La descarga está en progreso. Por favor, espere

La descarga está en progreso. Por favor, espere

Grau en Ciències Polítiques i de l’Administració Pública

Presentaciones similares


Presentación del tema: "Grau en Ciències Polítiques i de l’Administració Pública"— Transcripción de la presentación:

1 Grau en Ciències Polítiques i de l’Administració Pública
Facultat de Dret Curs

2 El Campus de Tarongers

3

4 La Facultat de Dret http://www.uv.es/dret
Departaments i àrees de coneixement. Organitzen i desenvolupen la investigació i la docència. Dret Penal Dret Romà i Eclesiàstic de l’Estat Filosofia del Dret Dret del Treball Dret Mercantil Dret Constitucional Dret Financer i Hª del Dret Dret Civil Dret Internacional Dret Administratiu i Processal Deganat: El Degà/ La Degana és el/la responsable de la gestió del Centre i nomena als membres de l’Equip Deganal que inclou un estudiant Secretaria i Administració: Per a realitzar tot tipus de gestions acadèmiques i administratives. Horari: dilluns a divendres, de 9 a 14 hores. Dilluns i dimarts, de 16 a 18 hores.

5 Facultat de Dret Oferta docent Graus i Dobles Graus - Curs 2018-2019
Graus en: Dret Ciències Polítiques i de l’Administració Pública Criminologia Dobles Graus: - Dret-Ciències Polítiques - Dret-Criminologia - ADE-Dret - Sociologia-Ciències Polítiques -”Liicence et Master 1 de Droit”-Université de Toulouse i Grau en Dret Universitat de València -Docència en Anglès

6 Estructura Estudis GRAU : 240 Crèdits. MÀSTER: 60-90-120 Crèdits.
Ampliació d’estudis Especialització professional Investigació DOCTORAT: 20 Crèdits Període de formació ( Màster) Període d’investigació ( Tesi doctoral)

7 Grau en Ciències Polítiques i de l’Administració Pública EL PLA D’ESTUDIS

8 Pla d’estudis 2010 Quatre cursos acadèmics
Assignatures: formació bàsica, obligatòries, i optatives 240 Crèdits en total. Matèries de formació bàsica crèdits branca pròpia Matèries obligatòries: crèdits Matèries optatives: crèdits Pràctiques externes obligatòries: 18 crèdits Treball de fi de grau: crèdits Es poden reconèixer fins a 6 crèdits per la participació en activitats i gestió universitàries

9 PRIMER CURS ASSIGNATURES NOM CARÀCTER CRÈDITS Economia Política FB 9
Estructura social i Sociologia General FB 9 Geografia Humana FB 6 Història Contemporània Universal FB 9 Fonaments de Ciència Política i de l’Administració I OB Història contemporània d’Espanya i de les Institucions Jurídic-polítiques OB 6 Mètodes i Tècniques d’Investigació I OB 9 FB = Formació bàsica | OB = Obligatòria | OP = Optativa

10 Programes de mobilitat. Ajudes per a estudis en altres universitats
Objectius: Cursar assignatures segons destinació Reforçar un idioma estranger Projectes: SICUE-Sèneca (Espanya) Sócrates-Erasmus (Europa) Intercanvis internacionals (resta del món) Informació: Oficina Erasmus Facultat

11 Metodologia Docent Classes teórico-pràctiques
Assignatures semestrals-anuals Activitats interdisciplinars: seminaris, jornades, conferències….. Visionats de documentals i pel·lícules Visites

12 Política de Protecció de Dades
En aplicació de les Lleis de Protecció de Dades de Caràcter Personal i de la Propietat Intel·lectual, queda terminantment prohibit* gravar les classes, així com la utilització de mòbils o altres aparells electrònics de gravació i comunicació mentre s’imparteix la classe *Excepte en els casos d’autorizació expressa per part de la Universitat per a supòsits de discapacitat.

13 PARTICIPACIÓ L’Assemblea de Representants (ADR) formada pels representants d’estudiants en Junta, Claustre i delegats de grup. La Junta de Centre: òrgan màxim de representació, decisió i control del centre. Els estudiants són el 27% del total de membres. Els Departaments. El Consell de departament és el òrgan de representació i decisió. Format per personal docent, personal d’administració i per un nombre d’estudiants igual a la meitat del personal docent. El Consell de Govern de la Universitat. Té 5 representants a més del Delegat d’estudiants. El Claustre de Universitat. Els estudiants tenen 75 membres. Responsable departamento: director, secretario y jefe de negociado Elecciones claustro de universidad próximo mes de diciembre

14 “Entreiguals” PROGRAMA MENTORIA

15 “entreiguals”-mentoria d’estudiants
L’objetiu del Programa Entreiguals és facilitat la incorporació d’estudiants de nou ingrés i acompañar la intregració dels estudiants incoming. Els mentors i mentores, en coordinació amb el professorat tutor del seu centre, desenvolupen les accions previstes per a promoure una integració acadèmica, personal i social dels nous estudiants tan en el seu centre como en el conjunt de la Universitat.

16

17 CALENDARI ACADÈMIC Inici Classes: 10 Setembre de 2018
Exàmens Primer semestre: Primera convocatòria: Del 8 de gener al 25 de gener de 2019 Segona convocatòria: Del 12 de juny al 03 de juliol de 2019 Exàmens Segon semestre: Primera convocatòria: Del 20 de maig al 07 de Juny de 2019 Segona convocatòria: Del 12 de juny al 03 de juliol de 2019 Al final de la diapositiva hay que explicar el contenido del sobre de matrícula Deben acudir al servicio de información de los estudiantes como mínimo el día anterior al que tengan la cita.

18 ELS HORARIS

19 HORARIS PER ASSIGNATURES:
L’HORARI DE TOTES LES ASSIGNATURES APAREIXEN AL “PORTAL DE L’ALUMNE”, Web de la Facultat: DOCÈNCIA MATÍ-VALENCIÀ: GRUP PA DOCÈNCIA VESPRADA- CASTELLÀ: GRUP PB

20 HORARIS PER AGRUPACIONS
UNA AGRUPACIÓ ES UN CONJUNT D’HORARIS COHERENT PER A TOTES LES ASSIGNATURES D’UN CURS.

21 LA MATRÍCULA

22 La matrícula Els/les estudiants/es admesos poden consultar la seua cita de matrícula (dia i hora) en la pàgina Resultats de la preinscripció de la UV. La matrícula tindrà lloc entre el 17 i el 20 de juliol i se formalitza online mitjançant una aplicació informàtica accessible al Portal de Serveis de l’Estudiant. Abans de formalitzar la matrícula cal consultar tota la informació de la pàgina web de la Facultat de Dret especialment el manual d’ajuda d’automatrícula de nou ingrés. Primer curso: 9 grupos De la A a la J son grupos de mañana De la K en adelante son grupos de tarde El grupo V y X se imparten en valenciano Los grupos T y W corresponden a asignaturas no agrupadas Subgrupos prácticos: si el aula es par comienza el grupo 2. Si es impar el 1.

23 La matrícula Primer curso: 9 grupos
De la A a la J son grupos de mañana De la K en adelante son grupos de tarde El grupo V y X se imparten en valenciano Los grupos T y W corresponden a asignaturas no agrupadas Subgrupos prácticos: si el aula es par comienza el grupo 2. Si es impar el 1.

24 Formalització de matrícula (1)
En el procés de matrícula obtindràs unes claus electròniques (usuari i contrasenya) perquè pugues accedir als diversos serveis de la Universitat (Secretaria Virtual, Aula Virtual, Seu Electrònica, etc) així com a la teua bústia de correu on es practiquen totes les notificacions oficials. En la matrícula s’ha de elegir el grup de preferència seleccionant una de les agrupacions de primer curs que es poden consultar a la web de la Facultat de Dret. L’aplicació mostrarà únicament els grups amb places disponibles. Si s’han esgotat totes les places d’una agrupació aquesta ja no es mostrarà en l’aplicació. El error en la matrícula una vez firmada no se considera fuerza mayor sobrevenida ni justifica ningún cambio. El subgrupo de prácticas es el mismo en todas las asignaturas del curso La falta de pago de matrícula en plazo supone la anulación total de la matrícula

25 Formalització de matrícula (2)
El pagament de la matrícula es pot realitzar per domiciliació bancària o per targeta de crèdit i s’ha d’indicar en l’aplicació l’opció elegida. En el cas de domiciliació cal entregar en la Secretaria del Centre l’ordre de domiciliació. Tant si es fa per targeta com per domiciliació s’ha de elegir el pagament en un, dos o sis terminis. El pagament fraccionat no comporta cap increment en el preu total de la matrícula. S’ha d’indicar també si l’estudiant va a sol·licitar beca (del Ministeri, de la GVA o ambdues). Encara no s’ha publicat la convocatòria de beques del Ministeri (normalment es publica en agost i se presenta en setembre).

26 Formalització de matrícula (3)
A banda de la concessió de la beca, altres possibles exempcions del pagament de les taxes acadèmiques són: Família nombrosa o monoparental Discapacitat Víctimes de bandes armades o violència de gènere Matrícula d’honor al Batxillerat -Els estudiants procedents de cicles formatius o els que hagen superat assignatures en altres titulacions universitàries poden sol·licitar reconeixement de crèdits. En la pàgina web de la Facultat de Dret estan publicats els precedents de reconeixement ja consolidats.

27 Formalització de matrícula (4)
Una vegada finalitzada la matrícula aquesta adquireix caràcter definitiu. Tanmateix, és possible sol·licitar un canvi de grup per les següents causes justificades: Per motius laborals Per motius lingüístics Per estudis de conservatori Esportistes d’èlit Discapacitat El canvi de grup està supeditat a l’existència de places vacants Les sol·licituds de canvi de grup s’han de presentar en la Secretaria de la Facultat de Dret del 23 al 31 de juliol.

28 Lliurament de Documentació i Emissió dels Carnets Universitaris
La documentació s’ha de lliurar en la Consergeria de la Facultat de Dret a partir de l’inici de les classes segons la distribució que es pot consultar en la web de la Facultat de Dret La impressió dels carnets universitaris es farà de manera instantània en els punts habilitats per la Universitat en tots els campus universitaris a partir de l’inici de les clases.

29 RÈGIM DE DEDICACIÓ TC-TP
Segons el Reglament de Matrícula de la Universitat de València per a títols de Grau (1): El règim de dedicació ordinari dels estudiants i les estudiantes és el de temps complet. Els estudiants i les estudiantes que vulguen cursar el estudis a temps parcial, ho han de sol.licitar cada curs acadèmic en el termini fixat i fomalitzar la matrícula dins les trajectòries curriculars establertes pel centre. En el cas de primer, el día de la seua cita de matrícula, cal adjuntar justificació documental. El règim de dedicació a temps parcial es demanarà per causes justificades , entre d’altres, per la activitat laboral regular i acreditada, la pràctica esportiva d’alt nivell, necessitats educatives especials, responsabilitats familiars o de representació estudiantil.

30 NORMATIVA DE PERMANÈNCIA
Segons el reglament de Permanència aprovat pel Consell Social amb data 23 de juliol de 2009: -Els estudiants i les estudiantes de primer curs de nou ingrés hauràn de superart almenys 12 crèdits. -Si no compleixen els requisits establerts en l’apartat anterior no podran matricular-se en la mateixa titulació fins que passen dos anys acadèmics. - Els estudiants i les estudiantes que s’hagen matriculat disposaran de 6 convocatòries per a superar cada assignatura. Es considerarà que la condició de no presentat en l’acta no consumeix convocatòria.

31 ALTRES SERVEIS DE LA UNIVERSITAT
Unitat per a la integració de les persones en discapacitat Servei de Política Lingüística Servei d’Educació Física i d’Esports


Descargar ppt "Grau en Ciències Polítiques i de l’Administració Pública"

Presentaciones similares


Anuncios Google