioteca Rosa Sensat Llibres i articles publicats per Rosa Sensat
RECURSOS ESPECIALISTES I AUTORS DE REFERÈNCIA
Novetats Bibliogràfiques
Revisión Sistemática y Meta-análisis
© Universidad de Vic, año 2015 Todos los derechos reservados
Escuela Preparatoria Dr. Juan Palomo Martínez
PREPARATORIA ISEC COLEGIO DEL VALLE
Universidad Central Del Ecuador Facultad de cultura física Planificación Curricular MSc. Freddy Rodríguez Darío Guamán SEMESTRAL 3 Paralelo “A” Septiembre.
DIPLOMA NEUROCIENCIA: Bases biológicas del aprendizaje 2017
Doctorado en Educación
Organització d’activitats en el temps d’esbarjo “Activem el pati”
Les entrevistes: Segona part
Mireia Brocal Alcázar Raquel Higueras Castelló Yurema Cano Pino
P-3 P-4 P-5 QUÈ FEM AL LABORATORI ? ESCOLA PAU DELCLÒS. TARRAGONA Curs FEM HIPÒTESIS SOBRE ELS FENÒMENS FÍSICS I QUÍMICS OBSERVEM,
“Educar per entendre el món de manera crítica”
Biblioteca Rosa Sensat
APLICACIÓ DEL CONTACT IMPROVISACIÓ A L’ENSENYAMENT SECUNDARI
BOLETIN DE INSCRIPCIÓN (Rellenar con letra legible y en MAYÚSCULAS)
ATENCIÓ A LA DIVERSITAT Atenció educativa a l’alumnat immigrant
Característiques i classificació.
L’ÚS DE LES LLIBRETES A LES SESSIONS DE FILOSOFIA 3/18
Reunió de Pares C.P. FERRER I GUARDIA.
Novetats Bibliogràfiques
Biblioteca Rosa Sensat Butlletí de novetats. Maig 2012*
INFORMACIÓ PER A LES FAMÍLIES. 2n de BATX. Curs
GIRAFES I ELEFANTS CURS 2015/2016
Biblioteca Rosa Sensat Butlletí de novetats. Maig 2012*
PER A ALUMNES ESPORTISTES D’ELIT
ACTIVITATS EXTRAESCOLARS
Casal d’estiu 2016 CAMPUS ESPORTIU
PubMed i el gestor de revistes del CRAI de la UB (servei SFX)
Biblioteca Rosa Sensat Butlletí de novetats. Maig 2012*
Fecundació de l’eriçó de mar IES Narcís Oller. Valls
PRESENTACIÓ TUTORA NORMES BÀSIQUES DE L’AULA FUNCIONAMENT DE L’AULA HORARI DEL GRUP EQUIP DOCENT HORARI D’ATENCIÓ A PARES EIXIDES EXTRAESCOLARS BLOG DEL.
EL PLA INDIVIDUALITZAT
Alexandre López-Borrull
Aprendre junts alumnes diferents: Una escola per a tothom
Treballem l’estadística
Sala d’actes Hospital Universitari Arnau de Vilanova de Lleida
Biblioteca Rosa Sensat Butlletí de novetats. Maig 2012*
2013.
INFLUÈNCIA DELS JOCS DE LLUITA I EL JUDO A SECUNDÀRIA
Novetats Bibliogràfiques
DOCUMENTS D’ASSESSORAMENT
El Perfil de l’Educador: El Lideratge a l’aula
Novetats Bibliogràfiques
Tutor: Nombre Nombre Apellido Apellido
UNIVERSIDAD JOSÉ MARTÍ DE LATINOAMÉRICA II CONGRESO INTERNACIONAL DE NEUROEDUCACIÓN “La evaluación formativa orientada a la motivación de los aprendizajes”
Biblioteca de Educación Recursos-e en educación
I N S T I T U T O S C I F I (1ª. REUNIÓN DE TRABAJO)
Revistes Científiques de la Universitat de Barcelona
FEAC 2016.
BENVINGUDES I BENVINGUTS!!
La vocación de educar POR OMAR VILLALOBOS.
L’AULA D’ESTUDI ÉS UN ESPAI ADIENT PER ESTUDIAR, FER DEURES, LLEGIR, CONSULTAR I FER PRÉSTEC DE LLIBRES… ESTÀ UBICADA A LA BIBLIOTECA DE L’ESCOLA. POSSIBILITA.
INSTITUTO MIGUEL ÁNGEL A.C
Metodologia per treballar per competències:Consideracions generals
DOMINIQUES de l'ENSENYAMENT Presentació del CARÀCTER PROPI
Estem preparant una manifestació que marcarà una generació
Nova eina de descoberta
CIÈNCIA A GIRONA activitats 10/11
BENVINGUTS !!!!.
Metodologia per treballar per competències:Consideracions generals (1)
“Recursos Educatius en la Web” Rafa Atienza Blasco
Transcripción de la presentación:

Biblioteca Rosa Sensat Bibliografia i recursos electrònics

Blakemore, Sarah-Jayne; FRITH, Uta. Cómo aprende el cerebro Blakemore, Sarah-Jayne; FRITH, Uta. Cómo aprende el cerebro. Barcelona: Ariel, 2011 Bueno i Torrens, David. L’enigma de la llibertat. Una perspectiva biològica i evolutiva de la llibertat humana. Alzira: Bromera, 2011

Bueno i Torrens, David. Cerebroflexia. El arte de construir el cerebro Bueno i Torrens, David. Cerebroflexia. El arte de construir el cerebro. Barcelona: Plataforma, 2016 Bueno i Torrens, David. Neurociència per educadors: tot allò els educadors sempre han volgut saber sobre el cervell dels seus alumnes i mai ningú s’ha atrevit a explicar-los de manera entenedora i útil. Barcelona: Rosa Sensat, 2017 (Referents; 11)

Burguet, Marta; Bueno, David. Educació per a una cultura de pau Burguet, Marta; Bueno, David. Educació per a una cultura de pau. Una proposta des de la pedagogia i la neurociència. Barcelona: Universitat de Barcelona, 2014 Eichenbaum, Howard. Neurociencia cognitiva de la memoria : una introducción. Barcelona : Ariel, 2003 (Ariel Neurociencia)

Forés, Anna (et al. ). Neuromitos en la educación Forés, Anna (et al.). Neuromitos en la educación. Barcelona: Plataforma, 2015 Howard-Jones, Paul. Investigación neuroeducativa: neurociencia, educación y cerebro: de los contextos a la práctica. Madrid : La Muralla, 2011

Mora Teruel, Francisco. Neuroeducación: sólo se puede aprender aquello que se ama. Madrid: Alianza, 2014 Mora Teruel, Francisco. Cómo funciona el cerebro. Madrid: Alianza, 2014

Mora Teruel, Francisco. El Reloj de la sabiduría : tiempos y espacios en el cerebro humano. Madrid : Alianza, 2008 Ortiz Alonso, Tomás. Neurociencia y educación. Madrid : Alianza, 2009

Pizarro de Zulliger, Beatriz. Neurociencia y educación Pizarro de Zulliger, Beatriz. Neurociencia y educación. Madrid : La Muralla, cop. 2003 (Aula abierta) Redolar Ripoll, Diego (ed.). Neurociencia cognitiva. Barcelona: Ed. Medica Panamericana, 2014

Sánchez, Xavier (et al. ). Som una espècie violenta Sánchez, Xavier (et al.). Som una espècie violenta? Barcelona: Universitat de Barcelona, 2014 Swaab, Dick Frans. Somos nuestro cerebro. Cómo pensamos, sufrimos y amamos. Barcelona: Plataforma, 2014

Willingham, Daniel T. Per què als nens no els agrada anar a l'escola : les respostes d'un neurocientífic al funcionament de la ment i les seves conseqüències a l'aula. Barcelona : Graó, 2011 (Micro-macro referencias ; 16)

Articles de revistes i diaris Bueno i Torrens, David. “Cientisme i humanisme” El Punt Avui, 2016, p. 4-4 Bueno i Torrens, David. “Manual d'instruccions del cervell humà” Ara Diumenge - Suplement del Diari Ara, 2016, p. 20-22 Rodríguez, Pau. “David Bueno: La mirada d’aprovació del mestre es mes gratificant que un 10” Diari d’educació, 15 d’abril de 2015

Articles de revistes i diaris Bueno i Torrens, David. “¿Otro ladrillo en el muro?”. Humanidades e investigación científica. Una propuesta necesaria. Barcelona: Universitat de Barcelona, 2015. P. 87-110 “Cervell, educació i aprenentatge” [Diversos articles]. Perspectiva escolar, núm. 333 (març 2009), p. 2-58 Mas Fillol, Mercè. “Un tastet de neurociència”. Perspectiva escolar, núm. 389 (setembre-octubre 2016), p. 72-73 “¿Qué sabemos sobre el aprendizaje?”. Cuadernos de pedagogía, nº 386 (enero 2009), p. 86-96

Webs David Bueno i Torrens http://www.ub.edu/geneticaclasses/davidbueno/ Ramon Maria Nogués http://www.fragmenta.cat/es/fragmentos/autors/4057

Biblioteca Rosa Sensat Més informació a: http://www2.rosasensat.org/pagina/la-biblioteca Correu electrònic: biblioteca@rosasensat.org Horari: De dilluns a dijous de 16h a 20h Divendres de 10 a 14h Dissabtes de 9 a 14h