La descarga está en progreso. Por favor, espere

La descarga está en progreso. Por favor, espere

Día 104-NS & NM el 8 de febrero Horario de Inicio Tardío

Presentaciones similares


Presentación del tema: "Día 104-NS & NM el 8 de febrero Horario de Inicio Tardío"— Transcripción de la presentación:

1 Día 104-NS & NM el 8 de febrero Horario de Inicio Tardío

2 LEER EL BOLETÍN AP Registration is OPEN.  The procedure for signing up will be the same as it has in years past.  Students should sign up to receive s from iblong.org and text updates through the Remind app, also available at the home page of iblong.org.—Mr. Long The following link will ensure you receive updates from Mr. Long and know the deadlines and procedures for AP Exam Registration. SAVE the PASS on February 18th for Spanish written assignment.

3 LA TAREA: ENCUENTRA e IMPRIME una guía para el tipo de texto que vas a usar en tu tarea escrita Si todavía no lo has hecho: HL2: COMPLETA el papel amarillo: La tarea escrita: Cuadro para preparar la tarea y su justificación SL: COMPLETA el papel blanco con la información para tu tarea escrita. IMPRIME TUS TEXTOS Y TRÁELOS PIENSA en lo que quieres hacer para tu tarea escrita de BI TRAE todas las fuentes que quieres usar para escribir tu tarea escrita. Puedes usar un diccionario, el folleto de gramática, el resumen de los 10 errores que hacen los estudiantes al escribir, el papel con las maneras creativas de terminar un narrativo, etc.

4 TAREA ESCRITA El proceso

5 Decide on an aim / goal you want to achieve
Written Task= Creative writing HL uses CAPC and other literature used in class SL uses 3 sources based on the Core Topics 1. Communication and Media 2. Global Issues 3. Social Relationships Procedure Decide on an aim / goal you want to achieve Gather your sources. Make sure each source contributes something to your aim Decide on an appropriate type of text for your purpose and audience Development RationaleBubble MapOutlineWritten TaskBibliographyAuthenticate Submit

6 SAVE the PASS on February 18th for Spanish written assignment.

7 EVERYONE RECEIVES a clear folder in which to keep their work.
This folder and your work stay in class. WARNING: Since we will be working on the Written Assignment over a period of days, there is a huge temptation to ask people outside of class, “How would I say…” or you may be tempted to use a translator and memorize the phrasing. I advise you to be VERY CAREFUL with this! Spanish speakers and translators use phrasing that true language learners normally wouldn’t use. In May, you will have to write again, but without the help of a dictionary or time to look things up so if your level of writing shows a drastic difference in ability, your score may be invalidated and you would put me in jeopardy too! So PLEASE, DO YOUR OWN work (not a machine, not another person) as you swore/promised you would do when you signed the contract! 

8 SUBMIT your work on ONE document:
La fundamentación followed by a word count La tarea escrita followed by a word count SL incluye La bibliografía

9 LA TAREA: ENCUENTRA e IMPRIME una guía para el tipo de texto que vas a usar en tu tarea escrita Si todavía no lo has hecho: HL2: COMPLETA el papel amarillo: La tarea escrita: Cuadro para preparar la tarea y su justificación SL: COMPLETA el papel blanco con la información para tu tarea escrita. IMPRIME TUS TEXTOS Y TRÁELOS ESTUDIA el Voc C23 pp La Fiesta de San Fermín. PIENSA en lo que quieres hacer para tu tarea escrita de BI TRAE todas las fuentes que quieres usar para escribir tu tarea escrita. Puedes usar un diccionario, el folleto de gramática, el resumen de los 10 errores que hacen los estudiantes al escribir, el papel con las maneras creativas de terminar un narrativo, etc.


Descargar ppt "Día 104-NS & NM el 8 de febrero Horario de Inicio Tardío"

Presentaciones similares


Anuncios Google