Descargar la presentación
La descarga está en progreso. Por favor, espere
Publicada porRoberto Cárdenas Saavedra Modificado hace 6 años
1
Coordinadora de barrio Plan Comunitario de Teis
VIII XORNADAS PLDA ADICCIÓNS E ÁMBITO EDUCATIVO: Respostas asistenciais. Coordinadora de barrio Plan Comunitario de Teis
2
PLAN COMUNITARIO DE TEIS
EXPERIENCIAS PREVIAS 2007: DIAGNÓSTICO COMUNITARIO. 2008: PROGRAMA LUDOPAM TEIS CONVENIO COAS CONCELLERÍAS DE BENESTAR SOCIAL, XUVENTUDE, IGUALDADE E NORMALIZACIÓN LINGÜÍSTICA DO CONCELLO DE VIGO.
3
LIÑAS DE TRABALLO : PERPECTIVA COMUNITARIA
REALIZAR A INTERVENCIÓN SOCIAL CUNHA VISIÓN GLOBAL DE ACTUACIÓN NUN ESPAZO TERRITORIAL DEFINIDO. ACTUANDO EN TODOS OS ÁMBITOS QUE É POSIBLE DA VIDA DIARIA DESE ESPAZO TERRITORIAL. ACTUANDO NOS DIVERSOS SECTORES POBOACIONAIS.
4
DENDE O TRABALLO COMUNITARIO ENTENDESE QUE:
O SISTEMA NON REGRADO É UN IMPORTANTE ESPAZO SOCIOPROFESIONAL. ACTUANDO DESDE O SISTEMA NON REGRADO PODEMOS RESOLVER PROBLEMÁTICAS DE XEITO INTEGRAL, MINIMIZANDO A EXCLUSIÓN SOCIAL E MAXIMIZANDO A INTEGRACIÓN SOCIAL.
5
EQUIPAS MULTIPROFESIONAIS
POLITICA SOCIAL ADMINISTRACIÓNS NECESIDADES SOCIAIS EQUIPAS MULTIPROFESIONAIS COMUNIDADE
6
Programa Ludopam Teis OBXECTIVOS
PREVIR SITUACIÓNS DE RISCO. IDENTIFICAR OS/AS RAPACES/AS E AS FAMILIAS EN SITUACIÓN DE DIFICULTADE. IMPLICAR A COMUNIDADE NA EDUCACIÓN NON FORMAL DOS PEQUENOS/AS EN SITUACIÓN OU RISCO DE EXCLUSIÓN SOCIAL. ESTABLECER CANLES DE COMUNICACIÓN ENTRE OS/AS NENOS/AS, ENTRE ELES/AS E AS SÚAS FAMILIAS.
7
METODOLOXÍA I INTEGRALIDADE NAS PROPOSTAS. GLOBALIDADE NAS ACCIÓNS.
TRANSVERSALIDADE NOS PRINCIPIOS. COORDINACIÓN CÓS SERVIZOS E AXENTES SOCIAIS. PREVENCIÓN EN SITUACIÓNS DE EXCLUSIÓN.
8
ACTIVA E PARTICIPATIVA MEDIANTE:
METODOLOXÍA II COMO UNHA PLATAFORMA IDEAL DE TRABALLO PREVENTIVO NA COMUNIDADE. ACTIVA E PARTICIPATIVA MEDIANTE: O CONTACTO CON SERVIZOS DE ATENCIÓN PRIMARIA DO BARRIO. A COMUNICACIÓN CONSTANTE CO/A ORIENTADOR/A DOS CENTROS. O TRABALLO DUNHA EQUIPA MULTIDISCIPLINAR: DERIVACIÓNS.
9
FUNCIONAMENTO PREVENCIÓN: TRABALLO DESDE A CERCANÍA.
DETECCIÓN PRECOZ DE “SITUACIÓN DE RISCO”. SITUACIÓNS XA DETECTADAS (DERIVACIÓNS). TRABALLO DESDE A CERCANÍA. IMPORTANCIA DO ESPAZO NON FORMAL.
10
ESPAZO SOCIOEDUCATIVO ESTRUCTURADO E PROFESIONALIZADO.
TRABALLO PROFESIONAL: ESPAZO SOCIOEDUCATIVO ESTRUCTURADO E PROFESIONALIZADO. PLANIFICACIÓN PREVIA E PRIORIZACIÓN DAS PRAZAS OFERTADAS (25 prazas). COORDINACIÓN:
11
Programa LUDOPAM TEIS PCT DIRECTIVA CENTROS ESCOLARES COMITÉ TÉCNICO
4 CONCELLARÍAS NENOS/AS FAMILIAS OUTRAS ENTIDADES COLABORADORAS PROGRAMA INFANCIA E FAMILIA UTS FUNDACIÓN SECRETARIADO XITANO VOLUNTARIOS/AS COMITÉ TÉCNICO COORDINACIÓN EDUCADORAS DIRECCIÓN 8 ENTIDADES ORIENTACIÓN TITORÍA CONCELLEIRAS COORDINACIÓN TÉCNICOS/AS COORDINACIÓN EDUCADORES/AS TRABALLADORAS SOCIAIS COORDINACIÓN EDUCADORES/AS
12
DESAFÍOS FUTUROS.... COORDINACIÓN E COMPLEMENTARIDADE DOS PROGRAMAS E SERVIZOS. COMUNICACIÓN BIDIRECCIONALIDADE INFORMACIÓN COÑECEMENTO MUTUO
13
CONTINUIDADE DO PROGRAMA DA EQUIPA DE PROFESIONAIS
DA LIÑA DE TRABALLO EN IDADES POSTERIORES
14
CONTACTO: Dirección: Rúa Coutadas, nº 59 Código Postal: VIGO Telef. /Fax:
15
"Ninguén educa a ninguén, os homes edúcanse en comunidade"
P. FREIRE.
Presentaciones similares
© 2025 SlidePlayer.es Inc.
All rights reserved.