This project has been funded with support from the European Commission. This publication reflects the views only of the author, and the Commission cannot.

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
Una sociedad de educación permanente
Advertisements

Gestión financiera Nivel avanzado
DE LUCHA CONTRA EL RACISMO Y LA XENOFOBIA EN MADRID
Learning to Learn Training
¡Diferentes estilos de aprendizaje!
Learning to learn network for low skilled senior learners ME GUSTA APRENDER, PERO... CUÁL ES MI ESTILO? Learning to Learn Training Aprender en cualquier.
UNA SOCIEDAD DE EDUCACIÓN PERMANENTE
Learning to learn network for low skilled senior learners Una sociedad de educación permanente Learning to Learn Training ¿Qué ganamos? Developed with.
Learning to learn network for low skilled senior learners ¿ESTUDIANTE? SÍ, LO SOY! Learning to Learn Training Developed with the support of the EU Leonardo.
CONOCER MI APTITUD Y ACTITUD PARA EL APRENDIZAJE
Learning to learn network for low skilled senior learners UNA SOCIEDAD DE APRENDIZAJE PERMANENTE Learning to Learn Training Aprendizaje sin fronteras Developed.
Learning to learn network for low skilled senior learners UNA SOCIEDAD DE APRENDIZAJE PERMANENTE Learning to Learn Training El aprendizaje permanente como.
Learning to learn network for low skilled senior learners Una sociedad de educación permanente Learning to Learn Training Aprendizaje en el SXXI Developed.
Curso Reveal en Comunicación – Intermedio This project has been funded with support from the European Commission. This publication reflects the views only.
Curso Reveal en Comunicación - Básico This project has been funded with support from the European Commission. This publication reflects the views only.
Curso Reveal en Comunicación - Avanzado This project has been funded with support from the European Commission. This publication reflects the views only.
Gestión financiera Nivel intermedio
La Gestión Financiera Nivel Básico
DIDÁCTICA DE E/LE 2012/2013. Módulo psicopedagógico.
Diseño y especificación del puesto de trabajo
Tema 3. Desarrollo e integración de las destrezas lingüísticas: expresión escrita y comprensión escrita
Going Places Activităƫi suplimentare Scena 1 Spaniolă cu instrucțiuni română This project has been funded with support from the European Commission. This.
Going Places Activităƫi suplimentare Scena 2 Spaniol cu instrucțiuni română This project has been funded with support from the European Commission. This.
Going Places Zusätzliche Aktivitäten Szene 2 SPANISCH mit deutscher Anweisung This project has been funded with support from the European Commission. This.
Curso del Reveal Recursos Humanos y Gestión de Voluntariado. Nivel Avanzado This project has been funded with support from the European Commission. This.
MAPA DE CONTENIDOS IE : El Bosque Área : Inglés Docente: Olga Paz Ojeda Diseñado por Claudia P. Parra
Profundizando en las plantas Una lección AICLE
EMPORT Mejorando la empleabilidad de los ciudadanos europeos.
PRESENTE PERFECTO: repaso. What are we saying in English when we use the PRESENTE PERFECTO? Have or has done something.
Going Places Additional Activities Scene 1 Spanish With English Instructions This project has been funded with support from the European Commission. This.
Módulo B Aspectos legales This project has been funded with support from the European Commission under the Lifelong Learning Programme. This publication.
LENGUA ADICIONAL AL ESPAÑOL NIVEL: INGLES BASICO Prof. Ming Hui
Destrezas Empleo NCCER This product was funded by a grant awarded under the President's Community-Based Job Training Grants as implemented by the U.S.
Time Expression with Hacer Grammar Essential #106.
This project has been funded with support from the European Commission. This publication reflects the views only of the author, and the Commission cannot.
Pintura paisajística Lección AICLE
Pequeñas soluciones para nuestro GRAN problema de energía.
Lengua y cultura.
Gestionando cumplimiento y riesgo operacional en un nuevo ambiente CLAIN 2015, Perú
DE LENGUA actividades.
ENTRAR. ComunidadContenidos Competencias Aprendizaje Comunicaión TEMA PLANACTIVIDADESLENGUAJE.
Las Preguntas (the questions) Tengo una pregunta… Sí, Juan habla mucho con el profesor en clase. No, Juan no habla mucho en clase. s vo s vo Forming.
ENENTRAR. ComunidadContenidos Competencias Conocimiento Comunicación TEMA PLANACTIVIDADESLENGUAJE.
Copyright © 2008 Vista Higher Learning. All rights reserved As you learned in Lecciones 1 and 2, the verb estar is used to talk about how you feel.
Use to say but, as in however Me gusta el golf pero no me gusta el tenis.
Vicerrectoría de Relaciones Internacionales INSTITUTO VIRTUAL DE LENGUAS Básico Intermedio A2.
COMPETENCIAS BÁSICAS CLAVES DEL ÉXITO EN E.S.O..
The sole responsibility for the content of this presentation lies with the Clean Fleets project. It does not necessarily reflect the opinion of the European.
The sole responsibility for the content of this presentation lies with the Clean Fleets project. It does not necessarily reflect the opinion of the European.
Me llamo ________ Clase 6NH (602) La fecha es el 22 de octubre del 2012 Propósito # 13: ¿Qué compras en la papelería? Actividad Inicial: TEXTO; Leer En.
CALENTAMIENTO Escribe el adjetivo correcto. 1.Yo soy un chico. 2.Tú eres una chica. 3.Nosotros somos unas estudiantes. 4.Vosotros sois unos chicos. 5.Ellos.
IDentifEYE TALLER. This project has been funded with support from the European Commission. This communication reflects the views only of the author, and.
Educación Lingüística de alumnos de EP con NEE Tema 1:Tema 1: La educación lingüística:La educación lingüística: adaptación e integración curricularesadaptación.
IDentifEYE TALLER. This project has been funded with support from the European Commission. This communication reflects the views only of the author, and.
Marisa's summer I didn't finish the course too well,I was going to the academy but I only retook one of these. I have been in my town almost all the summer,
Didáctica de la Lengua y la Literatura en Educación Infantil I Tema 2:Tema 2: La programación de la educación lingüística y literaria en EI 2. La escuela.
UNIVERSIDAD AUTÓNOMA DEL ESTADO DE HIDALGO ESCUELA SUPERIOR DE ZIMAPÁN Licenciatura en Derecho Conversaciones introductorias. Lengua extranjera. L.E.L.I.
© Copyright Showeet.com E XAMPLE 1 A BSTRACT 3D P APER I NFOGRAPHICS Your own text goes here.
The European Commission support for the production of this publication does not constitute an endorsement of the contents which reflects the views only.
This project has been funded with support from the European Commission. This publication reflects the views only of the author, and the Commission cannot.
Desarrollo Digital Unidad #1 : Comprensión de los fundamentos de la tecnología digital Unidad temática #2 : Métodos ágiles para el desarrollo del software.
Buen y Mal diseño en las REDES SOCIALES
UNIVERSIDAD AUTÓNOMA DEL ESTADO DE HIDALGO ESCUELA SUPERIOR DE ZIMAPÁN
HAGAN AHORA:CONTESTEN LAS PREGUNTAS
Curso Erasmus + “DIGA Learning Programme: ICT for Academy”
Fondo Formación Euskadi S.L.L
  Disclaimer: This publication reflects only the author’s views and the European Commission and UK NA are not responsible for any use that may be made.
A PowerPoint Template Your Presentation Name. This text is a placeholder Main Content Page Layout 2 Copyright 2009.
Identificación de las aptitudes profesionales entre la población migrante. Herramientas audiovisuales With the support of the Erasmus+ programme of the.
Las Preguntas (the questions) Tengo una pregunta… Sí, Juan habla mucho con el profesor en clase. No, Juan no habla mucho en clase. s vo s vo Forming.
Transcripción de la presentación:

This project has been funded with support from the European Commission. This publication reflects the views only of the author, and the Commission cannot be held responsible for any use which may be made of the information contained therein. Entrar

ComunidadContenido Competencia Conocimiento Comunicación TEMA PLANACTIVIACTIVIDADESLENGUAJE

El Sistema Solar Volver

Introducción a los planetas que conforman el sistema solar Caracterísitcas de los planetas que forman el Sistema Solar La Tierra como parte del Sistema Solar Día y Noche ( Rotación ) Volver

Los alumnos aprenderán la forma comparativa y superlativa de algunos adjetivos y los números ordinales Utilizarán el presente simple para comunicarse Volver

Comprender la relación entre los planetas, sus diferentes características. Explicar las diferentes características de los planetas. Volver

Desarrollo de las destrezas de comprensión oral y escrita, así como la expresión oral y escrita. Trabajo cooperativo para resolución de problemas Explicar de forma oral la relación entre planetas Volver

Conocimiento del papel que ocupa el sol en nuestra vida diaria Comprensión de los conceptos día y noche Concienciación sobre la protección necesaria frente a largas exposiciones al sol Volver

ACTIVIDAD 1ACTIVIDAD 1 ACTIVIDAD 5 ACTIVIDAD 2ACTIVIDAD 2 ACTIVIDAD 6 ACTIVIDAD 3ACTIVIDAD 3 ACTIVIDAD 7ACTIVIDAD ACTIVIDAD 4ACTIVIDAD 4 ACTIVIDAD 8ACTIVIDAD 8 Volver