La descarga está en progreso. Por favor, espere

La descarga está en progreso. Por favor, espere

LA PUBLICITAT I LA SEVA INFLUÈNCIA

Presentaciones similares


Presentación del tema: "LA PUBLICITAT I LA SEVA INFLUÈNCIA"— Transcripción de la presentación:

1 LA PUBLICITAT I LA SEVA INFLUÈNCIA
Fundació Mn. Víctor Sallent – Formació Permanent

2

3 Funcions d’un mitjà de comunicació:
Subministrar notícies. Subministrar explicacions i comentaris sobre aquestes notícies. Entretenir i divertir al lector. Fer la funció de vehicle publicitari CREAR OPININIÓ EN ELS SEUS LECTORS.

4 Algunes dades per pensar:
Un noi/a ha passat hores mirant la TV. en el moment d’acabar secundària. Programació setmanal: 670 assassinats. 850 baralles. 30 situacions de tortura. 24 suïcidis. 20 segrestos. 50 robatoris.

5 Definició de publicitat
És la comunicació d’un missatge destinat a informar al públic sobre l’existència d’un producte o servei i persuadir de la seva compra al públic consumidor.

6 Paraules clau: MISSATGE. INFORMAR. PRODUCTE. PERSUADIR. COMPRA.
CONSUMIDORS.

7 “Siempre habrá alguien que no necesite el Teléfono del Consumidor Campsa”
Quien no conozca la gasolina. Ni la calefacción. Ni el agua caliente. Quien no sepa lo que es una estación de servicio. Quien no sea de una forma u otra consumidor de Campsa. Si este no es su caso apunte este teléfono por si tiene alguna consulta que hacernos.

8 Funcionament de la publicitat (fòrmula AIDA)
ATENCIÓ. INTERÈS. DESIG. ACCIÓ. Incorporació de psiquiatres, psicòlegs, antropòlegs, sociòlegs…, dins dels equips de publicistes.

9 Els publicistes tenen en compte:
Els infants es converteixen en clients potencials  són necessaris coneixements de psicologia evolutiva. El missatge publicitari es fa a mida dels infants  colors, música, contingut… Els publicistes tenen en compte: El “SINCRETISME” del pensament infantil  el nen/a no sap delimitar la realitat de la fantasia.

10 Els publicistes tenen en compte:
El “PENSAMENT NARRATIU” del nen/a  el joc es troba envoltat d’una història que el nen/a ha de continuar; Ex: Babie i la seva família. Apliquen el criteri “D’AUTORITAT”  tendència a imitar les conductes dels adults.

11 Què fem davant d’aquests fets?
Via legislativa. Es practica un control sobre el missatge. Preparem al receptor  en comptes de donar el peix podem ensenyar a pescar.


Descargar ppt "LA PUBLICITAT I LA SEVA INFLUÈNCIA"

Presentaciones similares


Anuncios Google