KHigh-Frequency WordsK KLas palabras de alta frecuencíaK

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
ALC 30 martes el 20 de octubre
Advertisements

Tu Día Escolar Español 2 Tema 1 Página 40.
Notes #18 Numbers 31 and higher Standard 1.2
3-4 de septiembre.  Exchange both your notebook and your participation card with your partner.  Listen to Profa as she helps you in each section know.
First Grade – High Frequency Word Reading Competition Classroom Competition Created by: Malene Golding School Improvement Officer: Kimberly Fonteno.
Book Report/Reporte de un Libro Parents: Your children have checked out a library book. They will be writing a book report for this book. Please make sure.
Español II Segundo tema.  You will be able to tell about what you do everyday in your daily routine.  You will be able to identify items you use to.
ALC 76 Cambio de la rutina. Asignación y después ALC 76.
Texas Literacy Initiative Grant Welcome Presenter: Patricia Cisneros Young Tuesday, February 4, 2014.
100 Book Challenge Desafío de leer 100 libros. Cada niño tendrán: Una bolsa de libros Una carpeta 2 libros para leer cada noche Un informe de lectura.
Campanada guidelines in your composition notebook ¿Cómo es tu familia? (10 points) Ex. Hoy es Miercoles el 27 de enero First line will start with the date.
Haz ahora el 27 de octubre de 2015 Complete each sentence with the correct form of ser and estar: 1.Mi cuarto ________ al lado de la sala. 2.Manuel y Fernando.
Objective Students will learn to tell time and be able to use the numbers from last lesson as a review.
¿Cuándo? – When? Normalmente – Normally A veces - Sometimes A menudo - Often Cada año – Each year Siempre – Always Generalmente - Generally.
Homework - Tarea Name/Nombre:___________________________ 1ro Day Día
Homework – Tarea Name/Nombre:________________________ 2ndo Day Día
Español 3 24 de febrero de 2017.
Personal Identification Unit
Homework – Tarea Name/Nombre:________________________ 2ndo Day Día
My Spanish 2 classes are 2nd and 3rd periods
Homework – Tarea Name/Nombre:________________________ 2ndo Day Día
Homework - Tarea Name/Nombre:___________________________ 1ro Day Día
Name__________________________________
Homework - Tarea Name/Nombre:______________________________ Day Día
Name__________________________________
¡Hola! Hoy es el 7 de septiembre
Double Object Pronouns
Vámonos Escribe las frases y conjuga los verbos:
Español 1 11 de mayo de 2017 Good morning, thank you for taking my classes today. For the most part the kids are really great. Here is my schedule for.
Español 1 29 de marzo de 2017.
Español 2 22 de febrero de 2017 This is for periods 2 and 3.
Homework - Tarea Name/Nombre:___________________________ 1ro Day Día
Homework - Tarea Name/Nombre:___________________________ 1ro Day Día
Homework – Tarea Name/Nombre:________________________ 2ndo Day Día
Homework - Tarea Name/Nombre:___________________________ 1ro Day Día
Español 2 3 de marzo de 2017.
Español 2 24 de febrero de 2017.
Español 2 1 de marzo de 2017.
AGENDA Diario / Recordatorio: Prueba-Dictado #2; próximo lunes
First Grade Dual High Frequency Words
Homework - Tarea Name/Nombre:______________________________ Day Día
Homework – Tarea Name/Nombre:________________________ 2ndo Day Día
Homework – Tarea Name/Nombre:________________________ 2ndo Day Día
miércoles el 5 de octubre Bienvenida
Homework - Tarea Name/Nombre:___________________________ 1ro Day Día
PRESENTACIONES Y SALUDOS
Homework – Tarea Name/Nombre:________________________ 2ndo Day Día
I will send a letter home at a later date about conferences.
Quasimodo: Tienes que hacer parte D de la tarea..
Homework – Tarea Name/Nombre:________________________ 2ndo Day Día
Homework - Tarea Name/Nombre:___________________________ 1ro Day Día
Homework - Tarea Name/Nombre:___________________________ 1ro Day Día
Homework – Tarea Name/Nombre:________________________ 2ndo Day Día
Homework - Tarea Name/Nombre:___________________________ 1ro Day Día
Kindergarten Spanish High Frequency Words
Homework – Tarea Name/Nombre:________________________ 2ndo Day Día
19 de agosto de 2013 Pregunta Esencial: Who are you? Who am I?
Homework - Tarea Name/Nombre:___________________________ 1ro Day Día
Teach me how to conjugate
¡Hola estudiantes! LEARNING INTENTIONS SUCCESS CRITERIA
Our 5th Grade Classroom News The Week of August 27, 2018
Antes de empezar contesta las preguntas sólo escribe las respuestas
My life Name: benjamín Aravena barrios Thicher: Alexis fernandes DATE: 26|06|2018 COURSE: 7°BASICO.
Homework – Tarea Name/Nombre:________________________ 2ndo Day Día
Homework - Tarea Name/Nombre:___________________________ 1ro Day Día
Homework - Tarea Name/Nombre:___________________________ 1ro Day Día
Homework - Tarea Name/Nombre:___________________________ 1ro Day Día
Homework – Tarea Name/Nombre:________________________ 2ndo Day Día
Tarea / Homework 1ero Los cuadernos de tarea deberán entregarse cada viernes. Entregaré los cuadernos de vuelta cada lunes. Recibirán una calificación.
Transcripción de la presentación:

KHigh-Frequency WordsK KLas palabras de alta frecuencíaK High-frequency words are words that occur most frequently in books and student writing. Many high-frequency words are also sight words, which are words that cannot be sounded out phonetically. Sight words should be memorized as a whole by sight, so students can automatically read these words without having to decode. Las palabras de alta frecuencía son las palabras que ocurren más frecuente en los libros infantiles y en la escritura de los estudiantes. Muchas de las palabras son palabras de vista. Los estudiantes deben memorizar las palabras por la vista, leerlas con fluidez. KTeach the words using the readKspellKwrite routine. Les enseñan a los estudiantes utlizando la rutina de leerKdeletrearKescribirK KRead Point to the word and say the word. “This is the word ____. Say it with me: ____.” lee Apunta la palabra y diga la palabra.. “Esta es la palabra______. Diga la palabra conmigo:______.” KSpell “The word is ____ is spelled _ _ _ _. Spell it with me.” deletrea “Esta palabra________se deletrea as_ _ _ _. Se deletrea conmigo.” KWrite “Let’s write the word in the air as we say each letter: _ _ _ _.” escribe “Vamos a escribir la palabra con el dedo por el aire y digamos cada letra _ _ _ _” KExtra tips~Otras PistasK: Point out the beginning sound in the word. Identifica el sónido inicial. Read the word again.Lee la palabra otra ves Take turns creating sentences using the word. Toma turnos en decir oraciones usando la palabra Build sentences using your high-frequency word cards. Forma unas oraciones usando las tarjetas de cartas Have your student point to the high-frequency word you are working on in books. Se encuentra las palabras en los libros que están leyendo Mastering these words will help your student to become a more fluent reader. Practice for a few minutes every day for mastery. Cuando los estudiantes deben leer estas palabras con fluidez serán los lectores mejores. Practiquen cada noche. KHappy Learning! ¡Disfrutan el aprendizaje! K © 2016 Miss M’s Reading Resources, www.teacherspayteachers.com/Store/Miss-Ms-Reading-Resources