La descarga está en progreso. Por favor, espere

La descarga está en progreso. Por favor, espere

Els municipis emprenedors a la república catalana

Presentaciones similares


Presentación del tema: "Els municipis emprenedors a la república catalana"— Transcripción de la presentación:

1 Els municipis emprenedors a la república catalana
Títol: a l’espai en blanc que deixa el disseny del fons Gavà, 21 de març de 2015 1 1

2 Els reptes de la República catalana en l’àmbit del comerç
Situació actual  El model d’Erc en comerç Municipis emprenedores  polítiques de comerç Titol de secció: enumerat a l’índex Bloc de text (opcional): paràgraf introductori dels continguts de secció 2 2

3 Els reptes de la República catalana en l’àmbit del comerç
Atac al model català comercial Espoli fiscal Crisis econòmica Titol de secció: enumerat a l’índex Bloc de text (opcional): paràgraf introductori dels continguts de secció 3 3

4 Els reptes de la República catalana en l’àmbit del comerç: el nostre model
Model comercial equilibrat. Empreses competitives en ciutats innovadores. Funció social de l’activitat comercial i defensa dels consumidors. Titol de secció: enumerat a l’índex Bloc de text (opcional): paràgraf introductori dels continguts de secció 4 4

5 Municipis emprenedors: Els Pactes locals
Taula del comerç Pla local per l’ocupació (PLO) Titol de secció: enumerat a l’índex Bloc de text (opcional): paràgraf introductori dels continguts de secció 5 5

6 Administració eficaç Societat de la informació i adminstració electrònica. Smart Cities. Fiscalitat. Transparència i control. Funció pública. Titol de secció: enumerat a l’índex Bloc de text (opcional): paràgraf introductori dels continguts de secció 6 6

7 Els Mercats i els productes de proximitat
Centralitat d’atracció comercial. Promoure la dinamització dels mercats. Promoure les cooperatives de consum de l’agricultura ecològica o de proximitat. Promoure tallers i xerrades als mercats municipals posant en valor l’alimentació segura i saludable. Els mercats com a focus de promoció dels valors ambientals, saludables i el consum responsible. Titol de secció: enumerat a l’índex Bloc de text (opcional): paràgraf introductori dels continguts de secció 7 7

8 Infraestructures TIC Desplegament de les infraestructures de les telecomunicacions a tot el territori, arribada de la banda ampla a polígons aïllats Evitar les problemàtiques de les telecomunicacions en zones turístiques Xarxa Wi-Fi a tota la població Elaborar mapa sonor i de SMRF( Sistema de Monitorització de Radiofreqüència) per obtenir mesures Titol de secció: enumerat a l’índex Bloc de text (opcional): paràgraf introductori dels continguts de secció 8 8

9 Turisme a) Model turísitc  Col·lisió d’interessos
b) Posicionament en relació amb les infraestructures i accés als circuits: Impulsar la creació d’associacions turístiques locals i supralocals que permetin la presa de decisions conjuntes en el marc de la dinamització turística Crear xarxa de camins i vies verdes Promoure un calendari anual de grans actes comercials i culturals amb l’objectiu de donar a conèixer el municipi Turisme identitari Titol de secció: enumerat a l’índex Bloc de text (opcional): paràgraf introductori dels continguts de secció 9 9

10 Mercat segur que afavoreixi la confiança dels consumidors.
Atenció als consumidors per mitjà de les OMIC, OCIC. Resolució dels conflictes per mitjà de les mediacions i de les Juntes Arbitrals. 3. Disciplina del mercat. Titol de secció: enumerat a l’índex Bloc de text (opcional): paràgraf introductori dels continguts de secció 10 10

11 Emprenedoria i ocupació
Promoure l’esperit emprenedor. Establir mesures per fomentar centres de co-working. Centres d’atenció a la nova empresa. Els clubs de feina. Suport als centres d’innovació i investigació. Coordinació amb el SOC. Titol de secció: enumerat a l’índex Bloc de text (opcional): paràgraf introductori dels continguts de secció 11 11

12 Empresa i indústria Polígons industrials (senyalització, serveis…)
Promoure les comunicacions adequades. Impulsar la concentració empresarial, afavorint el foment dels clústers. Generar sòl industiral i dur a terme mesures d’atracció d’inversions. Seguiment de possibles empreses amb problemes. Titol de secció: enumerat a l’índex Bloc de text (opcional): paràgraf introductori dels continguts de secció 12 12

13 Comerç: principals eixos
Estratègic: arrelat a la trama urbana. Urbanisme comercial: eixos comercials Dinamització comercial: ciutats vives. Normatiu, ordenances fiscals. Associacionisme , les comunintats de cooperació econòmica urbana. Titol de secció: enumerat a l’índex Bloc de text (opcional): paràgraf introductori dels continguts de secció 13 13

14 Experiències concretes
Fiscalment 2. Tècnicament 3. Millorar l’entorn 4. Dinamització comercial Millorant l’entorn 5. Ajuts Titol de secció: enumerat a l’índex Bloc de text (opcional): paràgraf introductori dels continguts de secció 14

15 COM PODEM AJUDAR EL COMERÇ?
3. Millorant l’entorn Urbanisme comercial 4. Fent sortir la gent al carrer Dinamització comercial

16 COM PODEM AJUDAR EL COMERÇ?
5. Ajudes a la modernització subvencions

17 1. FISCALITAT Reducció de la TAXA d’ESCOMBRARIES el 90% el 1r any d’obertura del comerç (2011) a_fiscal_n_m._16_2014.pdf Altres mesures, a altres impostos.

18 2. ASSESSORAMENT I FORMACIÓ
1. Seminaris especialitzats (2014) Crear valor al meu producte Oferir una imatge actual del meu negoci Treure el màxim rendiment al meu comerç La meva botiga a la xarxa Bones pràctiques per estalviar energia

19 2. Assessorament personalitzat (2012):
diagnosi de l’establiment comercial i accions de millora concretes

20 3. Recursos tècnics per la millora de la competitivitat comercial (2014):
Una APP per als comerços de la ciutat per tenir un contacte directe amb el client, publicar ofertes...

21 3. Entorn comercial L’illa de vianants: una necessitat!
Generem ESPAIS URBANS de qualitat segurs, amables, que permetin la relació entre les persones, on els infants puguin córrer sense perill,… L’illa de vianants: una necessitat!

22 DINAMITZACIÓ COMERCIAL
MOLTA GENT AL CARRER = + PROBABILITATS QUE ENTRIN AL COMERÇ + PROBABILITATS QUE COMPRIN

23 PROGRAMACIÓ QUINZENAL DE FIRES I MERCATS AL CARRER
Mercat Ecològic i Mercat d’Artesania Fires: del vi de la cervesa i el formatge de les flors i plantes vintage de producte Català (Espardenya’t)

24 SUPORT A LES ACCIONS DE DINAMITZACIÓ
La Nit Oberta El Mercat viu de nit (tapes al Mercat) La Botiga al carrer De Tapes per la Fira

25 AJUDES A LA MODERNITZACIÓ
Subvencions de modernització: aparador, equipament informàtic, rètol, il·luminació,supressió de barreres arquitectòniques… (20.000€) fins a 1.000€. Millor iniciativa comercial: per a comerços encara no oberts(10.000€). 2 premis de 5.000€ Comerç emblemàtic de la ciutat: Reconeixement institucional

26 Gràcies per la vostra atenció
Gavà, 21 de març de 2015 26 26


Descargar ppt "Els municipis emprenedors a la república catalana"

Presentaciones similares


Anuncios Google