La descarga está en progreso. Por favor, espere

La descarga está en progreso. Por favor, espere

Eixos i línies estratègiques

Presentaciones similares


Presentación del tema: "Eixos i línies estratègiques"— Transcripción de la presentación:

1 Eixos i línies estratègiques

2 EIX Recursos Núm. Objectius generals Objectiu operatiu 1 2
Augmentar la captació de recursos Incrementar la captació de recursos - econòmics i no econòmics (p.e. foment de transferència de coneixement)- a través de les accions realitzades en l'àmbit acadèmic per a potenciar, entre d'altres, les activitats de l'Escola de Doctorat, de l'ICE, del Servei de Llengües i del Servei d'Ocupabilitat 2 Gestió eficient del pressupost i transparència Reduir les despeses de professorat del Servei de Llengües arran de baixes (jubilacions i excedències). Transparentar l'execució del pressupost, elaborant un model d'informe econòmic anual basat en criteris de comptabilitat analítica Avaluar la viabilitat econòmica de les activitats organitzades per l'ICE Dur a terme el control, el seguiment i el tancament pressupostari de les activitats i establir, si escau, reunions periòdiques de control

3 EIX Entorn Núm. Objectius generals Objectiu operatiu 3 4 5
Consolidar els sistemes de gestió de la qualitat Finalitzar el disseny dels sistemes interns de garantia de la qualitat de l'Escola de Doctorat, adaptar, implementar i revisar els SGIQs dels centres docents i de la UAB, i elaborar l'informe AUDIT dels SGIQs dels centres adscrits a la UAB Iniciar un programa d'auditoria de matrícula Crear, actualitzar, ampliar i difondre les cartes de serveis 4 Incrementar la satisfacció dels grups d’interès Internacionalització dels programes de doctorat, fomentant les tesis amb menció internacional i les cotutel·les de tesi Elaborar píndoles formatives de les novetats dels programes d'intercanvi i de suport als col·lectius internacionals Dur a terme reunions sectorials / focus grups per a detectar necessitats de diferents grups d'interès Millorar el grau de satisfacció dels usuaris mitjançant: l'avaluació de les activitats organitzades, l'avaluació de la qualitat de les dades, l'avaluació de les eines de control i l'avaluació dels sistemes de validació de les mateixes Analitzar la viabilitat i abast de la unificació dels sistemes institucionals d'enquestes en la i recollida de satisfacció Activar les Comissions d'Usuaris Implantar el protocol de canvi de nom sentit - Estudiants 5 Millorar la visibilitat i l'impacte de la UAB Augmentar la visibilitat i l'impacte de l'activitat de la UAB mitjançant: el redisseny del format de la web de la UAB, l'actualització i traducció dels seus continguts a tres idiomes, el Campus Virtual, les xarxes socials o d'altres entorn de comunicació Potenciar la marca UAB mitjançant: l'oferta formativa en diferents entorns (p.e. MOOCS) i el manteniment de les aliances amb altres institucions i amb xarxes temàtiques

4 EIX: Innovació i creació de valor
Núm. Objectius generals Objectiu operatiu 6 Millorar els processos Elaborar mapes de processos i desenvolupar i implantar procediments de gestió Revisar, modificar i incorporar accions de millora de processos, tenint en compte la veu dels usuaris, l'eficiència i els canvis normatius. Adaptar la normativa de Graus i Màsters a la nova arquitectura de titulacions Disminuir del temps de validació de les versions dels productes. Altres accions planificades 7 Implantar i desenvolupar serveis tecnològics i entorns de treball Digitalització de processos i gestió electrònica dels expedients administratius (tesi doctorals, preinscripció, matrícula, avaluació docent,...) per tal que l'usuari es pugui adreçar a la UAB amb administració electrònica Incorporar eines d'administració electrònica als processos existents per iniciar la gestió electrònica dels expedients Millorar les eines de consulta i gestió de la planificació i programació de la docència Definir i implementar l'eina de gestió el sistema de gestió del SGIQ-UAB i dels centres docents Dotar-se d'aplicacions de gestió per als processos següents: gestió de la formació del professorat i procés d'avaluació docent Substituir les aplicacions creades per a la gestió d'un centre per l'ús d'aplicacions corporatives

5 EIX: Desenvolupament i aprenentatge Núm. Objectius generals
Objectiu operatiu 8 Assegurar els mecanismes per al desenvolupament del personal Revisar la RLT per tal de dotar, estabilitzar i consolidar les estructures amb els recursos necessaris per poder donar resposta a les necessitats del servei Motivar al personal en la millora continua dels processos i per tant de la gestió Mantenir i ampliar espais de participació i consulta en la presa de decisions. 9 Dotar i aplicar els procediments per respondre als requeriments de processos i projectes: persones Elaborar plans de formació adreçats a diferents col·lectius i de diferents temàtiques (afers acadèmics, qualitat docent, programació docent, terceres llengües, MOODLE, noves eines, qualitat i innovació docent,...) Donar resposta a les noves necessitats de Suport administratiu i tècnic del campus envers les funcions de qualitat docent, per tal d’afavorir que la qualitat sigui l’eix vertebrador de la docència de la UAB. Realitzar l'anàlisi de les càrregues de treball, i si escau, la revisió dels perfils que integren els serveis Implantar el nou model organitzatiu de l'Àrea d'Afers Acadèmics Participar en la definició de les responsabilitats i funcions de les comissions de qualitat dels centres i de la comissió de qualitat de la UAB 10 Dotar i aplicar els procediments per respondre als requeriments de processos i projectes: condicions de treball Dur a terme un simulacre anual d'evacuació o confinament Traslladar el SO a nous espais on es pugui acomplir la normativa de Seguretat i Higiene en el treball, juntament amb la Direcció d'Arquitectura Participar en l'elaboració del protocol d'emergències que afectin a col·lectius internacionals acollits a la UAB o a col·lectius de la UAB a l'estranger

6


Descargar ppt "Eixos i línies estratègiques"

Presentaciones similares


Anuncios Google