ENGLISH ESPAÑOL. DISHWASHER JOB DESCRIPTION Click here to launch Dishwasher video NOTE: When launching video, click the Maximize icon in the upper right.

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
ALC # 16 Hoy es viernes el 4 de octubre Copy the words below in two minutes. 1.Artístico 2.Atlético 3.Inteligente 4.Tímido 5.Sociable 6.Generoso 7.Organizado.
Advertisements

Homework explanation and preterite verb drills La tarea para Block 1  The worksheet p. 89 can be used to help you set up your writing, but the specific.
How to use direct object pronouns in Spanish. Cómo usar los pronombres del objeto directo en español.
(Stem changing verbs) SPANISH Boot verbs have specific changes.
¿Cuáles son las frases que necesitamos para la clase de español?
ACTION VERBS In order to speak a language, you need to say what is happening, what people are doing, etc … You must learn your action verbs!
Reflexive verbs Los verbos reflexivos Reflexive verbs In this presentation, we are going to look at a special group of verbs called reflexive Let’s start.
Qué haces en la escuela Interview, Conjugation Practice.
Mi tema es la amistad By: Paulina Agenor.
25/6/2014 Esto probablemente debe grabarlo en el espejo del baño Donde lo pueda leer todos los días. Usted no puede darse cuenta de ello, pero es 100%
¡Hola! ¡Buenos días! ¡Bienvenidos! Please find your class number on the class paper that is taped to the board and then look for your seat.
HACER AHORA: Completan la página 63 en el libro de trabajo.
Using Gustar Avancemos Level 1. Help me fill in the grid with Spanish pronouns.. Yo Tú Él, Ella, Usted Nosotros/as Ellos, Ellas, Ustedes X.
Spa 111 Final Review Game Divide the class into teams with no more than 3 per team. Hand out slips of papers to each team to write answers on. Each team.
Are you in? Instructions Been here before? How to play Answer questions correctly to proceed to the next level. At a certain level you will be asked.
What has to be done today? It can be done in any order. Make a new ALC form Do the ALC Get two popsicle sticks Get 16 feet of yarn. That is 4 arms width.
Los verbos reflexivos Objective:
DIRECT OBJECT PRONOUNS. DIRECT OBJECTS The object that directly receives the action of the verb is called the direct object. Mary kicked the ball. "Ball"
Español 3 Hoy es jueves el 2 de enero de La Campana 1.¿Cómo era tu vacación? 2.¿Adónde fuiste? 3. ¿Qué hiciste? Contesta las preguntas. Usa el.
ESPAÑOL 1 UNIDAD 4: Computer lab day
ALC #7 Do the math problems and write the answer in Spanish.
First Grade – High Frequency Word Reading Competition Classroom Competition Created by: Malene Golding School Improvement Officer: Kimberly Fonteno.
Español 1 Hoy es lunes el 10 de marzo de La Campana Escribe dónde, a tu familía, le gusta ir en español. Ejemplo: A mi primo le gusta ir a la biblioteca.
Los infinitivos (Infinitives) ¿Qué es un infinitivo? What is an infinitive?
English Lesson 3.
Digital Photography: Selfie Slides Your Name Date Class Period.
Digital Photography: Selfie Slides By: Essence L. Thomas.
¿Qué haces en la escuela? Question words, objects, yo-go’s.
Digital Photography: Selfie Slides Your Name Date Class Period.
V AMONOS ANSWER THE FOLLOWING IN COMPLETE SPANISH SENTENCES 1) ¿Cómo te llamas? 2) ¿De dónde eres? 3) ¿Cómo estás? 4) ¿Qué tiempo hace? 5) ¿Cuántos años.
Los mandatos informales Español 2. Informal tú commands (affirmative / positive +) Use the form preguntar --> borrar--> servir--> él / ella / ud ¡Pregunta!
Water Conservation: water conservation is very important to the world, not only because we waste it when we don’t need it, but because were wasting water.
Digital Photography: Selfie Slides Your Name Date Class Period.
What´s this? ¿Quién lo ha escrito? Who has written it? ¿Para quién es? Who is it for? Where is it? What´s the problem? At the school entrance You mustn.
Sub plans October 24th. Preguntas esenciales: ¿Por qué los países centro americanos han tenido tanta inestabilidad? ¿Qué cosas tienen en común los países.
Digital Photography: Selfie Slides Your Name Date Class Period.
Digital Photography: Selfie Slides Anaiyah holiday 10/23/2014 6th.
Digital Photography: Selfie Slides
Digital Photography: Selfie Slides Caidyn Tanton 10/23/14 Period: 1.
Digital Photography: Selfie Slides Reid Steele 10/24/14 1st.
Notebook Organization (Todo el trabajo de esta clase se hace en el cuaderno)
JUEVES, EL 10 DE SEPTIEMBRE LT: I WILL RECOGNIZE SOME NEW VOCABULARY WORDS. Go over tests & retake procedures Interpretive Assessment: numbers & alphabet.
La pregunta: ¿Cómo se dice… Please Thank you Good Evening …en Español? La tarea:  Study  Test  jueves; el 12 de septiembre (Thursday; September 12 th.
Science Fair 2015 Feria de la Ciencia. Monday, April 20 th Night showing: 5- 7pm.
Digital Photography: Selfie Slides Jaime lozano 28 oct 1.
Quiz Review: School Vocab, School Verbs and Irregular Verbs: Traer, Tener, Poner, and Hacer Español II: Señorita Kudrak and Señorita Mazur.
Put your body projects/papers on the table in the back.
ON YOUR DESK Documento Today’s notes Homework. ¡Hola! Conjugate the following verbs: 1. Yo / comer 2. Él / bailar 3. Nosotros / vivir 4. Ellos / abrir.
Vamonos Sit down and take out paper to start taking your notes!
28 de septiembre. Warm-Up #23 Conjugate the verbs to make them affirmative or negative commands. 1.Lavar las frutas. 2.Tener cuidado en el partido. 3.Servir.
Page 1 Clase de español I Day 3 Señora Ramírez Salon F107 phone: Agenda de hoy.
ENGLISH ESPAÑOL. BUS PERSON The bus person has three primary jobs: 1.To help our customers in every possible way so their experience at Incredible Pizza.
ENGLISH ESPAÑOL. STORE MAINTENANCE JOB DESCRIPTION The maintenance person has one very large responsibility and that is to make sure that every possible.
ENGLISH ESPAÑOL. HOT PREP COOK Click here to launch Hot Prep Cook Intro video NOTE: When launching video, click the Maximize icon in the upper right corner.
ENGLISH ESPAÑOL. MAKE STATION COOK Click here to launch Make Station Intro video NOTE: When launching video, click the Maximize icon in the upper right.
English Lesson 4.
ENGLISH ESPAÑOL. BUMPER CAR ATTENDANT Job Description: Monitor riders as they enter and exit the bumper car area. Check to be sure riders meet the minimum.
ENGLISH ESPAÑOL. ROUTE 66 MINIATURE GOLF ATTENDANT When working in the Route 66 miniature golf area it is important that you be aware of what is going.
ALC 65 Hoy es viernes el 16 de marzo de 2012 Conjugate to eat (comer) Today is a test on foods, verbs, likes It will begin at 11:32 as a ppt show.
Antes de empezar – ¿Cómo se llaman estos quehaceres? (Necesito la tarea.)
LOS VERBOS REFLEXIVOS. WRITE: What is a reflexive verb? A reflexive verb describes when a person doing an action is also receiving the action.
ESPAÑOL 1 8 de febrero de LA CAMPANA  ¿Cómo es tu mejor amigo?  Escribe 5-7 frases completas de tu amigo. La participación #1.
ESPAÑOL 1 Lesson 50 5 y 8 de febrero de LA CAMPANA  ¿Cómo es tu mejor amigo?  Escribe 5-7 frases completas de tu amigo. La participación #1.
¡BIENVENIDOS! ALPHABET, COGNATES.. DO NOW Take five minutes to Silently and Independently fill out the calendar on your desk. Every Calendar should have:
Target: I can use the stem changing verbs: o-ue and e-ie correctly. Warm up: Rewrite the following letter in Spanish. April 6 th, Hi dad, How are.
El Objeto Directo Direct Object Pronoun Sra. Altamirano.
Saber Vs. Conocer Sra. Altamirano Español II. First, we need to learn the conjugation of the verb SABER Yo sé Tú Sabes él, ella,ud. Sabe Nosotros Sabemos.
Campanada guidelines in your composition notebook ¿Cómo es tu familia? (10 points) Ex. Hoy es Miercoles el 27 de enero First line will start with the date.
First Grade Dual High Frequency Words
Quasimodo: Tienes que hacer parte D de la tarea..
Transcripción de la presentación:

ENGLISH ESPAÑOL

DISHWASHER JOB DESCRIPTION Click here to launch Dishwasher video NOTE: When launching video, click the Maximize icon in the upper right corner of the window (shown below). After watching, click the X as seen below to close and continue the course. The dishwasher has four primary jobs: Keep a neat and clean dishwashing area. Wash all dishes. Restock all dishes back to their proper places. Learn closing procedures for the dishwashing area.

DISHWASHER DUTIES Keep a neat and clean dishwashing area. Always wash your hands before starting to work. Always keep a clean floor. It is your responsibility to make sure that you do not slip and fall on anything that is on the floor. Keep it neat and clean. Keep yourself organized. Each restaurant has a system that they use. Be trained in this system and keep yourself organized at all times. Learn how to restock soap, sanitizer drying agent, racks, towels, silverware, etc. Click here to launch Dishwashing video NOTE: When launching video, click the Maximize icon in the upper right corner of the window (shown below). After watching, click the X as seen below to close and continue the course.

DISHWASHER DUTIES – continued A.Drain closed B.Power on, machine filled with water C.Racks – dishes, glasses, silverware handy D.Clean area Set up machine: A.Plates should be scraped or sprayed to remove excess food. B.Fill racks completely. Do not underload or overload the dishwasher. Reducing the machine cycles will save water and energy. It costs every time the dishwasher is used. Be absolutely sure it is full so that we can save money to pay you more. C.Soak silverware in "pre soak" solution to loosen food particles. D.Use glass racks for proper size glasses. E.Scrub dried food items off of pans before putting them into the dishwasher. F.Use scrub pad or brush on all pans before washing in machine. G.Allow dishes to air dry in racks before placing in designated areas. Wash Dishes:

DISHWASHER DUTIES – continued Cleaning Dishwashing Machine: A.Turn power and heater switch off. B.Open drain handle. C.Allow water to drain completely. D.Remove scrap screens, clean and replace. E.Close drain and refill machine. F.Water in machine should be changed at least after the noon rush, evening rush, and at closing. Click here to launch Cleaning the Dishwasher video NOTE: When launching video, click the Maximize icon in the upper right corner of the window (shown below). After watching, click the X as seen below to close and continue the course.

DISHWASHER DUTIES – continued Restocking Dishes and Dispensers: Learn the proper way to handle all dishes and where they all go. A.Silverware B.Plates C.Cups D.Pizza pans E.Pizza cutters F.Spatulas Learn how to wipe silverware dry. Learn how to check plates for food left after washing. Learn how to refill parmesan cheese and red peppers. Learn how to re-stock salt, pepper, sweet & low, coffee creamer, lemons, sugar, straws, ice, and toothpicks. Learn how to take out trash. (Be sure to fold up boxes.) Learn how to clean the restrooms. You will also be required to do cleaning jobs your manager assigns you.

SAFETY NEVER lift anything that would strain your back. Always use proper technique when lifting. Bend at the knees to avoid using the back muscles directly. Slips and falls are one of the most common accidents in our restaurant. Always watch the floor for water or food. Immediately stop and pick up anything that might be dangerous to walk on. If you need help, find a co-worker to help clean the area. You are responsible to always look out for your own safety so you will not slip and fall. NEVER carry anything that would block your view. You must be approved by your manager if you are to lift anything over 10 lbs.

OTHER TRAINING ISSUES Take the safety training course. Your uniform should always be clean and you must always wear your name tag. Always wear non-slip shoes with rubber soles to make sure you do not fall. You are to read and understand our employee manual. Learn how to clock in and look for messages on the computer.

BIRTHDAY “KID” The Birthday "Kid" is one of our signature customer service features. This is a customer who has chosen our store to celebrate their birthday. Most often this will be a child but it could be an adult. In either case, we are to make sure it is the best birthday they have ever had. When you see the birthday sticker (shown below), you should greet them with the biggest smile. It is their day. Make it special. The Birthday "Kid" Should feel special by the way our employees treat them. When others see how much fun they are having, they should say, "I want to have my birthday at Incredible Pizza."

WHAT TO DO AFTER TAKING A TEST When you complete your test, select the “Submit” button  on the bottom of the page. If you did not get 100% on your test, select the “Retry Quiz”  button. If you scored 100% on the test select “Print Results”  button. Type in your first and last name . Then hit “OK”. A window will pop up with your name and the results from this test . Select “File” in the upper left hand corner of the page then select “Print” . When the print navigation window pops up, select “print” again . When the print is complete, hit the “X” on the test results page  then select the “Finish” button . When you have completed this course, bring all your test results pages to your trainer before you begin position training.

Now that you have completed this training course, it is time for you to meet with your trainer. Your trainer will provide you the hands on training you need to learn how to do the job responsibilities that we reviewed in this course. Successful training is a four step process. The trainer demonstrates and explains the skill to the trainee. The trainee demonstrates the new skill to the trainer. The trainer provides constructive feedback to the trainee. The trainee has a chance to practice that skill over and over. At first, It is better to be slow and do the job right than it is to be fast and do the job wrong. Do not compare your skills to those employees who have been in the job for months. They have had plenty of time to practice the skill and, over time, you will become as good as or even better than your co-workers. After you have completed the hands on training for this job function, you will be asked to log back into your LMS training program and take the “OJT Test”. Please answer these questions based on what you experienced during your “On the Job Training” or “Hands On” training in this new position. If you do not respond to each question with a yes or true, please let your trainer know which of the questions you missed so they can ensure you receive the proper training in those areas. If you give a positive answer to all the questions on this test, follow the same submit and print instructions that you use with other tests. Now, exit out of this course and either begin your next course or go and meet with your trainer. Good Luck!! “ON THE JOB TRAINING TEST” OVERVIEW

"DISHWASHER" LAVADOR DE PLATOS - Descripción del trabajo Click here to launch Dishwasher video NOTE: When launching video, click the Maximize icon in the upper right corner of the window (shown below). After watching, click the X as seen below to close and continue the course. El lavador de platos tiene cuatro tareas principales: Mantener nítido y limpio el área de lavar los platos Lavar todos los platos. Colocar nuevamente los platos en el lugar apropiado. Aprender los procedimientos de cierre en el área de lavado de platos

RESPONSABILIDADES DEL LAVADOR DE PLATOS Mantener nítido y limpio el área de lavar los platos. Siempre lave sus manos antes de empezar a trabajar. Mantenga siempre limpio el piso. Es su responsabilidad asegurarse de no deslizarse y caerse. Manténgase organizado. Cada restaurante tiene su propio sistema para hacer las cosas. Estar entrenado en este sistema y mantenerse organizado todo el tiempo. Aprender como reabastecer: jabón, enjuague desinfectante, estante, toallas, vajillas de plata, etc. Click here to launch Dishwashing video NOTE: When launching video, click the Maximize icon in the upper right corner of the window (shown below). After watching, click the X as seen below to close and continue the course.

OBLIGACIONES DEL LAVADOR DE PLATOS - continuación A.Cerrar la llave / desague B.Encender la maquina llena de agua C.Escurridores: platos, vasos, vajilla de plata D.Área limpia Encendiendo la maquina: Lavado de Platos: A.Los platos deberán limpiarse o usar la manguera para rociarlos y remover los excesos de comida. B.Llene completamente los escurridores. No ponga muy vació o sobrecargado el lavaplatos. Reduciendo el ciclo de la maquina se ahorra agua y energía. Cada vez que se usa es muy costosa. Este absolutamente seguro de que este llena así podremos ahorrar dinero y pagarle mas. C.Remoje la vajilla de plata en la solución de “pre remojo” para aflojar las partículas de comida. D.Use escurridores de vasos con el tamaño apropiado. E.Rociando con la manguera quite los restos de comida en las bandejas antes de ponerlos en el lavaplatos. F.Use la esponja o brocha en todas las bandejas antes de lavar en la maquina. G.Deje que los platos se sequen en los escurridores antes de colocarlos en las áreas designadas.

RESPONSABILIDADES DEL LAVADOR DE PLATOS - continuación Limpiando la maquina de lavar los platos: A.Presionando el boton apague la maquina. B.Abra la llave del desague. C.Deje que el agua drene completamente. D.Saque el filtro con las migajas, límpielo y coloquelo de nuevo. E.Cierre el desague y llene la maquina. F.El agua en la maquina deberá cambiarse por lo menos después del almuerzo, cena y al cerrar el establecimiento. Click here to launch Cleaning the Dishwasher video NOTE: When launching video, click the Maximize icon in the upper right corner of the window (shown below). After watching, click the X as seen below to close and continue the course.

RESPONSABILIDADES DEL LAVADOR DE PLATOS - Continuación El Volver a Surtir los Platos y Dispensadores: Aprenda la forma de cómo manejar estos platos y donde va cada uno. A.Vajilla de Plata B.Platos C.Tazas D.Bandejas de Pizza E.Cortadores de Pizza F.Espátulas Aprenda como secar la vajilla de plata con un trapo. Aprenda como revisar si los platos tienen comida después de lavar. Aprenda como llenar los contenedores de queso parmesano y el chile rojo. Aprenda como abastecer de azúcar, sal, pimienta, substituto de azúcar, cremora, limones, popotes, hielo, y palillos de dientes. Aprenda como sacar la basura (asegúrese de doblar las cajas). Aprenda como limpiar los baños.. También tiene que hacer los trabajos de limpieza que su gerente le asigne.

RESPONSABILIDADES DE SEGURIDAD NUNCA levante algo que pueda lastimar la espalda. Siempre use las técnicas apropiadas y doblar las rodillas para evitar que use los músculos directamente. Deslizamientos y caídas son los accidentes mas comunes en nuestro restaurante. Siempre mire el piso si hay agua o comida. Inmediatamente pare y levante cualquier cosa que pueda ser peligrosa al caminar. Si necesita ayuda busque un ayudante para que le ayude a limpiar el área. Inmediatamente ponga las señales de humedad. Usted es responsable de ver por su propia seguridad y de no resbalarse o caerse. NUNCA levante cosas que bloquean su vista. Usted debe ser autorizado por su gerente si tiene que levantar cualquier cosa de 10 libras.

OTROS ASUNTOS DE ENTRENAMIENTO Tome el curso de entrenamiento de seguridad. Su uniforme deberá de estar limpio y usted siempre deberá de usar su gafete de identificación. Siempre use zapatos antideslizantes con suela de goma asegurándose de no caerse. Usted debe leer y entender nuestro manual del empleado. Usted debe saber como marcar su entrada y salidad, revise la computadora por si tiene mensajes.

EL "NIÑO" DEL CUMPLEAÑOS El niño(a) del cumpleaños es uno de nuestros servicios exclusivos al cliente. Este es un cliente que ha elegido nuestro restaurante para celebrar su cumpleaños. La mayoría del tiempo es un niño(a) pero también podría ser un adulto. En todo caso, debemos asegurar que sea el mejor cumpleaños que ellos han tenido. Cuando usted vea la etiqueta adhesiva de cumpleaños (mostrada abajo), usted debería saludarlos con su sonrisa mas grande. El día es de ellos. Hágalo especial. El niño(a) del cumpleaños debe sentirse especial por la manera que nuestros empleados lo traten. Cuando el resto de la gente se de cuenta de la emoción del festejado, no queda mejor frase que "Yo quiero celebrar mi cumpleaños en Incredible Pizza“.

QUE HACER DESPUÉS DE TERMINAR UNA PRUEBA Cuando termines tu prueba, selecciona el botón para entregar o “Submit”  al fondo de la página. Si no recibiste 100% en tu prueba, selecciona el botón para volver a tomar la prueba o “Retry Quiz” . Si recibiste 100% en la prueba selecciona el botón para imprimir o “Print Results” . Escribe tu nombre y apellido . Luego oprime “OK”. Una ventana se abrirá con tu nombre y los resultados de esta prueba . Selecciona “File” en la esquina superior izquierda de la página y luego selecciona “Print” . Cuando aparezca la ventana de navegación para imprimir, selecciona “print” otra vez . Cuando termine de imprimir, oprime la “X” en la página de resultados de la prueba  luego selecciona el botón para terminar o “Finish” . Cuando hayas terminado este curso llévale todas las páginas de los resultados de las pruebas a tu entrenador antes de empezar el entrenamiento para tu posición..

Al principio es mejor ser lento y hacer el trabajo bien, que ser rápido y hacer el trabajo mal. No compares tus habilidades con la de empleados que han estado en el trabajo por meses. Ellos han tenido suficiente tiempo para practicar y con el tiempo serás tan bueno o mejor que tus compañeros. Después que hayas completado el entrenamiento práctico para esta función de trabajo, se te pedirá que vuelvas a entrar a tu programa de entrenamiento LMS y toma la prueba “OJT Test”. Por favor responde a estas preguntas basado en tu experiencia durante tu “entrenamiento práctico” en esta nueva posición. Si no respondes a cada pregunta con un sí o verdadero, por favor déjale saber a tu entrenador que preguntas fueron para que se asegure de que recibas el entrenamiento apropiado en esas áreas.. Si das una respuesta positiva a todas las preguntas en esta prueba, sigue las mismas instrucciones para entregar e imprimir que usaste con las otras pruebas. Ahora, sal de este curso y empieza tu próximo curso o reúnete con tu entrenador. ¡¡Buena Suerte!! Ahora que has completado este curso de entrenamiento, es hora de que conozcas a tu entrenador. Tu entrenador te brindará el entrenamiento práctico que necesitas para aprender como desempeñar las responsabilidades de trabajo que repasamos en este curso. Entrenamiento exitoso es un proceso de cuatro pasos. El entrenador demuestra y explica la habilidad al empleado. El empleado demuestra la nueva habilidad al entrenador. El entrenador brinda crítica constructiva al empleado. El empleado tiene la oportunidad de practicar la habilidad una y otra vez. “Prueba de Entenamiento Práctico” Visión General

Click here to launch Hot Prep Clean Up video CONGRATULATIONS!! YOU HAVE SUCCESSFULLY COMPLETED THIS COURSE Now, close the course by clicking the red “X” at the top right of the window. This will ensure that you get course completion credit.

Click here to launch Hot Prep Clean Up video ¡FELICIDADES! HAS COMPLETADO ESTE CURSO EXITOSAMENTE Ahora, cierra el curso oprimiendo la “X” roja en la parte superior derecha de la ventana. Esto asegurará que se te de crédito por completar el curso.