Día número 41—español 1 Practice weather voc: AS students enter, they translate a Weather Term from English to Spanish. Practice Weather Vocab with WS.

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
Bellwork: Wednesday, 10/16/13 1.Take out your school nouns list. 2.Take out a pen/pencil. I will return your Body Nouns Test and give you your current.
Advertisements

Comparatives Page 53 Realidades 2 Comparatives You have learned más and menos in certain expressions.
SPN II Sept Test Friday: tener, hacer, poner, traer Conjugations, meaning, and Usage.
Día número 34—español 1 Students READ a Weather Voc Word on the way in then start ACT 3 ACT 3: Practice ANSWERING questions in Spanish while HW is STAMPED.
Español 1 31 de marzo de 2017.
Homework – Tarea Name/Nombre:________________________ 2ndo Day Día
My Spanish 2 classes are 2nd and 3rd periods
Homework – Tarea Name/Nombre:________________________ 2ndo Day Día
Español 2 2 de mayo de 2017.
Hoy es martes el 7 de enero de 2014.
Español 3 28 abril de 2017.
Español 2 22 de febrero de 2017 This is for periods 2 and 3.
Día número 39—español 1 WS PE p-9 El tiempo (verde)
Homework - Tarea Name/Nombre:___________________________ 1ro Day Día
Día número 44—español 1 CORRECT the second part of the CINCO WS
Día número 49—español 1 Practice Voc Activities and Pastimes with partner READ bulletin Do WS on GUSTAR while I go to a meeting in period 3 START on the.
Don Quijote El día 3.
Día número 36—español 1 Practice reading: AS students enter, they read a Weather Term from my list Practice ANSWERING questions in Spanish about weather.
Las Preguntas (the questions)
Ask students to move around the site and explore
Español 3 3 de marzo de 2017.
Español 3 8 de mayo de 2017.
Español 1 13 de febrero de 2017.
Homework - Tarea Name/Nombre:______________________________ Day Día
ESPAÑOL 1, el 15 de diciembre
Homework – Tarea Name/Nombre:________________________ 2ndo Day Día
Homework – Tarea Name/Nombre:________________________ 2ndo Day Día
Hoy es lunes 11 septiembre 2017
Día número 26 Español 1—Acelerado
Homework - Tarea Name/Nombre:______________________________ Day Día
Homework – Tarea Name/Nombre:________________________ 2ndo Day Día
Español 1 10 de febrero de 2017.
Día número 27 Español 1—Acelerado
Homework – Tarea Name/Nombre:________________________ 2ndo Day Día
Día número 35—español 1 Practice reading: AS students enter, they read a Weather Term from my list Practice ANSWERING questions in Spanish ACT 4 SING.
Día número 54 Español 1—Acelerado
Homework - Tarea Name/Nombre:______________________________ Day Día
Homework – Tarea Name/Nombre:________________________ 2ndo Day Día
Homework - Tarea Name/Nombre:______________________________ Day Día
Homework - Tarea Name/Nombre:______________________________ Day Día
Homework – Tarea Name/Nombre:________________________ 2ndo Day Día
Homework – Tarea Name/Nombre:________________________ 2ndo Day Día
Ir + a + inf. Sra. Montoya Capítulo 4B.
Día número 40—español 1 STAMP the HW WS PE p-9 El tiempo (verde)
Día número 101—español 1 El 3 de febrero Horario Regular
Las palabras afirmativas y negativas
Vámonos Translate the following sentences. Write them in English & Spanish. NO PHONES TODAY OR I WILL ADD DUOLINGO POINTS. Los hombres son inteligentes.
Homework - Tarea Name/Nombre:______________________________ Day Día
Homework - Tarea Name/Nombre:______________________________ Day Día
Día número 42—español 1 RETURN the first autoprueba #1-18 for students to include in their notebook. Students PRACTICE VOC for the EXAM while I stamp the.
Meta: 1) I can review for the test by practicing when to use ser and estar and writing sentences with the long form of possessive adjectives. 2) I can.
La Fecha: Hoy es jueves, 21 de agosto Tema: Classroom expressions Obj: SWBAT respond correctly to common classroom commands in Spanish Para Empezar:
The Present Tense of tener (to have)
Homework - Tarea Name/Nombre:______________________________ Day Día
Homework - Tarea Name/Nombre:______________________________ Day Día
Homework – Tarea Name/Nombre:________________________ 2ndo Day Día
Hola Siéntate Ven aquí ¿Qué tal? Adiós Por favor Fenomenal Muy bien
DUE NOW: Place homework on entrance table.
Día número 53 Español 1—Acelerado
Día número 42—español 1 Practice weather voc: AS students enter, they translate a Weather Term from English to Spanish. Add la luna & las estrellas.
Homework - Tarea Name/Nombre:___________________________ 1ro Day Día
Día número 43—español 1 Practice weather voc: AS students enter, they translate a Weather Term from English to Spanish. Be sure Weather Voc sheet has.
Día número 29—español 1 Make corrections on the Table of Contents
Día número 57—español 1 El 8 de noviembre Horario Regular
Quasimodo: Answer the following questions with complete sentences.
Homework – Tarea Name/Nombre:________________________ 2ndo Day Día
Homework - Tarea Name/Nombre:___________________________ 1ro Day Día
Homework - Tarea Name/Nombre:______________________________ Day Día
Español 2 Semana 5 Hoy es lunes, el nueve de septiembre de 2019
pasar tiempo con amigos No me gusta patinar También me gusta
Transcripción de la presentación:

Día número 41—español 1 Practice weather voc: AS students enter, they translate a Weather Term from English to Spanish. Practice Weather Vocab with WS. Students ask each other voc from Spanish to English and then English to Spanish READ bulletin PLAY EggSpert with PPT Weather Conditions STUDY for test on Wednesday START getting notebook organized

Practica el voc del tiempo con tu compañero. Una persona dice el voc en ESPAÑOL y la otra persona lo traduce al INGLÉS. Después (afterward), practica el voc del tiempo del INGLÉS al ESPAÑOL. LEE las oraciones del papel EN ESPAÑOL y traduce al INGLÉS.

LEER EL BOLETÍN

CONTINUE Weather Conditions with EggSpert PPT Weather Conditions--EggSpert LA TAREA: WS el pronóstico (azul) ESTUDIA para el EXAMEN el miércoles EMPIEZA (start) a organizar tu cuaderno (Ntbk).