Valet Expectations Equitas believes that to fulfill our mission we must work together as partners and model safe behavior for our scholars. During valet.

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
Mr. Redaelli OnlineTaco.com. To Have - Tener Yo tengo – I have Tú tienes – You have (Informal) Usted tiene – You have (Formal) El tiene – He has Ella.
Advertisements

To be, or not to be? Lets start out with one of the most important verbs in Spanish: ser, which means to be.
Objective: Students will be able to formulate & identify basic phrases in Spanish. Entreguen la tarea. (turn in your info packet) Bell work: What are 3.
Los Verbos Capítulo 1 Parte 2.
Señora Johnson Tambien necesitas 5 separadores Chambas Apuntes Impresos Actividades Registros.
Día 51 AR Verb Conjugation Other Verbs
*** 3 MINUTES *** Objective: I can write and talk about my and others family members Vocab/Ideas: Family members (review) Possessive adjectives (review)
 Making complete sentences How to make complete sentences in Spanish. The following presentation is designed to help you learn how to do the following:
Los verbos regulares – ar What is an infinitive? An infinitive in both Spanish and English is the base form of the verb. In English, the infinitive.
Formal Commands Chapter 3 Grammar 2.1 & 2.2. Review : Informal Commands Recall from Spanish 1 that in order to form an affirmative informal command (to.
Gustar- To like (to please)
PRUEBA DE UBICACION PARA HISPANOHABLANTES
VERBOS Nombre: ____________________ el tres de noviembre de dos mil catorce.
¡CASCARONES! ¡Vamos a hacer 2 cascarones para nuestra fiesta para Cinco de Mayo!
¡Hola! ¡Buenos días! ¡Bienvenidos! Please find your class number on the class paper that is taped to the board and then look for your seat.
IRREGULAR VERBS. Remember how regular verbs are formed? You drop the –ar, -er, or –ir and add the appropriate ending.
Hoy es lunes, el 2 de febrero. ESPONJA: ¿Cómo se dice? 1. I need a calculator. 2. We always use computers. 3. They dance. 4. She never wears her backpack.
Los Verbos  Today we will be learning about Spanish verbs.  Start a new section in your notes labeled Los Verbos.  Begin by answering these questions:
Lunes 15 de septiembre Máx. : 23° Mín. : 19° Hazlo ahora 3 min.
Bienvenida ALC 135 Miércoles el 13 de abril. objetivo Yo puedo presentar el ppt de la Semana Santa.
ALC 63: Traducir Hoy es miércoles el 25 de marzo, 2015 I text on the phone every day. What do you do everyday? I play video games in my living room. Where.
Día 72 Final Review 4 – Conjugation Review. Calentamiento Make sure you picked up the piece of paper by the door. Begin working on the “calentamiento”
Objetivo: to identify phrases that express someone must do something. Ahora: List 3 adverbs and where are they placed in a sentence.
ON YOUR DESK Documento Today’s notes Homework. ¡Hola! Conjugate the following verbs: 1. Yo / comer 2. Él / bailar 3. Nosotros / vivir 4. Ellos / abrir.
LOS VERBOS!!!. We already know these phrases in Spanish:
LOS VERBOS REFLEXIVOS. WRITE: What is a reflexive verb? A reflexive verb describes when a person doing an action is also receiving the action.
Español 2 lunes el 8 de febrero Daily Warm Up (get new sheet) Tener Phrases 4 Square Partner Picture Card practice – Take turns quizzing your seatmate.
Campanada guidelines in your composition notebook ¿Cómo es tu familia? (10 points) Ex. Hoy es Miercoles el 27 de enero First line will start with the date.
Spanish I Week 16. Para Empezar 7 de diciembre Por favor responde a la pregunta en español. Please respond to the question in Spanish ¿Qué llevas hoy?
MUST - MUSTN’T. You mustn’t turn left You mustn’t use cell phones while driving a car.
Stamps to be traced. 2 and 3 ALC 21 Hoy es miércoles el 23 de octubre. match the columns writing out the words. 1.Fat 2.Handsome 3.Long 4.Old 5.Pretty.
October 30 th & 31 st (SPAN 2). Padre Nuestro En el nombre del padre, el hijo, y el Espíritu Santo, Amen. Padre nuestro, que estás en el cielo. Santificado.
Go to cessarsc9.wixsite.com/clasedeespanol Click in this icon to see the presentation.
¿POR o PARA?.
Welcome/Bienvenida
To be, or not to be? Let’s start out with one of the most important verbs in Spanish: ser, which means “to be.”
ERASMUS A ITALIA ERASMUS+_2016/2017.
Standing on the promises of God
To be, or not to be? Let’s start out with one of the most important verbs in Spanish: ser, which means “to be.”
Decadron® (Dexamethasone) (with Alimta ®)
Name__________________________________
First Grade Dual High Frequency Words
Flow of Traffic for Drop-off and pick -up
El Imperfecto Español 2.
Primera Actividad Escribe en español: 1. The backpack is under the desk. 2. The books are on top of the table. 3. The pens are.
Warm-up Fill in the blank with the correct form of the verb “ser” for each subject (p. 35): 1. Yo _______________ de Savannah. 2. Mis amigas ________.
News from K62/ Noticias de K62
Vámonos Escribe las frases y conjuga (conjugate) los verbos:
Decadron® (Dexamethasone) (with TAXOTERE ®)
¡buenos días!.
Tema: LA FECHA EQ: How do I properly write dates in Spanish? Español I
Flow of Traffic for Drop-off and pick -up
¿Te gusta ir a la escuela? ¿Por qué sí o no?
Día número 139—español 1 El 30 de marzo
¡Bienvenidos a la clase de español!
GUSTAR –to like, to be pleasing to
Día número 101—español 1 El 3 de febrero Horario Regular
Español 1: Capítulo 4 Gramática 2: -ER and –IR conjugations in the present tense, “tag” questions.
Meta: I can recall some vocab about classes and classroom objects
Imperatives Driving Safely 1 Focus on Grammar 1 Part 1, Unit I By Ruth Luman, Gabriele Steiner, and BJ Wells Copyright © Pearson Education, Inc.
Indirect Questions First Day on the Job 11 Focus on Grammar 4 Part X, Unit 28 By Ruth Luman, Gabriele Steiner, and BJ Wells Copyright © Pearson Education,
19 de agosto de 2013 Pregunta Esencial: Who are you? Who am I?
Actividad G y H: Práctica con verbos de bota
El abrecerebros 7/1/15 Turn in back page of Syllabus en
Antes de empezar In English, write 5 things you would like to do when you finish High School. 1) 2) 3) 4) 5)
¿A qué hora empieza tu segunda clase?
Día número 29—español 1 Make corrections on the Table of Contents
Antes de empezar contesta las preguntas sólo escribe las respuestas
McNamara Elementary
The causative is a common structure in English. It is used when one thing or person causes another thing or person to do something.
Transcripción de la presentación:

Valet Expectations Equitas believes that to fulfill our mission we must work together as partners and model safe behavior for our scholars. During valet please remember: Safety FIRST Patience on day 1 Respect all volunteers Follow rules of the road If you do not follow these instructions you may lose the privilege to use the valet line and will need to park and walk to pick up your scholar. Scholars of any families that create safety hazards are subject to losing scholar dollars or being suspended. Cecilia

Expectativas de Valet Equitas cree que para cumplir con nuestra misión debemos trabajar juntos como socios y ser buenos ejemplos para nuestros estudiantes. Durante valet por favor recuerde: Seguridad PRIMERO Paciencia en el primer día Respete a los voluntarios Siga las reglas de manejar Si no siguen estas reglas pueden perder el privilegio de usar la línea de valet y tendrían que estacionarse y recoger a su erudito caminando. Eruditos de familias que causen riesgos de seguridad pueden perder dinero de estudiantes o ser suspendidos. Cecilia

Arrival Expectations Enter through the valet line with your emergency lights on. Pull up to the curb and wait until valet representative opens the car door. Do not unload your scholar if there is no valet representative or outside the coned area. Please do not stop on the red zone or construction area. If you are in this area and the valet line is not moving please circle around the block or park and walk your scholar to school. Make sure that your scholar is ready to be dropped off. When exiting the valet line, do not make a U Turn, please proceed south on Commonwealth. If you park across the street, please use the crosswalk. Cecilia

Expectativas de Dejada Expectativas de llegada Entre la línea de valet con sus luces de emergencias. Entre y espere a que el representante de valet abra la puerta del coche. No descargue su erudito si no hay representante de valet o afuera del área en forma de cono. Por favor, no se detenga en la zona roja o en la área de construcción. Si usted está en esta área y la línea de valet no se mueve por favor circule alrededor de la cuadra o estaciónese y camine a su erudito a la escuela. Asegúrese de que su erudito esté listo cuando lo deje. Al salir de la línea de valet no haga una vuelta U, por favor siga derecho en la calle Commonwealth. Si se estaciona en la calle, por favor utilice el paso de peatones para cruzar la calle. Cecilia

Dismissal Expectations When picking up your scholar via car please ensure that you have your valet card with your scholar's name on your dashboard. Enter through the valet line with your emergency lights on. Pull up to the curb and wait until a valet representative opens the car door and brings your scholar. Please do not exit the car in the valet line to pick up your scholar. Please do not stop on the red zone or construction area. If you are in this area and the valet line is not moving please circle around the block or park to pick up your scholar. When exiting the valet line, do not make a U Turn, please proceed south on Commonwealth. Cecilia

Expectativas de Salida Cuando recoja su erudito vía coche asegúrese de que usted tenga su tarjeta de valet con el nombre de su erudito. Entre la línea de valet con sus luces de emergencia. Entre y espere que el representante de valet abra la puerta del coche y traiga su erudito. Por favor no salga del coche en la línea para agarrar a su erudito. Por favor no se detenga en la zona roja o en la área de construcción. Si usted está en esta área y la línea de valet no se mueve por favor circule alrededor de la cuadra o estacione para recojer a su erudito del escuela. Al salir de la línea de valet no haga una vuelta U, por favor siga derecho en la calle Commonwealth. Cecilia