Beritzegune Nagusia / Arloak

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
Mariaren Lagundia Ikastola; Orientazioa. ORIENTAZIO PROZESUA PROCESO DE ORIENTACIÓN PROCESO DE ORIENTACIÓN PROZESU FORMATIBOA PROCESO FORMATIVO * AUTOGALDEKETA.
Advertisements

HBSP/PREE Bidelaguna ZUZENDARIEN MINTEGIA APIRILAREN 14AN.
Gogamena edo Pentsamendua
Hpb-en trataera curriculum-ebaluazioan oinarrituta
HTB: oinarriak, markoa eta unitate didaktikoak Rakel Arrizabalaga Itxaropena Zaballa Ordizia
OINARRIZKO ZEHAR-KONPETENTZIAK: NOLA IRAKATSI ETA EBALUATU
EBALUAZIOA GORPUTZ HEZKUNTZAN
EHAEko CURRICULUM OFIZIALA
PLASTIKA ETA IKUS-HEZKUNTZA
IKKI IKASKETA KOOPERATIBOA IKASTEKO KOOPERATU KOOPERATZEN IKASI
Aholkulariaren eta Orientatzailearen funtzioak
HAUR HEZKUNTZAKO CURRICULUMAREN EZAUGARRI NAGUSIAK.
EAEko CURRICULUMA EUSKARA ETA LITERATURA GAZTELANIA ETA LITERATURA
E. A. E. KO OINARRIZKO HEZKUNTZAREN CURRICULUM DEKRETUAREN II
HIGIDURA.
Sistema eragileak Naiara Blanco.
CERN: PARTIKULEN FISIKA IKERTZEKO ZENTROA
TEKNOLOGIA INFORMATIKOA
Aurrekontua: zer pentsatua ematen duen zenbaki labirintua
IKASKUNTZA KOOPERATIBOA
CPR-Ejea de los Caballeros, noviembre de 2009
Nondik dator Eguzkiaren Energia?
DIAGNOSTIKO EBALUAZIOA
Bikoteka Irakurtzen Irakurketa konpetentzia hobetzeko
Paula, Maider eta Maialen
Kulturartekotasuna Mintegia, B06 Zaratamoko Berritzegunea,
Lan Prestakuntza Europan
Zure diruaren garrantzia Unitate Didaktikoa 4.mailako DBH
HARRERA PLANA IKASLE ETORKINENTZAT

NORBANAKO EGOKITZAPEN CURRICULARRAK
CNE (Curriculumaren norbanako egokitzapena)
EKI GURASOENTZAKO AURKEZPENA
BITARTEKARITZA.
Portfolioa: Hizkuntzen Trataera Bateraturako bidea
GAITASUNAK ETA METODOLOGIA
IRAKASLEENTZAKO TAILERRA
PISA Euskadin: 2012ko aplikazioaren ezaugarriak
IZEN SINTAGMA 2019/01/17.
HIZKUNTZEN IKAS-IRAKASKUNTZA
MEDIKUNTZA ETA ODONTOLOGIA FAKULTATEA
Egilea: Gorka Arrien Arruti Taldea: BATX 2-D
GAITASUNAK ETA METODOLOGIA
Ulibarri Programa Hizkuntza Normalkuntzako Proiektua
IRAKASKUNTZA / IKASKETA AKTIBOA
DERRIGORREZKO BIGARREN HEZKUNTZA
Ebaluazio Diagnostikoaren froga egiteko eta zuzentzeko ARGIBIDEAK
Elkarrekin Bizitzen Ikasi
- Nortzuk izango dute hezkuntza-premia berezia?
Hezkuntza Premia Berezia - H.P.B.
IKASLEEN EBALUAZIO PSIKOPEDAGOGIKOA AURRERA ERAMATEKO URRATSAK
Konpetentzia kooperatiboa ebaluatzeko plan-eredua
Zuzendari bilera ikasturtea
Komunikazioaren elementuak
Euskal Autonomia Erkidegoko Administrazioan eraldaketa digitala
EGILEAK: EGOITZ BENGOETXEA AINARA ARANA AIMAR ATUTXA IRAIA AGUILERA
GURASO ESKOLA 2014/2015.
Berritzegune Nagusia / Arloak
HIZKUNTZEN PORTFOLIO EUROPARRA SAIAKUNTZA ALDIA
Zein desberdintasun dago psikiatriaren eta psikologiaren artean?
GAITASUNAK ETA METODOLOGIA
Denak barne hartzen dituen eskola. Eskola Inklusiboa
Egileak: Julen, Borja eta
Ebaluazioa: notak jartzea baino zerbait gehiago
ikasturteko HEZIKETA PREMIA BEREZIKO AHOLKULARIAK
Curriculuma 1.5. MATERIA.
Idazmena 3.eta 4. DBHn 3.DBH: 1. eta 2. ebaluazioa
Ondoren ebaluazio irizpideak proposatzen dira eta hauekin gaitasunek duten erlazioa proposatzen da. Irakasgaian proposatzen diren gaitasunak lortzeko ondorengo.
Familien kulturak gelan
URTEKO ELKARBIZITZA PLANA: faseak
Transcripción de la presentación:

Beritzegune Nagusia / Arloak EBALUAZIOA Beritzegune Nagusia / Arloak

Beritzegune Nagusia / Arloak EDUKIA ZERTARAKO EBALUATU? NOIZ EBALUATU? NORK EBALUATU? ZER EBALUATU? NOLA EBALUATU? Beritzegune Nagusia / Arloak

ZERTARAKO EBALUATU? Bi erantzun BEREIZIAK EBALUAZIO SUMATIBOA Ikasleek ikaste prozesuan izan dituzten zailtasunak eta egin dituzten aurrerapenak identifikatzeko eta prozesua ikasleen beharrizan errealetara egokitu ahal izateko. Ezagutza jakin batzuk eskuratu direla egiaztatzeko. EBALUAZIO SUMATIBOA EBALUAZIO HEZITZAILEA Beritzegune Nagusia / Arloak

Beritzegune Nagusia / Arloak ZERTARAKO EBALUATU? IKASTEAK BEREKIN DITU AKATSAK ZUZENTZEA ETA OZTOPOAK GAINDITZEA. EBALUAZIOAK EMAITZAK NEURTZEN DITU, BAINA ONDOKOAK ERE BALDINTZATZEN DITU: ZER IRAKASTEN DEN NOLA IRAKASTEN DEN ZER IKASTEN DEN NOLA IKASTEN DEN HORRENBESTEZ, EBALUAZIOA IKASKUNTZAREN ERAGILEA DA ETA IKAS-IRAKAS PROZESUETATIK BEREIZIEZINA. Beritzegune Nagusia / Arloak

Beritzegune Nagusia / Arloak NOIZ EBALUATU? Prozesuaren hasieran egiten da. Ikasleen hasierako egoera zehazten du, aurreikusitako planifikazioa egokitzeko. Hezitzailea da. HASIERAKO EBALUAZIOA Prozesuaren amaieran egiten da. Ikasleek ikasitakoa egiaztatzen du. Kalifikazioa jartzeko eta sailkatzeko erabiltzen da. AMAIERAKO EBALUAZIOA Beritzegune Nagusia / Arloak

NOIZ EBALUATU? PROZESUAREN EBALUAZIOA Prozesuan zehar egiten da. Ikasleek prozesua egokitzeko izan dituzten zailtasunak eta egin duten aurrerapena identifikatzen ditu. Hezitzailea eta erregulatzailea da. PROZESUAREN EBALUAZIOA Hauxe da ebaluazio inportanteena ikaskuntzaren emaitzetan duen eraginagatik. Ikasteko behar-beharrezkoa da ikaslea bere zailtasunak antzemateko gauza izatea. Ebaluazioa prozesuaren baitan dagoenean baino ez da hobetuko azken emaitza. Beritzegune Nagusia / Arloak

Beritzegune Nagusia / Arloak NORK EBALUATU? Hasierako ebaluazioa, prozesuaren ebaluazioa eta azken ebaluazioa egiten ditu. Ebaluazio sumatiboa eta hezitzailea egiten ditu. IRAKASLEAK Ebaluatu (ERREGULATU) egiten du bere ikaskuntza. Ikas-prozesua ebaluatzen du. IKASLEAK Kideen ikaskuntza ebaluatzen dute. Ikas-prozesua ebaluatzen dute IKASKIDEEK Beritzegune Nagusia / Arloak

Beritzegune Nagusia / Arloak ZER EBALUATU? OINARRIZKO GAITASUNAK Irakasgaien helburu orokorren (gaitasunen) bidez islatzen dira. Helburu orokorrak Ebaluazio irizpideen bidez ebaluatzen dira. Ebaluazio irizpideak Ebaluazio adierazleen bidez behatu daitezke. Beritzegune Nagusia / Arloak

ZER EBALUATU? EGOERA-ARAZOAK EBAZTEKO PROZESUAK Ikastetxearen Curriculum Proiektuak ikasmaila eta irakasgai bakoitzeko ebaluazio irizpideak zehaztu behar ditu eta ageriko egin, plazaratu. Ebaluazioaren azken erreferentea EBALUAZIO-ADIERAZLEAK dira; eta horiek irakasgaien programazio didaktikoan zehaztuko dira. Ebaluazio-adierazleak ondokoak ebaluatzera bideratuta daude: EGOERA-ARAZOAK EBAZTEKO PROZESUAK Beritzegune Nagusia / Arloak

Beritzegune Nagusia / Arloak NOLA EBALUATU? Eskolaren helburua gaitasunak garatzea da. Modu esanguratsuan ikasi den ala ez egiaztatzera bideratutako edozein ebaluazio mota gaitasunen garapena ebaluatzera bideratu behar da. Gaitasunak ebaluatzea egoera-arazoak ebazteko prozesuak ebaluatzea da. Ebaluazio jarduerek jakite mota ezberdinak batera eta koherentziaz abiarazteko gaitasuna erakusteko aukera eman behar dute. Beritzegune Nagusia / Arloak

IKASKUNTZA EBALUATZEKO IKAS-IRAKASKUNTZA PROZESUAK EBALUATZEKO NOLA EBALUATU? EBALUAZIO TRESNAK IKASKUNTZA EBALUATZEKO IKAS-IRAKASKUNTZA PROZESUAK EBALUATZEKO Ahozko eta idatzizko probak Ebaluazio galdetegiak Galdetegiak Ikastaldearen behaketa Ikasleen ekoizpenak Lanak Kontzeptuzko mapak Ikasleen lan guztien behaketa Ikasleen galdetegiak Ikasgelakoen behaketa Orientazio oinarriak Behaketa txantiloiak Koebaluazio galdetegiak Didaktika-kontratuak Beritzegune Nagusia / Arloak Portafolioa