¡Bienvenidos al aprendizaje!

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
PALABRAS INTERROGATIVAS - DE PREGUNTAS
Advertisements

USING THE INTERNET. 2 Concept 6.1 What Is the Internet? The Internet is millions of computers from all parts of the world connected so that they can communicate.
Alberto participa en las artes maciales. Devin participa en una banda. Aja es animadora/porrista. Ethan es animador/porristo. Zane crea una página Web.
Taller de creación de Wikis Agosto 2010 Imagine a world in which every single person on the planet is given free access to the sum of all human knowledge.
En español Singular (1) El Niño La Señora El Señor Plural (1+)
It is in giving that we receive, It is in pard’ning that we are pardoned And it is in dying that we are born to eternal life Mientras más das, recibiras.
Página 1 de (Poner aquí el total de diapositivas) BLOCK´S TITLE Teacher´s name UNIVERSITY TO WHICH BELONGS.
T.R.U.S.T. South LA | 4331 S. Main St Los Angeles, CA | | trustsouthla.org T.R.U.S.T. South LA and Abode Communities invite you to participate.
¡Buenos días! Good morning!. ¡Buenas tardes! Good afternoon/ evening!
Andrew está muy triste, pero vamos de camping para hacer a Andrew feliz. ¿Dónde recomiendas que vayamos de camping? Recomiendo que visitemos el bosque.
TIENEN 5 MINUTOS Page 8 Unit 2, Section A, Day 2 Hoy es el _27/28____ de _febrero____ del __2013________ Objective : ________I can talk about and describe.
¿A qué hora comen el desayuno? Generally, breakfast is at the same time we eat it here in the Estados Unidos.
TIENEN 5 MINUTOS Hoy es el _____ de _____ del __________ Objective : I can identify and say prepositions Vocab/Ideas : Sobre Detrás de Debajo de Entre.
La campana (Escriban todo!!!!) 1.What do the verbs saber and conocer mean? 2.When do you use the verb conocer? 3.What do the verbs ser y estar mean? 4.When.
Español 1 5 Y 8 DE SEPTIEMBRE DE La Campana - Hoy es lunes el 8 de septiembre de  1. Escribe que sabes sobre Puerto Rico.  Write what you.
Quasimodo: Corregir (correct) las frases (frases) Los lápiz El manos El mujer La mapas Las día.
1. Mario gusta animales. A Mario le gustan los animales. 2. Nos gustamos dibujando. Nos gusta dibujar. 3. A ellos les no gustan los clases de historia.
El verbo “hacer” To do To make.
Español II Segundo tema.  You will be able to tell about what you do everyday in your daily routine.  You will be able to identify items you use to.
 Objetivo: Estudiar para el examen.  Contestar y escribir las respuestas del juego.  Objective: To study for the test.  To answer and write the answers.
Learning Target: I will be able to determine the Difference between different ecosystems around the world.
Capitulo 1A-Apuntes #1 El Infinitivo/The Infinitive.
Los números Apuntes de vocabulario. treinta treinta y uno.
objetivos Leer y entender El grito de la independencia de México. Ilustrar la independencia de Méxco Read and understand “the shout (el grito)” of the.
English Language II (2). English Language I (2) Warm-up.
Jugar – to play. Jugar - to play Jugar is the verb used when discussing playing games and playing a sport. It is a stem-changing verb. This means that.
To insert this design into another PowerPoint presentation, highlight the image, then under the Home tab in your PowerPoint ribbon, click on Copy. Now.
Capacitación Para Padres
Nombre del programa Formación para personal de campo
Interactive Math Fluency Workshop
Welcome/Bienvenida
THANK YOU FOR YOUR SUPPORT
14/11/16 Proposito 15B: ¿Cuales son los articulos indefinidos?
¡Buenos días! Hoy es el 9 de septiembre.
Para conectarse a Internet
Para Evaluar: By now you should know…
Bienvenidos a la clase de Español 1
JUGAR to play a sport or a game
Día número 3 Español 1—Acelerado
Open House Please sign in. Elizabeth Bigas
To ask what time it is in Spanish we say ______________
Español 2 3 de marzo de 2017.
Español 1 5 de septiembre de 2013.
11/18/15 Proposito 17B: ¿Cuales son los articulos indefinidos?
Online Learning Aprender en línea Encourage your child to continue
Interactive notebook page 32
Seguridad Web Ing. Elieser Estrada Rodríguez. Contents Click to add Title
Microsoft en la educación
Capítulo 1 Mis amigos y yo.
Vámonos 1) Pick up a new passport and write in today’s date: “el 30 de agosto”. 2) Write out the following times in Spanish using the five steps and.
Hoy es cinco de mayo de 2016 ojos eyes.
¿Te gusta ir a la escuela? ¿Por qué sí o no?
Vocabulario Unit 1 Presentado por señora Henriques Las clases
Bibliotecas: Un LLamado a la Acción
WELCOME BIENVENIDO Ms. Colet’s Achieve Class Presentation.
Here, you will find your child’s sight words for the week.
Answer these questions: 1. ¿Cuántos años tienes. 2
WELCOME BIENVENIDO Ms. Colet’s Achieve Class Presentation.
August Welcome back! We are so excited to have all of the students back in our classrooms, and to begin another great school year! Sight Words: which.
Hoy es lunes el veintidos de octubre
ELAC English Language Advisory Committee March 2019
Antes de empezar contesta las preguntas sólo escribe las respuestas
Jugar.
She hopes to get good grades.
Fecha: Hoy es martes el ocho(8) de enero de
How to write my report. Checklist – what I need to include Cover page Contents page – with sections Introduction - aims of project - background information.
PAC Meeting Reunión PAC November 8, 2018 November 8,2018
WELCOME FREE POWERPOINT TEMPLATE DESIGNED BY POWERPOINT SCHOOL about history timelineteamsservicesfollow.
Objectives Talking about a typical school day and school environment.
Pobre Ana Vocab. Julz King..
Transcripción de la presentación:

¡Bienvenidos al aprendizaje! Title slide

Code Club Around the World Casi 11,000 clubes en más de 125 países

Objetivo del CC Buscamos inspirar a la siguiente generación y despertar su emoción por la ciencias de la computación y la creación digital.

Code Club- Raspberry Pi Foundation

Code Club in Libraries Notes: depending on your audience, you probably need to explain what the Raspberry Pi Foundation is, our aims and what a Raspberry Pi is.

Nuestro alcance Creemos que todos los niños deben de tener la oportunidad de aprender código, sin importar quienes sean o de donde son. Ejemplos de Code Clubs activos: Comunidades indígenas en Australia, Nueva Zelanda y Canadá. Favelas de Brasil y colonias en Bangladesh Orfanatos en Ucrania y Croacia Centros de refugiados en Turquía y Siria.

Nuestro impacto Brecha de género 39% de los participantes del Code Club son mujeres, 52% de los voluntarios del Code Club son mujeres. Habilidades e intereses 83% de nuestros voluntarios en una encuesta reciente concordaron en que “los niños y niñas del Code Club mejoraron sus habilidades de programación gracias al Code Club. 87% concordaron en que “los niños y niñas del club están más interesados en el código y en programar como resultado de asistir al Code Club.

¿Qué aprenden los asistentes? Notes: Projects are open to everyone. We recommend that clubs register and activate on our site to get access to extra resources, competitions, tailored updates and a welcome pack when the club becomes active. Nuestros proyectos son guías gratuitas, paso por paso, que ayudan a los jóvenes a aprender creando sus propios juegos, animaciones y páginas web.

¿Qué aprenden los asistentes? Los niños terminan el Code Club con el deseo y la habilidad de continuar con la creación digital. Los niños terminan el Code Club con un set de habilidades que les serán de utilidad para sus futuros pasatiempos, la escuela y/o su carrera: Programación Solución de Problemas Comunicación, colaboración y compartir. Planeación y diseño Reflexión y mejora Notes: Projects are open to everyone. We recommend that clubs register and activate on our site to get access to extra resources, competitions, tailored updates and a welcome pack when the club becomes active.

Proyectos del Code Club Notes: Projects are open to everyone. We recommend that clubs register and activate on our site to get access to extra resources, competitions, tailored updates and a welcome pack when the club becomes active.

¿Cómo se ve un Code Club? Notes: Projects are open to everyone. We recommend that clubs register and activate on our site to get access to extra resources, competitions, tailored updates and a welcome pack when the club becomes active.

https://codeclubprojects.org/es-ES/scratch/rock-band/ Proyecto 1: Rock Band https://codeclubprojects.org/es-ES/scratch/rock-band/ Notes: Projects are open to everyone. We recommend that clubs register and activate on our site to get access to extra resources, competitions, tailored updates and a welcome pack when the club becomes active.

https://bit.ly/2NQ8B6e Formato Notes: Projects are open to everyone. We recommend that clubs register and activate on our site to get access to extra resources, competitions, tailored updates and a welcome pack when the club becomes active.