Descargar la presentación
La descarga está en progreso. Por favor, espere
1
UNITATS DE PROGRAMACIÓ:
PROGRAMACIÓ SETEMBRE, OCTUBRE, NOVEMBRE, DESEMBRE CURS: P.3 UNITATS DE PROGRAMACIÓ: 1.L’ESCOLA 2. LA TARDOR 3. LA FAMILIA 4. NADAL DESCOBERTA D’UN MATEIX I DELS ALTRES Treball de l’esquema corporal. Sóc jo (cara i cos) Reconeixement de les diferències entre nen/a Psicomotricitat fina: punxem,esquincem Hàbits d’autonomia: posar i treure la bata i la jaqueta Hàbits d’higiene: em rento les mans Joc simbòlic . CONTES: El globus En Patufet La Caputxeta Vermella CELEBREM: CASTANYADA (30 OCTUBRE) SANT JOSEP DE CALASSANÇ (27 NOVEMBRE) FESTIVAL DE NADAL (15 DESEMBRE) EXCURSIÓ – CAN FOIX (Cubelles) 22 d’octubre
2
DESCOBERTA DE L’ENTORN
L’aula, la tardor, les parts de la casa, els menbres de la família, personatges del Nadal i tradicions típiques -Suren o no suren La tardor Sons amb el nostres cos Observar els colors bàsics amb paper de seda i cel.lofana i veure les seves combinacions LLENGUATGE MATEMÀTIC 1.NUMERACIÓ: associació quantitat-grafia, grafia i discriminació visual del nº1i 2, relacionar quantitats amb el dibuix, fer agrupacions d’un o més elements 2. RAONAMENT LÒGIC: fer correspondències, aparellar i agrupar objectes segons característiques, iniciar-se en les seriacions de dos elements 3. PERCEPCIO VISUAL: associar objectes segons un criteri, reconèixer semblances i diferències, discriminació figura-fons 4. ORIENTACIÓ ESPAIAL: nocions espacials (dins/fora, a sobre / a sota) 5. GEOMETRIA: reconèixer visualment i fer el traç del cercle i el quadrat.. 6. MESURA: gran /petit, mes gran que.., gran/petit/mitja, menys que... I més que... TALLERS MATEMÀTICS - Fem boletes, treballem amb pinxos, agrupacions quantitat-grafia, trencaclosques, agrupacions de colors
3
INTERCOMUNICACIÓ I LLENGUATGES
•VOCABULARI : relacionat amb l’escola, la tardor, la família, la casa i el nadal LLENGUATGE ESCRIT: Treball del propi nom i dels companys Traç circular: faig rodones Traç vertical i horitzontal Traç de la creu Traç de muntanya (lliure ), Lletra I, discriminació visual, auditiva i traç TALLERS VERBALS:, traç amb pissarres “vil.leda” i amb elements de fusta, •CANÇONS D’AULA: cançons de l’escola, la tardor, la casa i el nadal •COLORS: vermell, blau, groc i verd TUTORIA: Hàbits: d’higiene i autonomia A l’escola aprenc molt EMOCIONS: alegria , tristesa, enuig Ajudo al s qui ho necessiten Nadal
4
MÚSICA CANÇONS: -La tardor. -Cançons d’animació. -Cançons-joc.
-Cançons de moviment. -Ara ve Nadal. AUDICIÓ: Greensleves, tradicional popular anglesa Bolero de Ravel - Carmina Burana de Carl Orff - “Dansa de la fada de sucre” El trencanous de Txaikovsky. -“Contradansa numero 8” Ludwig Van Beethoven. -“Pizzicato polca” de Johan Strauss. LLENGUATGE MUSICAL: --Sons i objectes que produeixen sons. -Conèixer les possibilitats sonores del propi cos, dels objectes i dels instruments musicals. -Discriminació del so i el silenci. -Reconeixement de la pandereta en una audició.
5
TALLER DE PINTURA OBJECTIUS GENERALS: -Iniciar-se en el gust per les activitats creatives. -Desenvolupar la motricitat fina a partir de l’ús de les diferents tècniques plàstiques. -Gaudir en el procés de creació artística tot mostrant cada cop més iniciativa i seguretat. TREBALLAREM -Treballs relacionats amb les estacions i les festes pròpies d’aquest temps: els gegants de la festa de la Mercè, la tardor, l’arribada del fred i els colors que el representen… -Ús de diferents tècniques plàstiques: estampació, rodets, bastonets de cotó, pintura aigualida sobre ceres, pintar amb caniques, barreges de colors… -Creacions lliures i d’altres dirigides, per treballar aspectes concrets i que vagin adquirint un major domini en la seva habilitat motriu.
6
MONKEY ROCKET STAR ENGLISH INTRODUCTORY UNIT
VOCABULARY hello, bye bye, one, two, theree, four. UNIT 1: IT’S RAINING STORY: It’s raining SONGS: It’s raining, Splish-splash-splosh NEW VOCABULARY: red, yellow, green, blue, boots REVISE DVOCABULARY: Rocket, Star, Monkey, Hello, bye bye, one, two, three, four. STRUCTURES: it’s raining. It’s sunny. UNIT 2: WASH, WASH, WASH! STORY: Wash, wash, wash SONGS: Wash, wash, wash, Happy face NEW VOCABULARY: face, eyes, nose, mouth REVISED VOCABULARY : Rocket, Star, Monkey, Hello, bye bye, one, two, three, four, red, yellow, green, blue, boots STRUCTURES: wash, wash, wash! I’m happy. MONKEY ROCKET STAR
Presentaciones similares
© 2025 SlidePlayer.es Inc.
All rights reserved.