Idazmena 3.eta 4. DBHn 3.DBH: 1. eta 2. ebaluazioa

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
Proyecto madurez TIC IKT heldutasuna
Advertisements

Proyecto madurez TIC IKT heldutasuna
OINARRIZKO GAITASUNAK
EBALUAZIO DIAGNOSTIKOA L.H. 4.MAILA D.B.H.2.MAILA IKASTURTEA.
T A L D E L A N A C U R R I C U L U M E A N. HELBURU OROKORRAK 4.– Aprender a vivir juntos: a) Cooperar en la planificación y realización de actividades.
GORPUTZ HEZKUNTZA.
1 a) APLIKAZIOA b) PROBEN EZAUGARRIAK c) PROBEN ZUZENKETA a) APLIKAZIOA b) PROBEN EZAUGARRIAK c) PROBEN ZUZENKETA a) EZAUGARRIAK ETA EGITURA b) KONPETENTZIA-MAILA.
IDAZMENAREN ULERMENA Marko legala. LOE LEY ORGANICA 2/2006, DE 3 DE MAYO, DE EDUCACIÓN Boletín Oficial nº 106 Jueves, 4 de mayo de 2006.
AURREMATRIKULAZIOA ERNIOBEA BHI Villabona HEZKUNTZ SISTEMAREN ORGANIGRAMA ORGANIGRAMA DEL SISTEMA EDUCATIVO LAN MUNDUA GOI MAILAKO ZIKLOA (LH) ERDI MAILAKO.
HBSP/PREE Bidelaguna ZUZENDARIEN MINTEGIA APIRILAREN 14AN.
Jarraitu nirekin Sigue conmigo
Gogamena edo Pentsamendua
ATOMOAREN EGITURA TXINGUDI BHI.
Batxilergoa Jakintza ikastolan
OINARRIZKO ZEHAR-KONPETENTZIAK: NOLA IRAKATSI ETA EBALUATU
EHAEko CURRICULUM OFIZIALA
PLASTIKA ETA IKUS-HEZKUNTZA
IKKI IKASKETA KOOPERATIBOA IKASTEKO KOOPERATU KOOPERATZEN IKASI
IK/KI HAUR HEZKUNTZA MINTEGIA ikasturtea
HIZKUNTZA KOMUNIKAZIO GAITASUNA
EAEko CURRICULUMA EUSKARA ETA LITERATURA GAZTELANIA ETA LITERATURA
? zergatik ez EUSKARAREN ERABILERA SOZIALA BULTZATZEKO TAILERRA 1.
Ikasketa eta Lanbide Orientazioa DBHn eta Batxilergoan
CPR-Ejea de los Caballeros, noviembre de 2009
NATURA - ZIENTZIAK (DBH)
ikasle batengan arazoak edo zailtasunak detektatzen ditugunean
AKROSPORT.
Kulturartekotasuna Mintegia, B06 Zaratamoko Berritzegunea,
Zure diruaren garrantzia Unitate Didaktikoa 4.mailako DBH
HEZKUNTZA ESPEZIFIKOA Gela alternatiba
HARRERA PLANA IKASLE ETORKINENTZAT

IKASKETA KOOPERATIBOA
NORBANAKO EGOKITZAPEN CURRICULARRAK
BITARTEKARITZA.
2. LAN EGITEKO MODU EZBERDINAK - DEFINIZIOAK - EZAUGARRIAK ZEHAZTU
Portfolioa: Hizkuntzen Trataera Bateraturako bidea
GAITASUNAK ETA METODOLOGIA
ELKARBIZITZA.
Ebazteko kasu bat.
PISA Euskadin: 2012ko aplikazioaren ezaugarriak
IZEN SINTAGMA 2019/01/17.
Beritzegune Nagusia / Arloak
GAITASUNAK ETA METODOLOGIA
IRALE.
DERRIGORREZKO BIGARREN HEZKUNTZA
Ebaluazio Diagnostikoaren froga egiteko eta zuzentzeko ARGIBIDEAK
PREBENTZIOA ETA NEURRI KURRIKULARRAK
Elkarrekin Bizitzen Ikasi
David Beckhamek € kobratuko du eguneko.
Hezkuntza Premia Berezia - H.P.B.
IKASLEEN EBALUAZIO PSIKOPEDAGOGIKOA AURRERA ERAMATEKO URRATSAK
balioetsi, balioztatu…
IK-KI (Ikasteko Kooperatu – Kooperatzen ikasi) proiektua
DELEGATUAREN IZENDAPENA
4. aurkezpena: Talde dinamikak (A eremua)
ELKARBIZITZARAKO, BAKERAKO
GURASO ESKOLA 2014/2015.
HIZKUNTZEN PORTFOLIO EUROPARRA SAIAKUNTZA ALDIA
GAITASUNAK ETA METODOLOGIA
DEKRETUAREN ATALAK Sarrera 1.Kap. Xedapen orokorrak
Denak barne hartzen dituen eskola. Eskola Inklusiboa
Egileak: Julen, Borja eta
PROGRAMAZIOA (3. MAILA) DERRIGORREZKO BIGARREN HEZKUNTZA T X I N G U D
EUSKAL AUTONOMIA ERKIDEGOKO CURRICULUMA
ikasturteko HEZIKETA PREMIA BEREZIKO AHOLKULARIAK
Curriculuma 1.5. MATERIA.
Ondoren ebaluazio irizpideak proposatzen dira eta hauekin gaitasunek duten erlazioa proposatzen da. Irakasgaian proposatzen diren gaitasunak lortzeko ondorengo.
URTEKO ELKARBIZITZA PLANA: faseak
Zer da epaiketako bitartekotza?
Transcripción de la presentación:

Idazmena 3.eta 4. DBHn 3.DBH: 1. eta 2. ebaluazioa 4.DBH:1. eta 2. ebaluazio erdia

Sarrera Ofizioa egin: ekin Sistema emergentea Senda balioa Anitza Irakurzaletasunaren bultzatzaile

Idazmena zenbakitan 3.DBHn, 20 ordu batazbesteko Ekinaren emaitza 3.DBHn, 20 ordu batazbesteko 150 berba*10 idazlan: 1500 berba 4. DBHn, 15 ordu batazbesteko 150 berba*7/8 idazlan: 750 berba Narrazio proiektua: 1800 berba

4000 berba batazbesteko eta ikasleko Idazmena zenbakitan Guztira: 4000 berba batazbesteko eta ikasleko

Antolamendua Astero ordu bete emon idazmenari Aste batean prestatu: Testuak irakurri Proposamenak egin Lana zehaztu Hurrengo astean idatzi Etxetik prestatuta ekarri eta gelan idatzi Astero zuzenduta eroan, orokorrean komentatu, eta batzuk irakurri

Antolamendua Aurkezpen arauak : Goian Izena eta data jarri Eskuz idatzi Orri zuria erabili Txirrimorraskarik ez egin Zuzen idatzi: plantila emon Marjinak utzi Parrafoak bereizi

Ebaluazio adierazleak Aurkezpena eta luzera baldintzak bete ditu Ortografia arauak bete ditu Hizkuntza zuzena erabili du Proposatutakoa garatu du Hizkuntza jasoa eta ederra erabili dU

Ebaluazioa Zuzenketa plantila: txantiloia Balio portzentuala ebaluazioan: %20

OINARRIZKO GAITASUNAK: Zientzia-, teknologia- eta osasun-kulturarako gaitasuna. 2. Ikasten ikasteko gaitasuna. 3. Matematikarako gaitasuna. 4. Hizkuntza-komunikaziorako gaitasuna. 5. Informazioa tratatzeko eta teknologia digitala erabiltzeko gaitasuna. 6. Gizarterako eta herritartasunerako gaitasuna. 7. Giza eta arte-kulturarako gaitasuna 8. Norberaren autonomiarako eta ekimenerako gaitasuna.

Hezkuntza gaitasun orokorrak 1.- Arduraz eta autonomiaz bizitzen ikastea, eta, zehazki, nork bere burua ezagutzen ikastea, norberaren buru-osasuna eta osasun fisikoa zaintzen ikastea eta ohitura osasuntsuak hartzea. Izadiaz eta natura-baliabideez arduraz gozatzen ikastea, gizadi osoaren eta egungo nahiz geroko belaunaldien ondarea diren aldetik. 2.- Ikasten eta pentsatzen ikastea, eta informazioa interpretatzea, sortzea eta ebaluatzea. Erabakiak hartzen eta arazoak konpontzen ikastea, ikasteko eta lan egiteko ohiturak eta ikasteko estrategiak eskuratzea, eta jakintza zientifikoko eta matematikoko metodoak aplikatzen ikastea, jakintza teorikoaren eta praktikoaren alorrek planteatzen dituzten arazoak identifikatzeko eta konpontzeko.

Hezkuntza gaitasun orokorrak 3.- Hizkuntza ofizialetan, eta, gutxienez, atzerriko hizkuntza batean hitz egiten ikastea, eta, berariaz, komunikabideak eta informazioko eta komunikazioko teknologiak irizpide kritikoz erabiltzen eta interpretatzen ikastea. Irizpide hori bera jarraitu behar dute ikasleek hizkuntza artistikoarekin, musika- adierazpenarekin eta gorputzaren, plastikaren eta ikusizko alorraren adierazpenekin. 4.- Elkarrekin bizitzen ikastea, eta, berariaz, harreman positiboak izaten eta, gatazka-egoeretan, elkarrizketara eta negoziaziora jotzen ikastea. Halaber, gogoz eta demokratikoki parte hartzen ikastea, lankidetzan jarduten eta taldean lan egiten ikastea, eta aniztasuna errespetatzen ikastea.

Hezkuntza gaitasun orokorrak 5.- Pertsona gisa garatzen ikastea, norbera izanda, eta emozio negatiboak kontrolatzea eta nork bere burua modu positiboan eta errealistan balioestea. Pertsona autonomoa izatea, norberak hartutako erabakien ardura hartzea, eta printzipio etikoei jarraitzea. 6.- Egiten eta ekiten ikastea, erabakiak eta ardurak hartzeko ekimena izatea, esfortzua eta zailtasunak gainditzeko ahalegina balioestea, eta ekintzailea izatea, bizitzaren alor guztietan.