La descarga está en progreso. Por favor, espere

La descarga está en progreso. Por favor, espere

BENVINGUDES i BENVINGUTS A L’INSTITUT 1.

Presentaciones similares


Presentación del tema: "BENVINGUDES i BENVINGUTS A L’INSTITUT 1."— Transcripción de la presentación:

1 BENVINGUDES i BENVINGUTS A L’INSTITUT 1

2 CURS 2

3 DOCUMENTS A REVISAR I SIGNAR
Revisió telèfons i adreces correu electrònic Signatures assistència CARTA de COMPROMÍS 3

4 El compromís de l’alumne o de l’alumna
POSTOBLIGATÒRIA, UN COMPROMÍS... El compromís de l’alumne o de l’alumna Respecte a l’educació, els hàbits de treball i la conducta Demostrar respecte vers els companys i els membres de la comunitat escolar reconeixent l’autoritat del professorat i el personal del centre. Respectar les normes específiques de funcionament del centre per garantir la convivència escolar, així com mantenir l’ordre i neteja de les instal·lacions del centre, assumint les despeses que, fruit d’un mal ús, es puguin ocasionar. Portar el material necessari per a desenvolupar l’activitat docent amb normalitat. Organitzar el temps d’estudi a casa garantint el temps i l’espai adequat per a fer els deures i les tasques encomanades. 4

5 El compromís de l’alumne o de l’alumna
POSTOBLIGATÒRIA, UN COMPROMÍS El compromís de l’alumne o de l’alumna Respecte a la formació Assumir el compromís i la responsabilitat en el procés d’aprenentatge per a esdevenir alumnes autònoms. Complir amb el deure bàsic de l’estudi i d’assistència regular i puntual a les activitats acadèmiques. Assumir el repte de l’autoexigència i la superació en el procés d’aprenentatge. 5

6 POSTOBLIGATÒRIA, UN COMPROMÍS
El compromís de l’alumne o de l’alumna Respecte a la comunicació amb el centre (amb el suport de les famílies, si escau) Adreçar-se al tutor per contrastar les discrepàncies, coincidències o suggeriments en relació amb l’aplicació del projecte educatiu Facilitar al centre les informacions que siguin rellevants per assegurar una bona atenció en el seu procés d’aprenentatge. Atendre les peticions d’entrevista o de comunicació que formuli el centre i ser puntual en el lliurament d’autoritzacions i pagaments relacionats amb les activitats del centre. 6

7 El compromís del centre
POSTOBLIGATÒRIA, UN COMPROMÍS El compromís del centre Respecte a l’educació dels alumnes Afavorir el desenvolupament integral dels alumnes a partir d’un treball en educació emocional que afavoreixi l’autoestima i el coneixement d’un mateix. Donar eines per a desenvolupar les habilitats socials que permetran a l’alumne interactuar amb els seu entorn. Impulsar actuacions per assegurar el desenvolupament de la responsabilitat de l’alumne en el seu procés maduratiu. 7

8 El compromís del centre Respecte a la formació dels alumnes
POSTOBLIGATÒRIA, UN COMPROMÍS El compromís del centre Respecte a la formació dels alumnes Facilitar una formació que contribueixi al desenvolupament integral de la personalitat dels alumnes vetllant pels seus drets en l’àmbit escolar. Adoptar les mesures educatives més adients per atendre les necessitats específiques de cada alumne des dels principis de l’escola inclusiva. Assignar un tutor personal a cada alumne que vetlli pel seu seguiment acadèmic i personal en relació amb les actuacions de l’equip docent i per assegurar la seva orientació acadèmica i personal en cada etapa educativa. Impulsar activitats d’aprenentatge significatiu per formar alumnes competents i autònoms. 8

9 POSTOBLIGATÒRIA, UN COMPROMÍS
El compromís del centre Respecte a la comunicació amb l’alumne o l’alumna i la família (si escau) Assignar un tutor personal a cada alumne i així facilitar una comunicació regular per assegurar el seguiment acadèmic i personal i atendre les peticions d’entrevista o de comunicació que formuli la família. Informar del projecte educatiu i de les normes d’organització i funcionament del centre, així com dels criteris d’avaluació. Revisar conjuntament el compliment d’aquests compromisos. 9

10 COMUNICACIÓ FAMÍLIA-INSTITUT
. Hi ha diversos mitjans de comunicació entre les famílies i l’institut: EDUCANLIA CORREU ELECTRÒNIC 1rA batx 1rB batx - TELÈFON: 10

11 COMUNICACIÓ ALUMNE-INSTITUT
. La majoria de professors utilitzen el MOODLE com a eina complementària de les classes. Allà es poden trobar apunts i activitats que ha de realitzar l’alumne. Pel treball a l’aula i per mantenir una comunicació acadèmica tots els alumnes han de tenir una adreça electrònica. Els pares han de crear una adreça gmail per tal que la puguin utilitzar els/les alumnes. L’adreça ha de ser: 11

12 SEGUIMENT INDIVIDUAL Tutoria d’aula i tutor personal
. Tutoria d’aula i tutor personal Entrevistes: Concretar hora amb el professor. S’adjunta dia i hora d’atenció per part del tutor.(Intentar ajustar-se a l’hora donada.) (S’intentarà tenir un primer contacte amb les famílies durant el primer trimestre) Pilar Vidal: dimecres 8:55 a 9:50 / 12:40 a 13:35 Eduard Cereza: dimarts 9:50 a 10:45 / 11:15 a 12:40 Seqüència d’atenció: Davant de qualsevol problema cal posar-se en contacte amb el tutor personal, si ell/a no ho pot solucionar els adreçarà a la persona adient. 12

13 ÚS DE L’AGENDA . L’agenda és una eina per planificar i organitzar el treball de l’alumne. L’alumne només hi ha d’anotar els deures, treballs i feines acadèmiques. - Cal fer un seguiment de l’agenda de l’alumne per ajudar-lo a planificar-se i organitzar-se. 13

14 ÚS DEL MÒBIL El Consell Escolar de l'institut Giola, amb representació de les famílies, l'Ajuntament, l'AMPA, el PAS, els alumnes i el claustre de professors, ha acordat aquesta mesura: Per a la millora de la convivència al centre, els alumnes no poden fer ús del mòbil dins de les instal·lacions, tant interiors com exteriors.  Si les famílies necessiteu contactar amb els vostres fills, us recordem que tenim un servei d'atenció telefònica per a qualsevol emergència a recepció. El número de contacte és Gràcies per la vostra implicació i col·laboració.

15 EQUIP DOCENT TUTORIA 1r Batxillerat A 1r Batxillerat B Pilar Vidal
1r Batxillerat A 1r Batxillerat B TUTORIA Pilar Vidal Eduard Cereza

16 MARC HORARI 1A Batx 1rA 1 2 3 4 5 6 7 16 Dilluns Dimarts Dimecres
Dilluns Dimarts Dimecres Dijous Divendres 1 8:00 8:55 1ZQI rgarcia LAB1 1ZDT aalvareEVP 1ZEC ygil 3.4 1ZGR emarti 3.5 1ZIA yandres 3.4 1ZCMC calema 3.4 1ZCT mmarti LAB1 1ZFS rgarcia LAB2 1ZHM mgalle MUS 1ZFO dbrune3.5 1ZCT mmarti LAB2 1ZFS rgarcia LAB1 2 9:50 1ZEF ecereza GIMN 1ZBI mmarti LAB1 1ZTI calema 2.3 1ZLIT rvilà 3.4 1ZEE ygil 3.5 1ZLC jcabestan 3.4 1ZTI calema TEC1 3 10:45 1ZHM mgalle 3.4 1ZMA pvidal 3.4 1ZMA ejimen 3.5 1ZLLAemarti MUS 1ZLS plozano 3.4 1ZQI rgarcia LAB2 4 11:15 5 12:40 1ZFILO vcaballe3.4 1ZIA yandres IDI 6 13:35 1ZEF ecerez PISTE TUT pvidal3.4 7 14:30 1ZDT aalvare3.1 1ZMAT pvidal 3.4 1ZMAT ejimene 3.5 1ZLLAT emartin 2.1 16

17 MARC HORARI 1B Batx 17 1rB Batx Dilluns Dimarts Dimecres Dijous
Dilluns Dimarts Dimecres Dijous Divendres 1 8:00 8:55 1ZQI rgarcia LAB1 1ZDT aalvareEVP 1ZEC ygil 3.4 1ZGR emarti 3.5 1ZCMC calema 3.5 1ZLC jcabestan 3.5 1ZCT mmarti LAB1 1ZFS rgarcia LAB2 1ZHM mgalle MUS 1ZFO dbrune3.5 1ZCT mmarti LAB2 1ZFS rgarcia LAB1 2 9:50 1ZLS plozano 3.5 1ZBI mmarti LAB1 1ZTI calema 2.3 1ZLIT rvilà 3.4 1ZEE ygil 3.5 1ZTI calema TEC1 1ZIA yandres 3.5 3 10:45 1ZHM mgalle 3.4 1ZMA pvidal 3.4 1ZMA ejimen 3.5 1ZLLAemarti MUS 1ZFILO vcaballe3.5 1ZQI rgarcia LAB2 4 11:15 5 12:40 1ZIA yandres IDI 1ZEF ecerez PISTE 6 13:35 7 14:30 1ZDT aalvare3.1 1ZMAT pvidal 3.4 1ZMAT ejimene 3.5 1ZLLAT emartin 2.1 TUT ecereza 3.5 17

18 EQUIP DOCENT 2n Batx 2n Batxillerat Llengua i lit catalana
2n Batxillerat TUTORIA Lucía Segura Llengua i lit catalana Mònica Roselló Llengua i lit castellana Lucía Segura Anglès Pere Villanueva HISTÒRIA Pilar Gallego FILOSOFIA Víctor Caballero Optativa Modalitat Matemàtiques 2 Sílvia Batllori Biologia 2 Mònica L Martínez Química 2 Montse Sans Ciències de la Terra 2 Tecnologia Industrial 2 Carlos Alemany Dibuix Tècnic 2 Ana Álvarez Física 2 Matemàtiques aplicades 2 Pilar Vidal Història de l’art César Alegre Geografia Economia Empresa 2 Yolanda Gil Llatí 2 Elisabet Martínez Literatura Catalana Carme Pallarès 18

19 MARC HORARI 2n Batx 19 2n Batx Dilluns Dimarts Dimecres Dijous
Dilluns Dimarts Dimecres Dijous Divendres 1 8:00 8:55 2HS mgallego POL 2IA pvillanueva PO 2IA pvillanueva IDI 2HF vcaballeroPOL 2MAT sbatllor POL 2MAT pvidal 3.4 2LA emartin 3.5 2 9:50 2FS msans LAB2 2HA calegr POL 2CTE mmarti LAB1 2QI msans 2.1 2GEO mgalleg POL 2DT aalvarez 2.2 2BI mmarti POL 2TI calema 2.3 2EEM ygil 3.2 2 LIT C cpallar 4.1 TUT lsegura POL 3 10:45 2HF vcaballero POL 2FS msans 2.1 2HA calegr POL 2CTE mmarti LAB1 2QI msans LAB2 2GEO mgalle POL 2DT aalvare EVP 2LC mrosello POL 4 11:15 5 12:40 2GEO mgalleç POL 2LS lsegura POL 2TI calema TEC1 2EEM ygil 1.4 2 LIT cpallar Biblio 6 13:35 2MAT pvidal 3.1 2LA emartin ID 2LA emartin IDI 2HS mgallego PO 2EEM ygil 3.1 2 LIT cpallar 4.1 2FS msans LAB2 7 14:30 2TI calema 1.2 2EEM ygil MUS 2MAT pvidal MUS 2LA emartin 3.1 2DT aalvare 3.1 19

20 Tutoria 2n Batx HORARI TUTORIA AMB ELS ALUMNES: Divendres 8:55 a 9:50
HORARI ATENCIÓ FAMILIARS: Dimarts de 13:55 a 14:30 Correu electrònic: 20

21 Treball de Recerca calendari 17 d’octubre: esborrany de la memòria
13 de desembre: lliurament de la memòria 20 de desembre: exposició oral 21

22 Proves d’accés a la Universitat PAU
mes de juny 12, 13 i 14 22

23 RETARDS LES PORTES DEL CENTRE ES TANCARAN 5 MINUTS DESPRÉS DE L’HORA D’ENTRADA. En el cas que falti un alumne al centre, els pares o tutors legals rebran per Educanlia un missatge. Quan el professor ha arribat a l’aula i ha tancat la porta, tots els alumnes han d’estar a dins. Els alumnes que entrin amb retard seran sancionats pel professor, segons cregui convenient, atenent a la seva gravetat o reiteració. Si un alumne acumula fins a 3 retards, el tutor personal trucarà els pares o tutors legals i si acumula fins a 5, el tutor convocarà a la família a venir al centre. Si els retards són injustificats, el tutor personal posarà una sanció a l’alumne. 23

24 AVISOS I JUSTIFICACIONS
. Faltes d’assistència: Si un alumne falta cal que es notifiqui per telèfon de 8 a 9 del matí o es deixi el missatge al contestador del centre. El dia que l’alumne torni al centre, haurà de portar signat pels pares o tutors el full de justificant que trobarà a consergeria i que haurà de lliurar-lo a la bústia d’absències. Pèrdua de l’avaluació contínua d’una assignatura: 20% de faltes , siguin o no justificades. Exàmens: Si la falta d’assistència coincideix amb la realització d’un examen, caldrà un justificant oficial per a poder-lo fer. La data l’acordaran el professor/a amb l’alumne/a. 24

25 CONVIVÈNCIA . Davant d'una incidència a l'aula (falta de disciplina, material, deures) el professor pot posar una sanció i si la falta és greu es comunicarà a la família a través del telèfon o del correu. En el cas que la família no tingui la possibilitat d’obtenir una adreça electrònica, el tutor farà arribar la comunicació a través d’altres mitjans. L'acumulació de comunicacions es considerarà una falta greu. Els professors de qualsevol matèria, poden sancionar un alumne imposant-li una hora extra amb un treball específic per aquesta sanció. El tutor comunicarà als pares aquestes incidències. Hora extra: Si un alumne no fa sistemàticament els deures o té un problema disciplinari, podrà ser sancionat a venir el dimarts de 3 a 5. 25

26 OBJECTES PERSONALS Davant de qualsevol problema (pèrdua, manca de manteniment, desperfectes...) el centre no es fa responsable dels objectes personals dels alumnes. L’institut us aconsella assegurar els ordinadors portàtils. L’AMPA ofereix la possibilitat de disposar d’una taquilla on l’alumne podrà guardar tot el material i objectes personals. 26

27 CALENDARI INICI DE CURS 14 de setembre:
de 8h a 9:50h: Presentació del curs a l’aula. a partir de les 9:50h: inici de les classes amb horari habitual. AVALUACIONS 1r Bat 5 de desembre Final 1a Av. 9 de març Final 2a Av. 22 de juny Final 3a Av. AVALUACIONS 2n Bat 24 de novembre Final 1aAv. 23 de febrer Final 2a Av. 18 de maig Final 3a Av. VACANCES Vacances de Nadal: del 23 de desembre al 7 de gener Vacances Setmana Santa: del 24 de març al 2 d’abril FESTES LLIURE DISPOSICIÓ 13 d’octubre 7 de desembre de febrer d’abril 27

28 IMPORTANT Importància de les notes: Criteris d’avaluació de la matèria: a la web. 28

29 SORTIDES Les sortides són les mínimes i imprescindibles. Les activitats a realitzar són contemplades en el currículum, tenen uns objectius concrets i no es poden realitzar en el centre. Les activitats realitzades serviran per l’avaluació de l’assignatura. La no assistència a una sortida serà una falta i s’ha de justificar. Els alumnes que no hagin fet el pagament en la data assenyalada no tindran l'oportunitat de participar en cap de les sortides o activitats programades pel curs. El centre està en disposició d’ajudar a les famílies quan per algun problema un alumne no pugui realitzar aquestes activitats. Els alumnes amb acumulació de faltes de disciplina, que l’equip docent consideri, no podran assistir a les sortides i es quedaran a casa. 29

30 MOLTES GRÀCIES i BON CURS! 30


Descargar ppt "BENVINGUDES i BENVINGUTS A L’INSTITUT 1."

Presentaciones similares


Anuncios Google