Alumnado 3º Eso DO I.E.S aquis celenis

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
PROGRAMA DE MINIMZACIÓN DE RESIDUOS
Advertisements

O legado de Roma IES MONTE DAS MOAS 1º ES0 MAIO 2011.
Experiência dos clubes de leitura nos centros de ensino secundário
Feliz Nadal a todos os que comparten o desexo dun
Plan de Desenvolvemento Sostible da USC
Os textos argumentativos
Os textos argumentativos
A clonación e as células nai.
Normas de aula Educación en valores
1. OS RISCOS ELÉCTRICOS 2. O ESTRÉS 3. O BURN-OUT 4. O MOBBING
E DESPOIS DO COLEXIO... QUE?
PROXECTO LOVA ELECTRICIDADE.
Obradoiro do portal educativo do Instituto Galego de Estatística (IGE)
CURTA HISTORIA... Charles Plumb, era piloto dun bombardero na guerra de Vietnam. Despois de moitas misións de combate, o seu avión foi derribado por un.
VINCENT VAN GOGH
O Proxecto de Dragal permite ao alumnado acceder, de xeito interdisciplinar, á historia e á cultura de Galicia a través do éxito das aventuras que agocha.
A arte de Maurits C. Escher.
Proxecto interdisciplinar
Grupo de traballo combas a-1
Vídeo didáctico realizado no IES Xulián Magariños de Negreira
Servizo de asesoramento e información para a xuventude
¿COMO BUSCAMOS UN LIBRO DA NOSA BIBLIOTECA?
APRENDENDO A LER PUBLICIDADE
LINGUAXE MUSICAL I A música é unha linguaxe, e para escribila, necesitamos aprender os seus signos. Nuria García Amigo.
Alcol, tabaco e sexo nos xóvenes Brais Llorente Iglesias
ESTRANXEIRISMOS.
O legado de Roma IES MONTE DAS MOAS 1º ES0 ABRIL 2014.
O cambio climático. Traballo feito por Carolina Barros Moran, Cristina Barros .oran e Ana Mañas Hernández.
IES MANUEL MURGUÍA
O PROXECTO XENOMA HUMANO E AS IMPLICACIÓNS
Erros máis comúns (2ª parte)
Falando do pasado: COPRETÉRITO
Aulas ABALAR.
Tertulia para NAIS E PAIS
Emilio Arias Consultor. Director de proxectos de Edan Xestión, s.l.
O león fraco Mon Daporta Cousiñas feitas na casa.
CONQUISTA E ROMANIZACIÓN DE GALLAECIA
Traballo voz natura Traballo Traballo Voz Voz Natura Natura Traballo
As 7 ferramentas básicas de control da calidade
Unha perspectiva de xénero: A migración da muller
Carlos Gradín (Universidade de Vigo)
Semana das Persoas con Diversidade Funcional
Falando do pasado: COPRETÉRITO
EMPRÉSTITOS E DEVOLUCIÓNS
O DEPORTE FEMININO NA PRENSA GALEGA
Emilio Arias Consultor. Director de proxectos de Edan Xestión, s.l.
María Miguez Barreiro Belén González López Aurora Grandal Vázquez 4ºC
FRACASO ESCOLAR By Claudia García Marcos Begoña Besada Romero
de súpeto, o fillo cae, lastímase e grita: "aaaaaahhhhhhhhh!!!!!"
A SEGUNDA GUERRA MUNDIAL
Megafonía do centro escolar
Era unha vez unha competencia ...
30 DE XANEIRO: DÍA ESCOLAR DA NON VIOLENCIA E A PAZ
A intervención psicopedagóxica nunha escola de todos e para todos OS ALUMNOS Pontevedra, 27 de abril do 2009.
RECOÑECEMENTO DE COMPETENCIAS POR EXPERIENCIA LABORAL (Real Decreto 1224/2009, de 17 de Xullo, de recoñecemento das competencias profesionais.
CONECTANDO MUNDOS: Cando se torcen os dereitos.
PARA QUÉ SERVE HOXE EN DÍA ESTUDAR LATÍN E GREGO?
ENSINO PÚBLICO DE CALIDADE
O portfolio como recurso na avaliación do alumnado
CEIP ISIDORA RIESTRA I ENCONTROS DE E.INFANTIL E DE E. PRIMARIA.
O OURIZO CACHO.
O elefante asiático.
MATRIMONIO HOMOSEXUAL
unha bruxa horriblemente guapa
Nunha xunta de pais de familia de certa escola, a directora resaltaba o apoio que os pais deben darlle aos fillos.
Ramón Piñeiro López Armea (Láncara ) 31de maio de 1915.
XXIV ENCONTRO ESTATAL DE ESCOLAS ASOCIADAS Á UNESCO. MELILLA-2011
PLAN VALORA - IGUALDADE
NON CONTAMINEMOS NO CONTAMINEMOS NE POLLUONS PAS DON’T POLLUTE
TRATAMENTO INTEGRADO DE LINGUAS
Transcripción de la presentación:

Alumnado 3º Eso DO I.E.S aquis celenis Quérote + Alumnado 3º Eso DO I.E.S aquis celenis

O día en que nos dixeron que íamos participar no programa. Estábamos todos na clase cando petaron a porta cando… Quen sería? (Redobre de tambor)

Era Merce cunha caixa de Quérote + onde poñía ‘Danos as túas suxestións’ Comentounos que íamos ter unha serie de charlas relacionadas co botellón, sexualidade, resumindo, os problemas normais na adolescencia.

De onde partimos Logo da sesión introductoria onde explicamos os temas a tratar, puxemos a nosa caixa de suxestións, onde o alumnado de 3º ESO meteu preguntas ou dúbidas de xeito anónimo

Dúbidas ou preguntas Unha vez que o profesorado viu o contido da “caixa de suxestións”, os temas que preocupaban ao alumnado eran: Uns relacionados coa afectividade e a convivencia Outros relacionados co fenómeno do botellón e as posibles consecuencias Unha maioría sobre temas relacionados coa sexualidade Ningún sobre as Tics

Charla sobre a convivencia. Na charla de convivencia aprendimos que os problemas nunca se resolven pelexando senón falando. Intentamos resolver un problema que nos puxo Noa e en vez de solucionalo acabamos berrando e tirando todo polo chan. Aí foi cando nos dimos conta de que todo se soluciona con diálogo.

Charla sobre os cambios na puberdade. Esta charla deunola Merce! Fixemos varias actividades, unha delas trataba de debuxar cos ollos pechados a un compañeiro e outra dibuxalo coa man esquerda, foi moi complicado e á vez gracioso. Vimos uns vídeos sobre os cambios na puberdade. Tamén falamos sobre que a xente facía cousas no seu corpo para parecer mellores e seguir a moda.

Charla dos TIC Noa, enseñounos uns vídeos sobre as redes sociais, e explicounos que aínda que a xente se saque fotos non quere dicir que as queira nas redes sociais. Tamén falamos da convivencia i ensinounos un vídeo sobre o acoso escolar no que discriminaban a un rapaz por ser pelirroxo. E agasallounos uns iPhone’s de cartón con frases.

Charla sobre o botellón. Con Fonsi comezamos a escribir palabras no encerado que nos recordaran ao alcol e noutra columna sobre o botellón. Despois sacamos as conclusións positivas e negativas, pero non é que houbera moitas positivas xD.

Charla de afectividade e sexualidade. Antes de que nos impartira o obradoiro o personal de Quérote, a profe Marga falounos da anatomía dos aparatos reprodutores en base as dúbidas que plantexamos nas suxestións. Logo tivemos un pequeño debate. A nivel de personal de Quérote, esta charla deunola Isa, fíxonos moita graza xa que dicía: ¨Carpe diem¨ vive o momento! Empezou a decir que a xente mantén relacións sexuais e non usan métodos anticonceptivos porque o primeiro que pensan é: Malo será! Despois separounos en grupos e deunos un tema a cada un dos grupos, os temas repartíanse en: a primeira vez, as ETS, os métodos anticonceptivos...

Charla sobre o aspecto físico. Esta foi a última charla e deunola Isa ;) Fíxonos escribir nun papel como nos víamos e que pensábamos de nós. Despois intercambiamos os papeis e límolos en voz alta un por un D: A continuación vimos uns vídeos que nos ensinaron que esperar pode ser bo, e ten a súa recompensa. E outros vídeos sobre como cambia a xente co photoshop.

O que aprendimos en palabras O físico non é todo, a imaxe física non é o máis importante á hora de valorar a unha persoa Precaución ao manter relacións sexuais Usar de xeito seguro as novas tecnoloxías, como poñer contrasinais seguros Controlarse coa bebida e aprender a disfrutar sobrio As redes sociais non son tan seguras como parecen A manipulación que teñen as imaxes nas revistas E…moitas cousas máis

O que aprendimos en imaxes