La descarga está en progreso. Por favor, espere

La descarga está en progreso. Por favor, espere

ESTRUCTURA MODULAR GRADOS DE MAGISTERIO Y EDUCACIÓN SOCIAL CURSO 2010/2011 E.U. MAGISTERIO DE BILBAO CURSO 2010/2011 E.U. MAGISTERIO DE BILBAO GRUPING.

Presentaciones similares


Presentación del tema: "ESTRUCTURA MODULAR GRADOS DE MAGISTERIO Y EDUCACIÓN SOCIAL CURSO 2010/2011 E.U. MAGISTERIO DE BILBAO CURSO 2010/2011 E.U. MAGISTERIO DE BILBAO GRUPING."— Transcripción de la presentación:

1 ESTRUCTURA MODULAR GRADOS DE MAGISTERIO Y EDUCACIÓN SOCIAL CURSO 2010/2011 E.U. MAGISTERIO DE BILBAO CURSO 2010/2011 E.U. MAGISTERIO DE BILBAO GRUPING irakasle taldea

2 GRUPING irakasle taldea Abiapuntua - Punto de partida Bi dokumentu izan dugu kontutan: Magisteritza gradutarako estabaidarako aurkeztu zen proposamena. Gizarte Hezkuntzako gradurako proposatutako egitura modularra. Hemos considerado dos documentos: Propuesta presentada para ser debatida sobre los grados de Magisterio Estructura modular propuesta para el grado de Educación Social

3 GRUPING irakasle taldea Moduluak Irakasle Gradu Berrietan ESTABAIDARAKO PROPOSAMENA (2009/1/13) (Eskolarteko Batzordekide batzuk egina) Hiru ataletan banatzen da dokumentu hau: 1.Eskaintza akademiko integratu(ago) baten beharra 2.Eskaintza akademikoa eta lankidetza itxuratu 3.Proposamena

4 GRUPING irakasle taldea Módulos en los Grados de Magisterio PROPUESTA PARA EL DEBATE (2009/1/13) (Realizada por algunos miembros de la Comisión Interescuelas) Este documento se divide en tres apartados: 1.Necesidad de una oferta académica (más) integrada 2.Integrar la oferta académica y el trabajo en colaboración (¿?) 3.Propuesta

5 GRUPING irakasle taldea 1. ZERGATIK? Eskaintza akademiko integratu(ago) baten beharra Atal honetan aldaketaren beharra aztertzen du eta horretarako ondorengo argudioak garatzen dira: a)Errealitatea integrala, poliedrikoa, konplexua...da eta ez diziplinek solte egiten duten analisien batuketa. Aldi berean, diziplinetan sartzen ez diren hainbat aztergai hartu behar dugu kontutan, hala nola hezkuntza, metodologia, gelen kudeaketa, tutorizazioa... b)Konpetentziek, berez, izaera zabala dute, zeharkakoa... Konpetentzi gehienak ez dagozkio irakasgai bati eta prozesu luze baterako planteatzen dira c)Irakasgaiek, prestakuntza ibilbide zehatz bati erantzuten diote; irakasgai bakoitzak barneko koherentzia izateaz gain, prestatzen duen profesionalaren profila begira antolatu behar da. Moduluak Irakasle Gradu Berrietan ESTABAIDARAKO PROPOSAMENA (2009/1/13)

6 GRUPING irakasle taldea 1. ¿POR QUÉ? Necesidad de una oferta académica (más) integrada En este apartado se analiza la necesidad del cambio y para ello se desarrollan los siguientes argumentos: a)La realidad es integral, poliédrica, compleja... Y no es solo la suma del análisis realizado por las distintas disciplinas. Del mismo modo, tenemos que contemplar diversos aspectos que no entran dentro del ámbito disciplinar, por ejemplo la educación, metodología, la organización del aula, la tutorización... b)Las competencias, per se, tienen carácter amplio, transversal... La mayor parte de las competencias no “pertenecen” a una asignatura y se plantean para un período largo. c)Las asignaturas responden a un itinerario preparatorio concreto; las materias, además de mantener su coherencia interna, deben organizarse teniendo como horizonte el perfil profesional de la gente que preparan. Moduluak Irakasle Gradu Berrietan ESTABAIDARAKO PROPOSAMENA (2009/1/13)

7 GRUPING irakasle taldea 1.Irakasgaien arteko (irakasleen arteko) lankidetza a) Elkarren berri izan, elkarrena kontutan hartuz: aurretik, bitartean eta ondoren dauden beste ikasgaien berri zehatza eduki. b) Elkarrekin programatu: irakasgai batzuk batera programatzea. c) Hainbat kreditu konpartitu: irakasgai batzuetan hainbat kreditu uztea diseinu eta garapen akademiko bateratua egiteko, diziplinartekotasuna garatuz. d) Modulu berean esku-hartu: irakasgaien mugak gaindituz moduluka antolatu ikaskuntza-irakaskuntza integralagoa sustatuz. 2. NOLA? Eskaintza akademikoa eta lankidetza itxuratu Moduluak Irakasle Gradu Berrietan ESTABAIDARAKO PROPOSAMENA (2009/1/13)

8 GRUPING irakasle taldea 2. Moduluak: irakas-eskaintza integratua sustatzeko bide anitza: Kontuan hartuko dugu, bai ebaluaketa modua, bai irakasgai eta moduluaren izaera 2. NOLA? Eskaintza akademikoa eta lankidetza itxuratu Moduluak Irakasle Gradu Berrietan ESTABAIDARAKO PROPOSAMENA (2009/1/13) EBALUAKETA ETA KALIFIKAZIOA IKASGAIAKMODULUAK Modulua irakasgaien aurretik eta gainetik AB Modulua irakasgaien ondotik eta azpitik ED

9 GRUPING irakasle taldea 2. Moduluak: irakas-eskaintza integratua sustatzeko bide anitza: Kontuan hartuko dugu, bai ebaluaketa modua, bai irakasgai eta moduluaren izaera A) Moduluak lauhileko baten irakasgaiak besarkatzen ditu; hala ere irakasgaiak dira ebaluatu eta kalifikatzen direnak.. B) Muduluak irakasgaiak duztiz ordezkatzen ditu, bertan matrikulatzen da ikaslea eta modulua da ebaluatzen dena. D) Ikasgai bakoitzetik kreditu batzuk modulua itxuratzeko hartzen dira baina gero modulua era berezituan kalifikatzen da. E) Irakasgai multzo batek kreditu kopuru mugatu bat partekatzen du, baina ebaluaketa irakasgai bakoitzarena da. 2. NOLA? Eskaintza akademikoa eta lankidetza itxuratu Moduluak Irakasle Gradu Berrietan ESTABAIDARAKO PROPOSAMENA (2009/1/13)

10 GRUPING irakasle taldea a)Aztergaia edo eta egitekoak moduluen ardatz nagusi: lan eskaintza bateratua ikaslearentzat irakasle ekipo oso baten laguntzaz b)Antolakuntza aldagaiak lagun: berrikuntzarako aukera: mailako eta tituluko irakasle ekipoen barruko koodinaketa sustatu beharko da; bestetik ordutegiak eta egutegiak berritxuratu beharko dira lankidetza eremuak bultzatzeko. c)Klase saioak eta tutoretza saioak ekipoan diseinatu beharko dira taldekatzeak eta, batez ere, lan saio presentzialak malgutuz. 3. PROPOSAMENA E aukera: Irakasgai multzo batek kreditu kopurua partekatzen du, ebaluaketa irakasgaiena izanik. Moduluak Irakasle Gradu Berrietan ESTABAIDARAKO PROPOSAMENA (2009/1/13)

11 GRUPING irakasle taldea Moduluak Irakasle Gradu Berrietan ESTABAIDARAKO PROPOSAMENA (2009/1/13) 1. Maila2. Maila3. Maila4. Maila 1. Lauhilekoa Eskola eta irakasle lanbidea KomunikazioaKonpetentziak Irakasle ekipoaren lanabesak eta prozedurak 2. lauhilekoa Curriculuma Aniztasuna eskoletan Euskal curriculuma MODULUEN PROPOSAMENA HAUR ETA LEHEN HEZKUNTZARAKO

12 GRUPING irakasle taldea Gizarte Hezkuntzako Gradua ANECA-RA AURKEZTUTAKO PROPOSAMENA El equipo que realizó el diseño ha venido trabajando ininterrumpidamente desde el curso 2006/2007 Punto de partida: - IBP 1 e IBP 2 - Seminario con Sennet - Propuestas y curso de Zabalza - Clarificación del sentido de la estructura modular - Coordinación con FICE - Colaboración permanente del Colegio de ES

13 GRUPING irakasle taldea ¿Qué entendemos por competencia? Gizarte Hezkuntzako Graduaren Diseinua ANECA-RA AURKEZTUTAKO PROPOSAMENA La capacidad de responder a demandas complejas y llevar a cabo tareas diversas de forma adecuada. Supone una combinación de habilidades prácticas, conocimientos, motivación, valores, actitudes, emociones y otros componentes sociales y de comportamiento que se movilizan conjuntamente para lograr una acción eficaz (DeSeCo en documeto revisado y difundido por la OCDE en 2003)

14 GRUPING irakasle taldea Los siete módulos Módulo 1 DÓNDE Los Contextos de la Educación. Módulo 2 QUIÉNES Las Profesiones educativas. Módulo 3 POR QUÉ Y PARA QUÉ Fundamentación de procesos educativos. Módulo 4 QUÉ HACE Planificación, gestión y evaluación de programas socioeducativos. Módulo 5 SENTIDO Dinamización social y perspectiva comunitaria Módulo 6 CÓMO Intervenciones socioeducativas Módulo 7 ACCIÓN Y REFLEXIÓN Desarrollo Profesional y práctica socioeducativa Gizarte Hezkuntzako Gradua ANECA-RA AURKEZTUTAKO PROPOSAMENA

15 GRUPING irakasle taldea Los siete módulos 1. Maila2. Maila3. Maila4. Maila 1. lauhilekoa Los Contextos de la Educación Fundamentación de procesos educativos Dinamización social y perspectiva comunitaria Desarrollo Profesional y práctica socioeducativa 2. lauhilekoa Las Profesiones educativas Planificación, gestión y evaluación de programas socioeducativos Intervenciones socioeducativas Gizarte Hezkuntzako Gradua ANECA-RA AURKEZTUTAKO PROPOSAMENA

16 GRUPING irakasle taldea Estructura del módulo AIM Materia 1 Materia 3 Materia 4 Materia 5 Materia 2 SEMINARIO INTERDISCIPLINAR DEL MODULO Gizarte Hezkuntzako Gradua ANECA-RA AURKEZTUTAKO PROPOSAMENA

17 GRUPING irakasle taldea Coordinación Consejo de la Titulación: personas coordinadoras, representantes del alumnado, de colegios profesionales, agentes sociales. Coordinación horizontal (Seminario interdisciplinar del Módulo) – Reuniones de planificación – Reuniones de coordinación – Reuniones de evaluación Coordinación vertical (entre todos los módulos y cursos) – Reuniones planificación – Reuniones de coordinación Gizarte Hezkuntzako Gradua ANECA-RA AURKEZTUTAKO PROPOSAMENA

18 GRUPING irakasle taldea Evaluación Como recurso didáctico central se utilizará el PORTFOLIO: –Constituye una carta de presentación ante cualquier situación formativa de la titulación. –Se recogerán todas las AIMs y una selección de trabajos elegida por el alumnado. Gizarte Hezkuntzako Gradua ANECA-RA AURKEZTUTAKO PROPOSAMENA

19 ESKERRIK ASKO CURSO 2010/2011 E.U. MAGISTERIO DE BILBAO CURSO 2010/2011 E.U. MAGISTERIO DE BILBAO GRUPING irakasle taldea


Descargar ppt "ESTRUCTURA MODULAR GRADOS DE MAGISTERIO Y EDUCACIÓN SOCIAL CURSO 2010/2011 E.U. MAGISTERIO DE BILBAO CURSO 2010/2011 E.U. MAGISTERIO DE BILBAO GRUPING."

Presentaciones similares


Anuncios Google