Descripciones Fisicas de Celebridades

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
¿Cómo son las personas famosas?
Advertisements

El título: Los ojos y el pelo
Describir el aspecto físico
Las personas en mi vida.
Las Descripciones Físicas
Due: __________________________ You need: Title page – Título del proyecto; Nombre, Clase y Fecha Two models; yourself and a friend. For each model: a.
blanco rojo verde azul.
Physical Descriptions
Describing People, Day 2 Miércoles, el 7 de enero.
¿Cómo eres? Soy... Tengo... ¿Cómo es? Es... Tiene...
Los Colores Directions: Click on the object that matches each color word you see Click to Begin.
ALC 111 Miércoles el 9 de marzo.
La familia.
PRACTICA DE ESCRIBIR Do Now: Take out Name Tag, place on desk. Write and answer these 3 questions with complete Spanish sentences. Use your notes from.
Hoy es lunes, el 26 de enero 26/1/15. Para comenzar: Reflect on these questions and answer them in your journal. Was the workday on Friday valuable for.
Class Study Guide for Vocab I quiz and Subject pronoun I.Vocab production: You must be able to write the school subjects in Spanish Ex. Art, gym, social.
¿Cómo eres tu? (What are you like)
Physical Descriptions
DESCRIBING MY EYES: los ojos
La Ropa.
Los Colores lunes, el 8 de diciembre.
Los Adjetivos. Hoy veremos… How adjectives work in Spanish Practice the use of adjectives.
Spanish 1 Gateway High School UNIDAD 2: ¿CÓMO SÓMOS Y QUÉ NOS GUSTA?
Descripciones: ¿Cómo eres? Objective: To learn how to describe appearance in Spanish.
Objetivo: How do we describe the color of clothes?
¿Cómo son las personas famosas?
Descripciones fisicas
ALC 112 Jueves el 10 de marzo. objetivo Yo puedo tomar notas de los sustantivos y adjetivos en español.
LOS COLORES REPASO.
WALT: to describe what you look like. P. 34 of Listos 1 Ex. 2a.
¿CÓMO ERES? Palabras y frases para describir a las personas
3.3 Colors. Vamonos Write three sentences in Spanish describing YOUR personality or appearance.
I can describe physical characteristics.
Hoy es jueves, el veintiocho de marzo. La Meta: ¿Cómo es tu madre? Hagan Ahora: Copy and answer the following questions in Spanish full sentences. 1.¿Cómo.
OTROS RASGOS FÍSICOS WHAT VERBS ARE USED IN SPANISH IN ORDER TO DESCRIBE PEOPLE?
Semana Séptimo Spanish I. Para Empezar El veintiuno de septiembre Please answer the following question in English: What are Profe. Smukler’s Classroom.
3.3 Colors el 15 de octubre. Vamonos Write three sentences in Spanish describing YOUR personality or appearance.
This powerpoint can be found in our shared area: My Computer/P Drive/Submit & Share/MFL/LWA Spanish/Y7 Spanish.
*TAKE OUT YOUR HOMEWORK*
¿Cómo eres?.
El plan! Pronouns 2. Tener 3. Family 4. Descriptions
Hay dos puntos pequeños y de color naranja.
¿Como apareces?.
¿Cómo eres? (What are you like?) Soy... Tengo... ¿Cómo es? Es...
Adjective Agreement Una chica cómica Unas chicas cómicas
Stating what you have, and describing physical features.
Ella ___muy débil porque ella no le gusta hacer ejercicio
Semana 7 ¡Hoy es el 19 de septiembre! Hoy es lunes.
blanco rojo verde azul.
HAGAN AHORA: Traduzca las siguientes frases
DESCRIBIENDO RASGOS FACIALES
First Grade Dual High Frequency Words
Primera Actividad Escribe en español: 1. The backpack is under the desk. 2. The books are on top of the table. 3. The pens are.
Diario - lunes, el 28 de septiembre
blanco rojo verde azul.
Gustar To like…. To be pleasing…
Adivina Quién Guess Who
 TODAYS WORK!!!  1. Based on the unit cover write a list of 20 words related to the unit of work.  2.Complete the grammatical structures workbook.55,56,57,
Quality assured by the ALL Connect project (2015)
Tarea para mañana-martes el 6 de diciembre
Entrada 2.1 alto thin ojos azules tall flaco blue eyes simpático nice
Hoy es jueves el veintiocho de septiembre
Enfoque: Actividad 6 en p. 107 Dibujar: Actividad 8 p. 108
Los Adjetivos Spanish4Teachers.og.
Descripciones.
Los Adjetivos Spanish4Teachers.og.
¿Qué llevas? OBJETIVOS: To revise colors in Spanish.
Los Adjetivos Spanish4Teachers.og.
Los Adjetivos Spanish4Teachers.og.
¿Cuántas personas hay en tu familia?
Transcripción de la presentación:

Descripciones Fisicas de Celebridades Physical Descriptions in Spanish

DESCRIPCIONES FISICAS DE CELEBRIDADES. PPT Please go to Senorita Chad’s website (under 4th grade resources) and click on DESCRIPCIONES FISICAS DE CELEBRIDADES. PPT View the powerpoint to see each celebrity. Please write 3-4 sentences to describe each celebrity. Sentences may be about his/her name, eye color, hair color, hair length, hair style or profession. We will use these sentences to play a round of Guess Who in a future class. All sentences must be in complete sentences in SPANISH! Some useful words [which can be found on 4th grade resources under Study Guide of Descriptions.pdf]: rubio marrón/ marrones castaño castaño rojizo negro rojo gris blanco calvo/calva de punta liso rizado ondulado largo corto hasta los hombros verdes azules de color avellana es un chico/ es una chica lentes barba bigote pecas tiene

Selena Gomez

Shakira

Cameron Diaz

Mario Lopez

Justin Bieber

Shawn Mendes

Emma Stone

Albert Einstein

Zac Efron

Bruce Willis

Natalie Portman

Taylor Swift