Gizona bere munduan El hombre en su mundo 1.Maila. 3 eta 4 gaiak 1. curso. Temas 3 y 4.

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
Celebramos la Cena del Señor
Advertisements

Dios crea al hombre Soy hijo de Dios.
AZOKA TXIKIAN ESKURATUKO DUGUN DIRUA NORENTZAT? EL DINERO DEL MERCADILLO PARA QUIEN?
Jesusek dei egiten die ikasleei Jesús llama a los discípulos
Los niños/as somos misioneros
Zer da denboraren kutxa? ¿Que es el banco del tiempo?
Zer gertatuko litzateke? ¿Qué pasaría?. Gaur egun %75 etxeko lanak emakumeek egiten dituzte; hortaz greba bat egonez gero… Hoy en día las mujeres realizan.
Brillo +20%. Somos familia.
Por Melquisedec y por Lisbet
Día del Seminario Pedimos por nuestros seminaristas.
Hoy es martes, 11 de abril de 2017
GURASO ESKOLA ESCUELA DE MADRES Y PADRES. ESCUELA DE MADRES Y PADRES “EDUCAR ES UN ARTE” ¿QUÉ ES UNA ESCUELA DE MADRES Y PADRES? El programa de Escuelas.
Proyecto de Religión Educación Primaria.
HIJOS DE DIOS EFESIOS 5:1-20
LURBIRA, GURE ETXE HANDI ETA POLITA LA TIERRA, NUESTRA GRAN Y BONITA CASA KATEKESIKO LEHENENGO MAILA PRIMER CURSO DE LA CATEQUESIS.
HECHOS PARA SER SAL Y LUZ Sé que la vida no es solamente para mí. Ni mi cuerpo, ni mi amor, ni mi inteligencia, ni mi humor, ni mis dones, ni mi tiempo,
Internet libre Internet zabala eta mundu guztian hedatua egoteak kontrola ezina ematen zuen, ezin zen zehazki kontrolatu nork nabigatzen zuen sarean.
Centro Educativo Creciendo en Gracia Papito José Luis nos recuerda en 1Corintios 13:8-13, que el amor nunca deja de ser y que vendría un tiempo donde se.
Musikdes: Adeste fideles. coro de niños cantores de Viena Aurkezpena:B.Areskurrinaga HC Euskaraz. D. Amundarain Abenduaren 25a Jaunaren Jaiotza (Eguberri.
Tema 6: Dios Padre es el Creador
ARGIA, ZURIA AL DA? Es blanca la luz?. Hiruhileko honetan, aritu garen esperientziak sei saiotan banatu dira: 1. saioa: argia kolore askotakoa dela ikusi.
Pasiotarrak SALMOAREKIN OTOITZEAN SALMOAREKIN OTOITZEAN.
Pasiotarrak SALMOAGAZ OTOITZEAN SALMOAGAZ OTOITZEAN.
2. gaia: Jesusen Eliza gara 2. Tema: Somos la Iglesia de Jesús
CREDO DE LAS MUJERES. Sinisten dut Jainkoa. Gizona eta emakumea egin zituen bere antz eta irudiko eta biei eman zien lurra zaintzeko ardura.
Tema 7: Colaboramos con Dios
FIESTA DE TODOS LOS SANTOS.
FIESTA DE TODOS LOS SANTOS.
ZURE ASIAN ZER / LEHIAKETAK TIEMPO PARA TI / CONCURSOS CONCURSO "YO TAMBIÉN TENGO DERECHOS" 1. Concurso Nacional On line de corto sobre los derechos del.
Urteko 28. igandea (B) Markos 10,17-30 Jose Antonio Pagola Musika: Bach-aria; Aurkezp: B. Areskurrinaga HC Euskaraz: D. Amundarain.
ACCIÓN EDUCATIVA: Proceso global en el que vivencia y reflexión, conocimiento y acción, van unidos. HEZIKETA EKINTZA: prozesu orokorra, non bizipena eta.
¿Quieres conocer un Deporte que no se parece a nada de lo que habías practicado hasta ahora? El GOALBALL es una disciplina increíble en la que no sólo.
TEMA: LA IMPORTANCIA DE LA IGLESIA. TEXTO: MATEO.13:44-46.
De nuevo reunidos en el nombre del Señor Jesús. 17 de enero de
Juntos cantando la alegría de vernos unidos en la fe y el amor, juntos sintiendo en nuestras vidas la alegre presencia del Señor.
Urteko 32. Igandea (B) Markos 12,38-44 Jose Antonio Pagola Musika:Over 20 Raibow;aurkezp:B.Areskurrinaga HC ;euskaraz:D.Amundarain.
Un niño se asoma al mundo
Gurasoen motibazioa lantzeko arrazoirik ba al dugu?
MUGAK ETA ARAUAK. 1.MUGAK/LIMITEAK Haurrak askotan ezinegon baten aurkitzen dira; dena nahi dute, ezin dute geldirik egon... kontrol eza dute. Haurrari.
Fiesta de la Eucaristía Fiesta de nuestra parroquia.
Gipuzkoako Haur eta Gazteen Sustapenerako Sistema (2015) Ongi etorri Os damos la bienvenida Sistema para la Promoción de la Infancia y Juventud de Gipuzkoa.
ESTEREOTIPOA Jaio garen mundu honetan, pertsonak sailkatu eta hierarkizatu egiten dira bere sexuaren arabera, bere etnia, klase soziala, erlijioa, pentsaera,
OINEZ ESKOLARA!!!!. ZER DA ESKOLA BIDEA? Herriko umeek etxetik eskolarako bidea modu jasangarri batean egitean datza, hau da, motorizatutako ibilgailurik.
17 de agosto de Tiempo ordinario (A) Mateo 15, de agosto de Tiempo ordinario (A) Mateo 15, ko abuztuaren 17a Urteko.
Nork nahi du gozoki bat? ¿Quién quiere un dulce? Zuk ez duzu dirurik behar Zer nahi du Joakinak? ¿Qué quiere Joakina? Nik frantseseko liburuak behar ditut.
Jarraitu nirekin Sigue conmigo
Egiaren Testiguaren aurrean
Test honetan, lau galdera erantzungo dituzu.
Datuak antolatzen.
EHULKU (galderak nola egin)
ERREALITATEARI DAGOKION PROBLEMA:
CPR-Ejea de los Caballeros, noviembre de 2009
NATURALEZA.
Zure diruaren garrantzia Unitate Didaktikoa 4.mailako DBH
ELEMENTU GUZTIEN INDARRA OPA DIZUT
MUNDUKO ARRAZAK OIKIAKO ESKOLA.
Osasuntsu hasi Kaixo, gu María, Silvia, Jon eta Gorka gara, eta osasuntsu egoteko zer gosaldu behar dugun, zer hamaiketako hartu behar dugun, zer.
La Salle 30 esmaltetan!.
Zuen inguruan dagoenari begira gelditzen zaretenean...
Datuak antolatzen.
Montserrateko Beneditar alabak.
PAZKOKO 5. IGANDEA B Zikloa
ZAZPI HITZAK Letra: ORAR aldizkaria;Musika:Vivaldi, Stabat Mater; Aurkezpena:josearin.
FRIEDRICH WILHEILM NIETZSCHE
Montserrateko Beneditar alabak.
Zuen inguruan dagoenari begira gelditzen zaretenean...
ENERGIA NUKLEARRA EGILEA: MARKEL URANGA.
Hirutasun Guztiz Santua C Zikloa
ERREINUA GUREGAN DAGO ERREINUA GUREGAN DAGO 31. IGANDEA 31. IGANDEA
Egileak: Julen, Borja eta
Transcripción de la presentación:

Gizona bere munduan El hombre en su mundo 1.Maila. 3 eta 4 gaiak 1. curso. Temas 3 y 4

Mezua Mensaje  Jainkoak bere maitasun osoa jarri du gizon-emakumeak sortzen. Arraza eta herri guztietako gizon eta emakumeok garrantzia bera daukagu, bere irudira egin gaituen Jainkoaren maitasun beretik sortutako izakiak garelako.  Dios ha puesto todo su amor en crear a los hombres y mujeres. Todos los hombres y mujeres, de todas las razas y pueblos tenemos la misma importancia, porque hemos sido creados por el mismo amor de Dios que nos ha creado a su imagen y semejanza.  Jainkoak, gure lanaz gauza asko egiteko gaitasuna eman digu gizon-emakumeoi. Bere laguntzaile egin nahi gaitu. Mundua aurrera doa giza egintzari esker.  Dios nos ha dado la habilidad de hacer muchas cosas con nuestro trabajo. Nos quiere hacer ser sus ayudantes. El mundo sigue adelante gracias a los actos de los humanos.

Helburuak Objetivos  Gizon-emakumeak, Jainkoak aparteko arreta eta maitasunez egindako ekintzatzat hartzea, eta edozein arraza, kultura edo herritako gizakiak berdintzat hartzea.  Reconocer a los hombres y mujeres como actos realizados con especial atencion y amor por Dios, y reconocer como iguales a cualquier ser humano de otros pueblos, razas o culturas.  Lurra zaintzeko ardura hartzea.  Tomar la responsabilidad de cuidar la naturaleza.  Gizon-emakumeok Jainkoaren laguntzaile bezala egiten dugun guztiaren aurrean harridura eta eskerrona adieraztea.  Que los hombres y mujeres, ante todo lo que hacemos como ayudantes de Dios, seamos capaces de expresar sorpresa y agradecimiento.

Zuen egiteko familian Vuestro quehacer en la familia  Mundua etxe handi bat da, eta bertan, desberdinak, baina oinarrian berdinak garen gizon-emakumeak bizi gara elkarrekin.  El mundo es una casa grande, y en él, vivimos juntos hombre y mujeres diferentes, pero en el fondo somos iguales.

Zuen egiteko familian Vuestro quehacer en la familia  Ispiluaren aurrean, ezin hobea dugun egiturari, hau da gure gorputzari, mirespena sortu. (gorputzadarrak eta pieza desberdinak begiratuz)  Delante de un espejo, crear admiración ante la inmejorable estructura que tenemos, nuestro cuerpo. (Contemplandao las diferentes piezas y extremidades)

 Haurrek Gaur egun, komunikabideei esker, beste herri, arraza eta kultura batzuetako gizon-emakume askoren bizimodua, ekintza eta ohiturak ezagutzen ditugu.  Hoy en día, y gracias a los medios de comunicación, conocemos las costumbres, actos y formas de vida de gente de otros pueblos, razas y culturas.  Irudi gehiegi sartzen da haurren begietatik, komentario egokirik gabe. Gurasoek, behar dena baloratzeko, egoerak ulertzeko eta sensibilitatea lantzeko bideak eskeini behar dizkiete haurrei.  Los ven muchas imágenes sin ningún comentario adecuado. Los padres, tienen que ofrecer a los los caminos para poder valorar, entender las situaciones y trabajar su sensibilidad. Zuen egiteko familian Vuestro quehacer en la familia

 Gizon-emakumeen fruitu den produktu ugari dago. Haurra konturatu dadila zenbat pertsonen lanari esker ditugun gauza guztiak.  Hay muchos productos que son fruto de los hombres y mujeres. Que se den cuenta gracias al trabajo de cuantas personas tenemos todo lo que vemos. Zuen egiteko familian Vuestro quehacer en la familia

 Haurren aiton amonen haurtzaroan ez zegoen gaur egun normaltzat jotzen diren gauza asko. Aipatu batzuk. Gizateriak, historian zehar, pertsona askoren ahalegin eta lanari esker, aurrerapen haundiak lortu dituela ikustea nahi da.  En la infancia de los de los no había muchas de las cosas que hoy en día damos por normales. Nombrad algunas. Lo que se pretende es, que vean, que la humanidad a lo largo de la historia, ha conseguido grandes adelantos gracias al esfurzo y el trabajo de mucha gente. Zuen egiteko familian Vuestro quehacer en la familia

 Giza lanaren fruituak ezin dira kontatu. Lanbide batzuk ez dute zuzenean ezer ekoizten. Haurrek lan desberdinen balioa estimatu behar du.  Los frutos obtenidos por el trabajo de los hombres y mujeres es incalculable. Algunos trabajos no producen nada. tienen que tener en estima el valor de los diferentes trabajos.  Gizakiak egindako produktu guztiak ez dira onak, edo ez dira gauza onetarako erabiltzen, aldiz, Jainkoak eginikoa ONA da.  Todos los productos realizados por el hombre no son buenos o no se utilizan para hacer el bien, en cambio, lo realizado por Dios es BUENO.

Zuen egiteko familian Vuestro quehacer en la familia  Haurrak aintzat hartu behar du etxean egiten duzuen lana. Beraiek ere lagundu dezatela.  tienen que ser conscientes de los trabajos que realizais en casa. Que tambien ayuden.

Zuen egiteko familian Vuestro quehacer en la familia  Haurrek badakite zertan egiten duzuen lan? Kontatu nolakoa den zuen lana, zer egiten duzuen…Haurrek ere konta dezatela beraien lana.  Saben cual es vuestro trabajo? Contadles como es vuestro trabajo, que hacéis… Que el cuente también su trabajo.

 Haurrak miresten duen lanbide edo ekintza bat marraztu dezala.  Que dibuje un trabajo o acontecimiento que admire. Zuen egiteko familian Vuestro quehacer en la familia

Otoitza Oración  Etxeko lehiotik begiratu eta bertatik ikusiko dituzue zeruak eta gizonek egindako gauzak –mendiak, ibaiak, soroak, animaliak, etxeak, kotxeak…- mirespen otoitz bat egin guztiagatik eskerrak emanez.  Si miráis por una ventana de casa, veréis las cosas que han sido realizadas por el cielo y la humanidad –montes, rios, prados, animales, casas, coches…- haced una oración de admiración dando gracias por todo ello.