La descarga está en progreso. Por favor, espere

La descarga está en progreso. Por favor, espere

II SIMPOSI “COMERÇ I CIUTAT”

Presentaciones similares


Presentación del tema: "II SIMPOSI “COMERÇ I CIUTAT”"— Transcripción de la presentación:

1 II SIMPOSI “COMERÇ I CIUTAT”
SEGUIMENT DE L’ACTIVITAT COMERCIAL

2 PLANIFICACIÓ DE L’ACTUACIÓ
SECTORIAL TERRITORIAL

3 SECTORIAL TERRITORIAL
Alimentació Multipreu Tatuatge i/o Piercing Alimentació-Oci-Llar TERRITORIAL Territorialment: Després de Nadal està previst començar pels territoris de les associacions Centre Comercial Cel Obert (Viladecans Eix Comercial) Subcentre Comercial Cel Obert (Illa Comercial) Subcentre Comercial Cel Obert (Novavila)

4 ESPAI PÚBLIC I MEDI AMBIENT
COORDINACIÓ COMERÇ SANITAT I CONSUM ESPAI PÚBLIC I MEDI AMBIENT Coordinació amb les altres regidories: Especial coordinació amb Sanitat i consum Espai públic i Medi Ambient: tria activitats, canvis titularitat TRANSVERSALITAT

5 COORDINACIÓ

6 CAMPANYES CAMPANYA INFORMATIVA SOBRE REQUISITS GENERALS DELS ESTABLIMENTS COMERCIALS Distribució d’un full informatiu on es recull els requisits mínims exigibles: - Horari comercial - Exposició horari comercial - Fulls de reclamació - Política lingüística - Etiquetatge Repartiment de fulls informatius amb NORMATIVA SECTORIAL PRIMERA FASE MOLT INFORMATIVA

7

8 VISITES REALITZADES TOTAL DE VISITES REALITZADES (15 novembre) 197
COMERÇ Visita Protocolària Comerç i Consum SALUT PÚBLICA Visita Protocolària Tècnico Sanitària En una primera fase s’han fet visites de caràcter informatiu i ara es passarà a fer segones visites ja per verificar que es compleix amb els requisits legals.

9

10

11

12 VALORACIÓ COMERCIANTS
Resposta molt positiva S’ha detectat molta manca d’informació i per tant s’ha acollit molt bé aquesta fase informativa Més sensació control i disciplina

13 ANÀLISI I AVALUACIÓ DIFICULTATS ELEMENTS D’ÈXIT IMPACTE
Idioma (especialment xinès) ELEMENTS D’ÈXIT Bona acceptació campanya informativa 2ones visites resolució IMPACTE Noves plaques d’horaris

14 CONCLUSIONS Més Informació
Activitat comercial sota Control (disciplina) Ordenació Coordinació Comerciants informats i més sensibilitzats Consumidors més protegits VALOR AFEGIT: TREBALL DE COORDINACIÓ ENTRE VÀRIES ÀREES I MILLORA EN LA INFORMACIÓ, ES PARTIA D’UNA SENSACIÓ DE DESCONTROL I ES VA DETECTAR MOLTA MANCA D’INFORMACIÓ.

15 Moltes gràcies per la vostra atenció


Descargar ppt "II SIMPOSI “COMERÇ I CIUTAT”"

Presentaciones similares


Anuncios Google