TALLER DE EXPERIMENTOS: A CIENCIA SEN LÍMITES

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
UNIDAD DIDÁCTICA.
Advertisements

BLOQUE IV: Proyecto 10: Escribir un informe de
PRESENTACIÓN TRABAJO MONOGRÁFICO DE INVESTIGACIÓN 4º ESO CURSO IES MISTERI D’ELX PROFESOR: JOSE M. CASAS RUIZ.
CÓMO FOMENTAR LA INVESTIGACIÓN EN EL AULA MSc. Patricia Macancela Peñarrieta
AGUAS EN EL BARRANCO DE PATERNA DEPARTAMENTO DE FÍSICA Y QUÍMICA PROFESOR: José Francisco Miranda Funes NIVEL: 3º de ESO LUGAR: Paterna (Alpujarra Almeriense)
Mi Visión de Futuro como Especialista en TIC Expositor: Everson Gómez. Profesor: Carlos Primera. Universidad Centroccidental “Lisandro Alvarado” Decanato.
Ingeniería Ambiental / Tecnología en Saneamiento Ambiental Ambiente Virtual de Aprendizaje AVA (3 créditos académicos) BIOLOGÍA AMBIENTAL Código.
Evaluación de competencias en la Docencia Universitaria
Razones para ser emprendedor
Laboratorio de Oceanografía Biológica II
José Mª Yebra, Mª Antonia Soláns, Rebeca Díez
DEMARTAMENTO DE CIENCIAS SOCIALES IES SIERRA MÁGINA
Preparatoria La Salle del Pedregal
Tema 1 El método científico
Universidad Nacional de Canindeyú Facultad de Ciencias de la Salud
CARACTERÍSTICAS ECONÓMICAS , APORTES CIENTÍFICOS Y CULTURALES DE LOS MAYAS, AZTECAS E INCAS 101 AÑOS 9º GRADO-2017.
La Enseñanza y el Aprendizaje de la Matemática apoyados en las Tecnologías de la Información y la Comunicación Adelfa Hernández febrero 2015.
Didáctica de la Lengua y la Literatura en Educación Infantil I
EQUIPO No. 2.
O NOSO PROGRAMA.
LOMCE.
BACHARELATO CPI DE PANXÓN Curso
O legado de Roma IES MONTE DAS MOAS 1º ES0 MAIO 2011.
Plan de Desenvolvemento Sostible da USC
Mª José Méndez Lois Dpto. MIDE USC
EDUCACIÓN SECUNDARIA OBRIGATORIA
OBJETIVOS DE UNA INVESTIGACIÓN
Formación PAS Resultados 2011
REUNIÓN PADRES 5º A 26 de enero de 2018.
Obradoiro do portal educativo do Instituto Galego de Estatística (IGE)
Mª Esther Pérez Enríquez
LA INVESTIGACIÓN CIENTÍFICA.
O Proxecto de Dragal permite ao alumnado acceder, de xeito interdisciplinar, á historia e á cultura de Galicia a través do éxito das aventuras que agocha.
LA INVESTIGACIÓN CIENTÍFICA.
La Materia y sus transformaciones
Proxecto interdisciplinar
CLASIFICACIÓN DE LAS CIENCIAS
CURRÍCULO EDUCACIÓN INFANTIL
Grupo de traballo combas a-1
Grao en Enxeñaría da Enerxía ou dos Recursos Mineiros e Enerxéticos
Investigación Científica.
Emilio Arias Consultor. Director de proxectos de Edan Xestión, s.l.
Criterios o categorías Construcción y Desarrollo NIVELES Muy bien Bien Regular Insuficiente y menos Planeación Organizaron de.
FORMACIÓN PROFESIONAL
O legado de Roma IES MONTE DAS MOAS 1º ES0 ABRIL 2014.
OBJETIVO: Reconocer las etapas del Modelo de investigación científico
MODULO V ELABORACIÓN DE PRODUCTOS DIDÁCTICOS
El diario como instrumento para transformar la práctica.
Grao en Enxeñaría da Enerxía ou dos Recursos Mineiros e Enerxéticos
MOVEMENTOS MIGRATORIOS
O DEPORTE FEMININO NA PRENSA GALEGA
Podemos predecir a estatura á que vai chegar unha persoa?
Emilio Arias Consultor. Director de proxectos de Edan Xestión, s.l.
A SEGUNDA GUERRA MUNDIAL
Comisións de Avaliación
Emilio Arias Consultor. Director de proxectos de Edan Xestión, s.l.
XESTIÓN DO TEMPO Obradoiro
Equipo 8 Instituto Juventud del Estado de México A.C.
Proyectos dTítulo do traballo de innovación e/ou nvestigación
O portfolio como recurso na avaliación do alumnado
PROXECTO CICERÓN Colexio Labor
PROCESOS PSICOLÓXICOS BÁSICOS PARA EDUCADORES/AS SOCIAIS
A historia da ciencia nos séculos XVII e XVIII
Investigación y gestión del conocimiento en la formación docente.
Equipo 1: ¿Migrar o no migrar?
“Discurso do Gran Xefe Seattle ao Presidente dos EEUU”
UNHA VEZ REMATADO 4º DA ESO… UNHA VEZ REMATADO O BACHARELATO…..
Santiago de Compostela, 2012
Segue o esquema proposto
Estrategias de Enseñanza aprendizaje en la Educación Superior
Transcripción de la presentación:

TALLER DE EXPERIMENTOS: A CIENCIA SEN LÍMITES XXI CONGRESO DE ENCIGA O Carballiño, nov 08 Conchi Garcia. IES Terra de Trasancos

Conchi Garcia. IES Terra de Trasancos Obxectivos Creatividade Plantexar e resolver problemas Proxectos de interese Conchi Garcia. IES Terra de Trasancos

Conchi Garcia. IES Terra de Trasancos Obxectivos Traballo en grupo Contrastar Valorar Conchi Garcia. IES Terra de Trasancos

Conchi Garcia. IES Terra de Trasancos Obxectivos Novas tecnoloxías Fontes de información Análise da información Actitude crítica Conchi Garcia. IES Terra de Trasancos

Conchi Garcia. IES Terra de Trasancos Obxectivos Presentación de resultados Clara Eficaz Rigor científico Conclusións Conchi Garcia. IES Terra de Trasancos

Conchi Garcia. IES Terra de Trasancos Obxectivos Planificar Deseñar Selecionar Poñer en práctica Conchi Garcia. IES Terra de Trasancos

Conchi Garcia. IES Terra de Trasancos Metodoloxía Papel alumnos Participativa Dinámica Protagonistas Conchi Garcia. IES Terra de Trasancos

Conchi Garcia. IES Terra de Trasancos Metodoloxía Activa Motivadora Práctica: Laboratorio Invernadoiro Aberta Conchi Garcia. IES Terra de Trasancos

Conchi Garcia. IES Terra de Trasancos Metodoloxía Acción Conchi Garcia. IES Terra de Trasancos

Conchi Garcia. IES Terra de Trasancos Metodoloxía Papel profesor Condutor Enlace co mundo Conchi Garcia. IES Terra de Trasancos

Conchi Garcia. IES Terra de Trasancos Contidos Enerxía Recursos Datos Propiedades Usos Contaminación Aforro Futuro Conchi Garcia. IES Terra de Trasancos

Conchi Garcia. IES Terra de Trasancos Contidos Auga Conchi Garcia. IES Terra de Trasancos

Conchi Garcia. IES Terra de Trasancos Contidos Horticultura Invernadoiro Contorno Conchi Garcia. IES Terra de Trasancos

Conchi Garcia. IES Terra de Trasancos Contidos Tecnoloxía dos alimentos Que comemos? Que bebemos? Conchi Garcia. IES Terra de Trasancos

Conchi Garcia. IES Terra de Trasancos Avaliación IDEAS NOVAS: Idea aportada Interese da idea Orixinalidade e creatividade Viabilidade ACTITUDE NO TRABALLO EN GRUPO: Respecta ós compañeiros Colabora cos demais Respecta o material Cumpre normas de seguridade Respecta data de entrega Calidade do traballo. Conchi Garcia. IES Terra de Trasancos

Conchi Garcia. IES Terra de Trasancos Avaliación INVESTIGACIÓN NO TRABALLO: Busca información Extrae ideas (sintetiza) Contrasta información (nº de fontes) Mantén actitude crítica Toma de datos (rigor científico): anota datos en táboas ou esquemas realiza cálculos elabora gráficos PRESENTACIÓN DE RESULTADOS: Presenta de forma clara Expresión correcta Chega a conclusións Manexa novas tecnoloxías Mostra actitude crítica Conchi Garcia. IES Terra de Trasancos

Conchi Garcia. IES Terra de Trasancos Valoración Materia de ciencias? Ciencia sen límite Espectativas: experimentos Aceptación Conchi Garcia. IES Terra de Trasancos