Dear Parents, Please review our 3 rd Grade Goes Wireless information. Review the Wireless User Agreement with your child BEFORE allowing them to bring.

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
Kindergarten Newsletter Mrs. Novakowski’s Class Week of Sep. 30- Oct. 4 Next Week Monday Return Friday Folders Tuesday Read stories about fire safety Wednesday.
Advertisements

March 11, Bienvenidos! Student Expectations 1.Be on time 2.Be prepared 3.Follow PBIS Rules 4.Stay on Task 5.Demonstrate self-control.
Science Meeting Junta de la Ciencia March 3, de marzo 2009 Bridges Academy at Melrose March 3, de marzo 2009 Bridges Academy at Melrose.
Fountas and Pinnell Reading Assessment/ Evaluación de lectura.
Cómo Ayudarle a su Hijo Tener Exito en la Escuela > Hable con los maestros > Por lo menos una vez al año, los maestros deben invitar a los padres a una.
Valley High School Monday March 21, 2011 Valley High School Monday March 21, 2011.
Mobile Minds iPod Project February 2010 Lehman High School.
El Room/Salón 26 Ms. Barba WELCOME TO POTRERO! !BIENVENIDOS A POTRERO! BACK-TO-SCHOOL NIGHT.
2015–2016 Español La Escuela Intermedia de Delmar Señor Allen
School: Schorr ES Date: September 21, 2015 Time: 6:30 p.m.
Welcome, Students! English Course Teacher: Berenice González.
Welcome to the PEP program! Welcome to the PEP program! Bienvenidos al programa de PEP! Bienvenidos al programa de PEP!
Carmel Elementary School ESOL Program. What is ESOL? ESOL is a program for students that are not proficient in English. The program is designed to provide.
100 Book Challenge Desafío de leer 100 libros. Cada niño tendrán: Una bolsa de libros Una carpeta 2 libros para leer cada noche Un informe de lectura.
Campanada guidelines in your composition notebook ¿Cómo es tu familia? (10 points) Ex. Hoy es Miercoles el 27 de enero First line will start with the date.
Spanish I Week 16. Para Empezar 7 de diciembre Por favor responde a la pregunta en español. Please respond to the question in Spanish ¿Qué llevas hoy?
Objective Students will learn to tell time and be able to use the numbers from last lesson as a review.
ESOL I&II and ESL Holly Parra Room 1215
Cómo trabajar con aplicaciones de Google
Welcome/Bienvenida
*TIENES 5 MINUTOS* Objective: Vocab/Ideas: Vámonos:
Para conectarse a Internet
¿Qué es Book Trust? Una organización sin fines de lucro dedicada a la lectura a nivel nacional. Su asociación con Scholastic impulsa sus operaciones.
CLASSROOM NEWS The Teacher’s Scoop! Hey parents,
Welcome Class of 2030 Staggered Entry: 9am-3pm Families signed up for one day (M, T, W or Th) We must know how your child will get home for their assigned.
¡Buenos días! Trabajo del timbre:
Febrero Tarea Noticias de Segundo Grado Asistencia Fechas Importantes
CLASSROOM NEWS Upcoming Events The Teacher’s Scoop!
Parent Conferences Conferencias de Padres.
Lo esencial de Internet
¿Qué haces en la escuela?
Noticias de kindergarten
Unidad 10 Perfect Test Score
1.12 Repaso 2 de septiembre.
Día número 3 Español 1—Acelerado
Getting to know you more!
Bienvenidos a la clase de Español 1 Señora Salgado
English Language Learner (ELL) Parent Workshop
¡Bienvenidos! Pongan la tarea en el pupitre.
Hoy es lunes 11 septiembre 2017
News from K62/ Noticias de K62
PRESENTACIONES Y SALUDOS
Title 1 Parental Advisory Committee Meeting
THE VERB IR ©2016 Sra. Cruz.
SISTEMAS METEOROLOGICOS MARIA JORDAN FISICA. Parents have the right to know that their child will be safe at school, both physically and emotionally.
. Georgia Parent Survey:
¿Te gusta ir a la escuela? ¿Por qué?
Asking Questions P. 184 Realidades 1.
¡Buenos días! Trabajo del timbre:
Recetas 3 Objetivo: Hacer preguntas Hablar sobre la comida
Hoy es miércoles, el 5 de octubre.
Quasimodo: Tienes que hacer parte D de la tarea..
Write in Spanish (See pag 96)
Homework - Tarea Name/Nombre:___________________________ 1ro Day Día
Metas: Puedo hacer comparaciones usando la forma correcta de "tan"
Our 5th Grade Classroom News The Week of September 3, 2018
CLASSROOM NEWS The Teacher’s Scoop! Hey parents,
Acuerdos Escuela-Familia
Asking Questions P. 184 Realidades 1.
Asking Questions P. 184 Realidades 1.
WELCOME BIENVENIDO Ms. Colet’s Achieve Class Presentation.
Foundations of Success
Meta: I can recall some vocab about classes and classroom objects
WELCOME BIENVENIDO Ms. Colet’s Achieve Class Presentation.
Día número 166—español 1 El 21 de mayo
Our 5th Grade Classroom News The Week of August 27, 2018
Saquen la hoja de práctica
Homework – Tarea Name/Nombre:________________________ 2ndo Day Día
Welcome to World History!
Transcripción de la presentación:

Dear Parents, Please review our 3 rd Grade Goes Wireless information. Review the Wireless User Agreement with your child BEFORE allowing them to bring in their wireless technology. Students who do not adhere to our agreement will not be allowed to bring in their own equipment. Students will be allowed to bring their own devices every Friday, beginning December 5, If you have any questions, please ask me at your parent- teacher conference. 1.Users accept responsibility for storing their equipment correctly. 2.Users accept responsibility for understanding how to charge and turn on their equipment. 3.Users accept responsibility for taking their equipment home each “Wireless Day”. 4.Users accept responsibility for using wireless technology in a responsible way, following Midland’s Character Counts Traits. Student Signatur e___________________________ Parent Signature ____________________________

3rd Grade Goes Wireless! Parent/Student Information Goals:  Increase student engagement, motivation, and collaboration  Increase student access to technology in the classroom  Prepare students for their future HOW WILL TECHNOLOGY BE USED IN THE CLASSROOM? 1.Research Purposes Learn how to identify credible on-line resources Utilize district web resources 2.Productivity Purposes Type writing assignments Create presentations and projects using a variety of platforms 3.Collaboration Learn how to use a variety of platforms to collaborate in all subject areas at school and at home 4. Extension Activities Use educations apps to support individual learning WHAT TYPES OF DEVICES CAN STUDENTS BRING TO SCHOOL? Laptops or netbooks with wireless internet capability iPad or tablet with internet capability iTouch, Kindle, Nook, etc. Power cords to connect to a power strip Carrying case (required) USB flash drive for PCs ALL STUDENTS WILL PARTICIPATE IN ALL LEARNING ACTIVITIES, REGARDLESS IF THEY BRING THEIR OWN WIRELESS TECHNOLOGY!!!!!

Estimados padres de familia, Por favor revise nuestro 3 Grado Goes información inalámbrica. Revise el Acuerdo de usuario de Wireless con su hijo antes de que les permite traer a su tecnología inalámbrica. Los estudiantes que no se adhieren a nuestro acuerdo no se les permitirá traer su propio equipo. Los estudiantes podrán traer sus propios dispositivos de todos los viernes, a partir del 5 de diciembre de Si tiene alguna pregunta, por favor me pregunte en su conferencia de padres y maestros. 1. Los usuarios aceptan la responsabilidad de almacenar sus equipos correctamente. 2. Los usuarios aceptan la responsabilidad de la comprensión de cómo cargar y encender sus equipos. 3. El usuario acepta la responsabilidad de tomar su equipo a casa cada "Día Wireless". 4. Los usuarios aceptan la responsabilidad por el uso de la tecnología inalámbrica de una manera responsable, siguiendo Character Counts Rasgos de Midland. Estudiante Firma___________________________ Firma del Padre ____________________________

3 Grado Goes Wireless! Información del Padre / Estudiante Metas:  Aumentar la participación de los estudiantes, la motivación, y la colaboración  Aumentar el acceso de estudiantes a la tecnología en el aula  Preparar a los estudiantes para su futuro ¿CÓMO SE PUEDE USAR LA TECNOLOGÍA EN LA CLASE? 1. fines de Investigación Aprenda a identificar creíbles recursos en línea Utilizar recursos de la web del distrito 2. Productividad Propósitos Asignaciones Tipo de escritura Crear presentaciones y proyectos que utilizan una variedad de plataformas 3. Colaboración Aprende a usar una variedad de plataformas para colaborar en todas las áreas temáticas en la escuela y en el hogar 4. Actividades de Extensión Utilice educaciones aplicaciones para apoyar el aprendizaje individual ¿QUÉ TIPOS DE DISPOSITIVOS DE ESTUDIANTES PUEDEN TRAER A LA ESCUELA? Ordenadores portátiles o netbooks con capacidad de conexión inalámbrica a Internet iPad o tableta con capacidad de Internet iTouch, Kindle, Nook, etc Los cables de alimentación para conectar a un enchufe múltiple Funda de transporte (requerido) Unidad flash USB para PC Todos los estudiantes participarán ACTIVIDADES EN TODO EL APRENDIZAJE, SIN IMPORTAR SI TRAEN SU TECNOLOGÍA INALÁMBRICA PROPIO !!!!!