La descarga está en progreso. Por favor, espere

La descarga está en progreso. Por favor, espere

S.xx Els trotatemps CURS 16-17.

Presentaciones similares


Presentación del tema: "S.xx Els trotatemps CURS 16-17."— Transcripción de la presentación:

1 s.xx Els trotatemps CURS 16-17

2 Equip docent: Lluc Forn: Tutor de 5è. A i Especialista d’Educació Física (Trotatemps) Marta Baqué: Tutora de 5è. B i Especialista d’anglès (s. XX) Juan Fèlix: Música Siscu Ruiz: Suports. Robert Compta: Mestre d’educació especial. Neus: Especialista d’anglès Eyra: Especialista d’anglès Especialistes externs al centre: Belén Chamarro: Psicopedagoga de l’EAP [Equip d’Assessorament Psicopedagògic] Mercè Abad: logopeda. Horaris de Tutoria: Marta - 12:30-14:00 Dilluns Lluc - 12:30-14:00 Dilluns Comentaris puntuals cada dia.

3 NORMES DE CENTRE: PUNTUALITAT: Només 10 minuts de marge
SORTIDES: Dies de pluja MEDICAMENTS: sempre amb autorització signada i recepta del metge. ESMORZAR: Dia de la fruita.

4 sortides: COVES DE COLLBATÓ: 27 d’octubre TEATRE: 8 de febrer
COLÒNIES: 29 i 30 de març PROGRAMACIÓ ESTABLE SORTIDA PROJECTE: VISITES D’EXPERTS:

5 HORARI: PROJECTE: Matemàtiques, llengua, medi, art,...
(suports a l’aula) ESPECIALITATS: Anglès, Música i Educació Física ESPAIS D’INVESTIGACIÓ: 3D, Llums Càmera Acció!, Alquimistes. ESPAI DE COMUNICACIÓ: i filosofia LECTURA:

6 objectius: LLUM I OMBRES
Entenem l’aprenentatge com un procés viu i actiu d’indagació constant. Entenem que l’escola està immersa en la societat a la què pertany i per tant no podem aprendre paral·lelament al què passa al món. Volem formar persones que siguin capaces d’entendre la realitat que els envolta i que sigui capaces d’actuar-hi d’una manera responsable i crítica. LLUM I OMBRES Fomentar l’autonomia i la iniciativa personal els ajudarà a transformar les idees que tinguin en accions i a ampliar les seves habilitats socials

7 Com treballem? Competència matemàtica: matemàtiques per entendre el món que ens envolta Numeració i càlcul  Relacions i canvi  Espai i forma  Mesura  Estadística i atzar

8 Com treballem? Competència lingüística:
Mitjà d’expressió de tot allò que passa a l’aula i del què volem saber. Espais de comunicació: Conversa Fomentant el plaer per la lectura.

9 Com treballem? SCHOOL TO SCHOOL COMIC Educació Física:
Important! Roba adient Educació Física: Llengua Anglesa: desdoblaments SCHOOL TO SCHOOL COMIC

10 Com avaluem? Autoavaluacions: Aprendre a detectar l’error.
Presentació final de projecte. Activitats d’avaluacions continues; explicació de processos.

11 Pàgina web de l’escola BLOC Informacions importants de l’escola
Eina de comunicació: relació amb el què passa a les aules Eina d’aprenentatge Recull de fotografies

12 Tasques fora de l’escola
Deures Què en penseu? Objectiu: hàbit i responsabilitat d’organitzar la seva pròpia feina. Aprenentatges propis Informar-se del món (notícies, exposicions, anar a la muntanya). Bloc

13 Digues-m'ho i ho oblidaré, ensenya-m'ho i ho recordaré,
GRÀCIES PER LA VOSTRA ASSISTÈNCIA! Digues-m'ho i ho oblidaré, ensenya-m'ho i ho recordaré, involucra-m'hi i ho aprendré!


Descargar ppt "S.xx Els trotatemps CURS 16-17."

Presentaciones similares


Anuncios Google