Berritzegunearen eskaintza IK/KI hh-lh 2013-2014 Berritzegunearen eskaintza HH – LH -HPB
ik/ki IKASI KOOPERATZEN KOOPERATUZ IKASI
METODOLOGIAREN OINARRIAK ZERTAZ ARI GARA?
NORBANAKO LAN EKITATIBOA TALDE-LANA
IKASGELA KOOPERATIBOA (TALDE HETEROGENEOAK)
PROGRAMAREN EREMUAK: A C B Talde-kohesioa Talde-lana Talde-lana Ikaskuntzarako baliabidea C Talde-lana edukia
Berritzegunearen eskaintzaren aurkezpena 2013-04-15 GARAIZ ( 3 aste aurretik) Eskaintzaren aurkezpen-deialdia luzatu zen eta honela denbora eskaintzen genuen: Ikastetxeetan diren kezka, behar, interesak, nahiak, asmoak,… jakinik aurkezpenean parte hartu ala ez erabakitzeko, aurkezpenaren berri izanda interesa sortzen duen ala ez aztertzeko, aurkezpenean parte hartzekotan, nor/nortzuk parte hartzeko eta ikastetxean ordezkapenak, e.a. antolatzeko. 2013-05-06: Berritzegunearen eskaintzaren aurkezpena
Berritzegunearen eskaintzaren aurkezpena 2013-05-06: Berritzegunearen eskaintzaren aurkezpena 2013-05-06 / ikasturtearen amaiera NAHIKO DENBORA: eskaintza ezagututa, ikastetxean zabalduta (zuzendaritza, ziklo, etapa,…), memoriak eginda eta aztertuta, mahai gainean diren kezka, behar, interesak, nahiak, asmoak,… kontuan izanik, hurrengo ikasturtean Berritzegunearen eskaintzan parte hartu ala ez erabakitzeko
3 DARAMATZAGU BURU-BELARRI METODOLOGIA HONETAN: 2010eko Gipuzkoako Jardunaldietan izan genuen eta interesa handia sortu zuen. Ikasturte daramatzagu, mintegian, hilero-hilero bilduz, etapaka (HH,LH eta DBH), biltzen eta lan egiten. Urteko Père Pujolàs-en 3 formazio-saio izaten ditugu. Tarteka, berarekin batera lan egiten duen José Ramón Lago, LAGUNTZA GEHIAGO BEHAR-IK/KI, esparrua gidatzen duena.
ESKAINTZAREN ZERGATIAK? Pujolás etorri izan denean formakuntza saio bat eskaintzera, gure eremutik jendetza hurbiltzen delako, Berritzegunean, ikasketa kooperatiboaren inguruan saioren bat antolatu izan dugunean, jendetza hurbiltzen delako, Ikastetxeekin lanean aritu izan garenean, ikasketa kooperatiboaren ildotik lan egitea irakasleek ondo hartzen dutelako eta probatu eta gero, jarraitu nahi izaten dutelako. Azken urteotan ikasketa kooperatiboaren inguruan lanean izan ditugun ikastetxeek Zarauzko eremuan bertako errealitatera / martxara egokituz, mintegia antolatzeko esan digutelako. Interesa sumatzen dugulako. …
ZEREN BILA IK/KI rekin?
? Aniztasunari Bizikidetza hobeto gelako giroa erantzun nahi. hobetu nahi. Aniztasunari hobeto erantzun nahi. ?
IK/KI-ren AUKERAK SOZIALIZAZIOA / TALDE IZAERA ( ikasle denak gelan) GELAKO GIROA HOBETZEA. ANIZTASUNAREN TRATAERARI AURRE EGITEA: INKLUSIBIDADEA IKASLERIAREN PARTEHARTZE AKTIBO HANDIA: IKASLERIAREN PRODUKZIO MAILA HANDIA ELKARRERAGIN HANDIA: ikaskuntza aktiboa IKASKETETAN AURRERATZEA: notak hobetzea.
BERRITZEGUNEAREN ESKAINTZA: HASIERAKO FORMAZIOA: orokorra (2ordu) eta zehatza(2-3 saio) TALDE LANA ZIKLOKA (MINTEGIA) BERRITZEGUNEAN: teorikoa (1o 15’)-praktikoa ( 1o 45’, atsedena barne, 15’), arlo baten inguruan, ikasturtean zehar, 2 goizetan. IKASTETXEAN FORMAZIOA ETA TALDE LANA IKASTURTEAN ZEHAR: zikloka, irakasleria guztiarekin. IRAKASLE-AHOLKULARIOK: harreman zuzena noiznahi argitzeko, kontsultatzeko, aholkularitza jasotzeko; jarraipena egiteko; sistematikoki lan egiteko; … LANERAKO LAGUNAK PUJOLÀSen eta LAGOn formazio saioetan parte hartzea. PROGRAMAREKIKO MATERIALA. BERRITZEGUNETIK IKASTETXERAKO AHOLKULARITZA GLOBALA (HPB-ETAPA) ???
HASIERAKO FORMAZIOA BEHAR HASTEKO HASIERAKO FORMAZIOA BEHAR ( 2 ordu) -Ikastetxean, irailean, edo -Berritzegunean, irailean.
IK/KI MINTEGIAK: HH LH 1. ZIKLO LH 2. ZIKLO LH 3. ZIKLO ENGLISH PT-EKIN KONTSULTOREEKIN IK/KI
Bilerak, astegunak eta ordutegia 1.hiruhilabetea 2.hiruhilabetea 3.hiruhilabetea Asteguna ordutegia lh 1. ziklo x Astelehena 9:30-12:30 lh 2. ziklo lh 3. ziklo Astelehena 9:30-12:30 hh ? Asteartea 9:30-12:30 English 14:30-16:30 PT KON
1.bilera 2013ko urria Astelehena Asteartea Asteazkena Osteguna Ostirala Larunbata Igandea IRAILA 30 1 2 3 4 5 6 lh1z 8 9 10 11 12 13 lh2z hh 16 17 18 19 20 lh3z 22 23 24 25 26 27 english Pt… KONT. 31
1.bilera 2013ko azaroa Astelehena Asteartea Asteazkena Osteguna Ostirala Larunbata Igandea 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 kont 27 28 29 30
2.bilera 2014ko urtarrila /otsaila 6 7 8 9 10 11 12 14 15 16 17 18 19 Astelehena Asteartea Asteazkena Osteguna Ostirala Larunbata Igandea 6 7 8 9 10 11 12 Lh1z 14 15 16 17 18 19 Lh2z hh 22 23 24 25 26 Lh3z Pt… 29 30 31 Otsaila 1 2
2.bilera 2014ko urtarrila /otsaila 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 Astelehena Asteartea Asteazkena Osteguna Ostirala Larunbata Igandea english 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 kont 26 27 28
HH mintegirako LAN EREMUAK : Matematika Hizkuntzaren lanketa Mintzamena Irakurmena Idazmena Saio kolektiboak / talde handian / Ebaluazioa: autoebaluazioa – koebaluazioa Zientzia: esperimentuak Jolas kooperatiboak Margotegia Musika … LH mintegirako LAN EREMUAK : Matematika Hizkuntzaren lanketa Mintzamena Irakurmena Idazmena Ikasten ikastea: aurrejakintzak, aurrikuspenak, eginbeharrekoaren jabetzea, antolamendua-plangintza, berrikuspenak, Saio kolektiboak / talde handian / Tutoretza Ebaluazioa: autoebaluazioa – koebaluazioa Gorputz hezkuntza Plastika Musika …
Matematika HH 1. bilera 2. bilera 09:30-10:45 Landu beharreko EREMUEN kontestualizazio curriculumean (helburuak,...ebaluazioa) Egitura egokienak eta moldaketak (etapara, jarduerara, aniztasunera): gogoratzea eta aurkeztea. 10:45-12:30 EREMUAREN LANKETA ESPEZIFIKOA Eragiketak - Neurketa ERRUTINETAN ETA SAIO KOLEKTIBOETAN Helburuak argi Mailaz maila: -Prozedurak. -Jarduerak. Ebaluazioa eta koebaluazioa 2. bilera 09:30-10:45 Esperientzien trukaketa Landutako programa eta jardueren balorazioa Egindako egokitzapenak Zalantzak eta argibideak. 10:45-12:30 EREMUAREN LANKETA ESPEZIFIKOA Eragiketak - Neurketa TXOKOETAN, ERA AUTONOMOAN: Helburuak argi Mailaz maila: -Ikasleen eskura materiala. -Prozedurak. -Jarduerak. Ebaluazioa eta koebaluazioa
Hizkuntza HH 1. bilera 2. bilera 09:30-10:45 Landu beharreko EREMUEN kontestualizazio curriculumean (helburuak,...ebaluazioa) Egitura egokienak eta moldaketak (etapara, jarduerara, aniztasunera): gogoratzea eta aurkeztea. 10:45-12:30 EREMUAREN LANKETA ESPEZIFIKOA Mintzamena-idazmena ERRUTINETAN ETA SAIO KOLEKTIBOETAN Helburuak argi Mailaz maila: -Prozedurak. -Jarduerak. Ebaluazioa eta koebaluazioa 2. bilera 09:30-10:45 Esperientzien trukaketa Landutako programa eta jardueren balorazioa Egindako egokitzapenak Zalantzak eta argibideak. 10:45-12:30 EREMUAREN LANKETA ESPEZIFIKOA Mintzamena-idazmena TXOKOETAN, ERA AUTONOMOAN: Helburuak argi Mailaz maila: -Ikasleen eskura materiala. -Prozedurak. -Jarduerak. Ebaluazioa eta koebaluazioa
Hizkuntza LH 1.zikloa 1. bilera 2. bilera 09:30-10:45 Landu beharreko EREMUEN kontestualizazio curriculumean (helburuak,...ebaluazioa) Egitura egokienak eta moldaketak (etapara, jarduerara, aniztasunera): gogoratzea eta aurkeztea. 10:45-12:30 EREMUAREN LANKETA ESPEZIFIKOA Ariketak-irakurmena. Helburuak argi Mailaz maila: -Prozedurak. -Jarduerak. Ebaluazioa eta koebaluazioa 2. bilera 09:30-10:45 Esperientzien trukaketa + Landu beharreko EREMUEN kontestualizazio curriculumean (helburuak,...ebaluazioa) Egitura egokienak eta moldaketak (etapara, jarduerara, aniztasunera): gogoratzea eta aurkeztea. 10:45-12:30 EREMUAREN LANKETA ESPEZIFIKOA Mintzamena-idazmena Helburuak argi. Mailaz maila: -Ikasleen eskura materiala. -Prozedurak. -Jarduerak. Ebaluazioa eta koebaluazioa
Hizkuntza LH 2.zikloa 1. bilera 2. bilera 09:30-10:45 Landu beharreko EREMUEN kontestualizazio curriculumean (helburuak,...ebaluazioa) Egitura egokienak eta moldaketak (etapara, jarduerara, aniztasunera): gogoratzea eta aurkeztea. 10:45-12:30 EREMUAREN LANKETA ESPEZIFIKOA Ariketak-irakurmena. Helburuak argi Mailaz maila: -Prozedurak. -Jarduerak. Ebaluazioa eta koebaluazioa 2. bilera 09:30-10:45 Esperientzien trukaketa + Landu beharreko EREMUEN kontestualizazio curriculumean (helburuak,...ebaluazioa) Egitura egokienak eta moldaketak (etapara, jarduerara, aniztasunera): gogoratzea eta aurkeztea. 10:45-12:30 EREMUAREN LANKETA ESPEZIFIKOA Mintzamena-idazmena Helburuak argi. Mailaz maila: -Ikasleen eskura materiala. -Prozedurak. -Jarduerak. Ebaluazioa eta koebaluazioa
Hizkuntza LH 3.zikloa 1. bilera 2. bilera 09:30-10:45 Landu beharreko EREMUEN kontestualizazio curriculumean (helburuak,...ebaluazioa) Egitura egokienak eta moldaketak (etapara, jarduerara, aniztasunera): gogoratzea eta aurkeztea. 10:45-12:30 EREMUAREN LANKETA ESPEZIFIKOA Ariketak-irakurmena. Helburuak argi Mailaz maila: -Prozedurak. -Jarduerak. Ebaluazioa eta koebaluazioa 2. bilera 09:30-10:45 Esperientzien trukaketa + Landu beharreko EREMUEN kontestualizazio curriculumean (helburuak,...ebaluazioa) Egitura egokienak eta moldaketak (etapara, jarduerara, aniztasunera): gogoratzea eta aurkeztea. 10:45-12:30 EREMUAREN LANKETA ESPEZIFIKOA Mintzamena-idazmena Helburuak argi. Mailaz maila: -Ikasleen eskura materiala. -Prozedurak. -Jarduerak. Ebaluazioa eta koebaluazioa
ENGLISH 1. bilera 2. bilera 3. bilera 09:30-10:45 Landu beharreko EREMUAREN kontestualizazio curriculumean (helburuak,...ebaluazioa) Egitura egokienak eta moldaketak (etapara, jarduerara, aniztasunera): gogoratzea eta aurkeztea. 10:45-12:30 EREMUAREN LANKETA ESPEZIFIKOA Mintzamena 3 zikloetan Helburuak argi Mailaz maila: -Prozedurak. -Jarduerak. Ebaluazioa eta koebaluazioa 2. bilera 09:30-10:45 Esperientzien trukaketa + Landu beharreko EREMUEN kontestualizazio curriculumean (helburuak,...ebaluazioa) Egitura egokienak eta moldaketak (etapara, jarduerara, aniztasunera): gogoratzea eta aurkeztea. 10:45-12:30 EREMUAREN LANKETA ESPEZIFIKOA Entzumena Helburuak argi. Mailaz maila: -Prozedurak. -Jarduerak. Ebaluazioa eta koebaluazioa 3. bilera 09:30-10:45 Esperientzien trukaketa + Landu beharreko EREMUEN kontestualizazio curriculumean (helburuak,...ebaluazioa) Egitura egokienak eta moldaketak (etapara, jarduerara, aniztasunera): gogoratzea eta aurkeztea. 10:45-12:30 EREMUAREN LANKETA ESPEZIFIKOA Irakurmena Helburuak argi. Mailaz maila: -Prozedurak. -Jarduerak. Ebaluazioa eta koebaluazioa
PT 1. bilera: 1.ZIKLORAKO HIZKUNTZA: ariketak, mintzamena, irakurmea, idazmenaren Aniztasunaren arabera, lanketarako egituren egokitzapena Ebaluazioa eta koebaluazioa 2. bilera: 2.ZIKLORAKO 3. bilera : 3.ZIKLORAKO
KONTSULTOREAK IKASKETA KOOPERATIBOAREN BALIABIDEAK ANIZTASUNAREN TRATAERAN ETA IKASLEEN ARRAKASTARAKO BIDEAN
Berritzegunean bilerak: PROGRAMAREKIKO ARDURADUNAREKIN: 2 Irailean: ikasturterako plangintza zehaztea. Maiatzean: memoria LH 1. ziklo .................................2 LH 2. ziklo .................................2 LH 3. ziklo .................................2 HH .......................................2-3 PT .......................................2-3 KONTSULTOREEKIN ...................2-3 ENGLISH.................................2-3
Konpromezuak PROGRAMA GELAN APLIKATZEA Tipi-tapa, LHn Taka-taka, HHn Mintegian parte hartzea.
DAGOENEKOZ MARTXAN
Bikoteka irakurtzen
ZIENTZIA HH – LH 1. ZIKLOA
gelarako eskuhartze globala geg gelarako eskuhartze globala Une batean ( ikasturte, ebaluazioaldia, …), gelaren berezitasunak medio, irakasleen- ikastetxearen- Berritzegunearen arteko elkar lana.
Aurrera begira: Ikastetxean hausnartu Argibide gehiago beharko bazenute /gu ikastetxera joatea beharko bazenute, gurekin harremanetan jarri (agenda arazoak bakarrik) Programan gurekin parte hartzea ala ez erabaki eta guri adierazi. Ikasturtearen hasieran, prestatuko dugun PRESTAKUNTZA EKINTZAN izena eman
ADIBIDEA IKASKETA KOOPERATIBOA LH 1. ZIKLOA
Kontuan hartzeko 2 data: Maiatzaren 10: Gipuzkoako XII. Berriztapen Jardunaldiak: Ikasketa Kooperatiboa. Pere Pujolàsen hitzaldia. Ekainaren 27-28: IKASKETA KOOPERATIBOAREN II SINPOSIUM Pere Pujolàs, Jose Ramón Lago,...
ELKARREKIN BADUGU ZER EGIN! ESKERRIK ASKO jesusmari@zarauzgune.com joseluis@zarauzgune.com ELKARREKIN BADUGU ZER EGIN!