La descarga está en progreso. Por favor, espere

La descarga está en progreso. Por favor, espere

MODEL DE QUALITAT DEL CONSELL COMARCAL DEL MARESME 27 d’abril 2006.

Presentaciones similares


Presentación del tema: "MODEL DE QUALITAT DEL CONSELL COMARCAL DEL MARESME 27 d’abril 2006."— Transcripción de la presentación:

1 MODEL DE QUALITAT DEL CONSELL COMARCAL DEL MARESME 27 d’abril 2006

2 EL MODEL DE QUALITAT DEL CCM
1. QUÈ ÉS EL CCM? 2. QUINA ÉS LA SEVA MISSIÓ? 3. QUÉ VOL SER? 4. COM HO VOL FER? 5. PER QUIN MODEL DE QUALITAT APOSTA?

3 QUÈ ÉS EL CCM? ADMINISTRACIÓ PÚBLICA QUE PRESTA SERVEIS
MODEL GESTIÓ DE QUALITAT DEL CONSELL COMARCAL DEL MARESME. QUÈ ÉS EL CCM? ADMINISTRACIÓ PÚBLICA QUE PRESTA SERVEIS D’ÀMBIT SUPRAMUNICIPAL QUE COL·LABORA AMB ELS AJUNTAMENTS PER TAL DE MILLORAR LA QUALITAT DE VIDA DELS CIUTADANS/ES. COBERTURA: 30 MUNICIPIS SERVEIS PRESTATS: 50 PLANTILLA TREBALLADORS/ES: 70

4 MODEL GESTIÓ DE QUALITAT DEL CONSELL COMARCAL DEL MARESME.
QUINA ÉS LA SEVA MISSIÓ? COL·LABORAR, COOPERAR I SERVIR ALS 30 AJUNTAMENTS QUE REPRESENTEM. OFERIR SERVEIS QUE PER LA DIMENSIÓ OFERTA/COST NO SÓN ASSUMIBLES PELS MUNICIPIS GARANTIR QUE TOTS ELS CIUTADANS DE LA COMARCA DISPOSIN DELS MATEIXOS SERVEIS, AMB SIMILARS COSTOS I QUALITAT.

5 MODEL GESTIÓ DE QUALITAT DEL CONSELL COMARCAL DEL MARESME.
QUÈ VOL? ACONSEGUIR QUE ELS MARESMENCS/QUES, LES ENTITATS I ELS AJUNTAMENTS DE LA COMARCA ENS PERCEBIN COM A UNA ADMINISTRACIÓ PROPERA, ÀGIL I EFICAÇ I DE QUALITAT UNA ADMINISTRACIÓ AMB SERVEIS PÚBLICS: + CAPACITAT DE REACCIÓ AL CANVI + CAPACITAT DE SER MESURATS I CONTROLATS + CAPACITAT DE RESPOSTA DEMANDA USUARIS/ÀRIES + ACCESSIBLES/TRANSPARENTS + COMPETITIUS EN LA GESTIÓ

6 COM HO VOL FER? MODEL DE QUALITAT 6. MILLORA CONTINUA 2. EFICÀCIA
MODEL GESTIÓ DE QUALITAT DEL CONSELL COMARCAL DEL MARESME. COM HO VOL FER? 1. QUALITAT 6. MILLORA CONTINUA 2. EFICÀCIA MODEL DE QUALITAT 3.EFICIÈNCIA 5.PROFESSIONALITAT 4. VOLUNTAT DE SERVEI

7 ELS 6 MANAMENTS DEL MQ? QUALITAT EFICÀCIA EFICIÈNCIA
MODEL GESTIÓ DE QUALITAT DEL CONSELL COMARCAL DEL MARESME. ELS 6 MANAMENTS DEL MQ? Crear estàndards bàsics:mesurables, controlables i millorables = VALOR AFEGIT QUALITAT Capacitat de donar resposta a les necessitats/demandes dels usuaris/àries dels serveis. EFICÀCIA Capacitat de respondre demandes de serveis amb els recursos i el temps adequat. EFICIÈNCIA

8 VOLUNTAT DE SERVEI PROFESSIONALITAT MILLORA CONTINUA
MODEL GESTIÓ DE QUALITAT DEL CONSELL COMARCAL DEL MARESME. Als ajuntaments, aportar serveis ÚTILS a les seves necessitats. VOLUNTAT DE SERVEI Equip de treballadors/es qualificats que disposen d’un alt nivell de coneixement i experiència en el territori. PROFESSIONALITAT Partint de la percepció del usuaris, introduir les millores que siguin necessàries en tot moment per mantenir i millorar el nivell de satisfacció. MILLORA CONTINUA

9 PER QUIN MODEL DE QUALITAT APOSTA?
MODEL GESTIÓ DE QUALITAT DEL CONSELL COMARCAL DEL MARESME. PER QUIN MODEL DE QUALITAT APOSTA? QUALITAT REQUERIDA QUALITAT PERCEBUDA QUALITAT CERTIFICADA QUALITAT INTEGRAL

10 QUALITAT CERTIFICADA ISO?
MODEL GESTIÓ DE QUALITAT DEL CONSELL COMARCAL DEL MARESME. QUALITAT CERTIFICADA ISO? + MENJADOR ESCOLAR + TRANSPORT ESCOLAR + BEQUES MENJADOR + FORMACIÓ PROFESSIONAL ISO Procediments estandaritzats i de millora continua + SANEJAMENT + ABASTAMENT + CONTROL ABOCAMENTS + METEOROLOGIA + GESTIÓ AMBIENTAL OFICINES ISO Gestió ambiental

11 QUALITAT CERTIFICADA? 4 EMPRESES DE LLEURE
MODEL GESTIÓ DE QUALITAT DEL CONSELL COMARCAL DEL MARESME. QUALITAT CERTIFICADA? ACTIVITATS COMPLEMENTÀRIES A L’EDUCACIÓ. + ACTIVITATS EXTRAESCOLARS + ACTIVITATS DE LLEURE MIGDIA 4 EMPRESES DE LLEURE 6 MUNICIPIS

12 QUALITAT PERCEBUDA? ENQUESTES DE SATISFACCIÓ
MODEL GESTIÓ DE QUALITAT DEL CONSELL COMARCAL DEL MARESME. QUALITAT PERCEBUDA? ENQUESTES DE SATISFACCIÓ GESTIÓ RECLAMACIONS USUARIS/ÀRIES DEL SERVEI. Permet conèixer directament els usuaris dels serveis. Permet detectar els punts de millora dels serveis. Permet interaccionar amb altres Administracions per donar solucions a les necessitats dels serveis.

13 QUALITAT REQUERIDA? PLECS DE CONDICIONS SERVEIS
MODEL GESTIÓ DE QUALITAT DEL CONSELL COMARCAL DEL MARESME. QUALITAT REQUERIDA? PLECS DE CONDICIONS SERVEIS VISITES DE CONTROL I SEGUIMENT QUALITAT. SISTEMA OBJECTIUS PER SERVEI/PERSONA. Permet introduir sistema requeriments qualitat als proveïdors serveis. Permet avaluar i controlar la qualitat que s’està donant en els serveis. Permet l’autoavaluació i la millora contínua del treball dels tècnics i dels serveis.

14 SANDRA MARÍN SANTOS sandra.marin@ccmaresme.es 93.741.16.16
MODEL GESTIÓ DE QUALITAT DEL CONSELL COMARCAL DEL MARESME. SANDRA MARÍN SANTOS


Descargar ppt "MODEL DE QUALITAT DEL CONSELL COMARCAL DEL MARESME 27 d’abril 2006."

Presentaciones similares


Anuncios Google