La descarga está en progreso. Por favor, espere

La descarga está en progreso. Por favor, espere

ORTUELLALO BERRITZEGUNEA 09/10 IKASTURTEA

Presentaciones similares


Presentación del tema: "ORTUELLALO BERRITZEGUNEA 09/10 IKASTURTEA"— Transcripción de la presentación:

1 ORTUELLALO BERRITZEGUNEA 09/10 IKASTURTEA
HOBEKUNTZA PLANAK ORTUELLALO BERRITZEGUNEA 09/10 IKASTURTEA PLANEN AZTERKETA

2 1. Ikastetxeko txostena:
Datuak deskargatu Bilera ikuskaritza eta berritzegunearekin (azaro eta abenduan zehar) Datuen irakurketa. Emaitzen azterketa Datuen azterketa: Egoeraren diagnostikoa ( alderdi onak eta alderdi ahulak) Datuen azterketa: Zergatiak. Zergatiak adostu. (Zer mantendu?, zer hobetu?, zein esparrutan?) Datuekin Ikastetxeko txostena egin eta klaustroan eta OMRn aurkeztu Txostena ikuskaritzari bidali. EPEA: Otsailaren 5ean 2. Norbanako txostenak: Familientzako txostenaren banaketa sistema adostu Horrela erabakitzen bada, familiekin bilera prestatu, informazio orokorra emateko Printzipioz ez dago eperik, ikastetxeak erabakiko du. (Ikastetxeko ebaluazio- boletinekin batera ez banatzea komenigarria da) 3. Hobekuntza plana: Emaitzen analisia eginda dago. Beraz zergatiak aztertu ondoren eta egoeraren diagnostikoa egin ondoren hobetzeko esparruak aukeratuko dira Esku-hartze eta hobekuntza-proposamenen artean lehentasunak ezarri eta hautaketa egin Hobetzeko ekintzen plangintza egin Klaustroan erabakiak irakurri, moldatu, adostu, bereganatu Hobekuntza plana ikuskaritzari aurkeztu. EPEA: Martxoaren 12an bukatzen da Hobekuntza plana urteko planean sartu

3 IKASTETXEAREN TXOSTENA EGITEKO PROZESUA
DET edo hobeto BP Familiekin bilera egitekotan, saioa prestatu Indarrak eta ahuleziak aukeratu eta batzorde pedagogikoari azaldu (haiekin batera egin ez bada) DET Lehenengo irakurketa egin Prozesuaren saioak finkatu Bguneko Erremintak baloratu, moldatu Familiarentzako txostenaren banaketa sistema adostu ZUZENDARITZA TALDEA Orain arte egindako datuen bilduma, irakurketa eta indar/ahuleziak zikloetara, mintegietara pasatu. DET edo hobeto BP Zergatiak aztertu Eta ziklo edota mintegietara pasatu ZIKLOAK MINTEGIAK Jasotako datuen irakurketa eta azterketa irakurri Indar eta ahulezi inportanteenak zerrendatu ZUZENDARITZA TALDEA Indar eta ahuleziak hartu eta aukeratu puntuaketa altuena duen 4 DET Zikloetatik,mintegietatik jasotako fitxak eta erakarpenak bildu. Behin behineko txostena egin ZIKLOAK MINTEGIAK Jasotako zergatiak berrikusten eta ekarpenak egin KLAUSTROA, OMR Txostenaren aurkezpena eta onarpena ZUZENDARITZA TALDEA Behin betiko txostena ikuskaritzara bidali

4 Txostena bileraren amaieran banatu edo korreoz bidali da
NORBANAKO TXOSTENA BANATZEKO PROZESUA ¿Qué es la evaluación de diagnóstico?/Objetivo de esta evaluación: LA MEJORA/ Que se evalúa: LAS COMPETENCIAS BÁSICAS/¿Qué se entiende por competencias básicas?/ Características de la prueba de evaluación diagnostica/Tipos de informes/¿Cómo entender el informe? Ia ikastatxe guztietan gurasoentzako bilera antolatu zen: Txostena bileraren amaieran banatu edo korreoz bidali da Kasu batzuetan 09/10 ikasturtean froga egingo duten ikasleen gurasoei informazioa emateko aprobetxatu da bilera hau

5 NORBANAKO TXOSTENA Interesgarria gurasoentzat?
Esanguratsuak? Gurasoentzat-Irakasleentzat Arazoak ikastetxeko emaitzekin konparatzean? Ezberdintasunak?

6 HOBEKUNTZA PLANA HOBEKUNTZA-JARDUEREN PLANGINTZA Ebaluazioa
HOBEKUNTZARAKO JARDUEREN ARTEAN LEHENTASUNAK EZARRI ETA HAUTAKETA EGITEA HOBEKUNTZA-JARDUERA Jarduerarekin lotuta dagoen OINARRIZKO GAITASUNA ESPARRUA LEHENTASUNA HOBEKUNTZA-JARDUEREN PLANGINTZA JARDUERA Zereginak edo ariketak Lortu beharreko helburua Zereginaren arduradunak Denborak Baliabideak Ebaluazioa Jarraipen-adierazleak Lorpen- adierazleak 1. 2. 3. 4. 5.

7 HOBEKUNTZA PLANA EGITEKO PROZESUA
ZUZENDARIAK EDO IKASKETA BURUAK (Orokorrean) Banatzen du: IKASTETXEKO TXOSTENATEN ONDORIOA Eman lehentasuna ondoko taula honetan: 1.Hobetzeko ekintza……….. 2.Hobetzeko ekintza……….. 3.Hobetzeko ekintza……….. INPLIKATUTA DAUDEN IRAKASLEAK ZIKLO EDO MINTEGI GUZTIAK Ekarpenak egin ZUZENDARIA EDO IKASKETA BURUA Ekarpenak bidu eta hobekuntza plana egin

8 PROZESUAREN ZAILTASUNAK
HOBEKUZA PLANA PROZESUAREN ZAILTASUNAK EKINTZA-JARDUERAK ESPARRUAK DENBORALIZAZIOAREN ZEHAZTAPENA JARRIPEN ETA LORPEN ADIERAZLEAK

9 Hobekuntzarako jarduera eta esku-hartze proposamen horiek guztiek ikastetxeko bizimoduaren hainbat alderdiri eragingo diete: Curriculumaren eta metodologien garapena. Esparru honek irakaskuntza- eta ikaskuntza-prozesuari eragiten dio, bai eta irakasleen geletako jardunbideari, baliabide eta material didaktiko eta teknikoei eta ebaluazio-irizpide eta -tresnei ere. Antolaketa eta funtzionamendua. Esparru hau lotuta dago irakasle-taldeen koordinazioarekin, taldeekin, ordutegien antolaketarekin edota funtzionamendu-arauekin. Talde-kidetza. Esparru hau ikastetxeko harremanekin eta bizikidetzarekin lotuta dago, baita ikastetxeak inguruarekin eta familiekin daukan harremanekin ere. Lanbide-garapena. Esparru honek irakasle-taldearen lanbide- eta heziketa-beharrizanekin lotura dauka.

10 HOBEKUNTZA PLANA EGITEKO PROZESUAN IKUSITAKO ZAILTASUNAK
PARTEHARTZEA: Orokorrean saiatu da klaustroaren inplikazioa lortzen (batzorde pedagokia, mintegien bidez...) HOBEKUNTZA EKINTZA-JARDUERAK: Ekintza bati dagozkion jarduerak biltzea ESPARRUA: 1. Curriculumaren eta metodologien garapena. 2. Antolaketa eta funtzionamendua. 3. Talde-kidetza. 4. Lanbide-garapena. ZEREGINAREN ARDURADUNAK: Definitzea DENBORAK: Prozesuaren momentu ezberdinak zehaztea JARRAIPEN ETA LORPEN ADIERAZLEAK: Ezberdintzea

11 HOBEKUNTZA PLANA EGITEKO PROZESUAN
IKUSITAKO ONURAK Ikasle-kopuru handi bati eragin diezaioketen lan-proposamenak aukeratzea. Hezkuntza-komunitatean onarpen zabala duten jarduerei lehentasuna ematea. Eragin handia eta neurtuak eta aztertuak izateko aukera duten jarduerak hautatzea. Hobekuntzen egonkortasuna bermatzea.

12 ESKUALDE HONETAKO HOBEKUNTZA PLANAK
LHn eta DBHn Jarduerarekin lotuta dagoen OINARRIZKO GAITASUNAK ESPARRUAK Zereginaren ARDURADUNAK

13 17 ikastetxe 13 pub - 4 kontz Ikastetxe/ekintza = 2,5 Kasu askotan ekintza bakarra agertzen da

14 DBH GAITASUNAK 11 ikastetxe 7 pub - 4 kontz Ikastetxe/ekintza = 3,5
%60 Ikastetxe/ekintza = 3,5 Kasu guztietan 2 baino gehiago Gehienez 5 agertzen dira

15 ESPARRUAK %11 %9 %45 %79

16 PARTEHARTZAILEAK-ARDURADUNAK LHn

17 PARTEHARTZAILEAK-ARDURADUNAK DBHn
3 3


Descargar ppt "ORTUELLALO BERRITZEGUNEA 09/10 IKASTURTEA"

Presentaciones similares


Anuncios Google