Portfolioa: Hizkuntzen Trataera Bateraturako bidea

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
Nikoren etorkizuna ahalbideratzen Ayundando a construir el futuro de Niko Beasaingo Kale Heziketa Programaren Kale Hezitzaileak Beasaingo Ongizate Zerbitzuetako.
Advertisements

Europako Erreferentzi Marko Bateratua eta Portfolioa Matilde Martínez irakasleak 2009ko otsailean Barakaldon emandako hitzaldi batean oinarrituta HIPIen.
ATAZAK “Egoera problematikoa irtenbideratzeari begira dagoen jardueren multzoa, testuinguru batean zehaztatuta, beren amaieran ikasleek ekoizpen nabarmena.
SARRERA Saioen antolamendua
Tipos de comunicación ORAL ESCRITA GESTO.
HTB: oinarriak, markoa eta unitate didaktikoak Rakel Arrizabalaga Itxaropena Zaballa Ordizia
Golgi aparatua.
EHAEko CURRICULUM OFIZIALA
PLASTIKA ETA IKUS-HEZKUNTZA
Aholkulariaren eta Orientatzailearen funtzioak
HIZKUNTZA KOMUNIKAZIO GAITASUNA
EAEko CURRICULUMA EUSKARA ETA LITERATURA GAZTELANIA ETA LITERATURA
EHULKU (galderak nola egin)
Zalantzak argitzen Aholkularia - gerentzia
HIGIDURA.
Haur Hezkuntzaren eta Lehen Hezkuntzaren programa eta metodologia
VI. mendea K. a.   Mileton pentsatzeko era berri bat sortu zen. Gauzen azalpenak emateko orduan mitoaren ordez arrazoia erabiltzen hasi zen. LOGOSAK.
POLITIKA.
CPR-Ejea de los Caballeros, noviembre de 2009
Paula, Maider eta Maialen
Kulturartekotasuna Mintegia, B06 Zaratamoko Berritzegunea,
KLOROPLASTOA.
Zure diruaren garrantzia Unitate Didaktikoa 4.mailako DBH
Elkarrekin gogoeta egingo dugu
Immanuel Kant: Metafisikari dagokion problema
Europako Hizkuntzen Portfolioa
EHULKU zerbitzua EHULKUren aholkua (EHULKU).
IRAKASLEENTZAKO TAILERRA
Pentsatu zure (udaleko) liderretan
Beritzegune Nagusia / Arloak
HIZKUNTZEN IKAS-IRAKASKUNTZA
Egilea: Gorka Arrien Arruti Taldea: BATX 2-D
Gaztelaniazko diferente izenondoa ez da beti desberdintasuna adierazteko erabiltzen (eta distinto, diverso sinonimoak ere ez). EHULKUren aholkua (Desberdin.
Duzun onena: hizkuntzen trataera familian
IRALE.
KLONAZIOA.
DERRIGORREZKO BIGARREN HEZKUNTZA
Ebaluazio Diagnostikoaren froga egiteko eta zuzentzeko ARGIBIDEAK
animalia hiltzailea / animalia-hiltzailea
HIZKUNTZEN PORTFOLIO EUROPARRA
Dolarra jaitsi egin da yenarekiko eta euroarekiko.
Ekonomiaren fluxua Nola eragiten dute familiek, enpresek eta estatuak zirkuito ekonomikoan?
HIZKUNTZA PROIEKTUA KOMUNIKAZIOAREN KONPETENTZIAN OINARRITUTA
Sindikatuak eta lan-munduaren euskalduntzea
ZELULA AMAK.
Komunikazioaren elementuak
TESTUINGURU HISTORIKOA XVIII mendea
Haurrekin lanean Proiektu Eleanitzen Bitartez
Immanuel Kant: Metafisikari dagokion problema
Helburu amankomun batek bateratzen ditu herrialdeak.
2. Aspectos culturales y sociolingüísticos de la enseñanza-aprendizaje de la lengua española 1. Lengua y cultura.
EGILEAK: EGOITZ BENGOETXEA AINARA ARANA AIMAR ATUTXA IRAIA AGUILERA
HIZKUNTZ PROIEKTUA Hasierako galderak
DEBAKO ETA ITZIARKO AUZO KONPOSTAJEA
DBH 2 5. UD:HIRIEN SUSPERRALDIA
HIZKUNTZEN PORTFOLIO EUROPARRA SAIAKUNTZA ALDIA
Zein desberdintasun dago psikiatriaren eta psikologiaren artean?
Denak barne hartzen dituen eskola. Eskola Inklusiboa
“Humek amets dogmatikotik esnatu ninduen”
Egileak: Julen, Borja eta
IKASTOLEN ETORKIZUNAREN PLANIFIKAZIOA
LAN MUNDUAN EUSKARAREN ERABILERA BULTZATZEN DUTEN ENTITATEAK
FILOSOFIAren HISTORIA
Gorren taldeko kideak: Maritxu, Ainhoa eta Marisol
ZER DA KULTURA. (Colectivo Amani (1994). Educación intercultural
Curriculuma 1.5. MATERIA.
Ondoren ebaluazio irizpideak proposatzen dira eta hauekin gaitasunek duten erlazioa proposatzen da. Irakasgaian proposatzen diren gaitasunak lortzeko ondorengo.
Familien kulturak gelan
CURRICULO POR COMPETENCIAS.
URTEKO ELKARBIZITZA PLANA: faseak
Transcripción de la presentación:

Portfolioa: Hizkuntzen Trataera Bateraturako bidea

Zergatik hurbiltzen gaitu Portfolioak Hizkuntzen Trataera Bateraturantz? Portfolioaren eta HTBaren oinarri teoriko komunak. Irkasleen elkarlanaren beharra. Gogoetarako laguntza. Aldaketa metodologikorako bultzatzaile.

Oinarri teorikoak: Hizkuntzaren erabilera –ikaskuntza ere barne hartzen du-, erabiltzaileak gizabanako eta gizarte-eragile diren aldetik, gaitasun orokor zein komunikazio-gaitasun batzuk garatzen dituzten pertsonen jarduerak hartzen ditu bere baitan. Pertsonek, hizkuntza jarduerak gauzatzeko, testuinguru desberdinaetan eta baldintza eta muga desberdinen mende erabiltzen dituzte eskuragarri dituzten gaitasunak. Jarduera horiek gauzatzeko prozesu batzuk abiarazi behar dituzte, arlo espezifikoetan gai jakin batzuei buruzko testuak ekoizteko eta jasotzeko, eta egin beharreko atazak gauzatzeko egokien irizten dieten estrategiak erabili behar dituzte. Jarduera horien gainean duten kontrolaren bidez, partehartzaileek beren gaitasunak sendotu eta aldatuko dituzte. Europako erreferentzia markoa.

Hizkuntza jarduera gisa. Giza jarduera. Hizkuntzen erabilera. Hizkuntza jarduera gisa. Giza jarduera. Komunikazio eta hizkuntza gaitasunen garapena. Testuen ulermena zein ekoizpena. Erabilera eremuak. eta portfolioa? Eta HTB?

Eta gainera... Eleaniztasuna Hizkuntzekiko jarrerak Hiztunekiko jarrerak Ikaskitakoaren transferrigarritasuna 1. ÁMBITOS COMUNES A TODAS LAS LENGUAS. 1.1. . El proceso de adquisición de la lengua es semejante en todas ellas. 1.2.            Las estrategias de aprendizaje que utilizamos para aprender lenguas son comunes y transferibles. 1.3.            Los ámbitos de reflexión son comunes en todas las lenguas.   2. CARÁCTER INSTRUMENTAL DE LAS LENGUAS. 2.1. Competencia comunicativa. 2.2.            Competencia lingüística. 2.3.            Competencia sociolingüística. 2.4.            Competencia discursiva. 2.5.            Competencia estratégica. 2.6.            Principio de interdependencia. 2.7.            Transferibilidad de los aprendizajes. 3. EL CONOCIMIENTO DE LOS TEXTOS ES EL EJE DE LA ENSEÑANZA DE LAS LENGUAS EN EL ENFOQUE COMUNICATIVO.. 3.1. . El desarrollo de la competencia comunicativa se basa en el uso de las lenguas, que es el eje del currículo. 3.2. . La variedad de los textos orales y escritos surgidos en diferentes ámbitos de comunicación es el objeto de aprendizaje de las lenguas.

Hizkuntza irakasleen elkarlana HTBren bidez hizkuntza irakasleek programazio bateratu bat egitea bultzatzen da. Portfolioak lan lerro bateratuak eta erabaki bateratuak bultzatzen ditu : Pasaportea Biografia eta Dossierra

Arloetako irakasleen elkarlana Portfolioa HTB Ikuspegi komunikatiboa. Hizkuntza edukien bidez. Hizkuntza errefortzua Ereduak

Gogoeta bateratua ahalbidatzen du: Zer irakasten dugu? Hizkuntza eta ekintza... Nola irakasten dugu? Ikuspegi komunikatiboa. Zertarako irakasten dugu? Komunikazio gaitasunaren garapena.

Aldaketa metodologikoa bultzatzen du.