ARGIA, ZURIA AL DA? Es blanca la luz?. Hiruhileko honetan, aritu garen esperientziak sei saiotan banatu dira: 1. saioa: argia kolore askotakoa dela ikusi.

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
JOLAS KOOPERATIBOA, zer da? ¿Qué es EL JUEGO COOPERATIVO?
Advertisements

GIPUZKOA ESZENATEGI HAUSNARKETARAKO 4 ESCENARIOS PARA LA REFLEXIÓN
Por Mª Teresa Benítez Aguado
El color Características generales.
EUSKARAZ ESPAÑOL. HASTEKO ESKERRIK ASKO ERABAKITZEKO EDO AUTODETERMINATZEKO ESKUBIDEAREN ALDEKO ATXIKIPENA SINATU DUZU.
Física La Luz Naturaleza de la luz.
¿Existe el mal? Un profesor universitario retó a sus alumnos con esta pregunta."¿Dios creó todo lo que existe?" Un estudiante contestó valiente: ”Sí, lo.
Un profesor universitario retó a sus alumnos con esta pregunta: “¿Dios creó todo lo que existe?” Un profesor universitario retó a sus alumnos con esta.
CONSTRUIMOS UN BARCO.
DATU PROZESUA: SPSS programa erabiliz DATU PROZESUA: SPSS programa erabiliz Izaskun Ibabe Erostarbe Para introducir el logotipo de su organización en esta.
1 JUGANDO CON EL AGUA 4 AÑOS. 2 NOS PREPARAMOS COMO SE MERECE LA OCASIÓN Y NOS APROVISIONAMOS DE DIFERENTES RECIPIENTES PARA ATRAPAR LA LLUVIA.
EL EFECTO DE LA LUZ: ¿Cómo percibimos los colores?
CHILLIDA –LEKU Chillidak asko maite zuen bere lurraldea. Chillida-Leku bezalako toki zoragarria ezagutu zuenean, bere espazio kuttuna bihurtu zuen. Horregatik.
TALLER DE PAPIROFLEXIA C.P. HUERTAS MAYORES CURSO 2012/2013.
Musikdes: Adeste fideles. coro de niños cantores de Viena Aurkezpena:B.Areskurrinaga HC Euskaraz. D. Amundarain Abenduaren 25a Jaunaren Jaiotza (Eguberri.
Pasos para la instalación de WINDOWS 8
COLORES DEL SOL.
DESCOMPOSICION DE LA LUZ
ESPACIOS DEL AULA: ERAIKUNTZA TXOKOA REVISIÓN DE ESPACIOS.
Gizona bere munduan El hombre en su mundo 1.Maila. 3 eta 4 gaiak 1. curso. Temas 3 y 4.
Golden 5 MINTEGIA 4.SAIOA ( )
INTSEKTUAK Egileak: Laura Prada eta Sofia Molina.
La luz y sus características. INTEGRANTES : Freda Sandoval Nohemi Amarillas Lupita Granillo Alejandro Gomez Guaymas, Sonora, a 2 de Mayo de CIENCIAS.
Proyecto Giner Web 2.0 Memoria del encuentro para intercambio de experiencias Madrid 14 de mayo de 2012.
ZURE AISIAN ZER? / GAZTE AGENDA TIEMPO PARA TÍ / AGENDA JOVEN " GAZTEMANIAK! JOLIE HOLLAND + MURSEGO KONTZERTUAN SARRERAK DITUGU!!! NOIZ: EKAINAK14, IGANDEA.
P resbide erabiltzeko jardunbide egokien d ekalogoa D ecálogo de buenas prácticas en la utilización de P resbide
Fundamentos de Física Moderna Espectroscopía
ZURE ASIAN ZER / LEHIAKETAK TIEMPO PARA TI / CONCURSOS CONCURSO "YO TAMBIÉN TENGO DERECHOS" 1. Concurso Nacional On line de corto sobre los derechos del.
Koldo Mitxelena LHI, Euskara Eskolan Eskolan eta Familian Kafe Tertulia.
¿Quieres conocer un Deporte que no se parece a nada de lo que habías practicado hasta ahora? El GOALBALL es una disciplina increíble en la que no sólo.
Imprimir: Es posible que su impresora no imprima igual que las nuestras; para asegurarse del resultado, realice antes unas impresiones de prueba. Si los.
PERIODO DE TRANSICIÓN. IMPORTANCIA El cambio de etapa es un período de transición para el alumnado y sus familias que implica, en ocasiones, un traslado.
  El color (en griego: χρώμ - α /- ματος [chroma, chrómatos]) es una percepción visual que se genera en el cerebro de los humanos y otros animales al.
Proyecto emprendedor Programa de Cultura Emprendedora Curso 2015/2016.
1 Prematrikula datuak Datos de prematrícula IKASTURTE HASIERA INICIO DEL CURSO ESCOLAR
MUGAK ETA ARAUAK. 1.MUGAK/LIMITEAK Haurrak askotan ezinegon baten aurkitzen dira; dena nahi dute, ezin dute geldirik egon... kontrol eza dute. Haurrari.
La luz consiste en una forma de energía que proviene de fuentes luminosas que a su vez iluminan objetos y que entonces así podemos percibirlos mediante.
ESTEREOTIPOA Jaio garen mundu honetan, pertsonak sailkatu eta hierarkizatu egiten dira bere sexuaren arabera, bere etnia, klase soziala, erlijioa, pentsaera,
Moda y Tecnología avanzan de la mano en Bilbao Moda eta Teknologia eskutik helduta aurrera doaz Bilbon.
17 de agosto de Tiempo ordinario (A) Mateo 15, de agosto de Tiempo ordinario (A) Mateo 15, ko abuztuaren 17a Urteko.
Nork nahi du gozoki bat? ¿Quién quiere un dulce? Zuk ez duzu dirurik behar Zer nahi du Joakinak? ¿Qué quiere Joakina? Nik frantseseko liburuak behar ditut.
Jarraitu nirekin Sigue conmigo
Egiaren Testiguaren aurrean
Baina objektuek zergatik dituzte hain kolore ezberdinak?
Datuak antolatzen.
GABONETAKO JAIA.
Jainkoarekin bazkaldu ...
EGUZKI ENERGIA FOTOVOLTAIKA
Bideoak, jolasak eta irakurgaiak dituzue. Material osagarriak dira.
ELEMENTU GUZTIEN INDARRA OPA DIZUT
Immanuel Kant: Metafisikari dagokion problema
EUKARISTIA Montserrateko san Benet-eko Mojak.
Datuak antolatzen.
Hona lehengo asteko adibidea:
Integrazio-metodoak koadraturen bidez:
Con cien colores por banda
Leyes de newton.
FRIEDRICH WILHEILM NIETZSCHE
LAUKITXO LAUKITXO Jérôme Ruillier Jérôme Ruillier Editorial Juventud
Hezkuntza Premia Berezia - H.P.B.
OINARRIZKO AKOTAZIO ARAUAK.
Komunikazioaren elementuak
Euskal Autonomia Erkidegoko Administrazioan eraldaketa digitala
ZINGIRAREN GAINEAN HEGAN EGIN
16. IGANDEA B Zikloa URTEKO
INGURU NATURALA IZENA : DATA : EKAITZA ITSASOAN.
SEME, NIREA DEN GUZTIA ZEUREA DA
Intuizioa eta dedukzioa. Analisia eta sintesia
FILOSOFIAren HISTORIA
INTEGRAL MUGAGABEAK.
Transcripción de la presentación:

ARGIA, ZURIA AL DA? Es blanca la luz?

Hiruhileko honetan, aritu garen esperientziak sei saiotan banatu dira: 1. saioa: argia kolore askotakoa dela ikusi dugu.. 1. saioa: argia kolore askotakoa dela ikusi dugu.. 2. saioa: Espektroan agertzen diren koloreak aztertu ditugu 2. saioa: Espektroan agertzen diren koloreak aztertu ditugu 3. saioa: Saiatu gara argiaren izpia paper batean margotzen. 3. saioa: Saiatu gara argiaren izpia paper batean margotzen. 4. saioan: Gelan bertan egindako argazki batean espektroa berriro aztertu dugu. 4. saioan: Gelan bertan egindako argazki batean espektroa berriro aztertu dugu. 5. saioan: azkenik ezagutu dugu Newtonen diskoa delakoa. 5. saioan: azkenik ezagutu dugu Newtonen diskoa delakoa. 6. saioan: bakoitzak berea egin du. 6. saioan: bakoitzak berea egin du. En este trimestre las experiencias que hemos desarrollado entorno a la luz, se han organizado en 6 sesiones: 1ª sesión: hemos visto que la luz no es blanca sino de muchos colores 1ª sesión: hemos visto que la luz no es blanca sino de muchos colores 2ª sesión: hemos observado los diferentes colores que lo forman. 2ª sesión: hemos observado los diferentes colores que lo forman. 3ª sesión: hemos intentado pintar el rayo de luz después de atravesar el prisma. 3ª sesión: hemos intentado pintar el rayo de luz después de atravesar el prisma. 4ª sesión: hemos vuelto a observar el espectro en una fotografía hecha durante una de las sesiones. 4ª sesión: hemos vuelto a observar el espectro en una fotografía hecha durante una de las sesiones. 5ª Al final hemos conocido el llamado disco de Newton 5ª Al final hemos conocido el llamado disco de Newton 6ª Hemos intentado que cada alumno realice el suyo. 6ª Hemos intentado que cada alumno realice el suyo.

1. SAIOA Hasteko, argiarekin aritzeko, konturatu ginen iluntasuna behar genuela. ILUNTASUNA. Pertsiana guztiak jaitsi genituen Para empezar nos dimos cuenta que para trabajar con la luz necesitábamos oscuridad.

Tramankulu guztiaktxoko batera eraman genituen : Tramankulu guztiak txoko batera eraman genituen : Proiektorea Diapositiba berezia Prisma Dena prest dago! Llevamos todos los utensilios a un rincón.

ZER IKUSTEN DUGU? ¿Qué vemos?

ORDUAN ARGIA ZURIA AL DA? Entonces, ¿es blanca la luz?

Beti bezala aritzen bukatu genuen saioa Como siempre terminamos experimentando.

2. SAIOA KOLOREAK BEREIZTEN Saio honetan, ikastaroan ikasi genuen bezala koloreak bereizten saiatu ginen. En esta sesión, intentamos separar los colores tal y como vimos en el curso.

Urdina eta berdea!

3. SAIOA ARGIAREN IZPIA MARGOTZEN Izpian agertzen ziren bezala koloreak margotzen saiatu ginen. Intentamos pintar el rayo de luz.

4. SAIOA ESPEKTROA AZTERTZEN Gelan ateratako argazki batean, espektroa aztertu genuen. Estudiamos el espectro en Una foto h echa en otra sesión.

5.SAIOA Newtonen diskoa. Zer kolore ditugu? 5.SAIOA Newtonen diskoa. Zer kolore ditugu? Eta azkar mugituz gero? BI disko ezberdinak egin genituen. Hala eta guztiz ere… Utilizamos dos discos de diferentes colores, pero aún así… ¿Qué colores tenemos? ¿Y si lo movemos rápido?

...Ez genuen lortu zuri-zuria ikustea! …No conseguimos verlo blanco del todo.

Gogor aritu ginen! ¡Trabajamos duro!

Azkenik, gure helburua bete zen. Nolakoa da argia? Ikusi eta ikasi! Al final nuestro objetivo ¡se ha cumplido! ¿Cómo es la luz? ¡Escucha!

EZKABA IKASTETXE PUBLIKOA PATRICIA AGUILERA SONIA JURÍO CONCHITA REDÍN ARANTZA SERRANO