Descargar la presentación
La descarga está en progreso. Por favor, espere
Publicada porVíctor Manuel Montoya Reyes Modificado hace 9 años
1
Albert Roura 13 i 20 de febrer de 2014
2
Las empresas que patrocinen deporte se podrán deducir hasta un 40 por ciento EFE | Madrid16 dic 2013 El Consejo Superior de Deportes (CSD), la Asociación de Deportistas (AD) y las Confederaciones empresariales CEOE y CEPYME presentaron hoy un modelo de patrocinio, dirigido a los deportistas con más dificultades para captar ayudas, que permitirá a las empresas deducirse hasta un 40% de su aportación. El proyecto "España compite: en la empresa como el deporte" incluye la actividad "Mecenazgo prioritario" por la que las empresas podrán hacer aportaciones y donaciones de un máximo de 50.000 euros y beneficiarse de la citada deducción, según la Ley de Presupuestos Generales del Estado para 2014. Los presidentes de CEPYME y CEOE, Jesús Terciado y Juan Rosell, respectivamente, y los presidentes, del Consejo Superior de Deportes, Miguel Cardenal, y de la Asociación de Deportistas, Cayetano Martínez de Irujo, durante la presentación de la actividad "Mecenazgo Prioritario", incluida en el proyecto "España compite: en la empresa como en el deporte", por la que las empresas podrán hacer aportaciones y donaciones de un máximo de 50.000 euros y beneficiarse de una deducción de hasta un 40%, según la Ley de Presupuestos Generales del Estado para 2014. EFE
3
Tornem a la situació d’abans de 1992: - Hi ha diners per l’esport professional en proporció al seu gran motor: la presència a la televisió - 1 minut de publicitat a la mitja part de la Superbowl americana del 2014 (cap de setmana del 1 i 2 de febrer) va costar 8 milions de dòlars
4
- Anem als espectacles esportius de pagament per operadors de telefonia. - A l’Estat Espanyol és Telefònica qui està comprant els drets del futbol, la fòrmula 1 i el motociclisme, entre d’altres. BTT ho fa al Regne Unit. - Els esports que no interessin a aquests operadors van de cap a l’amateurisme.
5
- No pensar més que tot l’esport pot ser professional. - Definir una estratègia a mida de la nostra situació: Millor junts (hoquei al Maresme) - Els millors de la nostra especialitat (1/2 marató de Granollers) Dissenyar activitats úniques i espectaculars (Matagalls- Montserrat)
6
- Proximitat geogràfica (empreses de la ciutat) - Retorn pel negoci (generant consum de la marca) - Oferir exclusivitat de marca - Oferir co-gestió a l’inversor - Comptar amb gestors de prestigi - Exhibir bona capacitat per vendre producte i captar més recursos - Reforçar el prestigi personal de l’inversor - Coincidir amb els gustos personals de persones amb recursos - Acceptar col·laboracions en espècies
7
- Poder de decisió i control a l’entitat en proporció a la inversió Imatge: logo a tota la comunicació de l’esdeveniment, presentacions públiques, relació amb els mitjans de comunicació … Entrades, ús de les nostres instal·lacions, events fets a mida per l’esponsor
8
1.- Donació desgravable 2.- Contracte de col·laboració Faig una donació i ho puc dir peró no puc rebre cap contraprestació 3.- Patrocini publicitari Aporto diners, rebo serveis i pago IVA
Presentaciones similares
© 2025 SlidePlayer.es Inc.
All rights reserved.