MONDAYTUESDAYWEDNESDAYTHURSDAYFRIDAY Do 5 times the vocabulary. Worksheet.

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
Diversiones populares Mosaicos (pp. 94, 95, 127).
Advertisements

Semana del 28 de octubre-1 DE NOVIEMBRE
Week 2 sp 2 school sub/ob, adj, ser, tener,
SEMANA DEL DE NOVIEMBRE
Hoy es el 20 de mayo. Es martes. La pregunta:  ¿Adónde vas durante la semana?  ¿Adónde vas los fines de semana? La tarea 4A Test – June 3 rd Final exam.
TAREAS DE INGLES DE 1º A 6º DE MAYO.
¿A què hora? Lesson objectives to learn how to say the timetable in Spanish to practise using hours, days of the week and subjects to produce sentences.
TAREAS DE INGLES DE 1º A 6º 1-5 DE SEPTIEMBRE.
Stem Changing Verbs Shoe Verbs Boot Verbs.
MONDAYTUESDAYWEDNESDAYTHURSDAYFRIDAY explain your home with drawings Do a home (worksheet ) Make 5 sentences with i like Make a house with tangram Invent.
Sept, 15th, 19th. First grade LunesMartesMiércolesJueves worksheet.
9-13 DE JUNIO. MONDAYTUESDAYWEDNESDAYTHURSDAYFRIDAY Draw your own playground. Bring a magazine. Read and draw. Complete the word map. Study vocabulary.
Tarea de Preescolar de Español e Ingles Del Marzo 2015.
Oct, First grade LunesMartesMiércolesJueves In your englih book do two columns with the titles GOOD BEHAVIOR/BAD BEHAVIOR, in each column put cutouts.
SEMANA DEL 3-7 DE DICIEMBRE. MONDAYTUESDAYWEDNESDAYTHURSDAYFRIDAY Traer un dibujo o recorte de un insecto. Traer un globo de su color favorito. Worksheet.
Capítulo 4.2 vocabularios En el colegio. El auditorio (auditorium) La biblioteca (library) El concierto está en el auditorio. ( The concert is in the.
Los verbos “TENER” y “VENIR”. “TENER” and “VENIR” mean different things but their conjugations are almost the same. TENER = to have VENIR = to come Yo.
MondayTuesdayWednesdayThursday worksheetexercises in your notebook Bring to class a picture of yourself. complete the sentences on your purple notebook.
20-24 DE ENERO TAREAS DE INGLES DE 1º A 6º. 1º A HOMEWORK´S MISS MAYRA CORPUS MONDAYTUESDAYWEDNESDAYTHURSDAYFRIDAY Dibuja tu propia criatura usando el.
MONDAYTUESDAYWEDNESDAYTHURSDAYFRIDAY Draw the instructions Bring a picture of my face Do addition Worksheet (down on the farm) Study vocabulary.
Preescolar Español Tareas del 08 al 12 de dic. 2014
TAREAS INGLES Del 03 – 07 Noviembre.
TAREAS DE INGLES DE 1º A 6º Semana del 7-11 de octubre.
MONDAYTUESDAYWEDNESDAYTHURSDAYFRIDAY MONDAYTUESDAYWEDNESDAYTHURSDAYFRIDAY.
Capítulo 4 Vocabulario 2 En el colegio. Palabras.
Tareas de preescolar Español e Ingles
TAREAS DE INGLES DE 1º A 6º DE MAYO.
Calentamiento Label the esqueleto (skeleton) with the body parts vocabulario Make sure to number your warm-up #
MONDAYTUESDAYWEDNESDAYTHURSDAYFRIDAY Bring glass bottle, cotton and beans Coloring plant Worksheet (plant parts) Worksheet (Count by 2) Study vocabulary.
SEMANA DEL DE NOVIEMBRE
SEMANA DEL DE NOVIEMBRE TAREAS DE INGLES DE 1º A 6º.
 For the three verb note slides, combine two vocabulary words with the specified structure to create a complete Spanish sentence. 1 for each step  Each.
Español 1 3 y 4 de diciembre de 2013.
14-19 DE ABRIL. MONDAYTUESDAYWEDNESDAYTHURSDAYFRIDAY Worksheet. Do a draw about your favorite farm animal. So the guide unit 6. Study the guide unit 6.
Semana del 4-8 DE NOVIEMBRE
Preescolar Español Tareas del 22 al 26 de junio 2015.
MONDAYTUESDAYWEDNESDAYTHURSDAYFRIDAY explain your home with drawings Do a home (worksheet ) Make 5 sentences with i like Make a house with tangram Invent.
Descubre Lesson 2 Vocabulary pg 56
Los Días de la Semana Days of the Week. Los Días lunes – Monday martes – Tuesday miércoles – Wednesday jueves – Thursday viernes – Friday sábado – Saturday.
25 DE FEBRERO-1 DE MARZO. 1º HOMEWORK´S MISS MAYRA CORPUS MONDAYTUESDAYWEDNESDAYTHURSDAYFRIDAY Worksheet verbs. Worksheet rooms. Draw a picture about.
La campana (Escriban todo!!!!) 1.What do the verbs saber and conocer mean? 2.When do you use the verb conocer? 3.What do the verbs ser y estar mean? 4.When.
4-8 DE MARZO. MONDAYTUESDAYWEDNESDAYTHURSDAYFRIDAY Estudiar guia unit 5. Puzzle. Worksheet. Pronouns worksheet. study the ABC. Spelling on Monday.
Las expectaciones para la clase Puntos Importantes de las expectaciones y la clase ¿Hay preguntas? Firma tu nombre…..
+ Four Square Vocabulary. + What it is. Whole class, small group or individual activity that: Presents new vocabulary Reviews vocabulary Practices sentence.
Vocab: el día escolar Grammar: Subject Pronouns & Present Tense of –ar Verbs.
Español 3.  El rítmola bandael tono  La voz del cantantelos instrumentos  La melodíalas harmoníasla percusión  El rítmola bandael tono  La voz del.
La tarea From page 51 (TEXTBOOK) Write the “yo” form and the “tú” form of each verb. Write the English meaning next to each Spanish word.
ALC 25 You will need your vocabulary list from the last assignment.
Objetivo: to identify phrases that express someone must do something. Ahora: List 3 adverbs and where are they placed in a sentence.
De compras en la ciudad Hay - para – grita #2. Hazlo Ahora (Do it Now ) Pre-Assessment of Today’s Lesson Conocimiento previo que los estudiantes deben.
TRAER-to bring Yo traigo Tú traes Él Ella trae Ud. Nosotros Nosotras traemos Vosotros Vosotras traéis Ellos Ellas traen Uds.
MONDAYTUESDAYWEDNESDAYTHURSDAYFRIDAY Draw the instructions Bring a picture of my face Do addition Worksheet (down on the farm) Study vocabulary.
SEMANA DEL FEBRERO. MONDAYTUESDAYWEDNESDAYTHURSDAYFRIDAY Worksheet about color red Recortar 10 cosas cuadradas de una revista y pegarlas en el cuaderno.
TAREAS INGLES De 10– 14 Noviembre. Primero de primaria Teacher: Miguel Ángel Cedillos Primero de primaria Teacher: Miguel Ángel Cedillos MONDAYTUESDAY.
Tarea de Preescolar de Español e Ingles Del Marzo 2015.
Tarea de Preescolar de Español e Ingles Del Marzo Este mes trabajaremos con el valor de: Responsabilidad.
Hoy es miércoles. Es el 4 de noviembre del 2015 Hace buen tiempo. Hace frío. ¿Cómo expresamos lo que hacemos? AHORA— Esciba la forma “yo” para cada dibujo.
Objetivo: Ask and tell what time it is. Talk and write about my classes at school. Agenda: 1.HacerAhora: El Tiempo 2.? Importantes 3.Brilla 4.Apuntes 5.Mi.
Verbos Regulares AR. Repasito Parte 1: Write the Spanish infinitive verb 1.to watch tv = ___________ 2.to dance = _____________ 8. to listen to music.
La pregunta: ¿Cómo se dice… It’s noon It’s midnight. en Español? Hoy es viernes, es el once de octubre. La tarea: Examencito: los números y la hora miércoles,
Hoy es martes. La fecha es el 22 de octubre
La tarea From page 51 (TEXTBOOK) Write the “yo” form nd the “tú” form of each verb. Write the English meaning next to each Spanish word.
REPASEMOS LA TAREA From page 51 (TEXTBOOK) Write the “yo” form and the “tú” form of each verb. Write the English meaning next to each Spanish word.
Señora Lenord – Español 2 Miércoles, el 31 de enero Objetivo: TSW discuss terms and phrases to talk about movies and what they have done. Tareas: 1.Estudien.
Hoy es lunes. Es el 2 de noviembre del 2015 Hace buen tiempo. Hace frío. ¿Cómo expresamos lo que hacemos a menudo? AHORA— Write the subject for each verb.
E2 Calentamiento 19/1/16 Describe tus clases: (4) Ejemplo: Me gusta la clase de arte. La profesora es muy simpática. 1.____________________________ 2.____________________________.
The verb GUSTAR (to like)… The verb is used in the third person singular (gusta) or plural (gustan). With the indirect object pronouns _____________________________________.
Foreign Language Teaching Tips Rich Bradshaw. ¡Classroom Vocabulary Scavenger Hunt! Purpose Introduce new vocabulary words in TL Identify items using.
¡Entretenerme! Sra. Waters español II. Unit Goals.
La Fecha: Hoy es martes, 2 de septiembre Tema: Gustar Obj: SWBAT use the verbs gustar and the infinitive verb to talk about what they and others like.
Transcripción de la presentación:

MONDAYTUESDAYWEDNESDAYTHURSDAYFRIDAY Do 5 times the vocabulary. Worksheet.

MONDAYTUESDAYWEDNESDAYTHURSDAYFRIDAY Do 5 times the vocabulary. Worksheet. Bring a draw about seasons. Worksheet. Study the vocabulary.

MONDAYTUESDAYWEDNESDAYTHURSDAYFRIDAY Invest agate what are the different types as and are Make sentences with the fallowing contractions and vocabulary Make puppet and create small dialog to exhibit in classes Do 25 sentences with vocabulary Hacer 10 veces cada palabra del vocabulario que se vio en la semana

MONDAYTUESDAYWEDNESDAYTHURSDAYFRIDAY Investigate which are the different types of dance Make sentences with vocabulary Crear oraciones con woul usando las palabras del vocabulario ejem: Woulyouliketo dance? Crear un mapa con diferentes tipos de baile con recorte y con explicación para exponer Hacer oración con el vocabulario que se vio durante la semana 10 veces cada palabra

MONDAYTUESDAYWEDNESDAYTHURSDAYFRIDAY One digit multiplication. Dozens multiplication. Two digits multiplication. Multiplication. Division. Traer una investigación del genero de música preferido.

MONDAYTUESDAYWEDNESDAYTHURSDAYFRIDAY One digit multiplication. Dozens multiplication. Two digits multiplication. Multiplication. Division. Traer una investigación del genero de películas preferido.