Egileak: Julen, Borja eta

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
ZATIKIAK: SARRERA DBH 1. Esanahia eta adierazpena Zenbakitzailea: Zenbat zati hartu ditugun adierazten du. Izendatzailea: Osoa zenbat zatitan banatu dugun.
Advertisements

Jarraitu nirekin Sigue conmigo
Alejandra Alonso Olatz Artabe Amaia Azkorra
SASKIBALOIA.
ATOMOAREN EGITURA TXINGUDI BHI.
Datuak antolatzen.
2.000 milioi lagunek bi dolar ere ez ditu eguna pasatzeko.
BAKEA erein nahian.....
HIGIDURA.
KOMUNIKAZIOA.
Sistema eragileak Naiara Blanco.
CERN: PARTIKULEN FISIKA IKERTZEKO ZENTROA
ZER DA KOKLEAR INPLANTEA?
PUNTUAZIOA.
AZUKREA.
CPR-Ejea de los Caballeros, noviembre de 2009
hauteman detektatu atzeman [ikus antzeman / atzeman ( )]
Nondik dator Eguzkiaren Energia?
NATURALEZA.
NATURA.
Paula, Maider eta Maialen
EGUZKI ENERGIA FOTOVOLTAIKA
KLOROPLASTOA.
JESUSEK ESATEN ETA EGITEN DUENA
Zure diruaren garrantzia Unitate Didaktikoa 4.mailako DBH
SOS DEIAK 112 GETXOKO UDALA MERKANTZIA ARRISKUTSUAK
Perpaus Motak Maite Goñi
ELEMENTU GUZTIEN INDARRA OPA DIZUT
LISOSOMAK Ane Dublang.
Osasuntsu hasi Kaixo, gu María, Silvia, Jon eta Gorka gara, eta osasuntsu egoteko zer gosaldu behar dugun, zer hamaiketako hartu behar dugun, zer.
La Salle 30 esmaltetan!.
Datuak antolatzen.
BITARTEKARITZA.
IRAKASLEENTZAKO TAILERRA
Patinak.
IZEN SINTAGMA 2019/01/17.
Beritzegune Nagusia / Arloak
GURE ZUHAITZAK Nekane Etxenausia Irure Ingurunea-LHko 2. maila
Aitzitik EHULKUren aholkua aitzitik.
Egilea: Gorka Arrien Arruti Taldea: BATX 2-D
Ulibarri Programa Hizkuntza Normalkuntzako Proiektua
IRALE.
KLONAZIOA.
ARRISKUAN DAUDEN ANIMALIAK
Kromosomek organismo guztien informazio genetikoa dute
Gero, ijitoarengana biratu zen. Hura dardarka zegoen. [bi perpaus]
Mahaia neurtu eta pisatu behar dugu.
TOMAS AQUINOKOA: IZATEAREN GAINEKO TEORIA.
Euskara zerbitzuak errebisatutako testua da
LAUKITXO LAUKITXO Jérôme Ruillier Jérôme Ruillier Editorial Juventud
ZELULA AMAK.
Komunikazioaren elementuak
ENERGIA NUKLEARRA EGILEA: MARKEL URANGA.
2.000 milioi lagunek bi dolar ere ez ditu eguna pasatzeko.
Ahoko zitostatikoak: zer jakin beharko genuke
ZELULA ETA ZELULA MOTAK
ZELULA AMAK.
-(e)NEAN perpausen erabilera desegoki batzuk zuzentzen
Antzeman atzeman EHULKUren aholkua antzeman, atzeman.
ENTZUMEN-LAGUNTZAK Audifonoak Koklear inplantea. Marisol Hornas.
PROGRAMAZIOA (3. MAILA) DERRIGORREZKO BIGARREN HEZKUNTZA T X I N G U D
URAK KUTSATUTA DAUDE!!! Garbi ibili eta ez bota zikinik!
ETA ORAIN BERA ERE GALDURIK DABIL
Wikiak blogak Maite Goñi.
Energia eolikoa eta eguzki energia
Energia Nuklearra ITSASO MENDIKUTE.
Gorren taldeko kideak: Maritxu, Ainhoa eta Marisol
Familien kulturak gelan
Bolumena ala edukiera?.
Zer da epaiketako bitartekotza?
Transcripción de la presentación:

Egileak: Julen, Borja eta AHOZKOA EZ DEN KOMUNIKAZIOA GELAN Egileak: Julen, Borja eta Mikel

Zer da? Ahozkoa ez den komunikazioa keinu, gorputz jarrera, espresio, janzkera, eta abarren bidez transmititzen komunikazio mota da. Hainbat modutara jaso daitezke mezu mota hauek, Usaimena, Ukimena, Ikusmena eta Entzumenaren bidez. Ikasketa mailan irakasleek eta ikasleek nahi gabe izanda ere gauzak esaten dituzte: Irakasleen ikuspegitik , Ikaslearen ikuspuntutik

Entzumena Ahots tonoaren bidez, bolumenaren bidez eta erritmoaren bidez zuzenean esaten ari diren gauzak baino informazio gehiago jasotzen da gehienetan. http://www.youtube.com/watch?v=03FCZTqOS6o atzera

Ikusmena Jarreragatik eta mugitzeko moduarengatik gauza asko esaten dira nahi gabe ere. http://www.youtube.com/watch?v=A8vl8BJ85J8 atzera

Ukimena Eskua ematean, masaia, laztanak etab. ematean izaten da. atzera

Usaimena Usaimenak gauza asko esaten ditu pertsona bati buruz, gaur egungo munduan usain pertsonala oso gauza garrantzitsua bilakatu da. http://www.youtube.com/watch?v=I9tWZB7OUSU atzera

Irakasleen ikuspegitik Aspergurea Erretizentzia: Jarrera pasiboa irakaslearen azalpenei. Sinesgabetasuna: Irakaslearen azalpen batzuk dudan jartzea. Interesa: Klasean arretaz adi eta lanean aritzea. Segurtasuna Mehatsuak atzera

Ikaslearen ikuspuntutik Segurtasuna Ziurtasun eza: Irakasleak ondo ez dakienean “azaltzen” ari dena. Interes falta: Gaiari buruz jakingura ez duenean. Abisua (atentzioa deitu) Kokapena: Janzkera Ardura falta Ondorioak

Ondorioak Hitzezko eta hitzezkoa ez den lengoaiak elkar osatu egiten dute, baina biak bat ez badatoz, hitzezkoa ez den komunikazioarekin transmititzen dena sinesgarriagoa da. Hortaz, esan daiteke hitzezkoak ez diren zeinuek, hitzezkoek baino bost aldiz eragin handiagoa dutela. Hortaz, komunikazio konbentzigarria garatu nahi duen edozein langilek hitzekoa ez den lengoaia hezi egin behar du eta hitzezkoa ez dena interpretatzen jakin behar du baita ere.