Descargar la presentación
La descarga está en progreso. Por favor, espere
1
Període de Proves 21 de novembre de 2003
2
Índex Sistemes instal·lats a l’obra Tipus de proves
Transformadors d’energia Distribuïdors d’energia Detectors per a senyalització Comunicacions Tipus de proves Proves dels sistemes Proves dels sistemes sense tramvia Prova de gàlib del tramvia Proves dels sistemes amb els tramvies Marxa en buit Convivència entre ciutadans i tramvia
3
Sistemes Instal·lats a l’obra (I)
Transformadors d’energia elèctrica: de V c.a. a 750 V c.c. de la catenària Distribució d’energia elèctrica mitjançant catenària Detectors de tramvia per a la senyalització, tant viària com tramviaire
4
Sistemes Instal·lats a l’obra (II)
Comunicacions: Xarxa de fibra òptica al llarg de tot el traçat. Connecta les parades i les subestacions amb el PCC (Lloc de Control Central)
5
Tipus de Proves En fàbrica (ja realitzades)
Material Mòbil Homologació per la DGPT per a proves en via Sistemes: Semaforització, senyalització tramviaire, billetatge, comunicacions, transformació i distribució d’energia, control d’explotació... A la plataforma del tramvia Material Mòbil en via instal·lada Sistemes instal·lats en l’obra
6
Proves dels sistemes (I)
Proves dels sistemes sense tramvia Prova de gàlib del tramvia Proves dels sistemes amb els tramvies
7
Proves dels sistemes (II)
Proves de sistemes sense tramvia Integració de semaforització amb senyalització tramviaire Comunicacions Integració del sistema de billetatge amb el PCC SCADA: Control de l’estat del sistema d’energia i control d’elements de camp: subestacions, parades, desviaments, etc. Sistema d’informació al viatger (informació a les parades)
8
Proves dels sistemes (III)
Prova de gàlib del tramvia Proves de sistemes amb els tramvies Prova en marxa a velocitat reduïda (3 Km/h) Es comprova que el tramvia és detectat pels sistemes de control que activa les semaforitzacions i senyalitzacions tramviaries corresponents, que comunica amb el centre de control (SAE). Integració del tramvia amb la resta dels sistemes: Proves de la marxa tipus (velocitat màx. 50 Km/h i aturant-se a les parades). Prova a velocitat màxima: sense parar, juntament amb la Guàrdia Urbana i tallant les cruïlles, s’arriba als 70 km/h.
9
Marxa en buit Un cop comprovat que tots els trams de la línia funcionen correctament, comença la marxa en buit: Servei comercial sense passatgers a tota la línia i amb tots els tramvies Durada: 1 mes
10
Convivència entre ciutadans i tramvia
Tots els passos de vianants estaran semaforitzats. Els tramvies circularan pels dos sentits en la plataforma del tramvia, per tant, caldrà estar atent al creuar la plataforma. S’instalaran cartells i senyals d’avís i precaució per a vianants i conductors. Les proves en els creuaments es realitzaran en horari nocturn per evitar molèsties. Durant el període de proves en buit no s’acceptarà viatgers (malgrat que els combois pararan a les parades).
Presentaciones similares
© 2024 SlidePlayer.es Inc.
All rights reserved.