Sept, 15th, 19th. First grade LunesMartesMiércolesJueves worksheet.

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
Week 2 sp 2 school sub/ob, adj, ser, tener,
Advertisements

SEMANA DEL DE NOVIEMBRE
Hacer Ahora (Escribe la fecha)
Las metas de hoy: Las metas de hoy: Students will listen to, ask about, and communicate activities people like to do and don’t like to do. Students will.
Book Report/Reporte de un Libro Parents: Your children have checked out a library book. They will be writing a book report for this book. Please make sure.
Question words question WORDS? Cómo Cuándo Cuánto Dónde Por qué Qué Cuál Quién A qué hora Adónde.
Starter: stars and wishes. Learning objectives: To use a writing frame to construct new language and memory strategies to remember it Outcome: Approximately.
Hoy es el catorce de agosto Es jueves Buenos días.
MONDAYTUESDAYWEDNESDAYTHURSDAYFRIDAY explain your home with drawings Do a home (worksheet ) Make 5 sentences with i like Make a house with tangram Invent.
TAREAS INGLES De 10– 14 Noviembre.
19 & 22 de septiembre.  Escribe en inglés:  Sara: Buenos días  José:Hola  Sara: ¿Cómo te llamas?  José: Soy José, ¿y tú?  Sara: Me llamo Sara. 
Oct, First grade LunesMartesMiércolesJueves In your englih book do two columns with the titles GOOD BEHAVIOR/BAD BEHAVIOR, in each column put cutouts.
Pensamientos Objetivos: Translate and use artist vocabulary Use the present tense of hacer, salir, deber, poner, ser, ir, estar, and tener in Spanish Write.
SEMANA DEL 8-12 DE SEPTIEMBRE
Misión 1: Investigamos a nuestro alrededor Queremos invitar a todo el mundo a participar en el huerto del cole y hemos hecho una foto desde el aire.
MondayTuesdayWednesdayThursday worksheetexercises in your notebook Bring to class a picture of yourself. complete the sentences on your purple notebook.
Bellwork Answer in Spanish-¿Quién es tú héroe? Usen 3 adjetivos para describir el héroe. When you finish, take out your notes and talk to.
20-24 DE ENERO TAREAS DE INGLES DE 1º A 6º. 1º A HOMEWORK´S MISS MAYRA CORPUS MONDAYTUESDAYWEDNESDAYTHURSDAYFRIDAY Dibuja tu propia criatura usando el.
TAREAS INGLES De Noviembre.
MONDAYTUESDAYWEDNESDAYTHURSDAYFRIDAY Draw the instructions Bring a picture of my face Do addition Worksheet (down on the farm) Study vocabulary.
Ingles LunesMartesMiércolesJuevesViernes Write the member of every member of your family and write it in your notebook. Example: My mom is fifty-six years.
Hoy es jueves el 6 de marzo de 2014
La campana (Write Everything!!!!) Write the english translations for these words on page hacer gimnasia 2.Estar en línea 3.Saber 4.Conocer.
TAREAS INGLES Del 03 – 07 Noviembre.
TAREAS DE INGLES DE 1º A 6º Semana del 7-11 de octubre.
MONDAYTUESDAYWEDNESDAYTHURSDAYFRIDAY MONDAYTUESDAYWEDNESDAYTHURSDAYFRIDAY.
Determine if the following are masculine or feminine. Remember the rules: MasculineFeminine o, ema, amaa, d, ción el, los, un, unosla, las, una, unas.
Español 1 Hoy es lunes el 10 de marzo de La Campana Escribe dónde, a tu familía, le gusta ir en español. Ejemplo: A mi primo le gusta ir a la biblioteca.
Digital Photography: Selfie Slides
Week 7 Spanish I Grade Week 7Do Now 1 Sunday, October 27th, 2014  Define in Spanish. You must write the English + the Spanish for full credit.
English Lesson 3.
Hazlo Ahora ● It is Maria’s first day of school, and she needs a shopping list. Help Maria by matching the objects with the classes she needs them for.
Semana del 4-8 DE NOVIEMBRE
Sight Words MondayTuesdayWednesdayThursday am be but they 20 Math Worksheet Remember to read your take home book! 21 In your HW Notebook, write about something.
Un evento especial Write a brief description of a special event you look forward to every year. It could be a family celebration, a school event, or something.
MONDAYTUESDAYWEDNESDAYTHURSDAYFRIDAY explain your home with drawings Do a home (worksheet ) Make 5 sentences with i like Make a house with tangram Invent.
Lección 9.1 y el vocabulario Diálogos Dirigidos con autoevaluación.
Thank you for taking my classes
Español 2 22 de noviembre y 2 de diciembre de 2013.
Sub plans October 24th. Preguntas esenciales: ¿Por qué los países centro americanos han tenido tanta inestabilidad? ¿Qué cosas tienen en común los países.
Book Report/Reporte de un Libro Parents: Your children have checked out a library book. They will be writing a book report for this book. Please make sure.
Quiz yourself on the following verb slides. How many can you remember?
Las palabras interrogativas
The following slides introduce the new verb IR.
El futuro What is the future tense? When would you use it?
Quasimodo: Look at the questions from your homework last night What kinds of follow-up questions could come from the questions asked? For example, ¿te.
 No hay que empezar la casa por el tejado. 1. Mañana se entrega las a a la campanas 2. = 140 puntos 3. Hay que terminar el trabajo de la computadora.
Do Now Escribe estas frases y complétalas con el verbo en el preterito. 1)Yo ___________ mi mochila (cargar) 2)La chica __________ un video (alquilar)
MONDAYTUESDAYWEDNESDAYTHURSDAYFRIDAY Draw the instructions Bring a picture of my face Do addition Worksheet (down on the farm) Study vocabulary.
TAREAS INGLES De 10– 14 Noviembre. Primero de primaria Teacher: Miguel Ángel Cedillos Primero de primaria Teacher: Miguel Ángel Cedillos MONDAYTUESDAY.
Science Fair 2015 Feria de la Ciencia. Monday, April 20 th Night showing: 5- 7pm.
ALC 143 Bienvenida Martes el 3 de mayo. objetivo Yo puedo escribir el vocabulario de la bienvenida.
Objetivo: Ask and tell what time it is. Talk and write about my classes at school. Agenda: 1.HacerAhora: El Tiempo 2.? Importantes 3.Brilla 4.Apuntes 5.Mi.
4 de enero de  Escribe 2 párrafos describiendo que ustedes hicieron durante la vacación del invierno. (el mínimo de 5 frases por cada párrafo.
Antes de empezar – ¿Cómo se llaman estos quehaceres? (Necesito la tarea.)
Repaso #1 Review #1 Let’s do some review and practice Pedro: (Hola/Hasta luego) Ana, ¿cómo estás? Ana: Muy bien. ¿Y (tú/támbien)? Pedro: Estoy muy bien.
Essential question: How do I say what I like and what interests/bores me?
22 de enero. Warm-Up #67 Answer the questions in Spanish, in complete sentences 1. ¿Qué es tu deporte favorito? 2. ¿Por qué es tu deporte favorito? 3.
Week 21 Spanish I. Para Empezar 25 de enero How would you ask someone the following questions in Spanish? 1)What is your family like? 2)Who do you live.
Hazlo Ahora Answer the questions about the following paragraph: Me llamo Ixchel. Hace tres años, soy un jugador del equipo de voleibol. Yo soy un buen.
VÁMONOS Llena los espacios y traduce las fraces. Fill in the blanks and translate the phrases 1.Yo ___________ (estar) bailando. 2.Ella __________ (estar)
ESPAÑOL 1 8 de febrero de LA CAMPANA  ¿Cómo es tu mejor amigo?  Escribe 5-7 frases completas de tu amigo. La participación #1.
ESPAÑOL 1 Lesson 50 5 y 8 de febrero de LA CAMPANA  ¿Cómo es tu mejor amigo?  Escribe 5-7 frases completas de tu amigo. La participación #1.
*TIENES 5 MINUTOS* Objective: Vocab/Ideas: Vámonos:
EXPRESSING LIKES AND LOVES. To say something is pleasing to someone, use the verb gustar.
The imperfect tense. Look at the following 3 sentences. We ate at two every day The hotel was very big I used to live with my grandparents What do they.
Español 2 20 de septiembre de La campana Hoy es martes el 20 de septiembre de 2016 ¿Qué llevan los animales? Los gansos El perro El gato El lagarto.
First Grade Dual High Frequency Words
Kindergarten Spanish High Frequency Words
Transcripción de la presentación:

Sept, 15th, 19th

First grade LunesMartesMiércolesJueves worksheet

Second grade LunesMartesMiércolesJueves worksheet

3TH GRADE LunesMartesMiércolesJuevesViernes Los alumnos describirán su lugar favorito para vivir y darán razones porque les gusta. Los alumnos dibujaran un animal y lo escribirán, posteriormente escribirán y dibujaran los productos que se pueden obtener de él. Los alumnos escribirán su horario de actividades del día sábado. Calcular el precio de las diferentes combinaciones de productos. 1 kilo of butter ($1.25 kilo) + 1 kilo of pears ($3.25 kilo) + 1 kilo of carrots ($1.75/kilo) = Con las siguientes oraciones se agregaran adverbios de frecuencia. Take the bus to school (Example: I never take the bus to school) Ride my bike in the street. Get up a 5.30 in themorning.

4TH GRADE LunesMartesMiércolesJuevesViernes Se escribirán tres oraciones en pasado continuo acerca de los que hicieron en un viaje en barco. Responder a la siguientepregu nta: what were you doing at eight o clock last night? Los alumnos escribirán tres oraciones en las que estén un enunciado en pasado progresivo y uno en presente simple como el ejemplo: I waswalkingtos choolwhen a pop starapperared Se escribirán tres palabras con la terminación aw y tres palabras con terminación au, luego se hará un enunciado en pasado simple o progresivo con cada una de las seis palabras. Se investigaran la temperatura, lenguajes y comidas de Greenland (Groenlandia), Iceland (Islandia), y Norway (Noruega)

5TH GRADE MONDAYTUESDAYWEDNESDAYTHURSDAYFRIDAY Bring these numbers written in letters Investigate about the Natural Disaster that you are interested in the most. (1 full page in hand written, no printing) Write 15 sentences in definite form and 15 sentences in indefinite form. Example: I might go to the party. I am goint to the party.. SUBRAYADO, COLOR DE SUBRAYADO. FONDO 1 Investigate about volcanoes, How they work. SUBRAYADO, COLOR DE SUBRAYADO. FONDO 1 Estudiar Vocabulario

6TH GRADE MONDAYTUESDAYWEDNESDAYTHURSDAYFriday Draw the scene that you’re in with your dialogue written in it. Bring thirty sentences in reported speech Bring 10 by asking them and the same sentences by telling them. Bring 10 famous quotes with their translation. Example: All that glisters is not gold. 3. Not every thing that is shiny and superficially attractive is valuable. Make a report about a 16 th century writer this information is what it needs to have: 1. When was the writer was born? 2. When did he/she die? 3. Where did he or she live? 4. Who did he or she marry? 5. Why is the writer famous? What are some of his famous quotes?