Elkarrekin Bizitzen Ikasi
1.- Proiektuaren arrazoiak Aurkibidea 1.- Proiektuaren arrazoiak 2.- Proiektuaren ezaugarriak 3.- Helburuak 4.- Iharduerak 5.- Proiektuaren balorazioa Lorpenak Zailtasunak 6.- Eta geroari begira zer?
Proiektuaren arrazoiak Ikastetxea Fusioaren ondorioak Migrazio mugimenduak Sozializazio egokia ELKARREKIN BIZITZEN ikasteko moduak Gatazken eraldaketarako kurrikuluma ELKARREKIN BIZITZEN ikasteko moduak Gatazken eraldaketarako kurrikuluma Sozializazio egokia Fusioaren ondorioak Ikastetxea Migrazio mugimenduak
Proiektuaren ezaugarriak Maila zein kide guztiak barne hartzen duen proiektua . Epe ertainerako proiektua Markoa eskeintzen duena Komunitatearen garrantzia azpimarratzen duena Kideen formazioa bultzatzen duena Egituratuta Sistematikoa Ebaluagarria
02-03 ikasturtea 01-02 ikasturtea 02-03 ikasturtea Helburuak 02-03 ikasturtea Taldeen eraikuntzan aurreratzea : kontsentsua, araudia eraikitzea, taldearen kohesioa. Estrategia berriak eskeintzea, eta ikasitakoetan sakontzea: Aho-belarriaren txokoa Tutoretza saioetan aldaketak aurrera eramatea : Kurrikulum desberdinak, banakako tutoretza, GITak. 01-02 ikasturtea Taldeen eraikuntzan lehen urratsak ematea: giro egokia, errespetua. Hiru estamentuei elkarrekin bizitzen ikasteko estrategiak eskeintzea. Tutoretza saioen antolaketa aztertzea : Kurrikuluma ,denboralizazioa,ebalua-zioa. 02-03 ikasturtea Taldeen eraikuntzan aurreratzea : kontsentsua, araudia eraikitzea, taldearen kohesioa. Estrategia berriak eskeintzea, eta ikasitakoetan sakontzea: Aho-belarriaren txokoa Tutoretza saioetan aldaketak aurrera eramatea : Kurrikulum desberdinak, banakako tutoretza, GITak.
Iharduerak PRESTAKUNTZA: Irakasleen formazioa Ikasturte hasieran Ikasturtean zehar Gurasoen formazioa Ikasleen formazioa Aholkularitza
Iharduerak TUTORETZA SAIOAK Jolas kooperatiboak Kurrikulumaren lanketa: 2. – 3. Z. - Gatazka gure bizitzan - Guztiok ez gara berdinak - Emozioak - Hitz egiten ikastea - Entzuten ikastea - Gatazken ebazpena HH-1.Z - Norberaren ezagutza - Emozioak - Komunikazioa eta aniztasuna - Gatazken ebazpena
Iharduerak BANAKAKO TUTORETZA Zertarako Nori zuzendua Nork zuzendua Nola egituratuta
Iharduerak ARAUDIA Gela mailan : Arauak eta ondorio hezitzaileak kontsentsuatzea Geletako araudia eraikitzea Ikastetxe mailan : Sanzioa behar dituzten gatazkak arautzea eta ondorio hezitzaileak ezartzea.
Proiektuaren balorazioa LORPENAK Ikastetxea : Elkarbizitzari lekua eta denbora eskeintzea. Hausnarketarako aukera ematen duten foroak sortzea. Goitik beherako proiektua izatea Komunitatearen garrantzia areagotzea. Hausnarketarako aukera ematen duten foroak sortzea. Elkarbizitzari lekua eta denbora eskeintzea. Komunitatearen garrantzia areagotzea. Goitik beherako proiektua izatea
Proiektuaren balorazioa LORPENAK Ikasleak : Gelako kohesioa hobetzeko pausoak Sentimenduei buruz hitz egiteko aukera Dialogoa aurrera eramateko lekua. Gatazken ebazpenerako prozedura eguneroko bizitzan erabiltzen hastea (aho-belarriaren txokoa). Gatazken ebazpenerako prozedura eguneroko bizitzan erabiltzen hastea (aho-belarriaren txokoa). Dialogoa aurrera eramateko lekua. Sentimenduei buruz hitz egiteko aukera. Gelako kohesioa hobetzeko pausoak
Proiektuaren balorazioa LORPENAK Gurasoak : Gurasoengan gatazkak ebazteko gaitasuna areagotzea. Gurasoengan motibazioa eta jakinmina sortzea Gurasoak ondo sentitzea Formazio saioetan partehartze handia Gurasoengan gatazkak ebazteko gaitasuna areagotzea. Gurasoengan motibazioa eta jakinmina sortzea Gurasoak ondo sentitzea Formazio saioetan partehartze handia
Proiektuaren balorazioa LORPENAK Irakasleak : Irakasle guztiok proiektuen alde apostu egitea Kurrikuluma ezagutzea Irakasleengan gatazkak ebazteko gaitasuna areagotzea Euskarri gehiago izatea Euskarri gehiago izatea Irakasle guztiok proiektuen alde apostu egitea Kurrikuluma ezagutzea Irakasleengan gatazkak ebazteko gaitasuna areagotzea
Proiektuaren balorazioa ZAILTASUNAK Hasierako ilusioa zein motibazioa mantentzea Inplikazio maila eta motibazio ezberdinak batzea. Irakasleen artean arlo honetan esperientzi falta. Kurrikuluma egokitzeko beharra Adinaren ezaugarriak Momentuz DBH an lotura ez izatea. Adinaren ezaugarriak Momentuz DBH an lotura ez izatea. Irakasleen artean arlo honetan esperientzi falta. Hasierako ilusioa zein motibazioa mantentzea Inplikazio maila eta motibazio ezberdinak batzea. Kurrikuluma egokitzeko beharra
Eta geroari begira zer ? Ajente guztiontzat formazioa : bitartekaritza, disziplina positiboa. Araudien lanketarekin jarraitzea : amankomunak diren espazioen erabilera. Banakako tutoretza zabaltzea Gatazken bitartekaritza arautzea PROGRAMAKETAREN BARRUAN HAU GUZTIA TXERTATZEA.
Eskerrik asko Zuen arretagatik